Ja, als ik ergens een sixpackje koud bier vandaan had kunnen toveren had ik nog op het strand gezeten.quote:
Het is een extreem oude vorm van threads als ik me goed herinner, echt nog diep uit de Web 1.0 tijd. Geen idee waarom ze het daar nog gebruiken, totaal achterhaald.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja
Zelfs Reddit is honderd keer leesbaarder dan dit, maar goed. De inhoud heb ik inmiddels gezien, waarvoor dank
Hier gelukkig wel, alleen vlakt dat nu opeens helemaal af ofzo?quote:
Antwoord geven had gemogen hoor, maar goed, het was dus inderdaad niet echt zo.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:58 schreef Guanabana het volgende:
In het midden van het land koelt het ineens wel heel snel af als ik de kaartjes moet geloven nu. Voelt buiten nog niet echt koeler dan binnen though.
Niemand wist het echt, denk ikquote:Op woensdag 20 juli 2022 00:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Antwoord geven had gemogen hoor, maar goed, het was dus inderdaad niet echt zo.
Het enige wat verandert is denk ik dat de wind gaat draaien naar het westen vannacht om 3 a 4 uur.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hier gelukkig wel, alleen vlakt dat nu opeens helemaal af ofzo?
Ik bedoel, het is sinds 19:00 van 38 naar momenteel 25 gekelderd, maar vervolgens gebeurt er eigenlijk niks meer als ik de voorspelling mag geloven en blijft het de hele nacht op 25/24 hangen, heel even 23 rond 7:00.
Hoe dan? :/
Overal.quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:19 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Op veel plekken nog bloed heet allen.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 01:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
01.00u en nog steeds 28C
quote:Op woensdag 20 juli 2022 05:41 schreef josja het volgende:
Op de een of andere manier had ik het schijnbaar koud vannacht want ik ben in mijn slaap onder mijn donzen dekbed gekropen pfff. Nu alles open gezet maar het helpt geen fuck. Please zeg me dat het afkoelt vandaag.
Lijkt windstil maar toch van de 27 naar de 26.5 graden. Wordt de meest verrotte dag vandaag met nog altijd 30+ graden, ben jaloers op het westen dat chill rond de 20 graden zit.quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:05 schreef Starhopper het volgende:
Nu even doortochten. De warmte vliegt het huis uit![]()
![]()
Ja, ik zie ook wel een beetje op tegen vandaag.quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lijkt windstil maar toch van de 27 naar de 26.5 graden. Wordt de meest verrotte dag vandaag met nog altijd 30+ graden, ben jaloers op het westen dat chill rond de 20 graden zit.
Die 30 graden is het probleem eigenlijk ook niet, de RV daarentegen..quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook wel een beetje op tegen vandaag.
In de woonkamer is het nog 28 graden
Ja, precies.quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die 30 graden is het probleem eigenlijk ook niet, de RV daarentegen..
Hier in het westen een lekker verkoelende windquote:Op woensdag 20 juli 2022 07:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lijkt windstil maar toch van de 27 naar de 26.5 graden. Wordt de meest verrotte dag vandaag met nog altijd 30+ graden, ben jaloers op het westen dat chill rond de 20 graden zit.
quote:High Temperature
21.8°C at 6:49
Low Temperature
29.2°C at 0:00
Dat valt hier vies tegen. Het is vannacht uiteindelijk 23 graden geworden. Inmiddels staat het kwik van het weerstation weer op 24.2 graden. Hier valt niet tegen te koelen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:05 schreef Starhopper het volgende:
Nu even doortochten. De warmte vliegt het huis uit![]()
![]()
Ja, wrijf het er nog even lekker in.quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hier in het westen een lekker verkoelende wind
quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog even lekker in.![]()
Wow! 23 graden buiten?????quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat valt hier vies tegen. Het is vannacht uiteindelijk 23 graden geworden. Inmiddels staat het kwik van het weerstation weer op 24.2 graden. Hier valt niet tegen te koelen.
Als ik de buienradar mag geloven dan komt hier vandaag alleen rond 13:00 uur wat regenquote:Op woensdag 20 juli 2022 08:00 schreef LTVDK het volgende:
Lijkt vanaf het zuidwesten wel een flinke bui aan te komen, al is het maar de vraag wat daarvan overblijft en niet al verdampt is voor het de grond heeft geraakt
Nog altijd beter dan gisteren. Ze kunnen me wat, met hun 'maar hoge LV dus nog kutter!'. Het is geen 39 graden, dus niet kutter.quote:
Idd en die 30 graden (daar waar die ingetekend is) is van relatief korte duur. Het koelt best snel af vanuit het westen. Beter dan gisteravond iig.quote:Op woensdag 20 juli 2022 08:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan gisteren. Ze kunnen me wat, met hun 'maar hoge LV dus nog kutter!'. Het is geen 39 graden, dus niet kutter.
Gepoch?quote:Op woensdag 20 juli 2022 08:32 schreef Draak31 het volgende:
Hier is het nu wel lekker. Even uitbuiken nu en dan vanmiddag nog even heet. Dan batsadabangaaa, verkoeling. Hoeven we dat gepoch van Starhopper ook niet meer aan te horen.
Je kunt pochen met dingen die waar zijn he? Ik geloof je wel. Ik krijg de indruk dat je het in users hun gezicht aan het wrijven bent en dat vind ik schofterig. Ronduit schofterig.quote:Op woensdag 20 juli 2022 08:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gepoch?Kijk gewoon op weerplaza. Daar zie je hier een lekker windje en temperatuurtje is
quote:Op woensdag 20 juli 2022 08:52 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Je kunt pochen met dingen die waar zijn he? Ik geloof je wel. Ik krijg de indruk dat je het in users hun gezicht aan het wrijven bent en dat vind ik schofterig. Ronduit schofterig.
Oke voorruit.quote:Op woensdag 20 juli 2022 08:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik meld alleen dat ik mijn huis aan het tochten ben en bevestig dat er inderdaad een verkoelende wind staat hier. Tering man. Doe ff rustig
Ik wil dit even bevestigenquote:Op woensdag 20 juli 2022 08:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik meld alleen dat ik mijn huis aan het tochten ben en bevestig dat er inderdaad een verkoelende wind staat hier. Tering man. Doe ff rustig
quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wil dit even bevestigenFijn nu met het raam open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |