Dat zegt dan ook wat over die modellen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou ja er waren dus best wat modellen die daar mee kwamen, al was het nipt.
Ik weet niet hoor... Ik eet soms iets van 5-6 van die ijsjes 's avonds en dan word ik wel vaak 's nachts wakker zwaar aan de diarree.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn ook gewoon fabeltjes. Je lichaam blijft gewoon op 37 graden, die gaat echt niet overcompenseren.
Ik ga straks toch wel een lekker pizzaatje bakken. Past goed bij deze temperatuur. Oven wordt ook maar 400 graden, dat scheelt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het wordt er niet kouder op. Op zich kan een omelet (5 minuutjes?) prima zonder al te veel impact op de binnentemperatuur.
Ik ga nu niet de oven aanzetten om broodjes te bakken ofzo. Dat wordt me te gortig.
En fris water drinken doe ik dan weer wel, omdat het prettiger voelt. Maar na het douchen nog zweten, daar heb ik wel zo'n enorme hekel aan, dus graag niet in overdrive gaanquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:00 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dat je geen gekoelde dranken moet drinken of ijsjes eten, omdat je lichaam dan extra warmte zou produceren. Waarom krijgen dieren in zoo's dan wel ijs bij zo'n weer?
Omdat dat verhaal dat "ze" zeggen onzin is.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:00 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dat je geen gekoelde dranken moet drinken of ijsjes eten, omdat je lichaam dan extra warmte zou produceren. Waarom krijgen dieren in zoo's dan wel ijs bij zo'n weer?
Altijd koud daar, verbaast me niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Is er in Den Helder al een record bij 36 graden? Amateurs.
Hier in Berkhout/Hoorn is ons record maar 35.7. Bedankt water.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Is er in Den Helder al een record bij 36 graden? Amateurs.
Dat vind ik wat kort door de bochtquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zegt dan ook wat over die modellen.
Ik zag de 9 graden als eerste maar dat is natuurlijk 29 gradenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:17 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage verheugt zich hier op:
[ afbeelding ]
Wat moet je doen bij die temperatuur?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
43,3 op de werkplek![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kan niet, want Westdorp bestaat al.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:21 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Misschien valt dan eindelijk die domme E er een keer af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |