Zou je zeggen dat die gebeurtenis in Hamburg rare of medium rare is?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:41 schreef Eightyone het volgende:
Hamburg, 35 graden.
Wel totale hysterie hier, op en rondom het station (ik zit in een hotel op kruipafstand en met uitzicht op het gebeuren). Alsof mensen besloten hebben juist NU naar buiten te moeten.
Of ligt dat gewoon aan die 9 euro-kaartjes?
Stel je niet aan zeg. Ik had het over dingen doen. Dat kan van alles zijn. En daar ga je echt niet dood van hoor. Genoeg landen waar het de halve zomer deze temperaturen is. Daar doen de mensen ook gewoon dingen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:27 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dus omdat jij een keer een dag door de stad hebt gelopen, winkel in winkel uit moeten mensen maar gewoon met 38 graden lekker buiten zijn? Ik vind dit erg onverantwoordelijk wat je zegt. Het stoort mij mateloos en ik wil dat je ermee stopt.
Half NL vliegt straks naar Spanje, Italië en Frankrijk. Daar zitten mensen vast ook met airco binnen op een hotelkamer.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg. Ik had het over dingen doen. Dat kan van alles zijn. En daar ga je echt niet dood van hoor. Genoeg landen waar het de halve zomer deze temperaturen is. Daar doen de mensen ook gewoon dingen.
Mwah, deels waar maar die landen zijn er wel op ingericht. Bv pas om 10 uur gaan avondeten, en overdag de boel sluiten. Elk huis heeft ook een airco of ventilatoren.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg. Ik had het over dingen doen. Dat kan van alles zijn. En daar ga je echt niet dood van hoor. Genoeg landen waar het de halve zomer deze temperaturen is. Daar doen de mensen ook gewoon dingen.
Het spoornetwerk raakt aardig overbelast door die actie. Dat zal met dit weer wel extra goed te merken zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:41 schreef Eightyone het volgende:
Hamburg, 35 graden.
Wel totale hysterie hier, op en rondom het station (ik zit in een hotel op kruipafstand en met uitzicht op het gebeuren). Alsof mensen besloten hebben juist NU naar buiten te moeten.
Of ligt dat gewoon aan die 9 euro-kaartjes?
wutquote:
quote:
Dat is een 2019-temp uit de top 3.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:34 schreef Arcee het volgende:
De top 25 warmste dagen ooit in Nederland
01 25-07-2019 40.7 Gilze-Rijen
02 26-07-2019 40.1 Volkel
03 24-07-2019 39.3 Eindhoven
04 23-08-1944 38.6 Warnsveld
05 02-07-2015 38.2 Maastricht
__ 26-07-2018 38.2 Arcen
07 27-07-2018 38.1 Arcen, Westdorpe
08 07-08-2003 37.8 Arcen
09 08-08-2003 37.7 Arcen
10 12-08-2003 37.2 Arcen
Hoe kan datquote:
quote:
Ik snap ook niet waarom ze hier altijd zo vroeg eten. Ik eet nooit voor 20.00 uur.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mwah, deels waar maar die landen zijn er wel op ingericht. Bv pas om 10 uur gaan avondeten, en overdag de boel sluiten. Elk huis heeft ook een airco of ventilatoren.
In Azie zie je ook dat er veel onder de grond is. Shopping malls die weer verbonden zijn aan metro netwerken en zelfs kantoren met metro ingangen.
Als het hier 6 weken lang tegen de 40 was zou er een hoop aangepast worden
Heb je geen toilet?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:49 schreef beantherio het volgende:
Ik moet zo toch nog even naar buiten om een kleine boodschap te doen. Rip ik.
Same. Maar slaap ook pas 2 uur meestal, dus als ik om 6 uur eet heb ik om 11 uur weer hongerquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze hier altijd zo vroeg eten. Ik eet nooit voor 20.00 uur.
Wow gaaf! Bijzonderquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was in Belgie eerder. Zie dat laatste stukje omhoog opeens
Hete 'luchtbel' die nog even vanuit het zuiden aan komt drijven denk ik.
De Ice er naartoe was ook al overvol, maar daar mag je met een 9 euro-kaartje niet in.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het spoornetwerk raakt aardig overbelast door die actie. Dat zal met dit weer wel extra goed te merken zijn.
Ben ik al verhongerd om 20 uurquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze hier altijd zo vroeg eten. Ik eet nooit voor 20.00 uur.
Klimaatontkenners: jamaar de zomers waren vroeger ook heet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Top 10 straks volledig uit 1944, 2019 en 2022?
En zo verhoog je dus de luchtvochtigheid in hun hok en maak je het moeilijker voor ze. Erg slim weer hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht net ik zal mijn kippetjes eens blij maken. Ze zitten in de ren met wel veel schaduw. Zet er de tuinslang op, beetje sproeien. Ik dacht misschien gaan ze er wel onder zitten. Maar nee hoor, ze keken me aan alsof ik ze ging vermoorden. Bitches.
Vroeger 40 km op de fiets in 39 graden !quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Klimaatontkenners: jamaar de zomers waren vroeger ook heet.
Bijna alle top 10 heetste dagen in veel plaatsen komen idd vanaf na 2000. De trend mag duidelijk zijn. Hoeveel de mens er verantwoordelijk voor is, is een tweede. Maar gewoon ontkennen dat het gebeurd slaat nu nergens mee op. Achja, een deel van die mensen denken ook dat de aarde plat is.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Recordje zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:54 schreef aloa het volgende:
[..]
In 2019 was het tussen 18 en 19 uur nog 40 graden. Kan dus nog steeds.
Ik was vergeten dat de dagen ervoor en erna ook zo walgelijk warenquote:
Ik heb het altijd al geweten. Ik ben een ramp voor de mensheid. En nu dus blijkbaar ook voor het dierenrijk. Je hebt me weer met mijn neus op de feiten gedrukt. Mensen als ik kunnen beter binnen blijven. Altijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:54 schreef Draak31 het volgende:
[..]
En zo verhoog je dus de luchtvochtigheid in hun hok en maak je het moeilijker voor ze. Erg slim weer hoor.
Tot 2019 nog nooit boven de 38,6 gehad. Sinds 2019 nu dus al op twee dagen én op meerdere stations dat record verbroken.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ach welnee, die kippies zijn hartstikke blij nu want door het water komen er wormen naar bovenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al geweten. Ik ben een ramp voor de mensheid. En nu dus blijkbaar ook voor het dierenrijk. Je hebt me weer met mijn neus op de feiten gedrukt. Mensen als ik kunnen beter binnen blijven. Altijd.
Nee die kippen zijn dus NIET blij. Totaal niet. Ze hebben het waarschijnlijk hartstikke benauwd nu en snakken naar adem. Allemaal omdat mevrouw wel even dacht leuk te doen. Gatverdamme zeg. BAHquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ach welnee, die kippies zijn hartstikke blij nu want door het vocht komen er wormen naar boven
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:57 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nee die kippen zijn dus NIET blij. Totaal niet. Ze hebben het waarschijnlijk hartstikke benauwd nu en snakken naar adem. Allemaal omdat mevrouw wel even dacht leuk te doen. Gatverdamme zeg. BAH
Naja, als het zo teringheet is, dan liever een recordje erbij. Dat maakt de dag voor mij weer goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
Maar zegt wel weer wat over het klimaat.
En ze hebben ook al geen ei gelegd vandaag. Leggen normaal elke dag. Nou dan weet je het wel he...quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:57 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nee die kippen zijn dus NIET blij. Totaal niet. Ze hebben het waarschijnlijk hartstikke benauwd nu en snakken naar adem. Allemaal omdat mevrouw wel even dacht leuk te doen. Gatverdamme zeg. BAH
29.9 is inderdaad lekker. Maar 30.1 dat is behoorlijk afzienquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik werk weer vrolijk verder. Mijn kantoor aan huis heeft nu een temperatuur bereikt van 29,9. Goed te doen. Boven de 30 wordt het afzien.
Gekookte eitjesquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En ze hebben ook al geen ei gelegd vandaag. Leggen normaal elke dag. Nou dan weet je het wel he...
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
29.9 is inderdaad lekker. Maar 30.1 dat is behoorlijk afzien![]()
Ah gossie zeg. Verschrikkelijk. Die arme diertjes...quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En ze hebben ook al geen ei gelegd vandaag. Leggen normaal elke dag. Nou dan weet je het wel he...
Eerst beelden zien dan gelovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |