Ik dacht al vandaag wel zulke berichten te krijgen. Die stromingen zijn gevaarlijk en met die hitte ziet de zee er erg aantrekkelijk uitquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:26 schreef Starhopper het volgende:
Hoor net op de online scanner van de Kustwacht dat er twee zwemmers vermist zijn bij KatwijkDe zee blijft gevaarlijk
Is niet moeilijk, waarschijnlijk was het op Spitsbergen vandaag ook warmer dan de Bilt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:29 schreef Arcee het volgende:
Het was in Den Helder warmer dan in De Bilt vandaag.:')
Mijn moeder heeft er ook eentje naast haar wonen. Kansloze kutbeesten inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oprecht. Ik haat keffers. Zinloze kutbeesten die gewoon zinloos blaffen.
Vaak is het gewoon helemaal stil in de straat, geen auto's die voorbij rijden of mensen die hard praten of weet ik het, en dan nog zitten die beesten: "waw! waw! waw! waw!" onophoudelijk voor zich uit te keffen in de tuin.
Ben meestal diervriendelijk maar de moordneigingen zijn real ja... t zal de hitte zijn
Heb je een link?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:26 schreef Starhopper het volgende:
Hoor net op de online scanner van de Kustwacht dat er twee zwemmers vermist zijn bij KatwijkDe zee blijft gevaarlijk
Ze zijn gevonden hoor ik. Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht al vandaag wel zulke berichten te krijgen. Die stromingen zijn gevaarlijk en met die hitte ziet de zee er erg aantrekkelijk uit
Dat is echt geluk hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze zijn gevonden hoor ik. Gelukkig maar!
Ik liep net even blootsvoets naar buiten waar de zon erop stond en verbrand m'n voetzolen zo ongeveer.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik liep net even naar buiten....alsof je tegen een muur aan loopt.
chocola in de tuin gooienquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:19 schreef dick_laurent het volgende:
Het is niet warm genoegDe kutkeffers die mijn boomer buren 24/7 in de tuin laten keffen zijn nog steeds aan het keffen en niet overleden door de hitte.
Wat een deceptie.
Dauwpunt geeft de hoeveelheid vocht aan. Hoe hoger, hoe vochtiger...quote:
Begrijpelijke gevoelens. Hou die beesten gewoon onder controle of haal ze naar binnen als je niet capabel genoeg bentquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oprecht. Ik haat keffers. Zinloze kutbeesten die gewoon zinloos blaffen.
Vaak is het gewoon helemaal stil in de straat, geen auto's die voorbij rijden of mensen die hard praten of weet ik het, en dan nog zitten die beesten: "waw! waw! waw! waw!" onophoudelijk voor zich uit te keffen in de tuin.
Ben meestal diervriendelijk maar de moordneigingen zijn real ja... t zal de hitte zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |