Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[..]
Zo zie je maar eens dat meningen verschillen
Die ene in de Achterhoek is wel nu ook de 38 gepasseerdquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
maastricht weer 0,1 graad naar beneden.
Dicht op elkaar? Wennington is een klein dorp net buiten Londen, met vrijstaande huizen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die oude Britse wijkjes fikken wel lekker helaas volgens mij. Zo dicht op elkaar alles, en meestal toch vrij oud en slechte brand voorzieningen.
Nadeel van kleine hondjes is dat ze beter tegen hitte kunnen dan grote hondenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:19 schreef dick_laurent het volgende:
Het is niet warm genoegDe kutkeffers die mijn boomer buren 24/7 in de tuin laten keffen zijn nog steeds aan het keffen en niet overleden door de hitte.
Wat een deceptie.
Ik leef met je mee. Laatst toch iemand een hond beergeschoten bij de buren? Beetje werkstraf en je bent ervanaf.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:19 schreef dick_laurent het volgende:
Het is niet warm genoegDe kutkeffers die mijn boomer buren 24/7 in de tuin laten keffen zijn nog steeds aan het keffen en niet overleden door de hitte.
Wat een deceptie.
Check de helicopter stream (die wou ik eigenlijk quoten) heel veel huizen staan tegen elkaar aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:20 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dicht op elkaar? Wennington is een klein dorp net buiten Londen, met vrijstaande huizen.
Het is inmiddels te laat op de dag om nog echt omhoog te gaan. De enige manier om nog de 40 te halen is als Maastricht even een uitschieter heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:20 schreef archito het volgende:
Weet iemand hoe laat de warmste lucht waar passeert? Dan is misschien nog in te schatten welk station het langste door zal stijgen komend uur.
Zeer pijnlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:19 schreef dick_laurent het volgende:
Wat een deceptie.
Daar was ik dus wel benieuwd naar, of die bel met warmste lucht nu ongeveer in die regio zou kunnen liggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is inmiddels te laat op de dag om nog echt omhoog te gaan. De enige manier om nog de 40 te halen is als Maastricht even een uitschieter heeft.
Bij de sproeiboer helaasquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:20 schreef archito het volgende:
Weet iemand hoe laat de warmste lucht waar passeert? Dan is misschien nog in te schatten welk station het langste door zal stijgen komend uur.
Wat kunnen die beestjes daar aan doen? Pak de niksnutten van baasjes liever aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:19 schreef dick_laurent het volgende:
Wat een deceptie.
Kan nog steeds.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is inmiddels te laat op de dag om nog echt omhoog te gaan. De enige manier om nog de 40 te halen is als Maastricht even een uitschieter heeft.
Ik liep net even naar buiten....alsof je tegen een muur aan loopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:24 schreef Arcee het volgende:
39.5 graden is ook anno 2022 nog ongekend warm.
Het was 3 jaar geleden warmer. Dat betekend dus dat de aarde afkoelt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:24 schreef Arcee het volgende:
39.5 graden is ook anno 2022 nog ongekend warm.
Die bel ligt boven de Noordzee. Vergeet niet dat het in GB nog een tikkie warmer is.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:23 schreef archito het volgende:
[..]
Daar was ik dus wel benieuwd naar, of die bel met warmste lucht nu ongeveer in die regio zou kunnen liggen.
Oprecht. Ik haat keffers. Zinloze kutbeesten die gewoon zinloos blaffen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Laatst toch iemand een hond beergeschoten bij de buren? Beetje werkstraf en je bent ervanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |