Komaan! Breng Maastricht ff naar de 40!quote:
Dit is je niet je scherpste dag, hè.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wow, ik zie nu ook pas dat 2019 drie dagen boven de 39 op rij had.
Die 40 ligt niet bij Maastricht. Die ligt bij onze sproeiboer.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Komaan! Breng Maastricht ff naar de 40!
En dat moet representatief zijn voor Nederlandquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:06 schreef dick_laurent het volgende:
De Bilt niet eens een dagrecord vandaag. Zwak kutstation.
38.9, toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hm dacht dat de tmax bereikt was maar nu maastricht toch weer opnieuw naar de 39 graden na een kort dipje.
Maastricht is al de hele middag heel langzaam en zeker aan het stijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hm dacht dat de tmax bereikt was maar nu maastricht toch weer opnieuw naar de 39 graden na een kort dipje.
Kutquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Die 40 ligt niet bij Maastricht. Die ligt bij onze sproeiboer.
Tour gaat gewoon door hè.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit is je niet je scherpste dag, hè.
Ja, nog steeds flabbergasted over die dagen met die 40.7 als bizar hoogtepunt.
Jij bent gezellig op feestjes, ik zie het alquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:57 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nee die kippen zijn dus NIET blij. Totaal niet. Ze hebben het waarschijnlijk hartstikke benauwd nu en snakken naar adem. Allemaal omdat mevrouw wel even dacht leuk te doen. Gatverdamme zeg. BAH
quote:Supermarkets have shared their sales figures for all the summer essentials: fans, ice cream, paddling pools and burgers.
Here are the key figures:
Waitrose has had its biggest week for ice creams, with sales up 36% year on year, while premium ice cream sales are up 45% year-on-year.
John Lewis’s sales of fans and air conditioning units are up 709% year on year.
Asda sold at least 4.5m sausages and 1.4m burgers last week, while charcoal sales increased by 400%.
Sales of ready-to-drink spirits in Asda were up 72% compared with an average week, while fan sales increased by 1,300%.
Asda reported paddling pool sales increased by 1,000% compared with the same time the previous week.
Morrisons said last week was its biggest week for ice cream sales in more than five years, while sales of bags of ice are up 50% year on year.
Je doet je username eer aanquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:57 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nee die kippen zijn dus NIET blij. Totaal niet. Ze hebben het waarschijnlijk hartstikke benauwd nu en snakken naar adem. Allemaal omdat mevrouw wel even dacht leuk te doen. Gatverdamme zeg. BAH
Die oude Britse wijkjes fikken wel lekker helaas volgens mij. Zo dicht op elkaar alles, en meestal toch vrij oud en slechte brand voorzieningen.quote:
Hier ook, wat me uitermate meevalt met 38 buiten. Dalijk de airco even aan om het vieste uit de slaapkamer te halen en dan zit het er weer opquote:
Komt door de hitte, of gewoon een brand?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Elders het VK ook
[ twitter ]
Britten komen erachter dat je bij hoge temperaturen opeens moet gaan nadenken over de locatie van huizen en begroeiing.
Sigarettenpeuk uit een auto getyft?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Komt door de hitte, of gewoon een brand?
Eh wat bedoel je? Veel branden ontstaan omdat gras gewoon enorm droog wordt bij deze temperaturen. Een brandende sigaret die uit een auto gegooid is lijkt me een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Komt door de hitte, of gewoon een bra d?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |