'Wat zijn de CO2-emissies als je een pizza besteld?'quote:Op maandag 25 juli 2022 17:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Zonnepanelen op je dak, de muren van je huis isoleren of de thermostaat een graadje later. Wie al niet aan het verduurzamen was om klimaatredenen, denkt daar nu wel over na omdat de energiekosten zo hoog zijn. Maar hoe verduurzaam je nu het meest effectief je eigen huis? En hoe kan de overheid de energietransitie het beste aanpakken? In Geld of je Leven een gesprek met Machiel Mulder, hoogleraar energie-economie aan de Rijksuniversiteit Groningen, die onlangs zijn boek; 'Energietransitie: eerst snappen dan doen' uitbracht.
https://www.nporadio1.nl/(...)-de-energietransitie
Persoonlijk energie budget van 3:00. Compleet gestoord.
Daar heb je het. Hier gaat het allemaal om natuurlijk, dat mensen op een bepaalde manier gaan stemmen.quote:'Dus als meer mensen ervan overtuigd zijn dat is echt een groot probleem. Het grootste probleem van de mensheid voor de komende eeuwen. En dat bewustzijn is nodig om tot actie te komen, waardoor mensen ook op partijen gaan stemmen die kiezen voor strengere maatregelen om de energietransitie te realiseren om de emissies omlaag te brengen. Dat is toch het meest effectief'
Weet niet of het voor de clicks is, gewoon ordinaire propaganda.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Wat zijn de CO2-emissies als je een pizza besteld?'
🤡 🤡 🤡
Haha, wat een fantast. Dit soort mensen moet je gewoon geen podium bieden, maar helaas doen veel MSM omroepen en outlets dat maar al te graag. Hoe radicaler, zo beter voor de clicks.
Je zou eigenlijk een groot afgelegen land moeten nemen, Groenland of zo, en daar al die klimaat-radicalen heensturen. Dan kan men daar een hele "duurzame" kolonie beginnen naar eigen smaak. Lekker leven in de natuur, ιιn keer douchen met warm water per maand en de dagelijkse kost bestaat uit wat groente, tofu, tempeh en wat insecten.
Er zijn nog steeds veel tegenstrijdige rapporten over het goed of slechte van eieren....quote:Op zondag 24 juli 2022 12:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je vraagt nu opvallend genoeg maar naar twee van de negen voorbeelden die ik gaf. Waarschijnlijk omdat je inmiddels na wat zoekwerk ook wel door hebt dat er een duidelijke kern van waarheid in blijkt te zetten. En dat light producten ongezond zijn is niet eens een claim die ik had gemaakt. Ik stelde juist dat er veelal het beeld wordt geschetst dat light producten gezond zouden zijn. Vet kun je zelf invullen. Denk aan al die die 'low fat' of 0% vet producten. Het idee is dat dit gezonder zou zijn. Zogenaamd is vet ongezond, iets waar je maar beter zo min mogelijk van binnen moet krijgen. Zie bijvoorbeeld:
[..]
[..]
Eieren:
[..]
[..]
Moet je eens doen, wellicht leer je wat, al zou ik je eerder AR5 of AR6 aanbevelen als je de laatste stand van zaken wil lezen.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou alle rapporten van het IPCC er eens even bijpakken.
Jij neemt die lui niet serieus. Waarom ben jij van mening dat de klimaatmodellen van het IPCC geen goede weergave zouden zijn geweest?quote:Zelfs binnen het wereldje der klimaathysterie wordt hen geregeld verweten dat hun schattingen veel te conservatief zijn.
Ik kan hier niet zoveel van maken. Er zijn scenario's waaruit projecties volgen. We hebben als mensheid keuzes en die leiden langs en tussen de paden zoals uitgestippeld in die scenario's. Stel je wil een raket bouwen en dan projecteer je verschillende versnellingen van die raket over tijd; dan weet je welk scenario wat doet en kies je het scenario wat past bij je doel. Uiteraard zijn daar wel onzekerheden bij.. zoals bij letterlijk elk wetenschappelijke projectie.quote:Als je constant schattingen moet maken blijkt dat je het helemaal niet met veel zekerheid kunt zeggen. En dat is natuurlijk ook het hele probleem met klimaatverandering. Er worden slechts verscheidene scenario's geschetst over uiteenlopende tijdsspannen en daarop wordt alle paniekzaaierij vervolgens gebaseerd. Min of meer alsof het vaststaande feiten zijn, maar dit is dus absoluut niet zo.
Dat linkje heb je dacht ik eerder gepost en zegt niet bepaald veel. Sterker, dat is juist gemaakt door een groep mensen die vanuit fossiele industrie betaald worden om twijfel te zaaien. Myron Ebell is zeer goed in zijn vak en deed dat eerder om twijfel over kanker door roken te zaaien en jij en anderen trappen er weer met open ogen in. Dit is in essentie dezelfde samenzwering, maar dan voortgezet, waar ik eerder naar verwees en de relevantie is dus ook duidelijk.quote:Voorspellingen maken blijft immers erg lastig, vanuit dat perspectief is het ook zo opvallend dat velen dit allemaal zo bloedserieus nemen. Hier nog wat opmerkelijke voorspellingen van 'experts' uit het verleden. De moeite waard om even te bekijken.
Dat was toen al kwalijk en is uiteraard niet gestopt. Zie jouw eigen aanhalen van een door hen (=fossiel betaalde) geproduceerde bullshit-bron hierboven. Ze zijn bijzonder effectief gebleken helaas... als we zo rond 1990 effectiever hadden gehandeld, toen Republikeinen nog enigszins open stonden voor degelijk beleid, hadden we nu veel relaxter kunnen terug schalen.quote:[..]
Als ik het goed begrijp gaat dit over een theorie die is bedacht in de begin jaren 90? Toen stond zelfs het IPCC nog in de kinderschoenen. Ik begrijp dus niet waarom dit nu nog relevant zou zijn? Maar opmerkelijke genoeg verwacht jij dan schijnbaar wel dat dit soort theorieλn hier uitgebreid worden besproken.
Het was dan ook een geintje, mn beste, gezien de dubbele betekenis van "luisteren" als in "gehoorzamen" en "horen".quote:Op zondag 24 juli 2022 09:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, ik lees meer dan genoeg mainstream media en ook de nodige wetenschappelijke studies op zijn tijd.
quote:
Die gestoorde vrouw was lid van een pro-trump politiek committee en voerde hiermee actie. https://www.buzzfeednews.(...)trump-troll-larouchequote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:13 schreef Summers het volgende:
Dit filmpje is klimaat hysterisch
[ twitter ]
Anti Trump blabla (hysterie) neem ik niet eens meer serieus en ga ik ook niet meer lezenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die gestoorde vrouw was lid van een pro-trump politiek committee en voerde hiermee actie. https://www.buzzfeednews.(...)trump-troll-larouche
Huh? Deze mevrouw voerde hiermee simpelweg campagne vanuit een pro-Trump politiek actie-committee. Hoef je voor mij verder niks voor te lezen hoor en er is ook niet direct iets pro- of anti-Trump aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:31 schreef Summers het volgende:
[..]
Anti Trump blabla (hysterie) neem ik niet eens meer serieus en ga ik ook niet meer lezen
Samen met de parasieten die dat in willen voerenquote:Op maandag 25 juli 2022 18:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Wat zijn de CO2-emissies als je een pizza besteld?'
🤡 🤡 🤡
Haha, wat een fantast. Dit soort mensen moet je gewoon geen podium bieden, maar helaas doen veel MSM omroepen en outlets dat maar al te graag. Hoe radicaler, zo beter voor de clicks.
Je zou eigenlijk een groot afgelegen land moeten nemen, Groenland of zo, en daar al die klimaat-radicalen heensturen. Dan kan men daar een hele "duurzame" kolonie beginnen naar eigen smaak. Lekker leven in de natuur, ιιn keer douchen met warm water per maand en de dagelijkse kost bestaat uit wat groente, tofu, tempeh en wat insecten.
Deze hysterie wordt gedeeld door velen die diep de hele klimaatideologie geloven.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:13 schreef Summers het volgende:
Dit filmpje is klimaat hysterisch
[ twitter ]
Uitstekende bijdrage, heel erg BNW dit.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Huh? Deze mevrouw voerde hiermee simpelweg campagne vanuit een pro-Trump politiek actie-committee. Hoef je voor mij verder niks voor te lezen hoor en er is ook niet direct iets pro- of anti-Trump aan.
Hier een tweet:
https://twitter.com/larouchepac/status/1179933213021626368
Hier nog een manifestje erbij: EIR Releases Special Report: 'CO? Reduction' Is a Mass Murder Policy
EIR heeft zelfs een eigen wikipedia pagina! https://en.wikipedia.org/wiki/Executive_Intelligence_Review![]()
Walgelijkquote:Op woensdag 27 juli 2022 14:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze hysterie wordt gedeeld door velen die diep de hele klimaatideologie geloven.
[..]
Ik weet niet wat het is maar dit is al de 4e artikel in de afgelopen 10 dagenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ twitter ]
MOETEN WE ALLEMAAL KANNIBAAL WORDEN?!!!!
Oh, gelukkig, zo erg is het allemaal niet, gewoon lekker insecten, phew, dat scheelt weer.
Nice try Sauron.
Ik gok dat het onderdeel van het "eat ze boogs" plan is, als je mensen eerst op nog veel ergere "alternatieven" wijst dan lijkt een krekelburger opeens niet zo heel erg meerquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is maar dit is al de 4e artikel in de afgelopen 10 dagen
[ twitter ]
Is het wel zo'n grote upgrade als ze ons willen laten gelovenquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat het onderdeel van het "eat ze boogs" plan is, als je mensen eerst op nog veel ergere "alternatieven" wijst dan lijkt een krekelburger opeens niet zo heel erg meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |