abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 juli 2022 @ 12:19:21 #151
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205498344
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Misschien als je er toch mee bezig bent enigszins dan tijd dat je wakker gaat worden, maar wanneer dat is aan jou en ga ik je niet mee helpen. Het komt wanneer het komt.
Once your awake you will never go back to sleep .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205504837
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 12:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wetenschappelijke artikelen stellen vaak ook net wat andere dingen dan wat sommige media beweren. Daar hebben we met Covid-19 genoeg voorbeelden van gezien. Maar ook met klimaatverandering wordt er meer dan eens gelogen over zaken of net die kleine draai gegeven zodat het sensationeler naar de burger is te presenteren. Zo had je bijvoorbeeld vorig jaar de NOS die even een creatieve interpretatie had gegeven aan voorspellingen over de stijging van de zeespiegel, iets dat Maarten Keulemans aan de hand van wetenschappelijke studies wist te ontkrachten. Dat krijg je natuurlijk al snel als de 'klimaatexpert' bij de NOS een vrouw betreft met enkel bachelor geschiedenis.
Wat vind je een leugen? Is dat voor jou iets wat simpelweg onwaar is? Dat is het namelijk niet in mijn beleving... daarvoor is het nodig dat er iets gecommuniceerd wordt waarvan degene die dat doet weet of logischerwijze had moeten weten dat het onwaar is en de ergste leugens hebben ook nog eens het doel om te misleiden. Ik heb geen flauw benul of daar hier sprake van was bij de NOS beide lijken me vrij onwaarschijnlijk. De enige journalisten die ik ken willen gewoon simpelweg weergeven wat ze bevinden en enige verkeerde weergave is in mijn beleving vaak onkunde... althans, als het gaat om mainstream nieuws - opinie en extreem eenzijdige outlets die opinie maskeren als nieuws daar gelaten.

In algemene zin zijn we het eens dat media de stand van de wetenschap vaak niet goed weergeven. Dat heb ik eerder ook gezegd en heb er geen moeite mee te herhalen. Dat leidt er inderdaad toe dat er te veel gehyped wordt over laatste wetenschappelijk onderzoeken, die dan ofwel verkeerd/misleidend weergegeven worden of waar de bredere context ontbreekt (de spreekwoordelijke pindakaas veroorzaakt kanker - oh no toch niet - oh nee toch wel - oh nee toch niet - cyclus).

Nu hoor ik liever dat de kanker die ik heb erger is dan dat hij werkelijk is, dan dat ik geen kanker heb, maar dat neemt niet weg dat ik het verder met je eens ben dat het kwalijk is als nieuwsorganisaties dit verkeerd krijgen.
quote:
Ik denk dat een van de grote redenen dat mensen niet meegaan in bepaalde narratieven niet komt wat blogs of Alex Jones, maar doordat veel gerenommeerde MSM herhaaldelijk liegen, partijdig zijn of dingen verdraaien. En lezers valt dit echt wel op. Binnen de wetenschap is vaak veel minder consensus over bepaalde onderwerpen dan de sommige media pretenderen.
Zoals hierboven opgemerkt ben ik het met je eens dat ik het kwalijk vind als nieuwsorganisaties zaken verkeerd weergeven. Je blijft het leugens noemen, maar dat zijn het in mijn optiek bijna zeker niet, en als het leugens zijn (dus: opzettelijk onware informatie schrijven), dan moet de betreffende journalist/redacteur op staande voet ontslagen worden.

Het zal best zo zijn dat hierdoor mensen hun heil elders gaan zoeken, maar laten we niet doen alsof de mensen en organisaties waar ze dan uit komen betrouwbaarder zijn... die zijn veelal veel onbetrouwbaarder, partijdiger en verdenk ik er geregeld van daadwerkelijk te liegen (afhankelijk van waar we het precies over hebben uiteraard). En dat is wel de grote ironie natuurlijk, mensen die afgeven op onbetrouwbare NOS of noem het op en dan naar Jensen gaan ofzo ... (als we het even in Nederland houden)
pi_205506798
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 22:14 schreef Grems het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)g-study-reveals.html

"Scientists have found a great paradox in nature – clean air is enhancing global warming, while pollution keeps our planet cool.

A team of international researchers determined current pollution rates are 30 percent lower than in 2000, but warming from carbon dioxide emissions have increased by up to 50 percent.

Pollution particles, like sulfate or nitrate, are known for reflective properties and are typically found in exhaust.

The team, in a desperate move, suggests turning to aerosols once more, but by using a controversial type of geoengineering to do so.

This method, called solar engineering, entails launching sulfate particles into the stratosphere that would in turn create a reflective haze around the globe, Science.org reports.

The study, led by Leipzig University, brings good news for human health – these particles are linked to millions of deaths each year – but is grim for what the future holds for humanity."

Zo zie je maar weer, het is nooit goed _O-
Zoals gezegd, dat deze deeltjes afkoeling veroorzaken is niks nieuws, behalve voor mensen die klimaatwetenschap de afgelopen decennia niet gevolgd hebben.

Hoe dan ook, voor wie het interesseert:

twitter
  zondag 31 juli 2022 @ 01:24:40 #154
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_205507662
Veel Bla bla weinig uitleg voor de vooringestelde positie die je inneemt !.......erg voorspelbaar
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_205526425
twitter
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 11:49:40 #156
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205527930
twitter


Eng mens.

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 11:51:08 #157
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205527944
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 11:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Eng mens.

[ twitter ]
Weer zo'n kotsfiguur :r
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 11:58:49 #158
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205528027
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 11:51 schreef Summers het volgende:

[..]
Weer zo'n kotsfiguur :r
Prima aanduiding, ze was ook betrokken bij Sywert zijn mondkapjesdeal.

quote:
Vanaf het begin van de onderhandelingen met het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) schermde Sywert van Lienden nadrukkelijk met de financiële steun die hij van de Rabobank genoot.

Van Lienden introduceerde zijn ‘Hulptroepen Alliantie’ op 12 april 2020 per e-mail bij het ministerie, met de mededeling dat hij ‘vertrouwde Nederlandse kampioenen uit het bedrijfsleven’ achter zich had staan. Hij zei op korte termijn tientallen miljoenen mondkapjes te kunnen leveren ‘zonder direct geld te vragen aan de Rijksoverheid’.

Toenmalig Rabobank Amsterdam-directeur Barbara Baarsma stond in de cc van de mail, als een van de betrokkenen die had meegewerkt aan het plan. In dat plan voor VWS stelde de stichting Hulptroepen Alliantie dat de financiering van de Rabobank ‘rond’ is, dat het geld ‘beschikbaar’ is.

Baarsma had een krediet van 115 miljoen euro geregeld waarmee de mondkapjesdeal – van uiteindelijk 100 miljoen – zo nodig gefinancierd kon worden. Ook was er een dealteam van vijf Rabo-bankiers bij de mogelijke transactie betrokken. Dat blijkt uit interne e-mails en presentaties in handen van Follow the Money. ‘Verder hebben we erg veel zin om hieraan te werken; we maken er graag een succes van!,’ schreef een Rabo-bankier aan Baarsma op 13 april 2020.
Van FTM
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 12:03:58 #159
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205528087


Verrassend weer
Ik ben inmiddels overleden
pi_205537088
De NOS is weer bezig hoor. Wederom heeft men een nieuwe video over klimaatverandering, ze hadden er twee weken terug nog twee artikelen (1, 2) over, en een Q&A met een twee meteorologen.

En dit natuurlijk naast hun hele reeks met meerdere videos en artikelen over klimaatverandering op Spitsbergen. En de vele artikelen over allerlei bosbranden, het maakt niet uit hoe groot of hoe klein, staat er ergens een BBQ in de brand in een achtertuin in het Noorden van Zwitserland, de NOS linkt het aan klimaatverandering en het is twee, drie artikelen waardig.

Komkommertijd? Tijd voor activisme bij de NOS. Het hilarisch dat dit nog als 'journalistiek' wordt gezien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205537178
Haha, het volgende artikel staat alweer klaar zie ik nu, frontpage over bosbranden in Siberië. Let ook op de framing:
quote:
'Het ministerie van Noodgevallen riep deze zomer opnieuw de noodtoestand uit in de 'koudste stad ter wereld', slechts 450 kilometer ten zuiden van de poolcirkel.'
Koudste stad ter wereld! Het idee wekkende dat dit het hier altijd heel koud is. Dat klopt alleen niet, de regio daar kent een landklimaat, dat wil zeggen hele koude winters en hele warme zomers. Maar dit laatste negeert men natuurlijk graag.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205537683
Hoop voor jullie dat je een aardig noodrantsoen hebben samengesteld, it's going to get ugly really soon :7

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205537716
Beware, the UN has declared war on conspiracy theories, describing them as “worrying and dangerous” They now have toolkit to “debunk” anybody who dare suggest governments are anything but completely honest & transparent
UNESCO has teamed up with Twitter to stop such mischief 🤡🌎

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205537731
Had deze ook in de Taiwan topic gepost maar plaats hem hier ook even

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 12:52:33 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205537736
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 12:50 schreef Ali_boo het volgende:
Beware, the UN has declared war on conspiracy theories, describing them as “worrying and dangerous” They now have toolkit to “debunk” anybody who dare suggest governments are anything but completely honest & transparent
UNESCO has teamed up with Twitter to stop such mischief 🤡🌎

[ afbeelding ]
Zucht :').

Snappen al die randdebielen nou echt niet dat een "Ministry of Truth" gewoon achterlijk is?.

Blijkbaar niet gezien de uitspraken van die despoot in Nieuw Zeeland :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205537754
Ministry of Truth is nodig om de democratie van de ondergang te redden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205537831
Binnenkort mogen we weer allemaal thuis gaan zitten o|O

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205537840
Voor een niets zeggend praatclub hebben ze toch behoorlijk veel invloed

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 13:05:37 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205537847


Sander Schimmelbrein ziet weer eens geen enkel probleem, dan weet je zeker dat het foute boel is :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205537852
Belasting betalen per gelaten boer en scheet om zo het klimaat te redden ^O^ :') :')

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205537893
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:05 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Sander Schimmelbrein ziet weer eens geen enkel probleem, dan weet je zeker dat het foute boel is :').
Ach hij doet zijn naam eer aan ;)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205537911
Gaat echt om het stikstof probleem echt waar O-)

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 13:13:32 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205537915
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:06 schreef Ali_boo het volgende:
Belasting betalen per gelaten boer en scheet om zo het klimaat te redden ^O^ :') :')

[ twitter ]
NZ is net als Canada in een paar jaar veranderd van een, weliswaar progressief maar wel vrij, land in een voorland van een nieuwe soort communistische heilstaat.

Totalitair regime, "staatswaarheden" en draconische maatregelen tegen de eigen bevolking.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205537946
Ze willen ons allemaal dood hebben :(

twitter


twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205537994
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]
NZ is net als Canada in een paar jaar veranderd van een, weliswaar progressief maar wel vrij, land in een voorland van een nieuwe soort communistische heilstaat.

Totalitair regime, "staatswaarheden" en draconische maatregelen tegen de eigen bevolking.
Ze lopen wat voor op de rest van de van de westerse wereld. Als je wilt weten wat ons te wachten staat moet je alleen naar die landen kijken

Uiteindelijk voeren ze allemaal hetzelfde beleid uit. Het is niet de vraag of het onze kant op komt, maar wanneer en op welke manier
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205538005
NWS is een notendop

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205538023
Meer bewijs dat het puur ideologisch gedreven is

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205538035
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205538061
Heb zomaar het gevoel dat de belasting flink omhoog zal gaan om deze doelen te realiseren

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205538076
Niet alleen die twee, maar ook Mastercard kondigt soortgelijke plannen aan. Zal kijken of ik die link nog kan vinden

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205538093
Trudeau's ontmoeting met provinciale landbouw ministers zorgt voor 30% kunstmest reductie.
Boeren zullen kapot gaan en het land gekocht door biljonairs.
Mense zullen sterven van de honger

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205538124
Nu heb ik zelf geen auto, maar vind het desondanks een hele slechte idee

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205538131
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 13:36:45 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205538132


[ Bericht 100% gewijzigd door SuperHartje op 03-08-2022 14:47:59 (Niet op de man. Beweringen onderbouwen.) ]
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 augustus 2022 @ 13:40:41 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205538170
twitter


Betaalmuur, maar het gaat me erom dat WEF steeds meer en meer mainstream begint te worden.

Mensen die het nu nog een praatclubje noemen kan je in mijn ogen 100% een betaalde staatstrol noemen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205538189
Hier is die dan, Mastercard zal je co2 uitstoot bijhouden

Mocht je een bepaalde limiet hebben bereikt dan kan je geen aankopen meer doen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205538198
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Betaalmuur, maar het gaat me erom dat WEF steeds meer en meer mainstream begint te worden.

Mensen die het nu nog een praatclubje noemen kan je in mijn ogen 100% een betaalde staatstrol noemen.
Wat houdt de grote verbouwing in ?
Wil ik het wel weten? :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 13:46:06 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205538208
Maar hoe ver gaat die controle dan?

Als ik bijv bij de Jumbo boodschappen doe en betaal met mijn Mastercard, dan zien ze toch alleen

Jumbo Supermarkt Amsterdam, E54,34

Hoe meten ze dan hoeveel "foute" producten ik heb gekocht? Wie weet waren het alleen biologisch gekweekte Sprinkhanen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205538215
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:36 schreef HeatWave het volgende:
-
Dat niet alleen het wordt overal op precies dezelfde moment uitgevoerd en dan nog gaat er geen lampje branden :!

[ Bericht 21% gewijzigd door SuperHartje op 03-08-2022 14:50:26 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 13:48:34 #190
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205538223
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:45 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wat houdt de grote verbouwing in ?
Wil ik het wel weten? :D
Geen idee, op Twitter kon je een paar zinnen meer lezen, die hadden het iig over WEF en great reset :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205538260
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Maar hoe ver gaat die controle dan?

Als ik bijv bij de Jumbo boodschappen doe en betaal met mijn Mastercard, dan zien ze toch alleen

Jumbo Supermarkt Amsterdam, E54,34

Hoe meten ze dan hoeveel "foute" producten ik heb gekocht? Wie weet waren het alleen biologisch gekweekte Sprinkhanen :').
Ik bestel vaak producten online en kies meestal voor achteraf betalen. Een van die aanbieders van achteraf betalen wist mij precies te vertellen hoeveel co2 uitstoot ik had verbruikt met de besetelling die ik had gedaan. Volgens mij was het Klarna maar ik kan het mis hebben

Mastercard zal haar systeem een beetje aanpassen om gedetailleerd je aankopen te kunnen registreren :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 03-08-2022 14:36:38 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205538265
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Maar hoe ver gaat die controle dan?

Als ik bijv bij de Jumbo boodschappen doe en betaal met mijn Mastercard, dan zien ze toch alleen

Jumbo Supermarkt Amsterdam, E54,34

Hoe meten ze dan hoeveel "foute" producten ik heb gekocht? Wie weet waren het alleen biologisch gekweekte Sprinkhanen :').
Stapje voor stapje. Die informatie weten ze ook wel te achterhalen. Koppeling met kassasysteem is zo gemaakt. En de Jumbo en de AH etc. zullen er moedwillig aan meewerken onder het mom van "verantwoordelijkheid nemen".

Nee zo ver mogen we het nooit laten komen.
pi_205538300
Onze overloards maken de plannen, de politici voeren ze slechts uit

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205538308
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:53 schreef Mijnenveger het volgende:

[..]
Stapje voor stapje. Die informatie weten ze ook wel te achterhalen. Koppeling met kassasysteem is zo gemaakt. En de Jumbo en de AH etc. zullen er moedwillig aan meewerken onder het mom van "verantwoordelijkheid nemen".

Nee zo ver mogen we het nooit laten komen.
Als mensen 'korting' krijgen a la bonuskaart dan laat iedereen het zover komen.
pi_205538326
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:23 schreef Ali_boo het volgende:
NWS is een notendop

[ afbeelding ]
Het mooiste is dan nog dat men zichzelf dan enorm intelligent en moreel verheven acht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205538329
Ga niet naar buiten, het is echt levensgevaarlijk :D

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205538341
Tja, The Guardian. Dat krijg je als je een stel progressieve activisten een media outlet laat runnen.

🤡
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 3 augustus 2022 @ 14:02:23 #198
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205538358
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 14:00 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, The Guardian. Dat krijg je als je een stel progressieve activisten een media outlet laat runnen.

🤡
Elke media outlet dus :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205538381
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 14:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Elke media outlet dus :').
Nou, The Guardian is wel heel erg wat dit betreft hoor. Al zal zeker het overgrote deel van alle journalisten progressief georiënteerd zijn en erg gevoelig voor bepaalde vormen van activisme.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205538401
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het mooiste is dan nog dat men zichzelf dan enorm intelligent en moreel verheven acht.
Ik heb echt vol met verbazing naar de reeks zitten kijken , serieus

Dat gezegd te hebben , het is niet zo netjes om te gaan roddelen over andere subfora hier. Mijn verzoek om het verder achterwege te laten

Nu is mijn post aan jouw gericht maar dat geld voor iedereen hier, myself included :s)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')