Wat houdt de grote verbouwing in ?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Betaalmuur, maar het gaat me erom dat WEF steeds meer en meer mainstream begint te worden.
Mensen die het nu nog een praatclubje noemen kan je in mijn ogen 100% een betaalde staatstrol noemen.
Dat niet alleen het wordt overal op precies dezelfde moment uitgevoerd en dan nog gaat er geen lampje brandenquote:
Geen idee, op Twitter kon je een paar zinnen meer lezen, die hadden het iig over WEF en great resetquote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat houdt de grote verbouwing in ?
Wil ik het wel weten?
Ik bestel vaak producten online en kies meestal voor achteraf betalen. Een van die aanbieders van achteraf betalen wist mij precies te vertellen hoeveel co2 uitstoot ik had verbruikt met de besetelling die ik had gedaan. Volgens mij was het Klarna maar ik kan het mis hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Maar hoe ver gaat die controle dan?
Als ik bijv bij de Jumbo boodschappen doe en betaal met mijn Mastercard, dan zien ze toch alleen
Jumbo Supermarkt Amsterdam, E54,34
Hoe meten ze dan hoeveel "foute" producten ik heb gekocht? Wie weet waren het alleen biologisch gekweekte Sprinkhanen.
Stapje voor stapje. Die informatie weten ze ook wel te achterhalen. Koppeling met kassasysteem is zo gemaakt. En de Jumbo en de AH etc. zullen er moedwillig aan meewerken onder het mom van "verantwoordelijkheid nemen".quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Maar hoe ver gaat die controle dan?
Als ik bijv bij de Jumbo boodschappen doe en betaal met mijn Mastercard, dan zien ze toch alleen
Jumbo Supermarkt Amsterdam, E54,34
Hoe meten ze dan hoeveel "foute" producten ik heb gekocht? Wie weet waren het alleen biologisch gekweekte Sprinkhanen.
Als mensen 'korting' krijgen a la bonuskaart dan laat iedereen het zover komen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:53 schreef Mijnenveger het volgende:
[..]
Stapje voor stapje. Die informatie weten ze ook wel te achterhalen. Koppeling met kassasysteem is zo gemaakt. En de Jumbo en de AH etc. zullen er moedwillig aan meewerken onder het mom van "verantwoordelijkheid nemen".
Nee zo ver mogen we het nooit laten komen.
Het mooiste is dan nog dat men zichzelf dan enorm intelligent en moreel verheven acht.quote:
Elke media outlet dusquote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:00 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, The Guardian. Dat krijg je als je een stel progressieve activisten een media outlet laat runnen.
🤡
Nou, The Guardian is wel heel erg wat dit betreft hoor. Al zal zeker het overgrote deel van alle journalisten progressief georiënteerd zijn en erg gevoelig voor bepaalde vormen van activisme.quote:
Ik heb echt vol met verbazing naar de reeks zitten kijken , serieusquote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het mooiste is dan nog dat men zichzelf dan enorm intelligent en moreel verheven acht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |