Als we het over neit interessante wapens hebben is dit er wel 1 van. In deze fase van de oorlog.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:28 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Als we het over neit interessante wapens hebben is dit er wel 1 van. In deze fase van de oorlog.
Niks maar als je een trol bent dan kan je het verband niet leggen tussen een oorlog en mensen die vluchten. Dan ligt dat aan Zelensky natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:30 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Wat hebben die mensen op de foto met Zelensky te maken?
Als je nu als bedrijf geld inzamelt voor een bayraktar dan doe je het alleen voor de publiciteit. Zamel dan geld in voor handwapens of helmen ofzo. Of koop ergens een oude tank ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eens.
Ze hebben er momenteel ook behoorlijk wat op voorraad.
Maar wat niet is kan nog komen.
Anderzijds ligt productievolume van die dingen ook wel behoorlijk hoog.
Een HIMARS crowdsourcen heeft wat meer voeten in de aarde/veel langere levertijd; peperdure munitie etc.
Er is gewoon toezicht gehouden Op die verkiezingen door de UN en die gaven aan geen aanwijzingen voor verkiezingsfraude te hebben gevonden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toon maar aan dat ze dat niet waren
En wat is dan de oplossing, behalve je kont aanbieden aan Putin?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sja zoals jij al mijn posts nauwlettend opvolgt, zou je ondertussen ook al moeten weten dat ik ook tegen deze oorlog gekant ben
En het tegelijk een schande vindt dat het westen liever wapens stuurt, de oorlog opdrijft, duizenden oekraieners opoffert en een land naar de klote laat schieten, dan te kijken naar een oplossing voor dit conflict.
Eerste keer dat ik ze in het groen zie. (en ja snap waarom ze nu groen zijn en normaal bruin/geel achtig)quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:37 schreef J.B. het volgende:
In tegenstelling tot de Duitsers leveren de Amerikanen wel én snel:
[ twitter ]
[ twitter ]
De eerste 28 Abrams tanks voor het Poolse leger zijn inmiddels geleverd.![]()
Dat is idd precies wat ie aan het doen is.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]![]()
Binnenkort bommen op elk land rondom Rusland? Jaloers ventje die Poetin.
Wat dacht je van de partij die niet met grof geweld een buurland binnenvalt?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
When everyone is corrupt, it's hard to know who is the lesser evil.
Tsja, hij heeft ze al lopen gooien in Georgie, Tsjetsjenie, en nu in Oekraine, redelijke kans ook dat het daar niet bij gaat blijven.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]![]()
Binnenkort bommen op elk land rondom Rusland? Jaloers ventje die Poetin.
Er waren al 8 jaar bombardementen in Oekraïne. Een bende dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat dacht je van de partij die niet met grof geweld een buurland binnenvalt?
Toevallig ook dat zijn jeugdvriend hoofd van de geheime dienst is was. Vraag me af hoeveel mensen in hoge posities vrienden of familie van hem zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Oekraïne 1 van de meest corrupte landen ter wereld maar de verkiezingen gaan wel eerlijk?![]()
Rusland bedankt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:57 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Er waren al 8 jaar bombardementen in Oekraïne. Een bende dus.
Omdat de russen als nog 10x zoveel spullen hebben dan dat Oekraïne heeft. En verdedigen ook makkelijker is dan een tegenaanval doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:01 schreef Toine51 het volgende:
Vraag mij oprecht iets af nu;
Dat leger van Rusland is zo slecht als wat, is nu gebleken.
Oekraïne heeft massa's hoogstaande wapens gekregen van het westen.
Waarom zit er geen snellere progressie in de oorlog, vanuit Oekraïne gezien?
Ik denk dat dat aan jouw (ons) referentie kader ligt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:01 schreef Toine51 het volgende:
Oekraïners hebben ook moeite met terugveroveren, omdat ze niet alles plat willen bombarderenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:01 schreef Toine51 het volgende:
Maar het leger is flink uitgedund, als ik her en der lees.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat de russen als nog 10x zoveel spullen hebben dan dat Oekraïne heeft. En verdedigen ook makkelijker is dan een tegenaanval doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |