abonnement Unibet Coolblue
pi_205386520
Met de dag neemt het aantal signalen over infrastructurele problematiek en daaruitvolgende tekorten in verscheidende sectoren door de gehele wereld toe. Deze signalen voorspellen met name iets over de voedselindustrie. Ook de ontwikkelende energiecrisis voorspelt weinig goeds, en heeft zijn eigen effect op voedselproductie. Zorgwekkende berichten komen ook van boeren af uit oa VS/FR/VK welke menen dat er opzettelijk tekorten gecreëerd worden d.m.v. inperkend overheidsbeleid waardoor productie onrendabel wordt gemaakt. Ook claimen enkele van hen zelfs dat er en masse veevoedsel opgekocht en vernietigd wordt door de giganten in hun industrie.

Ik wil alle signalen niet per se in één theorie binden, maar om tot begrip te komen over het nut van controle over voedsel en de functie van schaarste is het onderstaand gesprek in ieder geval verlichtend. Uiteraard past een algeheel en gefabriceerd tekort ook in een meer recente theorie m.b.t. een of andere reset ~O> . Voor dit topic lijkt het me op de eerste plaats een nuttig doel om de signalen te verzamelen. De verbanden leggen we zoals gewoonlijk vanzelf wel.

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205386534
quote:
Satellietbeelden voorspellen weinig goeds voor de wereldwijde tarweoogst… behalve in Rusland en China

Infrarood satellietbeelden tonen aan dat de staat van tarwegewassen wereldwijd stagneert. In Rusland en China zou er echter sprake zijn van topoogsten.

Satellietbeelden die de vochtigheidsgraad en gezondheid van landbouwgronden meten, tonen aan dat basisgewassen zoals tarwe in slechte staat verkeren en zelfs sterk teruglopen in kwaliteit bij belangrijke exporteurs zoals Oekraïne, India en de VS. Er zijn echter drie landen die een enorm succesvolle tarweoogst zullen zien: Rusland (5,1 procent hoger dan het vorige vijfjarige gemiddelde), China (2,3 procent hoger) en Canada (0,81 procent). Dat staat te lezen in gegevens waarover de BBC bericht.

De Britse omroep werkte samen met twee bedrijven die gegevens over de gezondheid van gewassen analyseren. Zij concludeerden dat de belangrijkste tarweproducenten ter wereld dit jaar zwakkere oogsten kunnen hebben dan verwacht door extreem slechte weersomstandigheden. Ook de oorlog in Oekraïne speelt uiteraard een rol, aangezien de Russische invasie het zaaien van Oekraïnes tarwevelden deels onderbrak.

In de EU zou dat 4,7 miljoen ton minder tarwe kunnen betekenen dan vorig jaar. “Slecht nieuws voor landen die alternatieven hopen te vinden voor Oekraïense tarwe. […] Rusland zou wel eens de enige grote winnaar kunnen zijn”, onderstreept de BBC.

“Honger leidt tot sociale onrust en geweld”
Het is niet de enige keer dat verschillende organisaties en overheden waarschuwen voor een opdoemende voedselcrisis.

“De inval van Rusland in Oekraïne heeft wereldwijd ernstige economische en sociale gevolgen gehad. Veel landen kampen nu met gevaarlijke voedseltekorten en sterk gestegen prijzen voor voedsel, energie en meststoffen. Deze druk doet zich voor op een moment dat de overheidsfinanciën van landen al onder druk staan door de pandemie en de staatsschuld hoog is. Nu de inflatie het hoogste niveau in decennia heeft bereikt, lopen kwetsbare huishoudens in lage- en middeninkomenslanden het grootste risico op acute voedselonzekerheid. En de geschiedenis heeft geleerd dat honger vaak leidt tot sociale onrust en geweld”, verklaarde het Internationaal Monetair Fonds (IMF) nog in mei.

Voedsel als een wapen tegen de NAVO
Ook de Chinese overheid waarschuwde in maart dat de wereld weldra zal geconfronteerd worden met de slechtste oogst van verschillende gewassen in jaren. Hierdoor begon Peking alvast met het massaal hamsteren van rijst, tarwe en het verbeteren van zijn eigen landbouwgronden.

Hoewel ontwikkelingslanden wellicht het meest zullen lijden onder wereldwijde voedseltekorten, kan er ook verwacht worden dat Rusland en mogelijk China hun voedselsurplussen zullen inzetten als een wapen tegen de NAVO en zijn bondgenoten, net zoals het Kremlin dit nu al doet met grondstoffen zoals gas en olie.

https://www.msn.com/nl-be(...)4d25badfe2b63d756730
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205386541
Oplossing.. er moet gewoon minder gedacht worden dat kinderen krijgen een moetje is.
pi_205408154
quote:
Topman Jumbo vreest dat prijsstijgingen voorlopig nog niet voorbij zijn
Jumbo-topman Frits van Eerd vreest dat de prijzen in de supermarkt de komende tijd nog verder zullen stijgen. ,,We hebben te maken met een heftige buitenwereld. De oorlog in Oekraïne en alle ontwikkelingen op economisch gebied. Daartussen moeten wij ons proberen staande houden.’’

Jumbo zegt dat het ‘maximaal terughoudend’ is om prijsverhogingen door te voeren, maar ‘uiteindelijk moeten we ook onze winstgevendheid in de lucht houden.’
https://www.ad.nl/koken-e(...)orbij-zijn~aae92aaa/
quote:
FrieslandCampina verwacht hogere prijzen in de supermarkt, terwijl hun winst is verdubbeld afgelopen halfjaar
Midden in de stikstofcrisis heeft FrieslandCampina in de eerste zes maanden van dit jaar de nettowinst verdubbeld tot bijna 140 miljoen euro. De zuivelreus profiteert onder meer van extreem hoge melkprijzen.
De melkprijzen zijn momenteel extreem hoog. Boeren krijgen 60 cent voor een liter, het dubbele van wat ze een jaar geleden gewend waren. Het kan volgens Hein Schumacher, topman van FrieslandCampina, niet anders dan dat consumenten dat in de supermarkten gaan merken bij de zuivelproducten.
https://www.ad.nl/koken-e(...)n-halfjaar~ae9a0ad5/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205443351
quote:
West-Vlaamse boer rijdt eigen oogst stuk omdat groentebedrijven te weinig betalen: “Ze willen helft van de prijs geven. Dan stopt het”

Belgische boeren krijgen zo weinig voor hun groenten dat sommigen hun gewassen nog liever kapot rijden, dan verkopen. “Liever als humus de grond in, dan tegen bodemprijzen verkopen.”


https://www.hln.be/econom(...)-stopt-het~a95a4d2e/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205521322
Ik zeg maar niks

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 1 augustus 2022 @ 13:14:09 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205521372
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 13:09 schreef Ali_boo het volgende:
Ik zeg maar niks

[ twitter ]
Je ziet de propaganda voor je ogen uitgerold worden.

Ik sluit me aan bij de FOK!ker die schreef dat hij nu eindelijk snapte waarom Hitler zo "makkelijk" aan de macht was gekomen, het is doodsimpel, propaganda werkt als een malle :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205521384
Tast toe c_/

twitter


twitter


twitter


twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 1 augustus 2022 @ 13:17:51 #9
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205521409
Drink op!

Ze nemen niet eens de moeite om hun bots te verbergen, dit is 1 op1 google translate :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205521447
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2022 13:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je ziet de propaganda voor je ogen uitgerold worden.

Ik sluit me aan bij de FOK!ker die schreef dat hij nu eindelijk snapte waarom Hitler zo "makkelijk" aan de macht was gekomen, het is doodsimpel, propaganda werkt als een malle :').
Tijdje terug waren de ongevaccineerden de untermenshen van de samenleving, vandaag de dag zijn het de boeren en een jaar vanaf nu zal het weer een andere groep zijn

Krijg er de rillingen van, maar aan de andere kant verbaast het me ook weinig. Check hoe weinig moeite het kost om de bevolking tegen elkaar op te spelen :X

In other news, wie heeft trek in celeberty meat ?


twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205521468
Geen tofu, maar HUFU wat het allemaal inhoudt kan je zelf in het bericht lezen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205521491
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik schrik me dood elke keer dat ik naar de supermarkt ga. En te bedenken dat dit pas het begin is

Gelukkig word er hard gewerkt om ons alternatieven voor te schotelen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205521512
Begin patronen te zien :D

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205521532
Israel is een van de hoofdspelers als het gaat om het maken van nepvlees w/

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205521545
Goed op de verpakking kijken voorstaan als je naar de supermarkt gaat })

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205521561
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205521576
Meer van hetzelfde maar ik post het toch -O-

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205521595
Zo kan het dus ook B:)B

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205521611
Hier draait mijn maag echt van om :r

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205521646
Gas is niet meer duurzaam enzo :W

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205521685
Is er iemand die bekend is met de leuzen van The standard American dieet
Verdient een eigen topic, echter blink ik niet uit in het maken van goede OP
Als er iemand is die mee wil helpen, stuur mij een dm

Hoe dan ook

Vlees? Levensgevaarlijk!

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205521717
Dit kan best wel vervelden uitpakken of niet?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205521734
Ben je nog wel vegan als je menselijk vlees consumeert?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205521786
Verdiep je vooral niet in Blackrock en Vanguard, nietszeggende investeringsfirma's zonder enige macht

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205521816
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 13:29 schreef Ali_boo het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik schrik me dood elke keer dat ik naar de supermarkt ga. En te bedenken dat dit pas het begin is

Gelukkig word er hard gewerkt om ons alternatieven voor te schotelen

[ twitter ]
Een blik op het label van sommige producten en je weet al genoeg. Maar menig woke gutmensch die dit soort dingen op grote schaal eet tegenwoordig. 'Want de experts zeggen het'. Hihi, zo naïef, zo goedgelovig.
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 13:41 schreef Ali_boo het volgende:
Meer van hetzelfde maar ik post het toch -O-

[ twitter ]
Ze spreken eerder over een stagnatie van de inname van proteïne. Maar insecten worden dus daadwerkelijk genoemd door het OECD (bron, pagina 38). Haha, dat had ik toch niet verwacht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator maandag 1 augustus 2022 @ 14:56:40 #26
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_205522166
Jongens, genoeg over insekten. Voedsel is ergen anders.
A child is born with no state of mind.
pi_205522170
1 van de redenen waarom we insecten zouden moeten eten is vanwege het klimaat en voedseltekort, wel zo handig. Tis nog gezond ook.
pi_205522191
Wat hebben de mensen hier eigenlijk tegen het eten van insecten? Oprechte interesse.
pi_205522332
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:01 schreef Intint het volgende:
Wat hebben de mensen hier eigenlijk tegen het eten van insecten? Oprechte interesse.
Op zich heb ik er niks op tegen maar als ze het zo hard gaan promoten krijg ik argwaan, zeker de mensen die het promoten daar heb ik niks mee.
pi_205522351
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Op zich heb ik er niks op tegen maar als ze het zo hard gaan promoten krijg ik argwaan, zeker de mensen die het promoten daar heb ik niks mee.
Dus wanneer iets gepromoot wordt heb je er opeens iets tegen?
pi_205522387
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:21 schreef Intint het volgende:

[..]
Dus wanneer iets gepromoot wordt heb je er opeens iets tegen?
Als de mainstream media en WEF poppetjes ineens massaal insecten gaan promoten dan vraag ik me af wat de agenda daarachter is (waarschijnlijk minderen of stoppen met vlees eten), hun intenties vertrouw ik niet.
pi_205522409
twitter
pi_205522412
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Als de mainstream media en WEF poppetjes ineens massaal insecten gaan promoten dan vraag ik me af wat de agenda daarachter is (waarschijnlijk minderen of stoppen met vlees eten), hun intenties vertrouw ik niet.
Maar dan ben je dus bij voorbaat tegen een boodschap omdat je geen vertrouwen in de boodschapper hebt? Dan ben je toch biased?
pi_205522448
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:30 schreef Intint het volgende:

[..]
Maar dan ben je dus bij voorbaat tegen een boodschap omdat je geen vertrouwen in de boodschapper hebt? Dan ben je toch biased?
Klopt. Misschien dat ik ooit wel een insect ga eten uit nieuwsgierigheid maar het verhaal dat je beter insecten kan eten dan vlees vind ik ongeloofwaardig.
pi_205522495
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Klopt. Misschien dat ik ooit wel een insect ga eten uit nieuwsgierigheid maar het verhaal dat je beter insecten kan eten dan vlees vind ik ongeloofwaardig.
Omdat?
  maandag 1 augustus 2022 @ 15:43:02 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_205522503
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Klopt. Misschien dat ik ooit wel een insect ga eten uit nieuwsgierigheid maar het verhaal dat je beter insecten kan eten dan vlees vind ik ongeloofwaardig.
Insecten kunnen best lekker zijn. Een aantal jaar geleden heb ik oa sprinkhanen en meelwormen gegeten. Viel niet tegen. Eet (at) ook garnalen (nu niet meer helaas, reageer allergisch)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_205522516
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:41 schreef Intint het volgende:

[..]
Omdat?
Omdat het van die mensen komt, ik zou me er nog eens in moeten verdiepen.
pi_205522523
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]
Insecten kunnen best lekker zijn. Een aantal jaar geleden heb ik oa sprinkhanen en meelwormen gegeten. Viel niet tegen. Eet (at) ook garnalen (nu niet meer helaas, reageer allergisch)
Ja gefrituurd is het misschien wel lekker, beetje knapperig?
  maandag 1 augustus 2022 @ 18:42:47 #39
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205523660
"The dutch food supply is one of the best in the world " Tenminste nog iets om trots op te zijn en men kotst Rutte in het buitenland net zo goed uit als in Nederland .

twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205539287
quote:
Officieel watertekort in Nederland
Nederland heeft officieel een watertekort. Dat heeft het ministerie van Infrastructuur zojuist bekendgemaakt. Er is meer vraag naar water dan dat er binnenkomt via regen en rivieren. De droogte heeft nu nog vooral gevolgen voor de landbouw en scheepvaart, maar kan de komende tijd volgens minister Harbers meer 'maatschappelijke belangen gaan raken'.

Minister Harbers roept Nederlanders op bewust met hun kraanwater om te gaan.

"We proberen samen met alle waterpartners het watertekort beheersbaar te houden, maar iedereen kan een steentje bijdragen. Daarom vraag ik alle Nederlanders om goed na te denken of ze hun auto moeten wassen of hun opblaaszwembadje helemaal moeten vullen. Nederland is een waterland, maar ook hier is ons water kostbaar."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ok-komende-weken-aan
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 3 augustus 2022 @ 23:45:51 #41
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205543628
#klimaathysterie :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205543693
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:45 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ja gefrituurd is het misschien wel lekker, beetje knapperig?
Lekker Broodje kakkerlak met een pikante maden saus erbij - heerlijk joh!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 4 augustus 2022 @ 00:34:28 #43
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205543808
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 00:04 schreef Tingo het volgende:

[..]
Lekker Broodje kakkerlak met een pikante maden saus erbij - heerlijk joh!
En gratis , ik ga voortaan de vogels wegjagen van het grasveld en ga zelf trappelen om de maden omhoog te krijgen en neem een etensbakje mee .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205545986
twitter


Het is overal hetzelfde, niet per se met water, NL doet het met gas. "We" kunnen de problemen wel oplossen hoor, we doen het gewoon lekker niet :6.

Maar er is geen, ik herhaal GEEN wereldwijde agenda! :lijstje:
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205548097
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205557947
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2022 14:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een blik op het label van sommige producten en je weet al genoeg. Maar menig woke gutmensch die dit soort dingen op grote schaal eet tegenwoordig. 'Want de experts zeggen het'. Hihi, zo naïef, zo goedgelovig.
[..]

Was er geen paniek in woke Amsterdam een paar maanden terug hun favoriete soy drank Oetie( of hoe je het ook schrijft niet meer beschikbaar was

Daarnaast zitten incecten vol met parasieten, ben benieuwd hoe ze het aan het grote publiek gaan verkopen
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2022 14:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[..]
Ze spreken eerder over een stagnatie van de inname van proteïne. Maar insecten worden dus daadwerkelijk genoemd door het OECD (bron, pagina 38). Haha, dat had ik toch niet verwacht.
Google eens voor de gein : eating insects to save the planet

De ene na de andere '' betrouwbare onafhankelijke medium'' bericht erover

Ze zijn ons al jaren aan het warm maken voor het idee, deze ''crisis'' is de uitgelezen kans om hun plan dan ook meteen door te voeren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 21:04:40 #48
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205567802
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zaterdag 6 augustus 2022 @ 21:22:32 #49
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205568023
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 21:04 schreef Summers het volgende:
[ twitter ]
Markie hier zegt ook dat we als gaaf landje draaien als een tierelier, leg dat ook maar uit aan een oudje met minimaal pensioen of een bijstandsmoeder, of een wajonger, enz enz... Leuk hoor die woorden van een Draghi en Rutte, jammer voor de mensen die niet bovenkant modaal zitten. Die kunnen lekker verrekken of naar de voedselbank.

Ik ken mensen die rond de 1800 netto binnen brengen iedere maand, die hebben het verdomd zwaar. En dan hou ik dus mijn mond maar dat ik binnenkort weer op een verre reis ga. Dit valt niet meer uit te leggen, de zwaarste lasten liggen bij de mensen die het hardst werken en net boven minimum verdienen. Klopt gewoon geen zak van.
Lach met een schone bips
pi_205568088
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 10:39 schreef hoechst het volgende:
Oplossing.. er moet gewoon minder gedacht worden dat kinderen krijgen een moetje is.
Een keertje een variant van de pest langs laten komen doet het ook goed.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  Moderator zaterdag 6 augustus 2022 @ 21:28:24 #51
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205568118
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 21:26 schreef Chinless het volgende:

[..]
Een keertje een variant van de pest langs laten komen doet het ook goed.
Hebben we toch? Noemen ze tegenwoordig Covid-19 en Apenpokken.
Lach met een schone bips
pi_205571863
twitter


In België binnenkort ook een Sri Lankaatje?
  zondag 7 augustus 2022 @ 11:57:04 #53
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205571955
"they will not be able to walk down the street "

twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205573637
quote:
Nóg een reden voor hogere prijzen: de lage waterstand
De hoge energieprijzen. De oorlog in Oekraïne. Dure grondstoffen. Aan dit lijstje oorzaken van het steeds maar duurder wordende leven kan er nog een worden toegevoegd: de lage waterstand in de Rijn en andere rivieren.

Het is niet alleen droog in Nederland. Ook in de rest van Europa is al maanden veel minder regen gevallen dan normaal. En dat zorgt voor lage waterstanden in de belangrijkste rivier van Europa: de Rijn.

Vooral vervoerders van droge lading hebben daar last van, vertelt Maira van Helvoirt van de branchevereniging Koninklijke Binnenvaart Nederland. "Kolen, ertsen, staal, aluminium, graan, ook containers", somt zij op. Voor het transport van vloeibare stoffen zijn vaak langetermijnafspraken gemaakt, waardoor de prijzen minder hard schommelen, legt zij uit.

Vanwege de lage waterstanden in rivieren kunnen schippers minder vracht vervoeren. Hoe meer vracht, hoe dieper het schip komt te liggen. "Schepen vervoeren nog maar 25 procent van hun capaciteit", vertelt de transportmedewerker.

"Schepen die er eigenlijk niet zijn, moeten twee keer zo vaak varen", vat Van Helvoirt de situatie samen. "Wat volgt is de wet van vraag en aanbod: iets dat schaars is, wordt duurder."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)and-rijn-binnenvaart
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205573649
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 15:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wordt er in de MSM als reden voor de hoge prijzen weleens gesproken over het ongebreidelde geld drukken door de ECB (en andere centrale banken)?
pi_205573813
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 15:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Wordt er in de MSM als reden voor de hoge prijzen weleens gesproken over het ongebreidelde geld drukken door de ECB (en andere centrale banken)?
Daar kan ik me geen voorbeeld van herinneren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205574105
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 15:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Daar kan ik me geen voorbeeld van herinneren.
Dat is de voornaamste reden van de prijsstijgingen, het geld wordt minder waard omdat er meer van is. Raar weer dat daar nooit over gesproken wordt.
  zondag 7 augustus 2022 @ 17:04:38 #58
451005 Grems
Clown World
pi_205574480
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 16:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dat is de voornaamste reden van de prijsstijgingen, het geld wordt minder waard omdat er meer van is. Raar weer dat daar nooit over gesproken wordt.
pi_205574623
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 11:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]

In België binnenkort ook een Sri Lankaatje?
Dit gaat deze winter echt een clustermunitie van epische proporties worden. :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_205646630
quote:
Gasprijs stijgt door lage waterstand
De torenhoge gasprijzen stijgen nog verder door de lage waterstanden. Schepen kunnen minder kolen meenemen, ook hebben kerncentrales minder koelwater waardoor de operatie deels moet worden stilgelegd. Er zijn dus minder alternatieven voor gas. Daardoor stijgt de vraag en gaat de prijs omhoog.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-kerncentrales-kolen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 15 augustus 2022 @ 18:45:16 #61
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205647027
Ow dus vanaf vandaag is het niet de schuld van Rusland maar van klimaathysterie . Ben ik ook weer op de hoogte van de hysterie van de dag , wanneer komt het moment dat mensen zelf weer na gaan denken ... :?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205667598
quote:
Europese gasprijzen naar hoogste piek in zes maanden
De Europese gasprijzen zijn dinsdag naar het hoogste niveau in zes maanden gestegen, waarmee de vrees voor een recessie verder toenam. Europa wordt geconfronteerd met het vooruitzicht van rantsoenering nu de levering van gas door Rusland onder druk staat als gevolg van de oorlog in Oekraïne.
https://nieuws.nl/economi(...)piek-in-zes-maanden/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 17 augustus 2022 @ 18:49:32 #63
24329 KNAK
ff w88,......
  woensdag 17 augustus 2022 @ 19:07:39 #64
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205667958
quote:
Wauw we krijgen wel erg vaak de boodschap dat je niet op je eigen zintuigen moet vertrouwen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205669892
En zo creëer je een kunstmatige crisis

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205669981
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 00:02:02 #67
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205671708
quote:
2s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 21:35 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ali en mijn andere vrienden hier (jullie weten wie). Jullie zijn komende winter welkom hier. Ik kan hout stoken en eten genoeg voor een winter :D

Zit je er toch lekker warmpjes bij :)
Lach met een schone bips
pi_205671729
=edit=
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_205671733
quote:
15s.gif Op zondag 7 augustus 2022 17:31 schreef vosss het volgende:

[..]
Dit gaat deze winter echt een clustermunitie van epische proporties worden. :X
Dat had clusterfuck moeten zijn ipv munitie. :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 00:17:24 #70
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205671785
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 00:07 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat had clusterfuck moeten zijn ipv munitie. :+
_O-

Bijna zelfde :)
Lach met een schone bips
  donderdag 18 augustus 2022 @ 10:44:14 #71
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205673665
quote:
2s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 21:35 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Zo krijg je vanzelf alleen nog arme en rijke klasse :{
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 18 augustus 2022 @ 11:14:14 #72
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205674004
Big food bedrijven voegen stilletjes krekels en andere insecten toe aan maaltijdrepen koekjes en snacks .

https://www.worldunity.me(...)n-koekjes-en-snacks/

Dat word voortaan alles lezen voordat ik het koop ;(
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 18 augustus 2022 @ 12:43:13 #73
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205675009
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 11:14 schreef Summers het volgende:
Big food bedrijven voegen stilletjes krekels en andere insecten toe aan maaltijdrepen koekjes en snacks .

https://www.worldunity.me(...)n-koekjes-en-snacks/

Dat word voortaan alles lezen voordat ik het koop ;(
Ik denk echt dat zoveel vlees als er wereldwijd wordt gegeten de aarde uitput. Het voer voor die koeien halen we van ver waarvoor bossen worden gekapt en er wordt ontiegelijk veel water gebruikt voor een kilo vlees. Wat daarna weer over de hele wereld wordt gesleept. Mensen vinden het te lekker zodat we hierin zijn doorgeschoten na de oorlog.

Zelf heb ik al insecten gegeten en dat smaakte heel goed. Zie het als een nieuwe grondstof voor eten, heb daar zelf geen probleem mee. Veel voedingswaarde en dan kunnen we die arme zoogdieren, die we massaal mishandelen, met rust laten.

Wat ik erger vind en wat ik denk dat wel eens onze ondergang zou kunnen worden is het plastic wat overal in zit. Microplastics die in de lucht, in elke ademteug, in elk hap eten en al in ons bloed zitten. Autisme, autoimuunziektes en kankers zullen explosief gaan stijgen want het plastic zit echt overal. Dit is bekend maar we gaan gewoon door met produceren voor de winst.
To BG or not to BG!
pi_205675134
Dat er te veel vlees worden gegeten klopt inderdaad. Vooral vleesproducten die erg bewerkt zijn zouden veel minder moeten worden geproduceerd. En de veeteelt wereldwijd zou op een hele andere manier moeten worden gereguleerd. Maar er is geen reden om te stopen met het eten van vlees, en al helemaal geen reden om insecten te gaan eten.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 11:14 schreef Summers het volgende:
Big food bedrijven voegen stilletjes krekels en andere insecten toe aan maaltijdrepen koekjes en snacks .

https://www.worldunity.me(...)n-koekjes-en-snacks/

Dat word voortaan alles lezen voordat ik het koop ;(
Dit gaat niemand kopen mag ik toch hopen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 18 augustus 2022 @ 13:03:12 #75
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205675179
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 12:57 schreef HowardRoark het volgende:
Dat er te veel vlees worden gegeten klopt inderdaad. Vooral vleesproducten die erg bewerkt zijn zouden veel minder moeten worden geproduceerd. En de veeteelt wereldwijd zou op een hele andere manier moeten worden gereguleerd. Maar er is geen reden om te stopen met het eten van vlees, en al helemaal geen reden om insecten te gaan eten.
[..]
Dit gaat niemand kopen mag ik toch hopen.
Stoppen hoeft ook niet wat mij betreft maar we zouden naar circulaire landbouw moeten overstappen, dus boeren met koeien die het voer ook zelf verbouwen en de poep aan de buurboer geven, liefst dat ze oook nog zelf de groente verbouwen, zoals vroeger. En dat mensen hun vlees lokaal kopen. En natuurlijk veel minder vlees gaan eten, daar zijn we in doorgeschoten. Zit het ook nog vaak vol hormonen, kindertjes krijgen er al borstjes van etc. Kan niet goed zijn.
To BG or not to BG!
  donderdag 18 augustus 2022 @ 13:10:01 #76
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205675254
Als ik eerlijk ben zit ik er niet mee als een dier wat een goed leven heeft gehad geslacht wordt, hallal of kosjer slachten zit ik ook niet mee mits het goed gedaan wordt. Maar insecten eten kunnen ze op hun buik schrijven.

Ik ben best bereid om wat meer geld neer te leggen voor een goed stukje vlees dit doe ik nu al, koop zelden of nooit vlees uit de supermarkt. Elke dag vlees eten doe ik ook weer niet. Wil je lekkere vegan maaltijden hoef je echt niet aan de vleesvervangers maar verdiep je eens in de Indiase keuken, daar is zat te vinden zoals rajma, curry van kidneybonen of dahl (linzen), pittige spinazie volgens Indiaas recept is ook erg lekker.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205675308
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:03 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Stoppen hoeft ook niet wat mij betreft maar we zouden naar circulaire landbouw moeten overstappen, dus boeren met koeien die het voer ook zelf verbouwen en de poep aan de buurboer geven, liefst dat ze oook nog zelf de groente verbouwen, zoals vroeger. En dat mensen hun vlees lokaal kopen. En natuurlijk veel minder vlees gaan eten, daar zijn we in doorgeschoten. Zit het ook nog vaak vol hormonen, kindertjes krijgen er al borstjes van etc. Kan niet goed zijn.
Lokaal ben ik groot voorstander van. Ik vind sowieso dat er veel meer moet worden geregeld op lokaal niveau. Dat is juist iets dat de mens in de Westerse samenleving helemaal is verloren door de globalisering.

Het is wel hilarisch eigenlijk. De elite, de hoogopgeleide beleidsmakers en andere invloedrijke instanties, organisaties of individuen willen allemaal juist groter, internationaler, multicultureler, diverser en men kijkt neer op lokale en kleinschalige oplossingen en lokale, regionale of nationale trots. Maar tegelijkertijd zijn dit de mensen die het hardst jammeren over de vleesindustrie. You can't have it both ways.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 18 augustus 2022 @ 16:23:00 #78
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205676822
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 12:43 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ik denk echt dat zoveel vlees als er wereldwijd wordt gegeten de aarde uitput. Het voer voor die koeien halen we van ver waarvoor bossen worden gekapt en er wordt ontiegelijk veel water gebruikt voor een kilo vlees. Wat daarna weer over de hele wereld wordt gesleept. Mensen vinden het te lekker zodat we hierin zijn doorgeschoten na de oorlog.

Zelf heb ik al insecten gegeten en dat smaakte heel goed. Zie het als een nieuwe grondstof voor eten, heb daar zelf geen probleem mee. Veel voedingswaarde en dan kunnen we die arme zoogdieren, die we massaal mishandelen, met rust laten.

Wat ik erger vind en wat ik denk dat wel eens onze ondergang zou kunnen worden is het plastic wat overal in zit. Microplastics die in de lucht, in elke ademteug, in elk hap eten en al in ons bloed zitten. Autisme, autoimuunziektes en kankers zullen explosief gaan stijgen want het plastic zit echt overal. Dit is bekend maar we gaan gewoon door met produceren voor de winst.
Ik weiger insecten te eten , ik geloof niet dat de mensen die dat verzinnen om de natuur of om de mens geven. Ze willen ons gewoon vernederen zoals met dat mondkapje . Zelf eet ik al 9 jaar geen vlees want die mishandeling van dieren vind ik ook erg .
De wereld draait om geld en macht en dat verpest alles . Het lijkt wel alsof alles wat ze verzinnen weer een nieuw probleem creeert . De enige oplossing voor alle problemen is de macht terug naar het volk .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 18 augustus 2022 @ 16:35:35 #79
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205676936
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 12:57 schreef HowardRoark het volgende:
Dat er te veel vlees worden gegeten klopt inderdaad. Vooral vleesproducten die erg bewerkt zijn zouden veel minder moeten worden geproduceerd. En de veeteelt wereldwijd zou op een hele andere manier moeten worden gereguleerd. Maar er is geen reden om te stopen met het eten van vlees, en al helemaal geen reden om insecten te gaan eten.
[..]
Dit gaat niemand kopen mag ik toch hopen.
Ik niet in ieder geval , ook niet als celebs het aanprijzen :') Voor de rest moet iedereen zelf weten wat hij of zij in het lichaam stopt . Ik denk niet dat waar ze nu allemaal mee komen is om de wereld te verbeteren maar hun eigen posities en die van ons te verslechteren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 20:16:43 #80
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205679148
Ik eet alleen vlees van een lokale boerderij wat door lokale slagers geslacht is. Dit gaat terug naar de boerderij en verkopen ze in een winkel op de boerderij. De varkens lopen los buiten, de koeien lopen los. Je kan er zelf over het erf wandelen en de biggen aaien. Voer voor de dieren verbouwen ze zelf en geen preventieve antibiotica. Ook het voer geen pesticiden tijdens het verbouwen.

Mooie is dat ze samenwerken met gelijksoortige bedrijven uit de regio en dus in de winkels op het erf je dus ook producten van andere boeren kan vinden.

Het is dan ook eigenlijk meer permacultuur wat ze doen.
Lach met een schone bips
pi_205684689
Schimmelbrood is goed voor je, aldus de topexperts

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205684705
Persoonlijk twijfel ik nog

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205685387

Clickbait titel maar interessant gesprek mbt de geopolitieke toekomst. Niet bepaald met een BNW-invalshoek, maar wellicht zit onder de door Zeihan aangekaartte problemen aanleiding voor bepaalde politieke keuzes die we gemaakt zien worden.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205687338
Deze blijft toch wel relevant. Op 15 december 2021 gaf toenmalig minister van LNV Carola Schouten antwoord op kamervragen over ‘De Nederlandse bijdrage aan het plan van het World Economic Forum voor een wereldwijde voedseltransitie’.

pi_205687793
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Als ik eerlijk ben zit ik er niet mee als een dier wat een goed leven heeft gehad geslacht wordt, hallal of kosjer slachten zit ik ook niet mee mits het goed gedaan wordt. Maar insecten eten kunnen ze op hun buik schrijven.

Ik ben best bereid om wat meer geld neer te leggen voor een goed stukje vlees dit doe ik nu al, koop zelden of nooit vlees uit de supermarkt. Elke dag vlees eten doe ik ook weer niet. Wil je lekkere vegan maaltijden hoef je echt niet aan de vleesvervangers maar verdiep je eens in de Indiase keuken, daar is zat te vinden zoals rajma, curry van kidneybonen of dahl (linzen), pittige spinazie volgens Indiaas recept is ook erg lekker.
Niemand zal jou dan ook verplichten om insecten te eten of verbieden om ander vlees te eten. Insecten zullen hoogstens goedkoper gaan worden door subsidies en ander vlees wat duurder door een extra belasting. Er zullen maar heel weinig mensen zijn die alleen insecten eten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 22 augustus 2022 @ 18:16:58 #86
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205714478
Doe um maar hier



:N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zaterdag 3 september 2022 @ 00:52:43 #88
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205826436
quote:
Ja ook jij gaat aan de insecten....

Maar wat een waanzin??? Geen enkel verbod op reclame kan ik begrijpen. Mag een mens nog zelf kiezen wat hij of zij doet? En reclame hoort daar toch bij in een vrije wereld?

Of zijn we niet zo vrij meer?
Lach met een schone bips
pi_205826618
quote:
Leuk voor ze dan. Who fckin cares.
Maar bedankt voor je msm update.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zaterdag 3 september 2022 @ 02:01:51 #90
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205826656
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 01:46 schreef Tingo het volgende:

[..]
Leuk voor ze dan. Who fckin cares.
Maar bedankt voor je msm update.
Get ur bugs before you go sleep you animal :)
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 3 september 2022 @ 02:02:51 #91
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205826658
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 01:46 schreef Tingo het volgende:

[..]
Leuk voor ze dan. Who fckin cares.
Maar bedankt voor je msm update.
Will be feeding on bed bugs soon too :) Idiots :)
Lach met een schone bips
  zaterdag 3 september 2022 @ 10:20:36 #92
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205827796
twitter


Meneer De President Slaap Zacht.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205831639
quote:
Elke nacht in de auto slapen: "Heel veel mensen zullen dit straks ook moeten doen"
Hulporganisatie HVO-Querido maakt zich zorgen over het groeiende aantal daklozen. Er is te weinig plek, waardoor ze bijvoorbeeld in auto's moeten overnachten. De 48-jarige Jeroen is iemand die dat elke nacht moet doen.
Jeroen is sinds ongeveer tien jaar dakloos. Hij raakte zijn woonboot kwijt nadat hij ernstig ziek werd en zijn relatie strandde. Het lukte hem vervolgens niet om aan een nieuwe woning te komen en in opvanglocaties werd hij geweigerd.

"Je wordt overal weggestuurd", vertelt hij. "U valt niet onder ons. Dat is echt zo'n geijkt antwoord. Het maakt niet uit waar je naartoe gaat."

De afgelopen tien jaar probeerde hij van alles. Hij sliep bijvoorbeeld bij de stadsnomaden en in een vluchtelingenkamp in Frankrijk. Tegenwoordig slaapt hij dus in een auto, met zijn hond. Die auto is te klein om er voluit in te liggen. "Op de achterbank slaap ik ook in een soort foetushouding. Maar je krijgt op een gegeven moment zo'n sterke drang om uit te rekken, dat is ongelooflijk."

Het is geen situatie waar Barbra Velthuizen, directeur Zorg bij HVO-Querido, van opkijkt. "Helaas, dat zien we veel, in heel Nederland. Het is schrijnend en het is natuurlijk een situatie waar je nooit in terecht wil komen."

Velthuizen denkt dat de stijgende inflatie en hogere energieprijzen voor een nog groter aantal daklozen zorgen. "Ik maak me zorgen. We hebben echt te maken met schaarste op meerdere fronten. Het maakt denk ik ook dat we op een andere manier moeten kijken. En op een andere manier ons leven met elkaar moeten inrichten. En ik denk dat we elkaar daarin moeten ondersteunen. Want we zullen hier voorlopig nog wel met elkaar in blijven zitten."

Jeroen denkt dat het straks gaat om aantallen die vergelijkbaar zijn met de situatie in Amerikaanse steden. "Vergis je niet in wat de mensen die het nu nog goed hebben de komende tien jaar te wachten staat. Want dingen worden alleen maar duurder. Heel veel mensen zullen zo komen te zitten zoals ik. Alleen dan misschien wel zonder auto."
https://www.at5.nl/artike(...)raks-ook-moeten-doen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205831803
twitter
#GoBankrupt4Ukraine
pi_205839807
twitter
#GoBankrupt4Ukraine
pi_205850928
twitter
#GoBankrupt4Ukraine
pi_205852570
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 10:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Meneer De President Slaap Zacht.
En Nederland was een van de rijkste en best georganiseerde landen van de wereld.

BEDANKT RUTTE!!!!!
pi_205866127
Brood over een aantal maanden een luxeproduct dat alleen de rijken zich kunnen veroorloven.
Oftewel: koop die broodbakmachine zolang ze nog te krijgen zijn zodat je zelfvoorzienend bent en voor een paar cent een brood kan maken ipv 4 Euro te gaan betalen voor een halfje volkoren.

quote:
Is brood straks schaars? 'Bakkers houden dit niet lang meer vol'
Een groot deel van de bakkers staat door de gestegen energieprijzen op omvallen. Het gaat om circa de helft van de 1600 ambachtelijke bakkers waar in veel gevallen de energierekening tot wel tien keer hoger geworden is in vergelijking met twee jaar geleden.

Volgens directeur Wim Kannegieter van de Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij (NVB) is het een kwestie van maanden voordat sommige industriële bakkers de productie stil moeten leggen. "Dat gebeurt al bij sommige ambachtelijke bakkers. De industriële bakkers maken het brood voor de supermarkt, dat is 90 procent van de markt. Ze houden dit niet nog maanden vol."

Marie-Hélène Zengerink, directeur van de brachevereniging voor de ambachtelijke bakkers (NBOV), ziet mogelijkheden om bakkers direct te helpen.

Prijsplafond
Zo zou Nederland, net als bijvoorbeeld België, een prijsplafond moeten hanteren voor energie. Daarnaast zou het kabinet kunnen ingrijpen door de belastingheffing op elektriciteit en gas, de ODE, te verlagen of af te schaffen. De NBOV is geen voorstander van een pakket individuele maatregelen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ng-bakkersvereniging
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205877598
Om er echt zeker van te zijn dat er een wereldwijde voedselcrisis aan zit te komen :Y

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205877840
Binnenkort verkrijgbaar in uw supermarkt c_/

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205877849
|:( |:(

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205877870
Juist ja :B

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205877882
Ik zal voortaan heel goed op de verpakking kijken :{ O+

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205878025
Niet allemaal in een keer besteden hoor c_/

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205878070
The great wc papier run van 2022 c_/

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205878109
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:23 schreef Ali_boo het volgende:
Ik zal voortaan heel goed op de verpakking kijken :{ O+

[ twitter ]
Er zitten nog wel ergere dingen in de meeste producten die de meeste mensen dagelijks in hun muil proppen.
  woensdag 7 september 2022 @ 13:54:03 #107
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205878150
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:49 schreef Intint het volgende:

[..]
Er zitten nog wel ergere dingen in de meeste producten die de meeste mensen dagelijks in hun muil proppen.
Vooral in die vleesvervangende vegan-meuk. Waarom moet je aan de vleesvervangers als je vegan wil eten? Genoeg te verzinnen hoor zonder vleesvervangers.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205878182
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Vooral in die vleesvervangende vegan-meuk. Waarom moet je aan de vleesvervangers als je vegan wil eten? Genoeg te verzinnen hoor zonder vleesvervangers.
Laten we nou niet gaan doen alsof vleesvervangers qua voeding de grootste bedreigers van deze tijd zijn. En de meeste mensen die dit kopen doen dit omdat het de transitie makkelijker maakt of omdat ze ook gewoon zin in een vettige hap hebben. Ik neem aan dat jij ook geen bitterballen voor de gezondheid eet?
  woensdag 7 september 2022 @ 14:19:09 #109
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205878378
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:59 schreef Intint het volgende:

[..]
Laten we nou niet gaan doen alsof vleesvervangers qua voeding de grootste bedreigers van deze tijd zijn. En de meeste mensen die dit kopen doen dit omdat het de transitie makkelijker maakt of omdat ze ook gewoon zin in een vettige hap hebben. Ik neem aan dat jij ook geen bitterballen voor de gezondheid eet?
Doe ik ook niet maar je komt nu mensen tegen die zichzelf de hemel inprijzen omdat ze die vleesvervangers eten, het zit vol met zout, conserveermiddelen en smaakversterkers. Maak dan een maaltijd van alleen groente. Maar je hebt gelijk, het is bedoeld om vleeseters over te halen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205878438
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 14:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Doe ik ook niet maar je komt nu mensen tegen die zichzelf de hemel inprijzen omdat ze die vleesvervangers eten, het zit vol met zout, conserveermiddelen en smaakversterkers. Maak dan een maaltijd van alleen groente. Maar je hebt gelijk, het is bedoeld om vleeseters over te halen.
Ik ken een hoop mensen die dit met enige regelmaat eten maar ik heb nog nooit iemand zichzelf de hemel in horen prijzen om deze reden.
pi_205878710
twitter


Flatten the curve :')
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_205879030
Hahaha. Ze zegt het gewoon letterlijk. Uhu, dit voelt allemaal aan als een natuurlijk verloop van de dingen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Akathisia op 07-09-2022 15:28:03 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205879393
twitter

Hij kan slecht liegen. Hij kan natuurlijk moeilijk zeggen dat dit de reset is.
pi_205879559
Nog even de bronnen die bij enkele van de tweets horen:
quote:
Life in Blackout Britain: Experts warn energy rationing this winter could see people told not to cook until after 8pm, pubs close at 9pm, 'three-day-a-week' school, care homes cancel outings for residents and swimming pools left unheated
https://www.dailymail.co.(...)ationing-winter.html
quote:
Slachting dreigt in glastuinbouw: ‘Ruim 40 procent moet vrezen voor faillissement door energieprijzen’

Voor meer dan 40 procent van de glastuinders in Nederland dreigt een faillissement als er geen hulp vanuit het kabinet komt. Dat zegt belangenvereniging Glastuinbouw Nederland. Daarom begint maandag een landelijke actie om aandacht voor het probleem te vragen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205879768
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 14:50 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]

Flatten the curve :')
Dat wijf is knettergek. 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 7 september 2022 @ 17:00:42 #116
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205879927
Ik heb het vaker gezegd, in de nabije toekomst krijg je nog maar x liter water beschikbaar, non stop gebruik van electro&gas alleen nog maar voor de beau monde, de notabelen en anderen welgestelden. Denk maar niet dat onze Oranjes in de kou gaan zitten of met koud water douchen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205881475
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:38 schreef Ali_boo het volgende:
Niet allemaal in een keer besteden hoor c_/

[ twitter ]
Tsja, die ontzettende domme,misselijkmakende supermarkt tv reclames zeggen ook genoeg.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205881661
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 14:50 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]

Flatten the curve :')
twitter
  Moderator woensdag 7 september 2022 @ 19:57:35 #119
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205882526
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 17:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb het vaker gezegd, in de nabije toekomst krijg je nog maar x liter water beschikbaar, non stop gebruik van electro&gas alleen nog maar voor de beau monde, de notabelen en anderen welgestelden. Denk maar niet dat onze Oranjes in de kou gaan zitten of met koud water douchen.
Dan schop ik er hier iemand die ik uit goede bedoelingen een dak boven het hoofd heb gegeven eruit, ik ben na opstaan binnen 10 minuten de badkamer weer uit met douchen en al.... Mijn "get up on own feet project" vandaag nog getimed.. Half uur onder de douche :'(

Kan het wel hebben, maar is wel dikke bullshit natuurlijk met de huidige prijzen. Dus ga ik wel even over in gesprek. Ook mij groeit het gas me niet op de rug.
Lach met een schone bips
pi_205884267
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205887832
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 17:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb het vaker gezegd, in de nabije toekomst krijg je nog maar x liter water beschikbaar, non stop gebruik van electro&gas alleen nog maar voor de beau monde, de notabelen en anderen welgestelden. Denk maar niet dat onze Oranjes in de kou gaan zitten of met koud water douchen.
Of energiebedrijven kunnen via slimme meters een daily cap aan gas en elektra opleggen aan huishoudens. Een thermosmaat die nog maar op maximaal 21 graden gezet kan worden. Dat soort maatregelen zie ik nog wel ingevoerd worden.
pi_205887939
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205890328
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 09:54 schreef Nia het volgende:

[..]
Of energiebedrijven kunnen via slimme meters een daily cap aan gas en elektra opleggen aan huishoudens. Een thermosmaat die nog maar op maximaal 21 graden gezet kan worden. Dat soort maatregelen zie ik nog wel ingevoerd worden.
Zoals Zwitserland bedoel je ?
3 jaar de cel in als je je verwarming te hoog zet in tijde van crisis

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205890413
^^

Switzerland considers JAILING anyone who heats rooms above 19C for up to three years if the country is forced to ration gas due to Ukraine war

https://www.dailymail.co.(...)rced-ration-gas.html
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205891169
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 13:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Tijdje terug waren de ongevaccineerden de untermenshen van de samenleving, vandaag de dag zijn het de boeren en een jaar vanaf nu zal het weer een andere groep zijn

Krijg er de rillingen van, maar aan de andere kant verbaast het me ook weinig. Check hoe weinig moeite het kost om de bevolking tegen elkaar op te spelen :X

In other news, wie heeft trek in celeberty meat ?


[ twitter ]
Dat mensen vroeger gevoelig waren voor indoctrinatie kan ik wel begrijpen gezien alle media in handen van de staat was.
Maar zelfs in de huidige tijd waar je alles op kan zoeken en leugens de regering feitelijk aan kan tonen blijven mensen de overheid maar vertrouwen.
Zelfs als een minister een vaccinatie gaat vergelijken met het eten van een frikandel gaan mensen dat gewoon kopieëren.
Een minister die notabene niet op de kieslijst heeft gestaan.
We glijden gewoon af naar een modern communisme en mensen vinden het schijnbaar prima.
pi_205891294
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 14:41 schreef Candymannetje het volgende:

We glijden gewoon af naar een modern communisme en mensen vinden het schijnbaar prima.
Schuld van Putin ! :Y
:') :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205891356
pi_205891848
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 14:41 schreef Candymannetje het volgende:

We glijden gewoon af naar een modern communisme en mensen vinden het schijnbaar prima.
We worden zo hard gepushed naar haat tegen russen en "het rode gevaar" dat we niets eens zien dat onze eigen leiders een modern communisme invoeren
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205899014
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 21:32 schreef Za het volgende:
Nederland.

200 zwembaden en 6 ijsbanen nog dit jaar dicht door hoge gasprijs
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F

Helft bakkers dreigt om te vallen: 'Energierekening gaat naar de 200.000 euro'
https://www.gld.nl/nieuws(...)-naar-de-200000-euro

Extreme gasprijs drijft ook tomatentelers tot wanhoop: schappen leeg deze winter
https://www.nhnieuws.nl/n(...)pen-leeg-deze-winter

West-Friese horeca vreest de komende wintermaanden: "Dit is niet vol te houden"
"Ik voorzie dat mensen de stekker eruit trekken"

https://www.nhnieuws.nl/n(...)s-niet-vol-te-houden

“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205902745
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_205908691
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 21:44 schreef Akathisia het volgende:

[..]

Maw alles verloopt ''gewoon'' volgens plan
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205909506
The Great Reset, ingesproken door The King himself op het kanaal van The Royal Family

“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205909627
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:05 schreef Akathisia het volgende:
The Great Reset, ingesproken door The King himself op het kanaal van The Royal Family


30k dislikes vs 3k likes,
comments niet toegestaan :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205909643
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
30k dislikes vs 3k likes,
comments niet toegestaan :')
Huh, (hoe) kan jij dislikes nog zien?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205909698
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:13 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Huh, (hoe) kan jij dislikes nog zien?
Gewoon met deze app: https://www.returnyoutubedislike.com/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205909736
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Gewoon met deze app: https://www.returnyoutubedislike.com/
Oeh nice! Thanks
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 12 september 2022 @ 15:45:09 #137
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205948664
twitter


Ocharm. Waar ik de laatste tijd zo'n schurfthekel aan begin te krijgen als je de armoede aankaart dat er mensen zijn die beginnen te roepen dat ze zelf geen last van hebben want ik heb zonnepanelen, ik heb zus en zo. Lekker egocentrisch allemaal.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205948699
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 21:44 schreef Akathisia het volgende:

[..]

wat een Apenland
  maandag 12 september 2022 @ 23:18:32 #139
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205954756
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator dinsdag 13 september 2022 @ 00:15:14 #140
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205955434
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 23:18 schreef Summers het volgende:
[ twitter ]
Wij moeten offers brengen voor onze niet corrupte broeders in de Oekraine, zodat zij de oorlog zullen winnen. Leg dat straks maar uit aan bijstandsgezinnen die hun kinderen niet kunnen voeden, of oudjes die de verwarming niet aan hebben in de winter.

En voor wat? A planned collapse of the west :) over de ruggen van mensen die sterven. Maar hey, de reset moet door en door en door.
Lach met een schone bips
  dinsdag 13 september 2022 @ 00:33:17 #141
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205955547
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wij moeten offers brengen voor onze niet corrupte broeders in de Oekraine, zodat zij de oorlog zullen winnen. Leg dat straks maar uit aan bijstandsgezinnen die hun kinderen niet kunnen voeden, of oudjes die de verwarming niet aan hebben in de winter.

En voor wat? A planned collapse of the west :) over de ruggen van mensen die sterven. Maar hey, de reset moet door en door en door.
We offeren ons gewoon wel op voor de depopulatie agenda zodat we straks in vrijheid en democratie kunnen leven in een chinees social credit systeem zodat we voor altijd veilig gemonitoord zijn en gelukkig met niks :Y Iedereen arm en arrogante elite die alles met ons kunnen doen wat ze maar kunnen bedenken .
Het paradijs is nabij :blauwoog:
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator dinsdag 13 september 2022 @ 00:48:33 #142
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205955615
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 00:33 schreef Summers het volgende:

[..]
We offeren ons gewoon wel op voor de depopulatie agenda zodat we straks in vrijheid en democratie kunnen leven in een chinees social credit systeem zodat we voor altijd veilig gemonitoord zijn en gelukkig met niks :Y Iedereen arm en arrogante elite die alles met ons kunnen doen wat ze maar kunnen bedenken .
Het paradijs is nabij :blauwoog:
Hah, jij niet.. Geen prikje, dan ook geen chipje.. Outcast :6

Oh wacht.... -O-

Zie je wel in het tentenkamp voor mensen als wij :D
Lach met een schone bips
  woensdag 14 september 2022 @ 10:55:23 #143
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205970194
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 14 september 2022 @ 12:06:31 #144
451005 Grems
Clown World
pi_205971243
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Ocharm. Waar ik de laatste tijd zo'n schurfthekel aan begin te krijgen als je de armoede aankaart dat er mensen zijn die beginnen te roepen dat ze zelf geen last van hebben want ik heb zonnepanelen, ik heb zus en zo. Lekker egocentrisch allemaal.
Je zag het tijdens het coronaexperiment ook met toch wel als toppunt van slavenmentaliteit: "Ik kom s'avonds toch niet buiten" :')
pi_205971466
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Ocharm. Waar ik de laatste tijd zo'n schurfthekel aan begin te krijgen als je de armoede aankaart dat er mensen zijn die beginnen te roepen dat ze zelf geen last van hebben want ik heb zonnepanelen, ik heb zus en zo. Lekker egocentrisch allemaal.
Damn wilde net zeggen: heb mn eigen moestuin, mn eigen water bron en ook straks zonnepanelen dus iedereen zoekt t maar uit.
Mag dat ook al niet meer.... allemaal de schuld van de Russen... 8)7 8)7 8)7 :+
pi_206064751
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206064779
Wat kan ik hier nog over zeggen

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206086001
Gezonde voedsel word vervangen met giftige troep
En dat noemen we dan ''duurzaam'' |:(

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206086018
Pssst
Pssssst
Stukje vlees kopen ? c_/

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206086027
De mens word beetje bij beetje meer afhankelijk gemaakt :)

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206086037
En niet eten scheelt al zeker zo'n 5000 euro per jaar *;

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206086059
Zeer schadelijk voor je gezondheid, maar wel zo duurzaam c_/

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206086120
Dan bak je gewoon je eigen brood

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206086145
Nog zo'n duurzame oplossing waar niemand op zit te wachten

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206086175
Niet zo zeuren ouwe kreng

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206086210
Juice _O_

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206086264
Oh wat handig toch



twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206086364
twitter

coming to a city near you.
pi_206086461
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 14:44 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
coming to a city near you.
Heb een bericht gezien over een oefening die ze hebben gehouden ivm de blackouts
Zal even kijken of ik het terug kan vinden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206086486
Here we go: 400 doden binnen 4 dagen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206086509
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 14:59 schreef Ali_boo het volgende:
Here we go: 400 doden binnen 4 dagen

[ twitter ]
:{
pi_206089852
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:52 schreef Ali_boo het volgende:
Gezonde voedsel word vervangen met giftige troep
En dat noemen we dan ''duurzaam'' |:(

[ twitter ]
Yummy, geprint vlees en insecten eten heel gezond (NOT)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206108176
quote:
Zei ik al vanaf voor de oorlog, de enige met baat bij die oorlog is de VS.

Maar Putin is nog steeds knettergek dat die er in tuimelt, had het lekker bij de NATO gelaten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206108470
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 14:12 schreef Ali_boo het volgende:
Nog zo'n duurzame oplossing waar niemand op zit te wachten

[ twitter ]
Eew mealworms gehaktballen :r
gelukkig kom ik nooit bij de Ikea.

Klaus Schwappie en andere rijke mensen zullen gewoon vlees eten en de gewone bevolking aan de insecten.
ik had een vid gezien dat het eten van insecten een allergische reactie kunnen geven omdat in hun exokelet een stof chitne zit waar mensen niet tegen kunnen. Kan de vid niet meer vinden en vond net nog een vid waar insecten parasieten over gedragen kan worden:


Geef mij maar een stukje vlees
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206110738
twitter
pi_206113453
quote:
_O- _O- _O- ik moest lachen
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 01:21:07 #171
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206115006
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:07 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Eew mealworms gehaktballen :r
gelukkig kom ik nooit bij de Ikea.

Klaus Schwappie en andere rijke mensen zullen gewoon vlees eten en de gewone bevolking aan de insecten.
ik had een vid gezien dat het eten van insecten een allergische reactie kunnen geven omdat in hun exokelet een stof chitne zit waar mensen niet tegen kunnen. Kan de vid niet meer vinden en vond net nog een vid waar insecten parasieten over gedragen kan worden:


Geef mij maar een stukje vlees
Ik heb op mijn vakanties alles gegeten, in Vietnam schorpioen.. In Thailand Krekels.. Slang you name it. Was het lekker? Slang wel btw, de insecten? nope, dan slacht ik nog liever een wild konijn als dat het alternatief is.
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 19:17:46 #172
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206121370
Ook een leuke, https://www.ad.nl/buitenl(...)stroom-uit~a41f9ec8/

Uhhmm, schiet mij maar lek.. Ik geloof niet dat mensen voor de lol veel energie verbruiken. Zeker niet met de huidige kosten. Ben benieuwd wanneer de D66 kliek dat hier ook wil invoeren.
Lach met een schone bips
pi_206124858
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ook een leuke, https://www.ad.nl/buitenl(...)stroom-uit~a41f9ec8/

Uhhmm, schiet mij maar lek.. Ik geloof niet dat mensen voor de lol veel energie verbruiken. Zeker niet met de huidige kosten. Ben benieuwd wanneer de D66 kliek dat hier ook wil invoeren.
oh, die zullen kwijlen bij dit idee denk ik.
Ik geloof ook niet dat mensen voor de lol energie gebruiken. Iedereen wil het warm hebben in de winter
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator woensdag 28 september 2022 @ 00:01:27 #174
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206124871
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:58 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
oh, die zullen kwijlen bij dit idee denk ik.
Ik geloof ook niet dat mensen voor de lol energie gebruiken. Iedereen wil het warm hebben in de winter
Ja maar die fruitkas van die boer naast je heeft warmte nodig... Oh wacht even, ja kut voor je... jouw energie voor je blok is op... Sterf lekker joh.
Lach met een schone bips
pi_206124881
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja maar die fruitkas van die boer naast je heeft warmte nodig... Oh wacht even, ja kut voor je... jouw energie voor je blok is op... Sterf lekker joh.
Gingen die ze die kassen niet eerder afsluiten? Dacht ik een tijd geleden gelezen te hebben.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator woensdag 28 september 2022 @ 00:06:06 #176
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206124896
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 00:03 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Gingen die ze die kassen niet eerder afsluiten? Dacht ik een tijd geleden gelezen te hebben.
Wat denk je zelf? Tuurlijk niet.. Jij als burger kan best wat kou hebben. Maar het is wel een mooi geschapen plan zo. Jij als burger zal de pijn even moeten verbijten. Wacht nog even tot kerst hoe de royals weer hun feestmaaltjes delen en met oud en nieuw hun nieuwjaarswensen brengen... Let op de overvloed :D
Lach met een schone bips
pi_206124907
Die royals kunnen me gestolen worden. Die moeten ze maar ff afsluiten met die grote paleizen. dat vreet pas gas.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator woensdag 28 september 2022 @ 00:10:30 #178
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206124914
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 00:08 schreef JediMasterLucia het volgende:
Die royals kunnen me gestolen worden. Die moeten ze maar ff afsluiten met die grote paleizen. dat vreet pas gas.
Wacht de royal new year toast maar af :D Gigantische zaal, tafel vol met eten. Lampen overal aan. Champagne... Happy new year. Mooi die extra middelvinger die ze naar je opsteken?
Lach met een schone bips
pi_206160491


https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ieprijs-niet-betalen

Dit protest heeft tot gevolg dat alle energiebedrijven straks genationaliseerd moeten worden wat naar mijn inziens gewoon het plan is. Don't Pay wordt niet voor niks overal in de media zo gepromoot. Als het niet gewenst was werden deze mensen wel weggezet als extreem rechts ofzo.
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:55:47 #182
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206177527
Terwijl steeds meer Nederlanders in de kou komen te zitten een keuze moeten maken tussen warmte of eten komen deze kansenparels niks te kort

twitter


:N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206178134
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Terwijl steeds meer Nederlanders in de kou komen te zitten een keuze moeten maken tussen warmte of eten komen deze kansenparels niks te kort

[ twitter ]

:N
Verdeel en heers. De woede van burgers wordt straks gekanaliseerd naar buitenlanders terwijl men boos zou moeten zijn op de overheid.
  zondag 2 oktober 2022 @ 16:09:47 #184
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206178838
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 15:29 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Verdeel en heers. De woede van burgers wordt straks gekanaliseerd naar buitenlanders terwijl men boos zou moeten zijn op de overheid.
Order out of Chaos. Geert vindt er ook iets van

twitter


Kost en verbruikt wat zo'n boot per dag voor die gasten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206179237
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 16:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Order out of Chaos. Geert vindt er ook iets van

[ twitter ]

Kost en verbruikt wat zo'n boot per dag voor die gasten.
Geert is ook maar een stoker vind ik. Verder weinig oplossingen. Al hoef je dat sowieso niet te verwachten van de politiek.
  zondag 2 oktober 2022 @ 16:53:45 #186
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206179718
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 16:30 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Geert is ook maar een stoker vind ik. Verder weinig oplossingen. Al hoef je dat sowieso niet te verwachten van de politiek.
Is hij ook allemaal poppenkast.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 10 oktober 2022 @ 12:37:49 #188
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_206274074
Is peak oil nog een ding trouwens?

https://www.forbes.com/si(...)ave/?sh=92399c57b337

extreme tldr, mijn punt voor dit bovenstaande artikel is dat Saoedi Arabië ergens in de jaren 80 opeens 90 miljard vaten aan olie heeft gevonden ergens onder een matras en al decennia geen onafhankelijk onderzoek wil hebben om te kijken of de cijfers kloppen. Venezuela heeft dezelfde truc gedaan in de jaren 2000 (een sprongetje van 220 miljard vaten)

als dit onzin is dan is de oliepiek al bereikt en zal de productie alleen maar verder omlaag worden geschroefd. Zoals ze onlangs hebben gedaan terwijl de energie vraag alleen maar stijgt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_206274164
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2022 12:37 schreef jogy het volgende:
Is peak oil nog een ding trouwens?

https://www.forbes.com/si(...)ave/?sh=92399c57b337

extreme tldr, mijn punt voor dit bovenstaande artikel is dat Saoedi Arabië ergens in de jaren 80 opeens 90 miljard vaten aan olie heeft gevonden ergens onder een matras en al decennia geen onafhankelijk onderzoek wil hebben om te kijken of de cijfers kloppen. Venezuela heeft dezelfde truc gedaan in de jaren 2000 (een sprongetje van 220 miljard vaten)

als dit onzin is dan is de oliepiek al bereikt en zal de productie alleen maar verder omlaag worden geschroefd. Zoals ze onlangs hebben gedaan terwijl de energie vraag alleen maar stijgt.
Er is ook een theorie dat olie helemaal niet op kan gaan omdat er steeds nieuwe olie bijkomt.

twitter
  maandag 10 oktober 2022 @ 12:54:33 #190
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_206274246
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 12:47 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Er is ook een theorie dat olie helemaal niet op kan gaan omdat er steeds nieuwe olie bijkomt.

[ twitter ]
'theorie' Ik ben benieuwd.

en die tweet heeft er niets mee te maken kwam ik na de looptijd achter. Oké.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_206274343
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2022 12:37 schreef jogy het volgende:
Is peak oil nog een ding trouwens?

https://www.forbes.com/si(...)ave/?sh=92399c57b337

extreme tldr, mijn punt voor dit bovenstaande artikel is dat Saoedi Arabië ergens in de jaren 80 opeens 90 miljard vaten aan olie heeft gevonden ergens onder een matras en al decennia geen onafhankelijk onderzoek wil hebben om te kijken of de cijfers kloppen. Venezuela heeft dezelfde truc gedaan in de jaren 2000 (een sprongetje van 220 miljard vaten)

als dit onzin is dan is de oliepiek al bereikt en zal de productie alleen maar verder omlaag worden geschroefd. Zoals ze onlangs hebben gedaan terwijl de energie vraag alleen maar stijgt.
Lol peak oil ... voelt al als nostalgie ondertussen :)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 10 oktober 2022 @ 13:08:30 #192
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_206274453
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 13:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Lol peak oil ... voelt al als nostalgie ondertussen :)
Precies, raar wel want het lijkt de meest logische gang van zaken en is niet heel veel meer dan een logisch gevolg van het leegpompen van reserves zonder dat er (genoeg) nieuwe reserves bij komen. En dit is zo'n beetje de periode die destijds voorspeld werd dat het merkbaar zou worden. Helaas wordt het ruwe olieproduct ook ingezet voor het maken van bijvoorbeeld zonnecellen, windmolens, alle plastic en kunststof producten, medicijnen, kunstmest etc etc (etc etc etc (etc etc etc ))

Misschien handig om het niet te verbranden maar gewoon te gebruiken voor die kunstmest tot we daar een alternatief voor hebben die niet vol zit met GMO onzin. Of inzetten medicijnen, of dus die zonnecellen en windmolens of of of.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_206330974
Jaaaaaa, nu ook in Nederland

Meelwormen voor de kleintjes c_/

twitter


Link:https://www.rtvoost.nl/ni(...)cholen-in-overijssel
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 15 oktober 2022 @ 18:49:53 #194
451005 Grems
Clown World
pi_206332096
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2022 12:37 schreef jogy het volgende:
Is peak oil nog een ding trouwens?

https://www.forbes.com/si(...)ave/?sh=92399c57b337

extreme tldr, mijn punt voor dit bovenstaande artikel is dat Saoedi Arabië ergens in de jaren 80 opeens 90 miljard vaten aan olie heeft gevonden ergens onder een matras en al decennia geen onafhankelijk onderzoek wil hebben om te kijken of de cijfers kloppen. Venezuela heeft dezelfde truc gedaan in de jaren 2000 (een sprongetje van 220 miljard vaten)

als dit onzin is dan is de oliepiek al bereikt en zal de productie alleen maar verder omlaag worden geschroefd. Zoals ze onlangs hebben gedaan terwijl de energie vraag alleen maar stijgt.
Peak oil is een antiek stukje fake news, energieproducenten en politici lachen zich de ballen uit hun broek dat ze het plebs hebben wijsgemaakt dat zaken zoals gas, olie en water schaars zijn ( of uberhaupt op kunnen ).
  zaterdag 15 oktober 2022 @ 19:19:35 #195
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_206332418
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 18:49 schreef Grems het volgende:

[..]
Peak oil is een antiek stukje fake news, energieproducenten en politici lachen zich de ballen uit hun broek dat ze het plebs hebben wijsgemaakt dat zaken zoals gas, olie en water schaars zijn ( of uberhaupt op kunnen ).
Wat water betreft ben ik het wel eens. Met olie en gas zeker niet. Het feit dat het op kan raken of aan het raken is wordt nergens echt besproken omdat het gewoon paniek zou veroorzaken. Hopelijk is er genoeg alternatieve energie bij de tijd dat olie echt te duur wordt om zomaar weg te fikken als benzine.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_207713615
Gasfornuis : de nr 1 oorzaak van hartkwalen :')

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207713652
Allemaal gestuurd door you know who c_/

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207713742
Geen vlees voor u en mij c_/



twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207713789
Wie trapt er hier nog in

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 20:36:19 #200
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207739201
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2023 21:04 schreef Ali_boo het volgende:
Wie trapt er hier nog in

[ twitter ]
Oepsie, net nog 4 eieren gebakken in roomboter ;( En dat alweer de 3e keer deze week :Y) :P
Lach met een schone bips
pi_207740992
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 20:36 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Oepsie, net nog 4 eieren gebakken in roomboter ;( En dat alweer de 3e keer deze week :Y) :P
Zal voor je bidden buddy o|O

Ik eet ze bijna elke dag
Het is een klein wonder te noemen dat ik nog leef :B
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 22:16:04 #202
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207741223
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 22:01 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zal voor je bidden buddy o|O

Ik eet ze bijna elke dag
Het is een klein wonder te noemen dat ik nog leef :B
Bid maar liever dat ze niet alle kippen mollen door vogelgriep, geen eieren meer zal me eerder doen sterven :)
Lach met een schone bips
  Beste debater 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 23:20:34 #203
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207742230
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2023 21:04 schreef Ali_boo het volgende:
Wie trapt er hier nog in

[ twitter ]
Ach ja, Engeland...

Daar gaan ze nu ook voor een 'taartverbod' op het werk bij traktaties, want dat is veel te ongezond...

Je zult eens genieten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 27 januari 2023 @ 23:23:20 #204
24329 KNAK
ff w88,......
pi_207742265
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2023 21:04 schreef Ali_boo het volgende:
Wie trapt er hier nog in

[ twitter ]


Je moet uiteindelijk toch in de eerste fase van het steeds meer en massaler lukraak 'plots' overlijden van vaxoffers iets/iemand de schuld gaan geven. Eieren is wel een mooie, kunnen ze ook gelijk de boeren wat makkelijker onteigeren. 2 vliegen/klap
Mai pben rai~!
pi_207920926
I might be on the something



Dit zou een ramp zijn voor de elite

twitter


Gelukkig zijn er spontane branden om het probleem te verhelpen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207921020
Voor de mensen die de Servische taal niet machtig zijn:

Grote brand in Connecticut. De grootste leverancier in eieren
Meer dan 100.000 kippen omgekomen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207921072
:') :')

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207921096
Nog meer van dit soort berichten alsof het gecoördineerd is

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207921196
Wie hier heeft last van giftige mannelijkheid
Raise your hand



twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207921653
Gelukkig denken ze 10 stappen vooruit
En komen ze met duurzame alternatieven

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator donderdag 9 februari 2023 @ 20:56:52 #211
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207928065
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2023 13:43 schreef Ali_boo het volgende:
Gelukkig denken ze 10 stappen vooruit
En komen ze met duurzame alternatieven

[ twitter ]
Komen ze aan mijn eieren en vlees dan betekent het oorlog. Rambo style!
Lach met een schone bips
pi_207929409

Eieren zijn gewoon een 'superfood'.

https://www.australianeggs.org.au/nutrition/health-benefits


Do eggs help testosterone?
Eggs are a fantastic source of protein, cholesterol, vitamin D and omega-3s, all of which aid in the production of testosterone. Eggs are a very versatile ingredients and not only do they help increase testosterone levels, the protein in them helps with muscle building too!

How many eggs to boost testosterone?
Eggs, especially their nutrient-rich yolks, contain the cholesterol, protein and vitamin D you need to produce testosterone. There's no limit on how many eggs you can eat per day, 7 but in most people 1-2 per day is a good benchmark.
https://www.thehealthyjournal.com/faq/do-eggs-help-testosterone
Daar heb je de reden waarom ze eiere willen cancellen.



[ Bericht 16% gewijzigd door Alarmonoff op 09-02-2023 22:15:46 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_207937326
quote:
Lekker neutrale bron ook. En definieer eens de term superfood.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:05 schreef Alarmonoff het volgende:

Do eggs help testosterone?
Eggs are a fantastic source of protein, cholesterol, vitamin D and omega-3s, all of which aid in the production of testosterone. Eggs are a very versatile ingredients and not only do they help increase testosterone levels, the protein in them helps with muscle building too!

How many eggs to boost testosterone?
Eggs, especially their nutrient-rich yolks, contain the cholesterol, protein and vitamin D you need to produce testosterone. There's no limit on how many eggs you can eat per day, 7 but in most people 1-2 per day is a good benchmark.
https://www.thehealthyjournal.com/faq/do-eggs-help-testosterone
Daar heb je de reden waarom ze eiere willen cancellen.

Ook dit is weer gigantische broscience. Er is geen enkel onderzoek dat laat zien dat mensen die eieren consumeren hogere testosteronlevens hebben dan mensen die dit niet done. Alle cholesterol die we nodig hebben om testosteron aan te maken maakt ons lichaam al zelf aan. Het eten van te veel cholesterol kan wel je kans op hart-en vaaktziekten verhogen.
pi_207937837
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 15:49 schreef Intint het volgende:

[..]
Lekker neutrale bron ook. En definieer eens de term superfood.
[..]
Ook dit is weer gigantische broscience. Er is geen enkel onderzoek dat laat zien dat mensen die eieren consumeren hogere testosteronlevens hebben dan mensen die dit niet done. Alle cholesterol die we nodig hebben om testosteron aan te maken maakt ons lichaam al zelf aan. Het eten van te veel cholesterol kan wel je kans op hart-en vaaktziekten verhogen.
Weet t, waren random links die het bevestigen
Dat zegt hij ook. Choline en vid d in eieren dragen er wel aan bij ofzo, zijn iig onmisbaar.
Superfood, ik denk: niet speciaal product dat in onbewerkte vorm is, niet achterlijk duur is maar door gangbare methodes is geproduceerd, en meerdere belangrijke noodzakelijke stoffen bevat in goede hoeveelheid.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_207941504
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Komen ze aan mijn eieren en vlees dan betekent het oorlog. Rambo style!
Beyond eggs for you buddy c_/

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 10 februari 2023 @ 20:40:16 #216
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207941521
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 20:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Beyond eggs for you buddy c_/

[ twitter ]
Had het al gelezen :)

Nooit!
Lach met een schone bips
pi_207941543
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:05 schreef Alarmonoff het volgende:

Eieren zijn gewoon een 'superfood'.

https://www.australianeggs.org.au/nutrition/health-benefits


Do eggs help testosterone?
Eggs are a fantastic source of protein, cholesterol, vitamin D and omega-3s, all of which aid in the production of testosterone. Eggs are a very versatile ingredients and not only do they help increase testosterone levels, the protein in them helps with muscle building too!

How many eggs to boost testosterone?
Eggs, especially their nutrient-rich yolks, contain the cholesterol, protein and vitamin D you need to produce testosterone. There's no limit on how many eggs you can eat per day, 7 but in most people 1-2 per day is a good benchmark.
https://www.thehealthyjournal.com/faq/do-eggs-help-testosterone
Daar heb je de reden waarom ze eiere willen cancellen.

Dierlijke vetten en cholestrol _O_
Ik geniet er nog elke dag van nu het nog kan :7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 10 februari 2023 @ 20:45:41 #218
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207941593
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 20:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dierlijke vetten en cholestrol _O_
Ik geniet er nog elke dag van nu het nog kan :7
Heb nog een 400gr Entrecote en 400gr Ribeye liggen. Van fijne koeien die geen troep krijgen en pas naar de stal gaan als ze zelf willen, Ik kan delen vriend. Je bent welkom :)
Lach met een schone bips
pi_207941615
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 20:40 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Had het al gelezen :)

Nooit!
Wie zegt dat we een keus zullen hebben?

De enige troost is dat we er niet alleen voor staan en het een sentiment is die breed gedragen word onder de mannelijke bevolking

It Turns Out 3/4 of Men Would Rather Die Young Than Give Up Meat
https://www.menshealth.co(...)605/red-meat-health/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 10 februari 2023 @ 20:49:44 #220
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207941635
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 20:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wie zegt dat we een keus zullen hebben?

De enige troost is dat we er niet alleen voor staan en het een sentiment is die breed gedragen word onder de mannelijke bevolking

It Turns Out 3/4 of Men Would Rather Die Young Than Give Up Meat
https://www.menshealth.co(...)605/red-meat-health/
Er is altijd een keus :) Geloof mij maar, deze gekkigheid gaan wij niet meer meemaken dat je geen lekker stuk echt vlees meer kan krijgen.
Lach met een schone bips
pi_207941700
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 20:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wie zegt dat we een keus zullen hebben?

De enige troost is dat we er niet alleen voor staan en het een sentiment is die breed gedragen word onder de mannelijke bevolking

It Turns Out 3/4 of Men Would Rather Die Young Than Give Up Meat
https://www.menshealth.co(...)605/red-meat-health/
Welke sneeuwvlokjes hebben ze hier voor voor gevraagd zeg... Liever sterven dan je lievelingsgerecht niet meer eten :')
pi_207941724
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Er is altijd een keus :) Geloof mij maar, deze gekkigheid gaan wij niet meer meemaken dat je geen lekker stuk echt vlees meer kan krijgen.
Heb hier een groep ganzen die al jaren de buurt terroriseren
Dat zou je dan nog als optie hebben maar blijft niet meer veel over

Buiten vluchten dan naar een corrupt land
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 10 februari 2023 @ 20:58:06 #223
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207941780
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 20:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Heb hier een groep ganzen die al jaren de buurt terroriseren
Dat zou je dan nog als optie hebben maar blijft niet meer veel over

Buiten vluchten dan naar een corrupt land
Meen mij te herinneren dat jij midden in de stad zit toch? Ik woon heerlijk in een landelijk plaatsje vlak bij de buitengebieden en ook nog veel lokale hobby boeren ook :)
Lach met een schone bips
pi_207941785
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 20:54 schreef Intint het volgende:

[..]
Welke sneeuwvlokjes hebben ze hier voor voor gevraagd zeg... Liever sterven dan je lievelingsgerecht niet meer eten :')
Sneeuwvlokjes met testosteron in hun lichaam
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 10 februari 2023 @ 20:58:44 #225
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207941792
Zullen we het name calling achterwege laten? :)
Lach met een schone bips
pi_207941878
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Meen mij te herinneren dat jij midden in de stad zit toch? Ik woon heerlijk in een landelijk plaatsje vlak bij de buitengebieden en ook nog veel lokale hobby boeren ook :)
Midden in hartje Rotterdam ja , weinig boeren wel veel grote grijze gebouwen enzo
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207941890
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 20:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Sneeuwvlokjes met testosteron in hun lichaam
Leg uit.
  Moderator vrijdag 10 februari 2023 @ 21:04:31 #228
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207941908
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 21:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Midden in hartje Rotterdam ja , weinig boeren wel veel grote grijze gebouwen enzo
Mocht het dan zo ver komen zit je wel een beetje op een kutplek ja, maar geloof mij. Gaat niet gebeuren :) Ik blijf het zeggen, teveel mensen gaan niet in de nonsens die "goed voor ons zou zijn" mee :)
Lach met een schone bips
pi_207942067
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mocht het dan zo ver komen zit je wel een beetje op een kutplek ja, maar geloof mij. Gaat niet gebeuren :) Ik blijf het zeggen, teveel mensen gaan niet in de nonsens die "goed voor ons zou zijn" mee :)
Nou progressief Amsterdam kan men niet wachten tot ze daar insecten gaan consumeren

Hoe wil jij vlees gaan halen als de social krediet systeem is ingevoerd in combo de digitale euro ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207942177
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 21:03 schreef Intint het volgende:

[..]
Leg uit.
Heel de voedselpiramide die we vandaag kennen is gebaseerd op leugens
Doe de voedselpiramide op zijn kop en je hebt het echte dieet

Dat is de korte versie van het hele verhaal :)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 10 februari 2023 @ 21:18:33 #231
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207942204
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 21:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nou progressief Amsterdam kan men niet wachten tot ze daar insecten gaan consumeren

Hoe wil jij vlees gaan halen als de social krediet systeem is ingevoerd in combo de digitale euro ?
Er gaat teveel cash rond dat helemaal uit te bannen, op de lange termijn zie ik dat wel gebeuren. Maar de eerst komende 10 jaar zeker niet. En er zal altijd wel enige vorm van Cash blijven op de 1 of andere manier. Zeker als ze vanaf 2030 merken dat de energie toevoer het niet kan behappen omdat er alleen nog maar groene energie is :) Niemand kan eten kopen, of betalingen doen. Denk dat je dan opstanden krijgt waarbij de beleidsbepalers moeten rennen :) Ik zie het tegenover 2 jaar geleden toen ik dat ook dacht niet meer gebeuren. Daar gaat het allemaal te langzaam voor.
Lach met een schone bips
pi_207942215
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mocht het dan zo ver komen zit je wel een beetje op een kutplek ja, maar geloof mij. Gaat niet gebeuren :) Ik blijf het zeggen, teveel mensen gaan niet in de nonsens die "goed voor ons zou zijn" mee :)
Zet die entrecote maar opzij voor een rainy day btw O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 10 februari 2023 @ 21:20:30 #233
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207942238
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 21:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zet die entrecote maar opzij voor een rainy day btw O+
Haha, ik heb unlimited supply of meat :) No worries, de boer waar ik het haal hoeft het veld niet te ruimen :)
Lach met een schone bips
pi_207942362
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Er gaat teveel cash rond dat helemaal uit te bannen, op de lange termijn zie ik dat wel gebeuren. Maar de eerst komende 10 jaar zeker niet. En er zal altijd wel enige vorm van Cash blijven op de 1 of andere manier. Zeker als ze vanaf 2030 merken dat de energie toevoer het niet kan behappen omdat er alleen nog maar groene energie is :) Niemand kan eten kopen, of betalingen doen. Denk dat je dan opstanden krijgt waarbij de beleidsbepalers moeten rennen :) Ik zie het tegenover 2 jaar geleden toen ik dat ook dacht niet meer gebeuren. Daar gaat het allemaal te langzaam voor.
Ik ga het bericht niet meer terugzoeken. Maar heb ergens vorige week gelezen dat ze dit jaar de digitale euro gaan testen en ze hopen ergens in 2026 om het definitief door te voeren

Je hoort daarnaast soortgelijke verhalen over de digitale dollar. yuan ect

Mocht dat allemaal lukken dan kan je fluiten naar je vrijheid, privacy, vlees, zuivel en de rest

Moet erbij vertellen dat ik geen gelijk wil krijgen _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 10 februari 2023 @ 21:33:22 #235
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207942409
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 21:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik ga het bericht niet meer terugzoeken. Maar heb ergens vorige week gelezen dat ze dit jaar de digitale euro gaan testen en ze hopen ergens in 2026 om het definitief door te voeren

Je hoort daarnaast soortgelijke verhalen over de digitale dollar. yuan ect

Mocht dat allemaal lukken dan kan je fluiten naar je vrijheid, privacy, vlees, zuivel en de rest

Moet erbij vertellen dat ik geen gelijk wil krijgen _O-
Hah, dat gelijk krijg je ook niet :) En als je wel gelijk krijgt stuur ik je een kilo Entrecote. Deal? :)
Lach met een schone bips
pi_207942532
In dat geval lijkt me een hele koe meer op zijn plaats
Die kilo is echt zo weg
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207942654
In het jaar 2030 zullen we 0 kilo vlees per jaar eten
0 kg zuivel
2500 cal per dag

Dit allemaal volgens de Arub groep , een partner van het WEF ( staat ook op de website van wef)

Daarnaast mogen we 3x per jaar nieuwe kleding halen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 10 februari 2023 @ 21:50:47 #238
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207942693
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 21:40 schreef Ali_boo het volgende:
In dat geval lijkt me een hele koe meer op zijn plaats
Die kilo is echt zo weg
Herkenbaar wel, ik eet ook zoveel vlees :) En eieren :Y)

Ow en bloedwaarden/cholesterol etc vorig jaar laten checken. Perfecto :) Ja het is zo slecht.
Lach met een schone bips
pi_207946348
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 21:50 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Herkenbaar wel, ik eet ook zoveel vlees :) En eieren :Y)

Ow en bloedwaarden/cholesterol etc vorig jaar laten checken. Perfecto :) Ja het is zo slecht.
Iets met een tante van 80 die haar hele leven gerookt heeft...

Sommige mensen hebben nou eenmaal geluk en van nature laag cholesterol. Deze mensen lopen daarmee van nature minder risico op hart-en vaatziekten.
pi_207946366
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 21:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Heel de voedselpiramide die we vandaag kennen is gebaseerd op leugens
Doe de voedselpiramide op zijn kop en je hebt het echte dieet

Dat is de korte versie van het hele verhaal :)
Eventjes gezocht maar ik vind honderden voedselpiramides. Kun jij even de voedselpiramide posten waar je naar refereerde?
pi_207948125
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 09:50 schreef Intint het volgende:

[..]
Eventjes gezocht maar ik vind honderden voedselpiramides. Kun jij even de voedselpiramide posten waar je naar refereerde?
Sure, het gaat om de standerd American diet



quote:
Ever since the introduction of the Food Pyramid in the early '90s, the average American has gotten fatter and sicker. Has this government-approved nutritional guideline — the basis of the modern “healthy diet” — led us astray? If so, how did this happen, and what can we learn from it? Cardiologist Dr. Bret Scher offers some food for thought on this very weighty issue.
Korte introdcutie


Een uitgebreide versie

quote:
Fat Fiction reveals how the United States government relied on questionable evidence to support one of the most damaging public health recommendations in the history of our country: the “low fat diet.”
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207948827
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 21:48 schreef Ali_boo het volgende:
In het jaar 2030 zullen we 0 kilo vlees per jaar eten
0 kg zuivel
2500 cal per dag

Dit allemaal volgens de Arub groep , een partner van het WEF ( staat ook op de website van wef)

Daarnaast mogen we 3x per jaar nieuwe kleding halen

[ twitter ]
Je kijkt een filmpje waarbij de presentator je voor de gek probeert te houden. Pure angstporno die nergens op gebaseerd is, maar blijkbaar door een groep voor zoete koek geslikt wordt.
pi_207959673
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 21:48 schreef Ali_boo het volgende:
In het jaar 2030 zullen we 0 kilo vlees per jaar eten
0 kg zuivel
2500 cal per dag

Dit allemaal volgens de Arub groep , een partner van het WEF ( staat ook op de website van wef)

Daarnaast mogen we 3x per jaar nieuwe kleding halen

[ twitter ]
Vergeet niet dat we insecten moeten eten, want die zijn zo goed voor ons dan echt vlees :+
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207963532
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 00:25 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Vergeet niet dat we insecten moeten eten, want die zijn zo goed voor ons dan echt vlees :+
Van wie moet jij dat?
pi_207967290
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 12:02 schreef The_End het volgende:

[..]
Van wie moet jij dat?
Wie denk je zelf??? als je een beetje op BNW gelezen heb, heb je je antwoord.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207967448
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 16:43 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Wie denk je zelf??? als je een beetje op BNW gelezen heb, heb je je antwoord.
Ik weet het niet? Ik moet geen insecten eten. Jij wel. Dus ik vraag aan je van wie het moet...
pi_207968355
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 12:57 schreef The_End het volgende:

[..]
Je kijkt een filmpje waarbij de presentator je voor de gek probeert te houden. Pure angstporno die nergens op gebaseerd is, maar blijkbaar door een groep voor zoete koek geslikt wordt.
Het tv-journaal ? :7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207968633
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 17:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Het tv-journaal ? :7
Nee, het fake news filmpje van ali_boo
pi_207969656
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 00:25 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Vergeet niet dat we insecten moeten eten, want die zijn zo goed voor ons dan echt vlees :+
Ja en beter voor het klimaat hè.
Al die milieuvervuilende dieren in de wei, daar kan je veel beter windmolens neerzetten :P
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 19:17:55 #250
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207969769
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 19:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja en beter voor het klimaat hè.
Al die milieuvervuilende dieren in de wei, daar kan je veel beter windmolens neerzetten :P
Of appartementen bouwen, who needs real food anyway? :)
Lach met een schone bips
pi_207969874
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 19:17 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Of appartementen bouwen, who needs real food anyway? :)
Precies, wat gemalen krekels mengen met water en je hebt een heerlijke maaltijd.
En vergeet niet, je doet het voor een ander hè.
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 19:34:28 #252
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207969988
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 19:25 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Precies, wat gemalen krekels mengen met water en je hebt een heerlijke maaltijd.
En vergeet niet, je doet het voor een ander hè.
Zit eigenlijk op een alternatief voor dat water te wachten, aangezien dat ook wel schaars gaat worden als ik de berichten moet geloven :)
Lach met een schone bips
pi_207980345
Weten we al door wie jullie verplicht worden om insecten te eten? Waar ik woon is dat namelijk niet zo.
pi_207989118
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 16:57 schreef The_End het volgende:

[..]
Ik weet het niet? Ik moet geen insecten eten. Jij wel. Dus ik vraag aan je van wie het moet...
Onze fijne vrienden van het WEF wil dat namelijk. Ik moet ook geen insecten :r
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207989122
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 19:25 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Precies, wat gemalen krekels mengen met water en je hebt een heerlijke maaltijd.
En vergeet niet, je doet het voor een ander hè.
...en niet te vergeten: de planeet redden :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207989174
Lidl pakt groots uit



Geen trek in meelwormen? Geen probleem! Neem anders wat Saucijzenbroodjes met sprinkhaan c_/

twitter


Ook niet, wil je anders wat duurzame gehaktballetjes ~O>

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207989235
TTja wat zal ik kiezen? Zeewier, nop, Saucijzenbroodjes met sprinkhaan smaak, ook niet.
en die balletjes zien er niet smakelijk uit. Worden hoppers genoemd, sprinkhaan balletjes.. moet ik ook niet.
Geef mij maar een echt vlees of vis

moet je kijken hoe lekker dit eruit ziet, yummie c_/

Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207989416
Oef dit topic maakt me bang...maar is wel interessant
Uiteindelijk moet er iemand beter van worden :{
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_207989983
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 23:55 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Onze fijne vrienden van het WEF wil dat namelijk. Ik moet ook geen insecten :r
Ik moet ook geen insecten. Grappig genoeg hoef ik dat ook niet. Waarom laat je je zo bang maken? Er is helemaal geen wetgeving die het eten van insecten verplicht.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 07:58:26 #260
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207990009
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 13:46 schreef Ali_boo het volgende:
Hier draait mijn maag echt van om :r

[ twitter ]
Is dit jouw niveau? Zomaar dingen overnemen zonder ook maar even te checken of dit überhaupt klopt? _O-
pi_207990045
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 07:58 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Is dit jouw niveau? Zomaar dingen overnemen zonder ook maar even te checken of dit überhaupt klopt? _O-
Dit gebeurt hier de hele dag door. Ali_Boo reageert ook vrijwel nergens op, maar post wel continue - discutabel - nieuws.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 14-02-2023 15:25:13 ]
pi_207990160
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 01:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oef dit topic maakt me bang...maar is wel interessant
Uiteindelijk moet er iemand beter van worden :{
Zeker, er zijn mensen die er beter van worden maar wij zijn het niet.
Het valt me wel op dat ik amper nog bij de supermarkt kom, bijna alles wat ik eet komt direct bij de boer vandaan.
pi_207990190
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 08:31 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zeker, er zijn mensen die er beter van worden maar wij zijn het niet.
Het valt me wel op dat ik amper nog bij de supermarkt kom, bijna alles wat ik eet komt direct bij de boer vandaan.
Daar heb ik respect voor :) Beter voor de boer, beter voor de consument, beter voor het milieu.
En nee idd, ik geef tegenwoordig 35¤ per week aan boodschappen uit voor een persoon, dat is echt een belachelijke prijsverhoging. Vijf jaar geleden was dat 15¤ minder, terwijl ik niet anders leef.
En wij zijn nog wel een rijk, vruchtbaar en welvarend land.

Het is ook achterlijk dat landen niet meer hun eigen eten verbouwen, natuurlijk is het lekker dat we buiten de seizoenen kunnen eten. Alleen waarom zou een stuk vlees (oké, ben vega) zoveel moeten reizen. Landen zouden meer zelfvoorzienend moeten worden, met wel handel, maar niet de hele voedingsbasis van een land uit andere gebieden.

Maar draai dat maar eens om, dat gaat niet. De economie stort dan in, maatschappijen, hongersnoden. We hebben dit zelf veroorzaakt door de wereld zo klein te maken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_208000727
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 07:48 schreef The_End het volgende:

[..]
Ik moet ook geen insecten. Grappig genoeg hoef ik dat ook niet. Waarom laat je je zo bang maken? Er is helemaal geen wetgeving die het eten van insecten verplicht.
Nee, wat niet is kan wel komen, Ze proberen vlees in een kwaad daglicht te zetten. ik ben niet bang. ik kan er alleen niet tegen dat men mij dingen wil opleggen.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_208001037
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar heb ik respect voor :) Beter voor de boer, beter voor de consument, beter voor het milieu.
En nee idd, ik geef tegenwoordig 35¤ per week aan boodschappen uit voor een persoon, dat is echt een belachelijke prijsverhoging. Vijf jaar geleden was dat 15¤ minder, terwijl ik niet anders leef.
En wij zijn nog wel een rijk, vruchtbaar en welvarend land.

Het is ook achterlijk dat landen niet meer hun eigen eten verbouwen, natuurlijk is het lekker dat we buiten de seizoenen kunnen eten. Alleen waarom zou een stuk vlees (oké, ben vega) zoveel moeten reizen. Landen zouden meer zelfvoorzienend moeten worden, met wel handel, maar niet de hele voedingsbasis van een land uit andere gebieden.

Maar draai dat maar eens om, dat gaat niet. De economie stort dan in, maatschappijen, hongersnoden. We hebben dit zelf veroorzaakt door de wereld zo klein te maken
Hier proberen ze de boeren weg te pesten. We moeten de boeren houden. ik ben het met je eens dat er niet zo gesleept met de dieren moeten worden. Een land moet zelfvoorzienend zijn en niet afhankelijk van andere landen hoeven te zijn.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_208002939
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:53 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Hier proberen ze de boeren weg te pesten. We moeten de boeren houden. ik ben het met je eens dat er niet zo gesleept met de dieren moeten worden. Een land moet zelfvoorzienend zijn en niet afhankelijk van andere landen hoeven te zijn.
We hebben nu veel te veel boeren op een klein stuk grond. Doe mij maar meer natuur.
pi_208002967
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:50 schreef The_End het volgende:

[..]
We hebben nu veel te veel boeren op een klein stuk grond. Doe mij maar meer natuur.
Zal wel vol gebouwd worden met huizen omdat er een huizencrisis is. Mensen moeten toch ergens wonen
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_208003035
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:52 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Zal wel vol gebouwd worden met huizen omdat er een huizencrisis is. Mensen moeten toch ergens wonen
Nederland moet de randstad van de EU gaan worden, boeren horen daar niet bij.
Die zullen naar oost en zuid europa moeten vertrekken.
pi_208003078
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:58 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Nederland moet de randstad van de EU gaan worden, boeren horen daar niet bij.
Die zullen naar oost en zuid europa moeten vertrekken.
oh ja. De tri state city. Hoe kon ik dat vergeten, dan is het ook dag natuur.

https://www.tristatecity.nl/
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_208003088
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:02 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
oh ja. De tri state city. Hoe kon ik dat vergeten, dan is het ook dag natuur.

https://www.tristatecity.nl/
Je bent voorstander van de boeren en voorstander van natuur?
pi_208003099
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:04 schreef The_End het volgende:

[..]
Je bent voorstander van de boeren en voorstander van natuur?
NL moet zeker blijven met koeien/schapen in de wei en de natuur die we nu hebben ja.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_208003641
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:06 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
NL moet zeker blijven met koeien/schapen in de wei en de natuur die we nu hebben ja.
Dat is geen natuur. Dat is een fabriek.
pi_208004675
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:02 schreef The_End het volgende:

[..]
Dat is geen natuur. Dat is een fabriek.
Kijk dat is nou precies wat er mis is.
Mensen die dieren als producten zien.
pi_208004838
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 12:11 schreef Candymannetje het volgende:
Kijk dat is nou precies wat er mis is.
Mensen die dieren als producten zien.
Dat doen de boeren in NL.
pi_208005013
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 12:25 schreef The_End het volgende:

[..]
Dat doen de boeren in NL.
Ze worden gedwongen om zo te werken.
Het boerenleven is geïndustrialiseerd.
We moeten back tot basic, dat is voor iedereen beter behalve de banken en wat multinationals.
Boeren zelf slachten en de export beperken tot de EU.
Hetzelfde geldt voor groente en fruit, wat hier geteeld kan worden hoeven we niet uit een ander continent te halen.
Dat is ook beter voor het klimaat.
pi_208005653
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 12:39 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ze worden gedwongen om zo te werken.
Het boerenleven is geïndustrialiseerd.
We moeten back tot basic, dat is voor iedereen beter behalve de banken en wat multinationals.
Boeren zelf slachten en de export beperken tot de EU.
Hetzelfde geldt voor groente en fruit, wat hier geteeld kan worden hoeven we niet uit een ander continent te halen.
Dat is ook beter voor het klimaat.
Door wie dan? Door zichzelf, omdat ze meer geld willen verdienen ja. 2/3 is voor de export. Weg moet die boeren!
pi_208005703
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:17 schreef The_End het volgende:

[..]
Door wie dan? Door zichzelf, omdat ze meer geld willen verdienen ja. 2/3 is voor de export. Weg moet die boeren!
Nee door de overheid en de banken.
De overheid legt nieuwe regels op waardoor de boeren meer moeten investeren en dus naar de bank gaan.
Is goed zegt de bank maar dan moet wel de omzet omhoog.
En nu zitten we in deze situatie.
pi_208005789
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:20 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Nee door de overheid en de banken.
De overheid legt nieuwe regels op waardoor de boeren meer moeten investeren en dus naar de bank gaan.
Is goed zegt de bank maar dan moet wel de omzet omhoog.
En nu zitten we in deze situatie.
Ze worden door de overheid en de banken gedwongen om 2/3 van hun spullen te exporteren, zodat ze rijk worden?
pi_208005848
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:27 schreef The_End het volgende:

[..]
Ze worden door de overheid en de banken gedwongen om 2/3 van hun spullen te exporteren, zodat ze rijk worden?
Ja
pi_208007790
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:33 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja
De rest van de bedrijven in Nederland heeft niet met regels van de overheid te maken?
pi_208008305
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 16:20 schreef The_End het volgende:

[..]
De rest van de bedrijven in Nederland heeft niet met regels van de overheid te maken?
Volgens mij wel.
pi_208172414
Geen trek in insecten? Geen Probleem!

We hebben iets anders op het menu :9

Weer eens iets anders dan een vegetarisch of veganistisch etentje: bij Mediamatic in Amsterdam eet je de komende dagen mens. Dus altijd al een fascinatie gehad voor vampiers en kannibalen? Sla je slag.

https://favorflav.com/nl/(...)eet-je-stukjes-mens/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208172509
Nu sprinkhanen zijn goedgekeurd voor consumptie
Krijg je die paardenwormen er gratis bij of niet

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator maandag 27 februari 2023 @ 22:23:12 #284
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208172598
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 22:08 schreef Ali_boo het volgende:
Geen trek in insecten? Geen Probleem!

We hebben iets anders op het menu :9

Weer eens iets anders dan een vegetarisch of veganistisch etentje: bij Mediamatic in Amsterdam eet je de komende dagen mens. Dus altijd al een fascinatie gehad voor vampiers en kannibalen? Sla je slag.

https://favorflav.com/nl/(...)eet-je-stukjes-mens/
Raar idee wel, maar aangezien ze hun eigen bloed eten zie ik er medisch gezien geen problemen in :) Maar andere mensen eten, is beetje zelfde als prionen ziekte veroorzaken op den duur :) Maar goed, dit soort rare tenten kom ik toch niet, snij mezelf vaak genoeg in de klauwen bij koken om mijn eigen bloed te proeven. En dat is gratis :)
Lach met een schone bips
pi_208191167
Word heus niet opgedrongen hoor

twitter


En fuck Ikea ^p^

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208191185
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Raar idee wel, maar aangezien ze hun eigen bloed eten zie ik er medisch gezien geen problemen in :) Maar andere mensen eten, is beetje zelfde als prionen ziekte veroorzaken op den duur :) Maar goed, dit soort rare tenten kom ik toch niet, snij mezelf vaak genoeg in de klauwen bij koken om mijn eigen bloed te proeven. En dat is gratis :)
Kannibalisme is duurzaam( nee ik maak geen grap)
Beetje bij beetje kunnen we zien hoe onze hele dieet voor onze ogen veranderd word
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 1 maart 2023 @ 18:14:58 #287
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_208193853
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 14:09 schreef Ali_boo het volgende:
Word heus niet opgedrongen hoor

[ twitter ]

En fuck Ikea ^p^

[ twitter ]
De enige die het lijkt op te dringen ben jij.

Ik zie nergens dit soort berichten alleen hier op fok en dan ben jij in 99% van de gevallen degene die het post. _O-
  dinsdag 14 maart 2023 @ 17:01:01 #288
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_208373624
zet het hier even neer, als het hier niet hoort mag het verplaats worden.

.

de energiecrisis schijnt dus gemaakt te zijn ipv ontstaan door natuurlijke zaken.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:44:23 #289
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_208379166
staat hier goed hoor !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_208423248
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 14:09 schreef Ali_boo het volgende:
Word heus niet opgedrongen hoor

[ twitter ]

En fuck Ikea ^p^

[ twitter ]
Begrijp zelf dat gelul eigenlijk niet van "main stream" denkers.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 29 maart 2023 @ 22:52:23 #291
236264 crew  capricia
pi_208587241
In Italië wil Premier Giorgia Meloni maatregelen tegen alle onconventionele voedingsmiddelen in gaan voeren. Te beginnen met een verbod op kweekvlees. Ze vinden het namelijk concurrentie van hun eigen hammen en kazen.
Aan de andere kant beperkt zo'n verbod natuurlijk wel de mogelijkheden van mensen die begaan zijn met dierenwelzijn.

quote:
Italiaanse regering wil in lab gekweekt vlees verbieden

De Italiaanse regering wil dierlijk voedsel verbieden dat uitsluitend in het laboratorium is gemaakt, zoals vlees dat wordt gekweekt op basis van enkele dierlijke cellen. Volgens landbouwminister Francesco Lollobrigida garanderen zulke producten onvoldoende "kwaliteit, welzijn en bescherming van onze cultuur en traditie".
https://www.ad.nl/buitenl(...)-verbieden~a4649002/
Definitely not CIA
pi_208589774
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2023 22:52 schreef capricia het volgende:
In Italië wil Premier Giorgia Meloni maatregelen tegen alle onconventionele voedingsmiddelen in gaan voeren. Te beginnen met een verbod op kweekvlees. Ze vinden het namelijk concurrentie van hun eigen hammen en kazen.
Aan de andere kant beperkt zo'n verbod natuurlijk wel de mogelijkheden van mensen die begaan zijn met dierenwelzijn.
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)-verbieden~a4649002/
Een dom verbod want als het toegestaan is in de EU kan Italië de import ervan niet tegenhouden. Daarmee remt ze slechts de ontwikkeling van deze industrie in haar eigen land.
  donderdag 30 maart 2023 @ 16:49:21 #293
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_208592461

Mar 28, 2023:

In this video, Jordan Peterson, Michael Yon & Eva Vlaardingerbroek talk about the protests of Dutch farmers against the government.
The farmers are protesting against new regulations aimed at reducing pollution and carbon output, including nitrogen pollution caused by excess fertilizer.
The regulations were partially prompted by environmentalists who sued the government to comply with EU environmental regulations. However, the interview suggests that the government's ultimate goal is to replace the farmers with a new "smart city" project that spans the Netherlands, Belgium, and Germany.

They also argues that the protests are part of a larger global trend of weaponizing migration for political purposes.

optioneel:

pi_209021747
Veel lege schappen in de AH de laatste week, hier in de regio althans.
En wat is de zogenaamde reden dat de prijzen maar blijven stijgen?

twitter
pi_209022843
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 22:29 schreef PSVCL het volgende:
Veel lege schappen in de AH de laatste week, hier in de regio althans.
En wat is de zogenaamde reden dat de prijzen maar blijven stijgen?

[ twitter ]
Geld is steeds minder waard?
Plaats hier uw advertentie
pi_209023081
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 22:29 schreef PSVCL het volgende:
Veel lege schappen in de AH de laatste week, hier in de regio althans.
En wat is de zogenaamde reden dat de prijzen maar blijven stijgen?

[ twitter ]
Je ziet spoken.

Als je altijd om 9 uur 's avonds naar de AH gaat, zul je inderdaad wel lege schappen zien, en prijzen stijgen altijd - maar daar is ook gewoon een naslagwerk van, dus wat je zegt is onzin.
pi_209024401
Weinig spectaculair verhaal helaas.. de schappen van AH waren leeg vanwege stakingen. Zonder te weten waar je woont kan ik je vertellen dat de schappen gewoon weer gevuld zijn als je vandaag naar je lokale Appie gaat
  zondag 7 mei 2023 @ 10:32:43 #298
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_209041305
twitter
pi_209596882
Hoort allemaal bij het grote plan 😔
pi_209929583
quote:
Rusland lijkt poot nu wel stijf te houden: graandeal geklapt, hogere voedselprijzen dreigen
Het ziet er naar uit dat zondag (voorlopig) het laatste graanschip de haven van de Oekraïense stad Odesa heeft verlaten. Maandag loopt de graandeal af tussen Rusland en Oekraïne. De Russen stoppen met de overeenkomst, omdat ze vinden dat hun graanproducenten te veel last hebben van westerse sancties. Het klappen van de deal leidt mogelijk tot (nog) hogere voedselprijzen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)en-dreigen~ae3ed884/
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_209932192
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 14:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Jaja onze sancties werken prima :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')