Ik snap echt niet dat mensen het prettig vinden om met deze temperaturen te bakken in de zonquote:
ONTKURK DE CHAMPAGNEquote:
Maar dit jaar zijn er gevaarlijke stromingen bijquote:
Echtquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dit jaar zijn er gevaarlijke stromingen bij
De teringquote:
Staat ook aflandige wind nuquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
EchtIk dacht dat het dit jaar wel meeviel met de stromingen
Gister nog vrij veel reddingenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
EchtIk dacht dat het dit jaar wel meeviel met de stromingen
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De tering
Met deze temperaturen word je gewoon geBBQt aan het strand, mij niet gezien
Er hangt zelfs een bbq worst uit dat rode badpakquote:
Wat is eigenlijk 'de bilt' van het VK?quote:
Hier ook zoiets, mag wel eens wat warmer worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:31 schreef summer2bird het volgende:
Ik loop wel eens te zeiken op mijn appartement volledig aan de schaduw kant, maar het is hier nu wel mooi 24 graden binnen zonder airco of ventilator
Idd. Iets te veel hype, en de temperatuur (veelal 36°C en 37°C op de warmste plekken) lijkt al niet veel meer te stijgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:30 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ik denk dat we die 43 niet gaan halen hoor…
60 graden in de zon, na insmeren met croma!quote:
Het zuiden is afgehaakt, maar in het oosten gaat het nog vrolijk doorquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Idd. Iets te veel hype, en de temperatuur (veelal 36°C en 37°C op de warmste plekken) lijkt al niet veel meer te stijgen.
The Biltquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk 'de bilt' van het VK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |