quote:
Rare regel dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:55 schreef Nober het volgende:
Verstappen spreekt ook goed Nederlands voor een Belg.
Eens, ik zie Thiam Vetter wel breken op de loop, enige gevaar voor Thiam is te hard af gaan.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is nog steeds een betere uitgangssituatie voor Thiam.
Dat doet ze sowieso wel.quote:
Ze heeft 20 seconden op Hall. Daarvoor moet ze fameus parkeren.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jammer, dan moet Vetter toch vooral naar achteren gaan kijken.
Oh, ik dacht een stuk minder, punten gaan altijd hard bij het speerwerpen.quote:
In de forecast voor en daar staat 2.03 tegen 2.21 hequote:Op maandag 18 juli 2022 21:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een stuk minder, punten gaan altijd hard bij het speerwerpen.
Dan is het gewoon dood of de gladiolen.
The dead of the gladiols.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een stuk minder, punten gaan altijd hard bij het speerwerpen.
Dan is het gewoon dood of de gladiolen.
Toen had ze niet het MOMENTOOOOquote:Op maandag 18 juli 2022 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je dit nou in Tokio gedaan had he..
Niet direct mee eens, het is niet dat Thiam een loopwonder is.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit is gespeeld, wij feliciteren de Belgjes.
Hoeveel moet ze pakken qua tijd?quote:Op maandag 18 juli 2022 21:09 schreef ijs_beer het volgende:
Pfft. Wat een klein verschil, dat wordt heel lastig.
Dat was wel zilver met een gouden rand.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je dit nou in Tokio gedaan had he..
Die fabel hoorden we in Tokio ookquote:Op maandag 18 juli 2022 21:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Thiam en de elleboog is geen fijne combinatie
Zilver = eerste verliezer. Losersvlucht aubquote:Op maandag 18 juli 2022 21:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat was wel zilver met een gouden rand.
Thiam iets van 1,5 seconden op Vetter. Dacht ik. Beiden geen loopwonders.quote:
Indien vetter binnen die 1,5 blijft wint ze een gouden PLAK?quote:Op maandag 18 juli 2022 21:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Thiam iets van 1,5 seconden op Vetter. Dacht ik. Beiden geen loopwonders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |