Mwa,het was eerder een beslissing om de levensduur van de centrales niet te verlengen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Blijft toch een bizarre beslissing van al die landen.
1200 euro extra dit jaar kwijt aan energie is een koopje als je niet hebt vastgezet of dit jaar je contract afloopt.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:57 schreef tralalala het volgende:
Via cashbacksites alleen al krijg je al een hoop geld met wat geswitch van verzekeringen, abo's, etc.
Niets mis mee.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:38 schreef Korenfok het volgende:
[..]
zucht.....
Actually, the Russian Economy Is Imploding.
Nine myths about the effects of sanctions and business retreats, debunked.Hier ook de effecten op Rusland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer genoeg kan ik in het orginele topic niet reageren.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Probleem is dat wij hier in het Westen vrijwel niets gewend zijn. Een kleine energiecrisis en men wilt gelijk Oekrane overleveren aan Nazi-Rusland. Oorlogen win je door een jarenlange uitputtingsslag, niet in een half jaartje.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hier ook de effecten op Rusland.
Jammer genoeg kan ik in het orginele topic niet reageren.
Sorry maar wat hebben wij met Oekrane te maken? Je doet net alsof het een provincie van Nederland is.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Probleem is dat wij hier in het Westen vrijwel niets gewend zijn. Een kleine energiecrisis en men wilt gelijk Oekrane overleveren aan Nazi-Rusland. Oorlogen win je door een jarenlange uitputtingsslag, niet in een half jaartje.
Verraders zoals Orban zullen de hoge prijzen natuurlijk aangrijpen om zijn Russische bazen te helpen en ik denk dat hij daar al vrij succesvol in is geweest. Bij elk sanctiepakket zat hij weer te janken dat het versoepeld moest worden.
Rusland kan dit nog jaren volhouden, maar ik denk dat de steun in het Westen in de winter zo ongeveer wel klaar is.
Wat moet ik dan blij zijn met ca 700 euro vorig jaar en dit jaar....quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
1200 euro extra dit jaar kwijt aan energie is een koopje als je niet hebt vastgezet of dit jaar je contract afloopt.
Het zal me allemaal een reet roesten, van die mensen die altijd alles maar voor het goedkoopste moeten, het onderste uit de kan halen, maar wel als eerste staan te janken als er problemen zijn bij zo een bedrijf.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan blij zijn met ca 700 euro vorig jaar en dit jaar....
Begrijp ik het goed dat jij het meerdere jaren achter elkaar over je energiecontract hebt op verjaardagen?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daar heb ik totaal geen medelijden mee, moet je maar lekker langer afsluiten, dat is hele concept van risico nemen, maar ik krijg elk jaar van die lachende grijnzen op verjaardagen als ik vertel dat ik lang heb vastgezet, en wat voor dommerik ben. Nou kan niet hard genoeg lachen nu.
Waaat, 1200 euro extra? Zelfs met de huidige tarieven betaal ik dat nog niet. En nee, onze prijzen stonden helaas niet vast ivm verhuizing van gasloos naar een woning waar we helaas weer even gas moesten gebruiken totdat de warmtepomp genstalleerd was.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
1200 euro extra dit jaar kwijt aan energie is een koopje als je niet hebt vastgezet of dit jaar je contract afloopt.
Toch roest je dat wel aan je reet anders post je er niet over.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zal me allemaal een reet roesten, van die mensen die altijd alles maar voor het goedkoopste moeten, het onderste uit de kan halen, maar wel als eerste staan te janken als er problemen zijn bij zo een bedrijf.
Flexibel contract hier. Zou eerst 500 extra kwijt zijn vanaf 1 juli met huidige tarieven. Onlangs zonnepanelen geplaatst en nu zegt Essent, zet tarief maar lager. Dus nog minder dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah je Zonnepanelen produceren aardgas?quote:Op zondag 24 juli 2022 11:49 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Flexibel contract hier. Zou eerst 500 extra kwijt zijn vanaf 1 juli met huidige tarieven. Onlangs zonnepanelen geplaatst en nu zegt Essent, zet tarief maar lager. Dus nog minder dan vorig jaar.
Als je alleen mag posten over zaken die je aangaan zou het hier erg stil zijn.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Toch roest je dat wel aan je reet anders post je er niet over.
Een zonnepaneel produceert geen gas, maar bespaart wel gas.quote:Op zondag 24 juli 2022 12:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah je Zonnepanelen produceren aardgas?
Nee sul. Gas Elec tarief per maand kon naar beneden vlgs Essent. Vond het ook al vreemdquote:Op zondag 24 juli 2022 12:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah je Zonnepanelen produceren aardgas?
Mooigoed nieuws!quote:
Zeker, des te eerder we van rusland af zijnquote:
Ja dat is wel gebleken tijdens corona. Niemand is solidair. Tijd om dat EU-gedrocht op te doeken.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:26 schreef crystal_meth het volgende:
[ twitter ]
Ieder voor zich? Riskeert Spanje dan niet dat Duitsland een concurrent wordt voor LNG shipments? Spanje is momenteel de grootste importeur van LNG in de EU.
Ja goed ideequote:Op maandag 25 juli 2022 18:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja dat is wel gebleken tijdens corona. Niemand is solidair. Tijd om dat EU-gedrocht op te doeken.
Duitsland heeft nog geen operationele LNG-terminal. Van de 4 die nog in aanbouw zijn gaat de eerste pas in 2025 open. Daarbij heeft Spanje uitwijkmogelijkheid naar Algerije.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:26 schreef crystal_meth het volgende:
[ twitter ]
Ieder voor zich? Riskeert Spanje dan niet dat Duitsland een concurrent wordt voor LNG shipments? Spanje is momenteel de grootste importeur van LNG in de EU.
Terecht natuurlijk. Laat lekker die naeve Nederlanders bloeden. Die geilen toch zo op de term 'samen'.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja dat is wel gebleken tijdens corona. Niemand is solidair. Tijd om dat EU-gedrocht op te doeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |