Ik heb het echt al sinds mn 18e uitgesteld. Nu is het moment DAARRR.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet al drie jaar geleden je verstandskiezen hebben laten trekken
Lol, waarom?quote:Op maandag 18 juli 2022 14:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb het echt al sinds mn 18e uitgesteld. Nu is het moment DAARRR.
Nooit echt zin in gehad in mijn studententijd. Daarna ook nog coronagedoe, nu voor het eerst in een honderd jaar überhaupt m'n zorg eigen risico verlaagd. Half Nederland staat ook zo'n beetje in de rij op Schiphol deze zomer dus geen wachtrij bij de kaakchirurg. Alles valt op z'n plekkie.quote:
Toen ik de verwijzing kreeg, heb ik het eigenlijk meteen gedaan. Ook al had ik colleges.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nooit echt zin in gehad in mijn studententijd. Daarna ook nog coronagedoe, nu voor het eerst in een honderd jaar überhaupt m'n zorg eigen risico verlaagd. Half Nederland staat ook zo'n beetje in de rij op Schiphol deze zomer dus geen wachtrij bij de kaakchirurg. Alles valt op z'n plekkie.
Dat is wel het best, ja. Gelukkig maar, verhalen lopen heel erg uiteen wat dat betreft. Kan heel erg meevallen, kan heel erg tegenvallen. We gaan het meemaken, de verdoving zit er nu nog in.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toen ik de verwijzing kreeg, heb ik het eigenlijk meteen gedaan. Ook al had ik colleges.
Op een k-o in de apotheek na geen last gehad.
Ik heb er een paar jaar geleden in één keer zes stuks laten verwijderenquote:Op maandag 18 juli 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
2, ik dacht dat je er maar 1 per keer kon laten verwijderen?
Jij had zes verstandskiezen? Bijzonder.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar geleden in één keer zes stuks laten verwijderen
quote:Op maandag 18 juli 2022 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yupquote:
dus je had er 2 teveel? Ik heb ze gewoon nogquote:Op maandag 18 juli 2022 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook nog allemaal.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus je had er 2 teveel? Ik heb ze gewoon nog
Jammerquote:Op maandag 18 juli 2022 15:00 schreef Coco het volgende:
Mijn nichtje (geen pics) had als tiener (geen pics) een tand in het midden van haar gehemelte.
Met een beugel naar de goede plaats gestuurd.
quote:Op maandag 18 juli 2022 15:58 schreef Caland het volgende:
Ik was net buiten
Vond het helemaal niet zo heet eigenlijk
Dit was het ook niet trouwens, zie alleen dat LE staan. Toch bedanktquote:Op maandag 18 juli 2022 14:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja ik had ook zoiets. Weet het niet zeker meer maar je moet meen ik niet die met LE aan het eind hebben. Als het goed is, als je deze verwijdert, en dan weer probeert te laten zoeken naar bluetooth devices dan zie je ook die naam voor de JBL dopjes zonder dat LE aan het einde.
[ afbeelding ]
Weet bijna zeker dat dat het wel is, spreek uit eigen ervaring.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was het ook niet trouwens, zie alleen dat LE staan. Toch bedankt
Ja, hij blijft dat LE aangeven, ook na verwijderen.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat dat het wel is, spreek uit eigen ervaring.
Dopjes weer in doosje doen, verwijderen uit lijstje in Windows, uit doosje halen, add Bluetooth device in Windows. Ik kan de website zo snel niet vinden via waar ik de uitleg had, maar het was iets met dat je de dopjes zowel zonder als met dat LE te zien kreeg en als je dus met de LE verbonden was het niet helemaal werkte. Waarvoor dat LE dient weet ik niet meer. Maar als je het eenmaal goed hebt verbonden heb je daarna geen last meer van het probleem.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hij blijft dat LE aangeven, ook na verwijderen.
Je probeert het maar gewoon nog een keerquote:Op maandag 18 juli 2022 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hij blijft dat LE aangeven, ook na verwijderen.
Dit werkte deels, ik moest blijkbaar even de bluetooth op mijn telefoon vooral uitzetten omdat 'ie die als eerst altijd pakt.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dopjes weer in doosje doen, verwijderen uit lijstje in Windows, uit doosje halen, add Bluetooth device in Windows. Ik kan de website zo snel niet vinden via waar ik de uitleg had, maar het was iets met dat je de dopjes zowel zonder als met dat LE te zien kreeg en als je dus met de LE verbonden was het niet helemaal werkte. Waarvoor dat LE dient weet ik niet meer. Maar als je het eenmaal goed hebt verbonden heb je daarna geen last meer van het probleem.
Zo zie je maar wat je met een beetje doorzettingsvermogen allemaal kunt bereiken!quote:Op maandag 18 juli 2022 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit werkte deels, ik moest blijkbaar even de bluetooth op mijn telefoon vooral uitzetten omdat 'ie die als eerst altijd pakt.
Bedankt!
Ziekte van Hedelquote:
Bruine bonen.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Stokbroodje is niet gezond.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zal nog eens meedenkenquote:Op maandag 18 juli 2022 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm krijgt een tik op de vingers in het Feyenoord topic.
Chinees.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
pasta tomatensaus, we houden het lichtquote:Op maandag 18 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@Bolasie houdt het bij een bakje vla vandaag.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat dacht ik eigenlijk ook, maar heb sinds de verdoving is uitgewerkt echt nergens meer last van. Ik doe het nog wel rustig aan en eet aan de andere kant maar er gaat zo een (zacht) pastaatje in hoor.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Bolasie houdt het bij een bakje vla vandaag.
Misschien komt er morgen een naschok hahaquote:Op maandag 18 juli 2022 17:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook, maar heb sinds de verdoving is uitgewerkt echt nergens meer last van. Ik doe het nog wel rustig aan en eet aan de andere kant maar er gaat zo een (zacht) pastaatje in hoor.
Alles onder voorbehoud, hè.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien komt er morgen een naschok haha
Ik ga nu kijken.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm krijgt een tik op de vingers in het Feyenoord topic.
Is dit het niveau van admins tegenwoordig? Puberende ajacieden in de zomervakantie die trollen in de topics van PSV en Feyenoord?quote:
"Tegenwoordig"quote:Op maandag 18 juli 2022 18:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Is dit het niveau van admins tegenwoordig? Puberende ajacieden in de zomervakantie die trollen in de topics van PSV en Feyenoord?
Hoi LR, hoe is het met het leven?quote:
Geen druppeltje zweet hier.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Warm en veel zweet vat het goed samen denk ik.
Werk, sporten, terrasjes, me inlezen voor het nieuwe seizoen. En er is fietsenrijden, dartsen.quote:
Lekker maat. Biertje achteraf?quote:Op maandag 18 juli 2022 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Terug van tennis. Gelukkig ging dat gewoon door. @:jippie @:nattekat @:fetx @:wereldgozer
Begrijpelijk. Morgen alweer bijna weekend dus dan kun je beginnen.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, doe ik eigenlijk nooit op maandag bij de club. Rustig aan de week starten.
Ik heb je hierboven nog ergens een gouden tip gegeven.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Warm en veel zweet vat het goed samen denk ik.
Las het ja maar ik heb mijn dosis afkoeling wel gehad de afgelopen dagen.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb je hierboven nog ergens een gouden tip gegeven.
Was ist los?quote:Op maandag 18 juli 2022 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Terug van tennis. Gelukkig ging dat gewoon door. @:jippie @:nattekat @:fetx @:wereldgozer
Ik vond het vandaag niet echt afkoelend.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Las het ja maar ik heb mijn dosis afkoeling wel gehad de afgelopen dagen.
beoefentquote:Op maandag 18 juli 2022 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
"Topsport" beoefent. Net als de vierdaagse. Ik dacht ik laat het jou ook even weten.
Ik had het ook niet willen missenquote:Op maandag 18 juli 2022 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
"Topsport" beoefent. Net als de vierdaagse. Ik dacht ik laat het jou ook even weten.
Hallo maatquote:Op dinsdag 19 juli 2022 07:16 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 395 4/6
⬛⬛⬛🟨🟨
⬛🟨⬛🟨🟨
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 191 4/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
🟨⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Een 9 voor aflevering 9!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Better Call Saul S6E9
9/10
@:ggmm @:scrummie @:maxi-mus
Precies, laten we hopen dat we deze trend voor de volgende aflevering doorzet!quote:
Of leraar.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:48 schreef GGMM het volgende:
Ik moet nog helemaal tot 19:00 wachten
Was ik maar werkloos
Zie dmquote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zorg je er wel voor dat je voldoende drinkt maat?
@Karinaquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij CS is al een tram gesmolten
[ twitter ]
Graag 2 reviews dan straksquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:13 schreef Sked het volgende:
Ik heb BCS van vorige week nog niet gezien, dus dat wordt dubbel genieten straks
dat wordt smullen!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:13 schreef Sked het volgende:
Ik heb BCS van vorige week nog niet gezien, dus dat wordt dubbel genieten straks
Maat. Je smijt altijd met zoveel reviews en ze lezen echt lekker weg hoor. Maar als je nu één serie aan moet raden, welke moet ik dan gaan kijken?quote:
Als je nog niet aan BCS begonnen bent (en BB wel gekeken hebt), BCS.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat. Je smijt altijd met zoveel reviews en ze lezen echt lekker weg hoor. Maar als je nu één serie aan moet raden, welke moet ik dan gaan kijken?
Lekker eten bestellen geen optie daar?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:33 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg om vandaag vies smerig eten te bestellen.
Gewoon zomaar.
Twee kapsalons?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:33 schreef GGMM het volgende:
Gewoon zomaar.
Ja lekker maar smerig ongezond bedoel ik uiteraardquote:
Zo smerig nou ook weer niet.quote:
@onlogischquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja lekker maar smerig ongezond bedoel ik uiteraard
[..]
Zo smerig nou ook weer niet.
Wat een vieze ransbak ben je dan
Hier een koele 35.quote:Even na 16.00 uur steeg de temperatuur in Maastricht tot 38,9 graden, meldt Weerplaza
Ik heb dus toch patatjes besteldquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Samen met Succession.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nog niet aan BCS begonnen bent (en BB wel gekeken hebt), BCS.
Beste serie van de afgelopen jaren
Ik eet bij mijn ouders en dat idee hadden wij ook, alleen zijn alle bezorgdingen ineens gesloten. Ook voor afhaal. We waren woedend.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:33 schreef GGMM het volgende:
Gewoon zomaar.
Hier thuis ligt Caiway eruit 'door de warmte'quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik eet bij mijn ouders en dat idee hadden wij ook, alleen zijn alle bezorgdingen ineens gesloten. Ook voor afhaal. We waren woedend.
Buienradar gaf voor Amsterdam juist 35 aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hier in Amsterdam 38 graden
ik had maastricht toch wel hoger verwacht
Dus @KingRoland loopt te liegen?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Buienradar gaf voor Amsterdam juist 35 aan.
Hij kijkt waarschijnlijk op z'n iPhone in de weer app, die zegt 38. Maar Buienradar heeft denk ik metingen die iets acurater, actueler zijn.quote:
In de stad kun je er 5 graden bij optellen. Het is 43 graden in Amsterdam.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij kijkt waarschijnlijk op z'n iPhone in de weer app, die zegt 38. Maar Buienradar heeft denk ik metingen die iets acurater, actueler zijn.
Ja dat wel, op de Dam zeker 40 C.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In de stad kun je er 5 graden bij optellen.
Dit is niet waar. Ik maakte een story in het vondelpark en daar was het 38 graden (met de weersticker van instagram)quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij kijkt waarschijnlijk op z'n iPhone in de weer app, die zegt 38. Maar Buienradar heeft denk ik metingen die iets acurater, actueler zijn.
Een story in Vondelpark maken, is dat niet iets voor vrouwen?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Ik maakte een story in het vondelpark en daar was het 38 graden (met de weersticker van instagram)
Waarom zou Buienradar accurater zijn?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Uit ervaring met beiden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou Buienradar accurater zijn?
Lol.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hier thuis ligt Caiway eruit 'door de warmte'
LEUGENS!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In de stad kun je er 5 graden bij optellen. Het is 43 graden in Amsterdam.
Ik kijk nu naar Conangodquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
LEUGENS!
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-is-het-prima-toeven
als ie doorging zou ie aan land komen volgens mij.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:57 schreef 3rr0r het volgende:
Bij Zandvoort doen ze hun best een dolfijn te laten verdrinken![]()
[ twitter ]
BAANBREKEND.In de schaduw is het koeler dan in de volle zon.WETENSCHAPquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
LEUGENS!
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-is-het-prima-toeven
Klopt, en volgens de evolutie theorie zou hij dan gaan lopen. LACHWEKKEND.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als ie doorging zou ie aan land komen volgens mij.
Ik gebruik de 'Rain Alerts' app. Werkt best goed. Geen idee of die zijn data van dezelfde dienst haalt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:09 schreef fetX het volgende:
Ik heb weleens in de regen gestaan terwijl buienradar aangaf dat het op dat moment droog was.
Woedend was ik.
Gaat bergafwaarts met die serie zo te zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:23 schreef Sked het volgende:
Better Call Saul
S05E08
9.1/10
Better Call Saul
S05E09
8.7/10
zie reviews allen
definitief einde tijdperk BCSquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat bergafwaarts met die serie zo te zien.
Erg mooi.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:16 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E09
8,7/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco @:gurneyisbestoke @:sked
Bedankt! @GGMM leek me al overdreven enthousiast.quote:
Zoals je van mij kan verwachten breng ik er wat nuance inquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt! @:GGMM leek me al overdreven enthousiast.
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoals je van mij kan verwachten breng ik er wat nuance in.
Ik vind je juist overdreven negatief.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoals je van mij kan verwachten breng ik er wat nuance in.
Ik kies mijn 'battles' zorgvuldig.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind je juist overdreven negatief.
Als je deze mentaliteit meeneemt naar het Feyenoord topic gaan we nog vaak botsen.
Ik ga hem nu downloaden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:17 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Stray (Video Game 2022) - Reference View - IMDb
Je bent een kat![]()
9,2/10
@:GGMM @:Scrummie @:Oriente
Neequote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga hem nu downloaden.
Maar heb je 'm nu al uit?
waarom een review danquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee
Gratis bij playstation plus voor de liefhebbers
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee
Gratis bij playstation plus voor de liefhebbers
Het is niet zo'n groot spel en ik weet nu al wat ik zou geven!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom een review dan
had je toch paar dagen kunnen wachten tot je em al uit had gespeeld
Ik heb die hond in het vliegtuig vandaag verslagen. Dat was een pittige.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is niet zo'n groot spel en ik weet nu al wat ik zou geven!
spoilers!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb die hond in het vliegtuig vandaag verslagen. Dat was een pittige.
Vooral en eigenlijk alleen door de besturing die in de derde fase opeens raar deed, daar kan ik niet mee omgaan
Hoi Reneeeeeequote:Op woensdag 20 juli 2022 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dat er een hond in voorkomt?
Overigens dacht ik dat jij de dlc al had uitgespeeld.
Ik krijg de DLC niet aan de praat.quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dat er een hond in voorkomt?
Overigens dacht ik dat jij de dlc al had uitgespeeld.
Goedemorgen Stijnquote:
Graag.quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik krijg de DLC niet aan de praat.
Zal zo eens in GAM kijken voor een oplossing.
Alles open binnen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:07 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik kan daar nou echt ouderwets van genieten.
Welkom in Nederlandquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Zoals wel vaker als het een paar dagen lekker is.
Ja eigenlijk had hij wel gelijkquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:59 schreef Sked het volgende:
@:GGMM heeft even keihard ingegrepen in het Ajax-topic. Zo dan.
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:02 schreef Sked het volgende:
Ik heb twee chocoladecroissants meegenomen bij de Albert Heijn. Viesdik.
Niet zo jankenquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Zoals wel vaker als het een paar dagen lekker is.
Laat Sked met rust.quote:
Walgelijke dikzakquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:02 schreef Sked het volgende:
Ik heb twee chocoladecroissants meegenomen bij de Albert Heijn. Viesdik.
Ze mogen dat wijf best in zee achterlaten.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:04 schreef 3rr0r het volgende:
WTF Een vrouw dacht gisteren bij die dolfijn in nood, kom ik ga eens een ritje op z'n rug maken... Wat een achterlijke mensen bestaan er toch.
https://www.dumpert.nl/item/100036424_c5e98e14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |