Mmm ik heb dat met wielrenners ongeacht het weer dan hèquote:Op maandag 18 juli 2022 11:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kijk ik naar iedereen die hardloopt, ongeacht tijdstip of temperatuur.
Een hitterecord dat met 5-8 graden verbroken wordt zou wel echt te bizar voor woorden zijn. Bij hitte denk je minder snel aan extreem weer dan bij een zware storm, maar dat is wel écht extreem inderdaad, zoals die tweet al zegt.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
WRF een ander kort termijn hoge resolutie model laat voor morgen wel echt duidelijk een nieuw record zien voor veel plaatsen in het VK.
Opa was natuurlijk flink opgewarmd omdat hij die 100km in 3 minuten aflegde. Zo was die generatie toen.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, toen was het een koele 29 graden![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig staat het ontkenningsleger alweer paraat om onder elke social media post een comment te plaatsen over hoe de temperatuur nauwelijks gestegen is in een of ander cherry picked gehucht waarmee ze aantonen dat er niets aan het handje is.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een hitterecord dat met 5-8 graden verbroken wordt zou wel echt te bizar voor woorden zijn. Bij hitte denk je minder snel aan extreem weer dan bij een zware storm, maar dat is wel écht extreem inderdaad, zoals die tweet al zegt.
Precies... vandaag nog geen bizarre temperaturen.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:27 schreef Zorro het volgende:
Niet echt spectaculair nog, gewoon lekker weertje.
Dat is zelfs hier al het geval.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gelukkig staat het ontkenningsleger alweer paraat om onder elke social media post een comment te plaatsen over hoe de temperatuur nauwelijks gestegen is in een of ander cherry picked gehucht waarmee ze aantonen dat er niets aan het handje is.
Vorig jaar in Canada 50 graden. Ook 5 graden verschil met het vorige record.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een hitterecord dat met 5-8 graden verbroken wordt zou wel echt te bizar voor woorden zijn. Bij hitte denk je minder snel aan extreem weer dan bij een zware storm, maar dat is wel écht extreem inderdaad, zoals die tweet al zegt.
Benieuwd of we morgen inderdaad die 40 aan gaan tikken..quote:Op maandag 18 juli 2022 14:49 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, deze zocht ik. Harmonie had vandaag maximaal 33-34 in de kaarten, en voor morgen 38-40. Niet zo fijn dat ze er vandaag tot nu toe prima op zitten
[ afbeelding ]
Gelukkig vrij op woensdag, dus dat wordt een nachtje live atletiek kijken ipv slapen en 's ochtends kijkenquote:Op maandag 18 juli 2022 15:51 schreef Pvt.Webster het volgende:
In de nacht van dinsdag op woensdag om 02:00 uur nog een graad of 27
Mag hopen dat er een onverwacht koeler briesje ofzo komt. Vannacht was het op sommige plekken ook 3 graden koeler dan verwacht.
Ik dacht dat het een verzinsel van mijn vader was.quote:
Harmonie is dan ook het beste systeem voor de korte termijn wat we hebbenquote:Op maandag 18 juli 2022 16:48 schreef Momo het volgende:
Veel hoger dan 34/35/36 graden zullen we niet meer komen vandaag in het zuiden. Harmonie was wel echt spot on wat dat betreft.
Misschien is hij de geestelijke vader van de arko en heeft dit zich als een olievlek uitgebreid. Eens kijken of de arko het morgen trekt. Anders:quote:Op maandag 18 juli 2022 16:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een verzinsel van mijn vader was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |