Het is toch zwaarder dan mensen denken. Het is niet alleen de afstand, maar ook het lopen in de drukte en het aanpassen van je tempo. Blijf je wel in Nijmegen?quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eerste officiële ja. Vorig jaar wel succesvol van alkmaar naar Nijmegen gewandeld tijdens de alternatieve vierdaagse. Maar ja, dat telt niet.
Ik ben zo goed als kwaad als het gaat onderweg naar station Mook molenhoek. Daarvandaan ga ik terug naar Nijmegen om qltel op te wachten zodat we samen terug kunnen met de trein naar Boxmeer, waar zijn auto staat.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is toch zwaarder dan mensen denken. Het is niet alleen de afstand, maar ook het lopen in de drukte en het aanpassen van je tempo. Blijf je wel in Nijmegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben zo goed als kwaad als het gaat onderweg naar station Mook molenhoek. Daarvandaan ga ik terug naar Nijmegen om qltel op te wachten zodat we samen terug kunnen met de trein naar Boxmeer, waar zijn auto staat.Loopt qtel hem wel uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
Hij wel, met gemak.quote:
Trots op jou! ♥quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
@Zipportal en ik vinden dit ERG jammer.quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
Balen Mo, je mag zeker trost op jezelf zijn..quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben zo goed als kwaad als het gaat onderweg naar station Mook molenhoek. Daarvandaan ga ik terug naar Nijmegen om qltel op te wachten zodat we samen terug kunnen met de trein naar Boxmeer, waar zijn auto staat.Je hebt de zwaarste dag in ieder geval helemaal uitgelopen, dat is al een hele prestatie met die hitteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed het afwijkende tempo i.c.m. een al zere teen. En dat over 40km, ik vind het nogal wat.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:zipportal en ik vinden dit ERG jammer.
Je bent toch redelijk ervaren? Hoe denk je dat het kwam?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2022 10:22:24 ]
Van die bewuste teen had ik gisteren geen last. De enorme drukte, de angst om in de bezemwagen te belanden waardoor ik een voor mijn doen veel te hoog tempo liep, en te weinig gerust de laatste 10 a 15 km gisteren. Valkuilen die ik ken, en waar ik toch ingetrapt ben. Tijdens de laatste 5 km gisteren voelde ik letterlijk iets knappen in de huid van m'n rechter voorvoet, onder m'n grote teen en sinds dat moment loop ik bijna letterlijk op spelden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je hebt de zwaarste dag in ieder geval helemaal uitgelopen, dat is al een hele prestatie met die hitte
[..]
Ik vermoed het afwijkende tempo i.c.m. een al zere teen. En dat over 40km, ik vind het nogal wat.
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:53 schreef Anne het volgende:
Wel knap dat je het in ieder geval geprobeerd hebt!
Ik ben vanochtend niet eens gestart.
Nee, dit was echt bij m'n grote teen. En bovendien heb ik geen pijn in m'n botten, maar echt op m'n huid. Als het niet snel wegtrekt met rust laat ik de huisarts er wel naar kijken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:00 schreef Viv het volgende:
Jammer @:DJMO !![]()
En weet je zeker dat het je huid is? Ex-collega liep op een eerdere 4Daagse een marsfractuur op, dat is een botbreuk in een middenvoetsbeentje door overbelasting.
Ik heb echt nog veel last van naweeën van Corona van tweeënhalve week geleden (ademnood, pijn op mijn borst) en door gisteren is het weer erger geworden. Hoest ook weer als een zeehond.quote:
Ik zeg ook nergens dat het een schande is, maar mijn teleurstelling is wel enorm. Als @Rob mij gisterenavond had gezien had hij me niet eens laten starten vanmorgen denk ik, ik ken en deel dat eergevoel dus met je @Anne , ik hoop dat je snel opknapt!quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:16 schreef mazaru het volgende:
Het is toch ook geen schande om uit te vallen? Jullie hebben het geprobeerd, dat is op zich al een prestatie. Het is ook niet zomaar 'een wandelingetje'.
Misschien volgend jaar een nieuwe poging? En zo niet dan is dat ook heel goed te begrijpen.
Voor iedereen die vandaag wel gaat lopen heel veel succes!
Je hebt helemaal gelijk. Sowieso zou ik wat meer schijt moeten hebben aan wat mensen van een afstandje denken; ze weten bijvoorbeeld niet dat ik alweer 9 jaar met een knieblessure kamp en dat een paar keer 40km kunnen lopen al een dikke overwinning is geweest 🥳😎quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:16 schreef mazaru het volgende:
Het is toch ook geen schande om uit te vallen? Jullie hebben het geprobeerd, dat is op zich al een prestatie. Het is ook niet zomaar 'een wandelingetje'.
Misschien volgend jaar een nieuwe poging? En zo niet dan is dat ook heel goed te begrijpen.
Voor iedereen die vandaag wel gaat lopen heel veel succes!
Ja, ik liep op spelden. Was vanmorgen niet veel beter, maar koppig dat ik ben he?quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Wat zonde, Mo, maar ik zag het gisteravond al een beetje aankomen. Ik ben trots op je dat je het geprobeerd hebt
Iets knappen?quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van die bewuste teen had ik gisteren geen last. De enorme drukte, de angst om in de bezemwagen te belanden waardoor ik een voor mijn doen veel te hoog tempo liep, en te weinig gerust de laatste 10 a 15 km gisteren. Valkuilen die ik ken, en waar ik toch ingetrapt ben. Tijdens de laatste 5 km gisteren voelde ik letterlijk iets knappen in de huid van m'n rechter voorvoet, onder m'n grote teen en sinds dat moment loop ik bijna letterlijk op spelden.
Zolang ik stil zit.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iets knappen?
Dat klinkt niet goed.
Voelt het nu met rust wel beter?
quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |