abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juli 2022 @ 09:08:29 #151
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205408705
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:06 schreef DJMO het volgende:

[..]
Eerste officiële ja. Vorig jaar wel succesvol van alkmaar naar Nijmegen gewandeld tijdens de alternatieve vierdaagse. Maar ja, dat telt niet.
Het is toch zwaarder dan mensen denken. Het is niet alleen de afstand, maar ook het lopen in de drukte en het aanpassen van je tempo. Blijf je wel in Nijmegen?
The End Times are wild
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 juli 2022 @ 09:12:14 #152
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205408729
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:08 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het is toch zwaarder dan mensen denken. Het is niet alleen de afstand, maar ook het lopen in de drukte en het aanpassen van je tempo. Blijf je wel in Nijmegen?
Ik ben zo goed als kwaad als het gaat onderweg naar station Mook molenhoek. Daarvandaan ga ik terug naar Nijmegen om qltel op te wachten zodat we samen terug kunnen met de trein naar Boxmeer, waar zijn auto staat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 21 juli 2022 @ 09:15:28 #153
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205408754
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:12 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik ben zo goed als kwaad als het gaat onderweg naar station Mook molenhoek. Daarvandaan ga ik terug naar Nijmegen om qltel op te wachten zodat we samen terug kunnen met de trein naar Boxmeer, waar zijn auto staat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loopt qtel hem wel uit?
The End Times are wild
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 juli 2022 @ 09:15:55 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205408760
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Loopt qtel hem wel uit?
Hij wel, met gemak.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 21 juli 2022 @ 09:30:13 #155
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205408855
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Loopt qtel hem wel uit?
Daar ga ik wel van uit..
  donderdag 21 juli 2022 @ 09:31:40 #156
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_205408864
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
Trots op jou! ♥
Goed dat je luistert naar je lichaam
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_205408956
quote:
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
@Zipportal en ik vinden dit ERG jammer.

Je bent toch redelijk ervaren? Hoe denk je dat het kwam?
pi_205409016
quote:
Balen Mo, je mag zeker trost op jezelf zijn.. :*
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
pi_205409151
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:12 schreef DJMO het volgende:

[..]

SPOILER
Je hebt de zwaarste dag in ieder geval helemaal uitgelopen, dat is al een hele prestatie met die hitte _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
@:zipportal en ik vinden dit ERG jammer.

Je bent toch redelijk ervaren? Hoe denk je dat het kwam?
Ik vermoed het afwijkende tempo i.c.m. een al zere teen. En dat over 40km, ik vind het nogal wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2022 10:22:24 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 juli 2022 @ 10:47:14 #160
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205409301
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2022 10:21 schreef Papabear het volgende:

[..]
Je hebt de zwaarste dag in ieder geval helemaal uitgelopen, dat is al een hele prestatie met die hitte _O_
[..]
Ik vermoed het afwijkende tempo i.c.m. een al zere teen. En dat over 40km, ik vind het nogal wat.
Van die bewuste teen had ik gisteren geen last. De enorme drukte, de angst om in de bezemwagen te belanden waardoor ik een voor mijn doen veel te hoog tempo liep, en te weinig gerust de laatste 10 a 15 km gisteren. Valkuilen die ik ken, en waar ik toch ingetrapt ben. Tijdens de laatste 5 km gisteren voelde ik letterlijk iets knappen in de huid van m'n rechter voorvoet, onder m'n grote teen en sinds dat moment loop ik bijna letterlijk op spelden.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 juli 2022 @ 10:48:14 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205409307
En nee, het was geen blaar :')

pi_205409340
Wel knap dat je het in ieder geval geprobeerd hebt!
Ik ben vanochtend niet eens gestart.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 juli 2022 @ 10:57:28 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205409376
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2022 10:53 schreef Anne het volgende:
Wel knap dat je het in ieder geval geprobeerd hebt!
Ik ben vanochtend niet eens gestart.
Hoe komt dat? :o

Manager PR/Moderator donderdag 21 juli 2022 @ 11:00:30 #164
269689 crew  Viv
pi_205409407
Jammer @DJMO ! :*

En weet je zeker dat het je huid is? Ex-collega liep op een eerdere 4Daagse een marsfractuur op, dat is een botbreuk in een middenvoetsbeentje door overbelasting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 juli 2022 @ 11:03:03 #165
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205409435
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:00 schreef Viv het volgende:
Jammer @:DJMO ! :*

En weet je zeker dat het je huid is? Ex-collega liep op een eerdere 4Daagse een marsfractuur op, dat is een botbreuk in een middenvoetsbeentje door overbelasting.
Nee, dit was echt bij m'n grote teen. En bovendien heb ik geen pijn in m'n botten, maar echt op m'n huid. Als het niet snel wegtrekt met rust laat ik de huisarts er wel naar kijken.

pi_205409478
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 10:57 schreef DJMO het volgende:

[..]
Hoe komt dat? :o
Ik heb echt nog veel last van naweeën van Corona van tweeënhalve week geleden (ademnood, pijn op mijn borst) en door gisteren is het weer erger geworden. Hoest ook weer als een zeehond.

Mijn vriend kent mij een beetje; ik ga gewoon door tot ik er bij neerval, eergevoel enzo. Dus vooral hij raadde het mij af. Vanochtend wel de wekker gezet om 2.30 uur om te kijken of het misschien toch al beter ging, maar neh. Het is ok zo.

Ik ga rond half twee wel naar de Wedren toe, hem binnenhalen O+.
  donderdag 21 juli 2022 @ 11:16:29 #167
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_205409538
Het is toch ook geen schande om uit te vallen? Jullie hebben het geprobeerd, dat is op zich al een prestatie. Het is ook niet zomaar 'een wandelingetje'.
Misschien volgend jaar een nieuwe poging? En zo niet dan is dat ook heel goed te begrijpen.
Voor iedereen die vandaag wel gaat lopen heel veel succes!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 juli 2022 @ 11:20:53 #168
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205409574
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:16 schreef mazaru het volgende:
Het is toch ook geen schande om uit te vallen? Jullie hebben het geprobeerd, dat is op zich al een prestatie. Het is ook niet zomaar 'een wandelingetje'.
Misschien volgend jaar een nieuwe poging? En zo niet dan is dat ook heel goed te begrijpen.
Ik zeg ook nergens dat het een schande is, maar mijn teleurstelling is wel enorm. Als @Rob mij gisterenavond had gezien had hij me niet eens laten starten vanmorgen denk ik, ik ken en deel dat eergevoel dus met je @Anne , ik hoop dat je snel opknapt!

pi_205409640
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:16 schreef mazaru het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Sowieso zou ik wat meer schijt moeten hebben aan wat mensen van een afstandje denken; ze weten bijvoorbeeld niet dat ik alweer 9 jaar met een knieblessure kamp en dat een paar keer 40km kunnen lopen al een dikke overwinning is geweest 🥳😎

Ik denk niet dat ik volgend (of ander) jaar nog een poging ga wagen. Het kost toch veel geld en tijd (buiten het wandelen elk weekend, elke dag twee keer krachttraining en ik heb het afgelopen half jaar bijvoorbeeld 16 fysio-behandelingen gehad 😅). Ik ga wel gewoon weer toekijken en respect hebben 🫢👍🏻
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juli 2022 @ 11:34:31 #170
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_205409734
Wat zonde, Mo, maar ik zag het gisteravond al een beetje aankomen. Ik ben trots op je dat je het geprobeerd hebt _O_
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 juli 2022 @ 11:37:28 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205409765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Wat zonde, Mo, maar ik zag het gisteravond al een beetje aankomen. Ik ben trots op je dat je het geprobeerd hebt _O_
Ja, ik liep op spelden. Was vanmorgen niet veel beter, maar koppig dat ik ben he?

pi_205409814
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 10:47 schreef DJMO het volgende:

[..]
Van die bewuste teen had ik gisteren geen last. De enorme drukte, de angst om in de bezemwagen te belanden waardoor ik een voor mijn doen veel te hoog tempo liep, en te weinig gerust de laatste 10 a 15 km gisteren. Valkuilen die ik ken, en waar ik toch ingetrapt ben. Tijdens de laatste 5 km gisteren voelde ik letterlijk iets knappen in de huid van m'n rechter voorvoet, onder m'n grote teen en sinds dat moment loop ik bijna letterlijk op spelden.
Iets knappen? :o

Dat klinkt niet goed.

Voelt het nu met rust wel beter?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 juli 2022 @ 11:42:06 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205409820
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Iets knappen? :o

Dat klinkt niet goed.

Voelt het nu met rust wel beter?
Zolang ik stil zit.

FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 21 juli 2022 @ 12:30:15 #174
485843 crew  Jippie
pi_205410283
@DJMO en @Anne, heel verstandig dat jullie naar jullie lichaam hebben geluisterd. Voor jullie allebei was dit toch wel een enorme uitdaging, voor ieder op een andere manier. Tel daarbij het extreme weer op, dan hebben jullie zeker al minstens een vierdaagse kruisje verdiend op jullie eerste dag!

Spellchecker donderdag 21 juli 2022 @ 12:39:13 #175
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205410381
quote:
:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')