Oeh perenijsjequote:
En duur ook zag ik, jij rijke tatta.quote:
Komt omdat ik geen man en kinderen heb. Dan blijft er geld overquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En duur ook zag ik, jij rijke tatta.
Ik heb ook geen man en kinderen. Scheelt idd in de portomonnee.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Komt omdat ik geen man en kinderen heb. Dan blijft er geld over
Maar jij bent de man. Jij hebt dure hobbys met je jetset lifestylequote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook geen man en kinderen. Scheelt idd in de portomonnee.
Dit is pijnlijke waarheidquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Komt omdat ik geen man en kinderen heb. Dan blijft er geld over
Plaatjes draaien en whisky drinken, valt wel mee hoor. Niks jet-set aanquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar jij bent de man. Jij hebt dure hobbys met je jetset lifestyle
Ik doe dit altijd met mijn penis als ik watermeloen thuis heb.quote:
Gelukkig gaan we beide meer verdienen, want loonsverhoging gefixed.quote:
Hay nootjes!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe dit altijd met mijn penis als ik watermeloen thuis heb.
Zijn wel altijd van die mini watermeloenen, maar toch...
Ik krijg ook weer verhoging vanaf septemberquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we beide meer verdienen, want loonsverhoging gefixed.
Hai Lot!quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik krijg ook weer verhoging vanaf september
Nee ik plunder vandaag alleen mijn koelkast, vriezer en voorraadkast en doe lekker bingewatchenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hai Lot!
Vandaag niet schoonmaken thuis denk ik he met deze temperaturen?
Krijg ik die ook?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik krijg ook weer verhoging vanaf september
Werken jullie in dezelfde branch?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Veel geld is wat wij verdienen vriendin
Wat bingewatch je?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik plunder vandaag alleen mijn koelkast, vriezer en voorraadkast en doe lekker bingewatchen
Dat laatst wist ik. Extra verhoging voor jouquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee haha is geen cao verhoging. Mogelijk krijgt iedereen in sept er nog wel 1% bij
Nee niet helemaal haha.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Werken jullie in dezelfde branch?
[..]
Wat bingewatch je?
Eens. Nu nog krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Veel geld is wat wij verdienen vriendin
#teamdesiree?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee niet helemaal haha.
Ik kijk nu b en b vol liefde.
Iel trashtvquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee niet helemaal haha.
Ik kijk nu b en b vol liefde. En daarna ga ik temptation island kijken
Ah heb jij dat ook? je verdient veel meer dan je krijgt....quote:
quote:
quote:
Ja, daar zijn helaas geen sites voor op het internet, arme vrouwenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]Zo zie ik nog eens een half bloot mannenlichaam
Hahaha oke dat is wel een goeie reden danquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]Zo zie ik nog eens een half bloot mannenlichaam
Boeit me heulemaal niksquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar zijn helaas geen sites voor op het internet, arme vrouwen.
Mwa valt wel mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha oke dat is wel een goeie reden danwel jammer voor je dat dat de enige manier is dan
Ja, irritant hequote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah heb jij dat ook? je verdient veel meer dan je krijgt....
Ja vind dat echt niet kunnen. Als ik het aankaart lachen ze me ook nog uit gvdquote:
Ahhhhh playa playaaaaquote:
Waarom hang je eigenlijk hier nu nootjes?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja vind dat echt niet kunnen. Als ik het aankaart lachen ze me ook nog uit gvd
[..]
Ahhhhh playa playaaaa
Omdat ik weer in de datingscene zit dus denk dan pas ik hier wel bijquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waarom hang je eigenlijk hier nu nootjes?
Zoek je ander werk?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja vind dat echt niet kunnen. Als ik het aankaart lachen ze me ook nog uit gvd
Ow echt? Waar heb je je profiel? Ik vraag dit voor een vriendinquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat ik weer in de datingscene zit dus denk dan pas ik hier wel bij
Nee eigenlijk niet. Heb sinds 6 maand net ander werk.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Heb sinds 6 maand net ander werk.
Je hebt zeker nog wel een baan voor me achter het CS?
Haha :’)quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow echt? Waar heb je je profiel? Ik vraag dit voor een vriendin
Als het beter is dan mijn ambtenaar baantje dan sta ik er voor openquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee niet eens, was een beetje serieuze vraag
De datingscene hier is zo dood als disco johquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat ik weer in de datingscene zit dus denk dan pas ik hier wel bij
Was geen grapje knul.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha :’)
Zit wel op Tinder. Nog aanraders voor andere platformen?
Ha ha ha ha staying a life staying a lifequote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De datingscene hier is zo dood als disco joh
Waarom doen die dingen het niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:16 schreef Senn88 het volgende:
Ik voel me gewoon gedwongen om nu te gaan koken omdat mijn tv en internet het niet doen. Maar ik ga protesteren.
Omdat ik in ontwikkelingsgebied woonquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom doen die dingen het niet?
Dat was jaren terug wel andersquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De datingscene hier is zo dood als disco joh
Heb je het nu over Faxie?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was jaren terug wel andersalle vrouwen weggejaagd door alle zure incels.
Dus geen aanraders?quote:
Ik wou geen namen noemen maar jaquote:
Sorryquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was jaren terug wel andersalle vrouwen weggejaagd door alle zure incels.
Dus jij ook?quote:
Ik heb het opgegeven en wacht nu tot mijn prins op het witte paard mij komt reddenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus geen aanraders?
En waar zit jij op dan?
Ohhh haha dat lot (ehehhehhe) wacht mij ook denk ik. Op zich nog niet lang bezig maar zitten wel veel aandachthoeren op tinder.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven en wacht nu tot mijn prins op het witte paard mij komt redden
Ik zou niet durven johquote:
Ik werk in Deventer vlakbij het station. Zal ik casual aanwezig zijn daar tegelijk met jou? Volkomen spontaanquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhh haha dat lot (ehehhehhe) wacht mij ook denk ik. Op zich nog niet lang bezig maar zitten wel veel aandachthoeren op tinder.
Wil ook gewoon iemand tegen komen hier in de buurt en dat het dan klikt.
We zullen zien…
Oh en pasta met dingetjes
Oei sorryquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Does niet zo tegen Barbanders moet ik je bijten
Casual gepland ;pquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik werk in Deventer vlakbij het station. Zal ik casual aanwezig zijn daar tegelijk met jou? Volkomen spontaan
Maar je zei sorryquote:
Tssskkk als je nu al zo begint gaat het ook nooit wat worden tussen ons Nootjes. Hard to get.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oei sorry
[..]
Casual gepland ;p
Maar ik kom nooit in die contrijen joh. Niet echt in de buurt.
Was garpjequote:
Maar… alle pua kneusjes zeggen dat je hard to get moet doen om gewild te wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tssskkk als je nu al zo begint gaat het ook nooit wat worden tussen ons Nootjes. Hard to get.
Ik denk het wel ja. DM maar voor meer infoquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het beter is dan mijn ambtenaar baantje dan sta ik er voor open
Verkapte versierpoging gespot!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. DM maar voor meer info
Ik hoor het al Nootjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar… alle pua kneusjes zeggen dat je hard to get moet doen om gewild te worden
Ja, en geen DM's gehadquote:
The heartbreakquote:
quote:
Een beter aanbod verzinnen dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die Nootjes, als hij zelfs jou afwijst dan is hij wel echt premium
He, he, he! Beetje rustig met Nootjes he?quote:
Stuur ff PM danquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. DM maar voor meer info
Komt hij wel uit Brabant? Anders laat maarquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, he, he! Beetje rustig met Nootjes he?
Het is een goede jongen!
Brabant?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Komt hij wel uit Brabant? Anders laat maar.
Jij geeft snel op… afknapperquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik hoor het al Nootjes.Ik druip wel af
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, he, he! Beetje rustig met Nootjes he?
Het is een goede jongen!
Ik vind het veel te warm om achter jouw kontje aan te lopen. Plus ik heb je pic opgeslagen dus ik vermaak me toch welquote:
Gelijk harde (huehue) schijf gevuld (huehue)quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vind het veel te warm om achter jouw kontje aan te lopen. Plus ik heb je pic opgeslagen dus ik vermaak me toch wel
Nee gewoon op de cloudquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelijk harde (huehue) schijf gevuld (huehue)
Nu valt er niks meer te huehue voor Faxiequote:
Donequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |