is it me you're looking for?quote:
lekker likkenquote:
quote:Op zondag 17 juli 2022 21:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
of zoiets
[ afbeelding ]
Alwaysquote:
quote:
quote:
Ik snap het niet. Nederland zit vol. Geen plaats, geen huizen en toch maar mensen binnen laten komen. Het is triest voor die mensen maar als het vol is is het vol.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:57 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ten-in-ter-apel.html nou gelukkig is het mooi weer om buiten te slapen
😘quote:
nog welquote:
Doornroosje in Nijmegen. Ben ik ook een paar keer geweest.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:15 schreef Maanvis het volgende:
Always is een leuk album van the Gathering, met eigenlijk maar 1 goed nr er op
Dat meiske kan nog steeds goed zingen (vanaf 3m)
ik was ook bij dat concertquote:Op zondag 17 juli 2022 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doornroosje in Nijmegen. Ben ik ook een paar keer geweest.
3 keer 3 is 6, wiedewiedewiet en 8 is 9quote:
1e op mijn lijstjequote:
Langkousquote:Op zondag 17 juli 2022 21:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
3 keer 3 is 6, wiedewiedewiet en 8 is 9
O nee ik was bij de oude.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik was ook bij dat concert
dit is wel de nieuwe doornroosje he.
die is echt veel beter, met een vloer die naar beneden loopt zodat waar je ook staat je het goed kan zien
Nog lekker naar het strand geweest. Of te druk?quote:
ben ik ook een paar x geweest. lekker hippie tent. met kut parkeerplaatsen. heb mijn auto daar al meerdere keren in een plas water van 10 m2 moeten parkerenquote:
Mij te druk op een zonnige zondag. Ik ben naar een dagcamping geweest hier vlakbij. Maar dat werd op het laatst gebruikt als een parkeerplaats. Dag rust en koeltequote:Op zondag 17 juli 2022 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog lekker naar het strand geweest. Of te druk?
Jammer is dat toch.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mij te druk op een zonnige zondag. Ik ben naar een dagcamping geweest hier vlakbij. Maar dat werd op het laatst gebruikt als een parkeerplaats. Dag rust en koelte
die mgggg heeft hem weere veranderdquote:
g0dm0rg0nquote:
Tis hier nu nog lekker frisquote:Op maandag 18 juli 2022 08:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Zekers wel, vandaag en morgen weinig doen vrij min of meer genomen. En hoe ist daar?
Pff idd. En lekker stoffig ook. Alle electrisch spullen afgedekt?quote:Op maandag 18 juli 2022 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis hier nu nog lekker fris
Dat zal niet lang meer duren
Ze komen vandaag de vloer repareren en schuren![]()
Lekker op 1 van de warmste dagen van het jaar ..
Kamer is al 3 weken leeg. We hebben in februari schoorsteenbrand gehadquote:Op maandag 18 juli 2022 08:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Pff idd. En lekker stoffig ook. Alle electrisch spullen afgedekt?
Oei, dat is minder. Ja alles gaat er naar ruiken dan. Kan je idd veel ellende en nasleep van hebben.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kamer is al 3 weken leeg. We hebben in februari schoorsteenbrand gehad
De laatste 3 weken af en aan bouwvakkers hier
We zijn er bijnaquote:Op maandag 18 juli 2022 09:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Oei, dat is minder. Ja alles gaat er naar ruiken dan. Kan je idd veel ellende en nasleep van hebben.
Hoop gedoe altijd, een kennis had hetzelfde gehad. En iedereen neemt een houtkachel nu, ivm dat gasgedoe en begrijpelijk.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
We zijn er bijna
De vloer wordt vandaag gedaan en dan maakt mijn man de wanden en plafond af.
Ergens in september wordt een nieuwe houtkachel geplaatst( die zitten dus zo vol dat ze pas na 25 weken tijd hebben)
Morguh Plyquote:
Lekker hoor, dan wordt het niet warm in huis, wat een luxequote:
Die oudere wel, maar die ik heb zijn zuinig.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, dan wordt het niet warm in huis, wat een luxe
Gebruiken die airco's niet heel veel stroom?
Hier op koken na alles nog op gas.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:13 schreef PLY het volgende:
[..]
Die oudere wel, maar die ik heb zijn zuinig.
Zomers airco swinters kachelstand. Gebruik alleen gas met douchen. Kook ook electrisch,gebruik weinig gas
Fijne dag Plyquote:
Jepquote:Op maandag 18 juli 2022 09:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoop gedoe altijd, een kennis had hetzelfde gehad. En iedereen neemt een houtkachel nu, ivm dat gasgedoe en begrijpelijk.
Hey MrsLquote:Op maandag 18 juli 2022 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier alle screens naar beneden, en als te warm wordt zet ik mijn staande airco wel even aan
Ey Dotquote:Op maandag 18 juli 2022 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey MrsL![]()
Heb de screens achter wel naar beneden. Aan de voorkant nog niet, dat doe ik vanmiddag pas
Beter in de avond doen als de zon weg is en het waaitquote:Op maandag 18 juli 2022 10:13 schreef aloa het volgende:
Alles potdicht houden.
De buren hebben weer alles open
Tot een uur of 9 in de ochtend kan dat( morgen waarschijnlijk niet) daarna inderdaad alles dichtquote:Op maandag 18 juli 2022 10:13 schreef aloa het volgende:
Alles potdicht houden.
De buren hebben weer alles open
Idd ja.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter in de avond doen als de zon weg is en het waait
Die doen dat altijd. De hele dag alles open. Hoe warm zal het er binnen zijnquote:Op maandag 18 juli 2022 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tot een uur of 9 in de ochtend kan dat( morgen waarschijnlijk niet) daarna inderdaad alles dicht
Je kan het beter maar voor zijn,quote:Op maandag 18 juli 2022 10:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ey Dot
De zon schijnt gelukkig nog niet echt naar binnen aan de voorkant, maar toch al vast naar beneden gedaan
En dan savonds alles dicht?quote:Op maandag 18 juli 2022 10:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd ja.
[..]
Die doen dat altijd. De hele dag alles open. Hoe warm zal het er binnen zijn
Boven mij doen ze dat ook. We hebben de woonkamer op het zuiden en die boven mij zit ook nog eens onder een plat dak.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd ja.
[..]
Die doen dat altijd. De hele dag alles open. Hoe warm zal het er binnen zijn
O wat zal dat warm zijn een plat dak ppppfffffquote:Op maandag 18 juli 2022 10:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Boven mij doen ze dat ook. We hebben de woonkamer op het zuiden en die boven mij zit ook nog eens onder een plat dak.
Echt wel. Ik ben blij dat ik die woning niet heb gekozen toen ik hier kwam wonenquote:Op maandag 18 juli 2022 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat zal dat warm zijn een plat dak ppppfffff
Moet je zeker blij mee zijn. Mijn dochter heeft ooit drie hoog gewoon op een flat, dus plat dakquote:Op maandag 18 juli 2022 10:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ben blij dat ik die woning niet heb gekozen toen ik hier kwam wonen
Terwijl het makkelijk op te lossen zou zijn door er een groen dak van te makenquote:Op maandag 18 juli 2022 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je zeker blij mee zijn. Mijn dochter heeft ooit drie hoog gewoon op een flat, dus plat dak
Daar wordt je niet blij van.
kijk d'r eens effe mansplainenquote:Op maandag 18 juli 2022 11:06 schreef greysbones het volgende:
Je kunt niet maarzo een groen dak maken
Dan moet je de hele constructie aanpassen omdat dit vele malen zwaarder is
Hoe slaap je danquote:Op maandag 18 juli 2022 10:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Boven mij doen ze dat ook. We hebben de woonkamer op het zuiden en die boven mij zit ook nog eens onder een plat dak.
Geen idee! Het is een vreemde snoeshaan. Maar zolang ik er geen last van heb moet die maar lekker smorenquote:Op maandag 18 juli 2022 11:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe slaap je danof ze doen de airco aan als ze gaan slapen...
Zo is datquote:Op maandag 18 juli 2022 11:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee! Het is een vreemde snoeshaan. Maar zolang ik er geen last van heb moet die maar lekker smoren
ALs ze alle woningen gasloos en energiezuinig gaan maken zullen ze er iets op moeten verzinnenquote:Op maandag 18 juli 2022 11:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Terwijl het makkelijk op te lossen zou zijn door er een groen dak van te maken
Dat gaat nog wel een tijdje duren voor dat zover is denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ze alle woningen gasloos en energiezuinig gaan maken zullen ze er iets op moeten verzinnen
Ja staps gewijs doen ze het, ze zijn hier al bezig.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een tijdje duren voor dat zover is denk ik.
quote:Op maandag 18 juli 2022 19:00 schreef PLY het volgende:
Wel drinken he mensen met die hitte!
Rondje van PLY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AJAXquote:Op maandag 18 juli 2022 19:00 schreef PLY het volgende:
Wel drinken he mensen met die hitte!
Rondje van PLY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Missch ben jij wel irritant en heb een minderwaardigheid complex? Zoek hulp joh!quote:Op maandag 18 juli 2022 19:53 schreef Paul het volgende:
Alle TT's in ONZ die irritant zijn of met DTS te maken hebben worden PaulGod TT's
daarom ben ik mod geworden van een forumquote:Op maandag 18 juli 2022 20:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Missch ben jij wel irritant en heb een minderwaardigheid complex? Zoek hulp joh!
Domme gelul.
Klopt, alleen als je bezopen bent zeker?quote:Op maandag 18 juli 2022 20:14 schreef Paul het volgende:
[..]
daarom ben ik mod geworden van een forum
quote:Op maandag 18 juli 2022 20:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Missch ben jij wel irritant en heb een minderwaardigheid complex? Zoek hulp joh!
Domme gelul.
Ik vind Foshizzle79-Godin wel watquote:Op maandag 18 juli 2022 20:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Domme gelul.
Mee eensquote:Op maandag 18 juli 2022 20:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind Foshizzle79-Godin wel wat![]()
hahaha
Tenminste een echte godinquote:Op maandag 18 juli 2022 20:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind Foshizzle79-Godin wel wat![]()
hahaha
Vrouwen versierderquote:
Hey diepfriesquote:
Ja tochquote:
Doe ik graag hoor, zooveel slingers nog. Zal ik jou eens versieren?quote:
Nee doe maar niet 🤣quote:Op maandag 18 juli 2022 21:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Hey diepfries
[..]
Ja toch
[..]
Doe ik graag hoor, zooveel slingers nog. Zal ik jou eens versieren?
Zeker.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja, die mis ik zeker hier in die grafstemming op fok. Wel de gangmaker overal
Heb je het een beetje overleefd vandaag?quote:
Hij zit ook op Twitter hoor. Daar is die nog gewoon gezellig en lief de gangmakerquote:Op maandag 18 juli 2022 21:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja, die mis ik zeker hier in die grafstemming op fok. Wel de gangmaker overal
Geen moer gedaan vandaag en morgen ook niet, lekker aan het water gezeten met de buurtjes en biertje erbijquote:Op maandag 18 juli 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je het een beetje overleefd vandaag?
De dag des doods volgens de kranten ?
Heerlijk toch!quote:Op maandag 18 juli 2022 21:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Geen moer gedaan vandaag en morgen ook niet, lekker aan het water gezeten met de buurtjes en biertje erbijen zo vlak want ben lam
He mazquote:Op maandag 18 juli 2022 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zit ook op Twitter hoor. Daar is die nog gewoon gezellig en lief de gangmaker
Twitter is leuk hoor. Ik zit er al vanaf 2009 opquote:Op maandag 18 juli 2022 21:41 schreef PLY het volgende:
[..]
He mazzal Twitter eens installeren dan
gewoon goede gezellige man is het.
Je mooie woorden worden erg gewaardeerdquote:Op maandag 18 juli 2022 21:41 schreef PLY het volgende:
[..]
He mazzal Twitter eens installeren dan
gewoon goede gezellige man is het.
Zo is het, je leeft maar 1x...toevallig nu!quote:Op maandag 18 juli 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heerlijk toch!
Genieten van het leven.![]()
Want het duurt gewoon maar even
Deze manquote:Op maandag 18 juli 2022 21:44 schreef PLY het volgende:
[..]
Zo is het, je leeft maar 1x...toevallig nu!
En je bent langer dood dan je leeft.. Dusss go go go en pluk de dag
Ik waardeer Fresh ook heel erg en heb veel respect voor hemquote:Op maandag 18 juli 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mooie woorden worden erg gewaardeerd![]()
Ik weet zeker dat hij een traantje wegpinkt nuquote:Op maandag 18 juli 2022 21:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik waardeer Fresh ook heel erg en heb veel respect voor hem
Beetje zelfde karakter hij en ik, kan niet tegen onrechtquote:Op maandag 18 juli 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij een traantje wegpinkt nu
Muchos kuddos voor jouw mon ami
Kan heerlijk breinloos filmpjes kijken op tiktokquote:Op maandag 18 juli 2022 21:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Beetje zelfde karakter hij en ik, kan niet tegen onrechtmaar ga Twitter instaleren. Had tiktok gedownload maar gelijk eraf
vind dat niks
Vind ik ook niks. En als er af en toe een leuk filmpje wordt gepost dat wel de moeite waard is, dan zie je hem vanzelf op Twitter verschijnenquote:Op maandag 18 juli 2022 21:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Beetje zelfde karakter hij en ik, kan niet tegen onrechtmaar ga Twitter instaleren. Had tiktok gedownload maar gelijk eraf
vind dat niks
Tik favoos in, auto's sport en humor.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan heerlijk breinloos filmpjes kijken op tiktok
Ja, ik snap wat je bedoeltquote:Op maandag 18 juli 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
Een wijze vrouw heeft mij ooit geleerd
You can’t safe them all
En dat is een wijze les
Maw niet al het onrecht is het gevecht waard
Soms is voor jezelf kiezen wijzer
Ik vind het niks, Jippie weer welquote:Op maandag 18 juli 2022 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vind ik ook niks. En als er af en toe een leuk filmpje wordt gepost dat wel de moeite waard is, dan zie je hem vanzelf op Twitter verschijnen
Als ik een grappige vindquote:
Altijd goedquote:Op maandag 18 juli 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik een grappige vind
Dan zal ik hem je dm-en
Nice trap. never trust anyone is better. Vrouw of man maakt niet uit.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
Een wijze vrouw heeft mij ooit geleerd
You can’t safe them all
En dat is een wijze les
Maw niet al het onrecht is het gevecht waard
Soms is voor jezelf kiezen wijzer
ik had DTquote:
Gefeliciteerdquote:
Morguhquote:
thx en g0dm0rg0nquote:
Morguh Maan, beetje kunnen slapen?quote:
neequote:
Das moooi kudt. Heb je nog steeds slaapproblemen of kwam het door de hittequote:
dat 2equote:Op dinsdag 19 juli 2022 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das moooi kudt. Heb je nog steeds slaapproblemen of kwam het door de hitte
NOg twee nachten zo en dan weer koelerquote:
ja kwam ook niet echt door de hitte maar gewoon door dag nacht ritme wat vertieft wasquote:Op dinsdag 19 juli 2022 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOg twee nachten zo en dan weer koeler
Ik heb een heerlijk ventilator naast het bed, die hoor je bijna niet en geeft een heel fijn briesje.
Heb het gelukkig niet warm gehad vannacht
Heb je dat nog steeds niet op de rit nu je werkt?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja kwam ook niet echt door de hitte maar gewoon door dag nacht ritme wat vertieft was
Morguh onverwachts een vrije dag vandaag?quote:
Nee niet jammer, noodzakelijk. Wandelen is leuk, en het moet ook leuk blijven. Ik wandel graag, maar niet ten koste van m'n lichaam. Als de organisatie een dergelijke maatregel neemt ben ik verstandig genoeg om dat advies op te volgen en ga niet lopen jammeren en mekkeren dat het dan geen echte vierdaagse is. Die kans krijg ik echt nog wel een keer. Het is niet dat de allerlaatste editie van dit evenement is.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh onverwachts een vrije dag vandaag?
Jammer he
Vast niet en als het zo door blijft gaan met die opwarming dan is het misschien wel wijs om het al in juni of zo te gaan doenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee niet jammer, noodzakelijk. Wandelen is leuk, en het moet ook leuk blijven. Ik wandel graag, maar niet ten koste van m'n lichaam. Als de organisatie een dergelijke maatregel neemt ben ik verstandig genoeg om dat advies op te volgen en ga niet lopen jammeren en mekkeren dat het dan geen echte vierdaagse is. Die kans krijg ik echt nog wel een keer. Het is niet dat de allerlaatste editie van dit evenement is.
In mei of september lijkt me beterquote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast niet en als het zo door blijft gaan met die opwarming dan is het misschien wel wijs om het al in juni of zo te gaan doen
Ja kan ook. Snap niet dat ze dat al niet gedaan hebben.quote:
Denk dat ze ff de coronaplanning wilden afwachtenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan ook. Snap niet dat ze dat al niet gedaan hebben.
Ja die kan ieder moment weer oplaaien, daar valt niets op af te wachtenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Denk dat ze ff de coronaplanning wilden afwachten
33quote:
gelukkig is er airco op het werkquote:
Dat is wel lekker. Kan je daar niet stiekem ,slapenquote:
nee, volgde ze apart wel maar dat roddelpraat is zo'n negatief programmaquote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk jij roddelpraat?
https://www.nu.nl/achterk(...)e-zouden-pesten.html
Nee, denk het niet ivm het alarmquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker. Kan je daar niet stiekem ,slapen
Vond daar ook echt niets aan hoor. alleen maar andere afbrandenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, volgde ze apart wel maar dat roddelpraat is zo'n negatief programma
O lekker ijs en hoe heten die water dingen ook weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, denk het niet ivm het alarm
Maar ze denken wel aan ons. Beter hier werken dan thuis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo hard gaat de airco hier niet dus zo'n grote klap is het nietquote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker ijs en hoe heten die water dingen ook weer.
Max had ze toen te kust en te keur hier liggen van heel klein naar heel groot![]()
Ja, je kan beter zitten waar airco is, alleen krijg je dan zo klap voor je kop als je straks buiten komt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:11 schreef Maanvis het volgende:
https://speld.nl/2022/07/(...)aat-wel-gewoon-door/
Hoera, de schipholse vierdaagse gaat wel door!
Moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk jij roddelpraat?
https://www.nu.nl/achterk(...)e-zouden-pesten.html
Lolquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:11 schreef Maanvis het volgende:
https://speld.nl/2022/07/(...)aat-wel-gewoon-door/
Hoera, de schipholse vierdaagse gaat wel door!
Het was ook alleen maar afkraken van mensen. Tenminste als ik al een keer keek als hier een linkje stond.quote:
Ja en?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was ook alleen maar afkraken van mensen. Tenminste als ik al een keer keek als hier een linkje stond.
Ik vind roddelpraat wel grappig, maar ik zou hem niet langer dan een paar minuten om me heen willen hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:22 schreef aloa het volgende:
Ik vind die Jan Roos echt een zak van een vent![]()
Roddelpraat heb ik één keer gezien.
Dat bedoel ik. Die aflevering was met de zus van Dennis, die toen net een Tia had gehad. Zat ie steeds in haar tieten te knijpenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind roddelpraat wel grappig, maar ik zou hem niet langer dan een paar minuten om me heen willen hebben.
Ik vind het een kut programma’s of ze het nu van voice hebbe uitgebracht of niet. Maar goed er zijn altijd mensen die er van houden. Hun goed recht 😉quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja en?
Ze zeggen hun mening over dingen, ook de negatieve. Hun waren wel degene die dat voice gedoe naar voren hebben gebracht.
Een heel groot deel van Youtube bestaat uit afkraken, pesten, discimineren, misdaden, tot moorden aan toe. Waarom mogen hun hun mening niet geven?
Omdat hun mening youtube niet aanstaat.
Kun je lang zoeken. Ik zit in Duitslandquote:
Mag niet van zijn moederquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kun je lang zoeken. Ik zit in Duitsland
Als je het lef hebt kom. Je morgen naar Nijmegen om ons te supporten.
Die is leukquote:
5:45quote:
Ben ik wel gewend. Hoefde enkel m'n dt-wekker maar in te schakelen.quote:
Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Die aflevering was met de zus van Dennis, die toen net een Tia had gehad. Zat ie steeds in haar tieten te knijpenHet was echt een beetje zielig...
Dat is je goed recht, je bent niet verplicht om het te kijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het een kut programma’s of ze het nu van voice hebbe uitgebracht of niet. Maar goed er zijn altijd mensen die er van houden. Hun goed recht 😉
Kijk bijna geen youtubjes. Wist niet dat het zo erg was daar.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, je bent niet verplicht om het te kijken.
Ik zeg alleen maar dat als je dit terecht vind omdat ze mensen afkraken dat You tube dan een heel stuk rustiger zou moeten worden.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:45 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/100002563_9161dd65
Er zijn heel veel soorten kanalen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk bijna geen youtubjes. Wist niet dat het zo erg was daar.
Klopt, daarom hoef ik hem niet om me heen te hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vond het echt een beetje een smeerlap idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:22 schreef Rob het volgende:
Amsterdamse OV ligt plat door warmte!!En RotterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik las een speelbootje.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
Een speedbootje met dit weer zou best fijn zijn.
Ik hoor ze hier over de IJssel gaan
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik las een speelbootje.
Ik vroeg me al af hoe je daar afkoeling door zou krijgen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Niet veel
Dan kan ik beter in de vijver of het zwembad duiken
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet @:Ply maar een bootje voor ons bouwen
Een DTS bootje
Grote kans dat mijn ex boot er tussen zit, ligt in kampen nuquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
Een speedbootje met dit weer zou best fijn zijn.
Ik hoor ze hier over de IJssel gaan
Ik woon een heel stuk de andere kant opquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Grote kans dat mijn ex boot er tussen zit, ligt in kampen nu
Oke, ja de IJssel is lang. Leuk varen met stroming wel. 30j geleden voor het laatst gevaren daar met een soort passagiersschip van 40m lang en 8m breed toenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik woon een heel stuk de andere kant op
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:44 schreef PLY het volgende:
[..]
Oke, ja de IJssel is lang. Leuk varen met stroming wel. 30j geleden voor het laatst gevaren daar met een soort passagiersschip van 40m lang en 8m breed toenvan Enkhuizen af naar kampen toen. Mooi daar
DTS is een zinkend schip, Titanic is daar jaloers op.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet @:Ply maar een bootje voor ons bouwen
Een DTS bootje
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
DTS is een zinkend schip, Titanic is daar jaloers op.
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Ook een wijdze omgeving, heb dat hier ook. Hou erg van de natuur ook.
Alleen DTSquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dts is een zinkend schip, Titanic is daar jaloers op.
Ik zit ook aan het water(vijver)quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:55 schreef PLY het volgende:
De buurtjes zitten aan het water, ga er ff bij zitten pr avond
Thnx!quote:
Nee, 40. Reglementair.quote:
Heb drinkzak van twee liter plus bidon en verzorging onderwegquote:
Hoe laat start je ?quote:Op woensdag 20 juli 2022 03:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb drinkzak van twee liter plus bidon en verzorging onderweg
5:45quote:
Gemiddeld zo'n 4,5 per km, maar das wel incl. rustpauzes onderweg. Gok dat de adrenaline en het tempo van m'n medewandwlaars er wel voor zorgen dat dat hoger komt te liggen vandaagquote:Op woensdag 20 juli 2022 03:27 schreef chufi het volgende:
[..]
succes ... 40 km is 8 uur of hoe snel loop le ?
We lezen het wel ergens hierquote:Op woensdag 20 juli 2022 03:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gemiddeld zo'n 4,5 per km, maar das wel incl. rustpauzes onderweg. Gok dat de adrenaline en het tempo van m'n medewandwlaars er wel voor zorgen dat dat hoger komt te liggen vandaag
quote:
LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2022 #3quote:
Okequote:Op woensdag 20 juli 2022 04:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2022 #3
Meeste kans om updates te vinden heb je in dat topic.
Succes 👍quote:
groot gelijkquote:Op woensdag 20 juli 2022 09:14 schreef PLY het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)rs-wij-gaan-niet-weg toppers
Ha die Paulquote:
nee heequote:Op woensdag 20 juli 2022 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha die Paul![]()
Ging ze livestreamen dan?
Had gekund, ik zag net wel Johan VLemmix streamen onder het lopenquote:
Er zijn wel mensen van Fok! geweest die live de vierdaagse hebben gestreamdquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had gekund, ik zag net wel Johan VLemmix streamen onder het lopen
O niet gezien, weet ook niet waar ik dat kan zien. Maar had verder ook geen tijd vanmorgenquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen van Fok! geweest die live de vierdaagse hebben gestreamd
Dit jaar niemand geloof ik. 1 probeerde het maar de app werkte niet las ik. SnodeSnuiter in LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2022 #3quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet gezien, weet ook niet waar ik dat kan zien. Maar had verder ook geen tijd vanmorgen
O oke, jammer voor degene die willen kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit jaar niemand geloof ik. 1 probeerde het maar de app werkte niet las ik. SnodeSnuiter in LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2022 #3
Ja, al weet ik niet wat je er aan ziet. Wandelende mensen....quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, jammer voor degene die willen kijken
Ja, even kijken is wel leuk, maar ik heb de lol er ook altijd snel van af.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, al weet ik niet wat je er aan ziet. Wandelende mensen....
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had gelukkig die paraplu, maar ik ging ook goed stuk hoor. Ik was met pijn en moeite om iets voor half vier binnen. Zitten nu net op tijd in de trein terug (nog gratis op m'n abo, ipv vol tarief te betalen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |