is it me you're looking for?quote:
lekker likkenquote:
quote:Op zondag 17 juli 2022 21:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
of zoiets
[ afbeelding ]
Alwaysquote:
quote:
quote:
Ik snap het niet. Nederland zit vol. Geen plaats, geen huizen en toch maar mensen binnen laten komen. Het is triest voor die mensen maar als het vol is is het vol.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:57 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ten-in-ter-apel.html nou gelukkig is het mooi weer om buiten te slapen
😘quote:
nog welquote:
Doornroosje in Nijmegen. Ben ik ook een paar keer geweest.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:15 schreef Maanvis het volgende:
Always is een leuk album van the Gathering, met eigenlijk maar 1 goed nr er op
Dat meiske kan nog steeds goed zingen (vanaf 3m)
ik was ook bij dat concertquote:Op zondag 17 juli 2022 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doornroosje in Nijmegen. Ben ik ook een paar keer geweest.
3 keer 3 is 6, wiedewiedewiet en 8 is 9quote:
1e op mijn lijstjequote:
Langkousquote:Op zondag 17 juli 2022 21:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
3 keer 3 is 6, wiedewiedewiet en 8 is 9
O nee ik was bij de oude.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik was ook bij dat concert
dit is wel de nieuwe doornroosje he.
die is echt veel beter, met een vloer die naar beneden loopt zodat waar je ook staat je het goed kan zien
Nog lekker naar het strand geweest. Of te druk?quote:
ben ik ook een paar x geweest. lekker hippie tent. met kut parkeerplaatsen. heb mijn auto daar al meerdere keren in een plas water van 10 m2 moeten parkerenquote:
Mij te druk op een zonnige zondag. Ik ben naar een dagcamping geweest hier vlakbij. Maar dat werd op het laatst gebruikt als een parkeerplaats. Dag rust en koeltequote:Op zondag 17 juli 2022 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog lekker naar het strand geweest. Of te druk?
Jammer is dat toch.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mij te druk op een zonnige zondag. Ik ben naar een dagcamping geweest hier vlakbij. Maar dat werd op het laatst gebruikt als een parkeerplaats. Dag rust en koelte
die mgggg heeft hem weere veranderdquote:
g0dm0rg0nquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |