abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205371889
Gaat dood. Is stervende. Binnen nu en enkele weken-2 maanden is het gedaan.

Wist dat het ooit ging komen, maar niet nu.

Klacht: Hoeft van mij allemaal niet meer, wat is dit voor leven, ik snap er niks van.
Klacht: Ik ben al 16 jaar gewend aan hem.
  Tettenkoning zondag 17 juli 2022 @ 19:53:38 #2
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205371921
Het is kad. En sterkte -O-
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205372204
ai :'( sterkte!
pi_205372222
Pre-RIP Kad :'(
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205372244

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2022 20:14:29 ]
  zondag 17 juli 2022 @ 20:14:49 #6
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205372312
Ben je per ongeluk erop gaan zitten?
  zondag 17 juli 2022 @ 20:20:24 #7
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_205372361
Sterkte, altijd rot dit. Hopelijk heeft ie niet teveel last.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator zondag 17 juli 2022 @ 20:21:21 #8
225562 crew  Speedfight
pi_205372372
Wat verdrietig.. sterkte
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205372490
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 19:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:

Klacht: Hoeft van mij allemaal niet meer, wat is dit voor leven, ik snap er niks van.
Als hij 16 jaar is geworden, heb je heel goed voor hem gezorgd en heeft hij een heel goed leven bij je gehad. Sterkte.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 17 juli 2022 @ 20:42:58 #10
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_205372579
Sterkte!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_205372619
quote:
9s.gif Op zondag 17 juli 2022 20:14 schreef Twiitch het volgende:
Ben je per ongeluk erop gaan zitten?
Flikker toch op uit mijn topic en het liefst van heel FOK half tamme achterlijke teringdebiel
pi_205372620
Dat is het meest kuttige aan een huisdier. Heb het al vele malen meegemaakt, echt zware ellende.
Maar, 16 is een mooie leeftijd. Hier ook wel een kat gehad die 22 jaar is geworden. Dat is ook niet wat hoor. Dement, niet meer zindelijk..
Je hebt het goed gedaan, het is op die leeftijd wel aardig op zeg maar.
Sterkte!
pi_205372644
:(
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_205372673
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 20:46 schreef Seeburg54 het volgende:
Dat is het meest kuttige aan een huisdier. Heb het al vele malen meegemaakt, echt zware ellende.
Maar, 16 is een mooie leeftijd. Hier ook wel een kat gehad die 22 jaar is geworden. Dat is ook niet wat hoor. Dement, niet meer zindelijk..
Je hebt het goed gedaan, het is op die leeftijd wel aardig op zeg maar.
Sterkte!
Ja, wil er wel mee naar de dierenarts, maar denk oprecht dat hij de rit er naartoe al niet meer overleeft, dan krijgt hij zoveel spanning dat hij dan de pijp al uit gaat.

Ik let erop dat hij geen pijn heeft, hij knort nog wel met knuffelen en ligt soms ook op rug te rollen in het gras. Maar hij eet en drinkt al bijna niet meer, en slaapt 24-7, op de meest rare plekken. Loopt ook geen rondjes meer buiten, ligt alleen nog maar op vaste plekken in de tuin.
  zondag 17 juli 2022 @ 20:50:31 #15
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_205372675
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 20:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Flikker toch op uit mijn topic en het liefst van heel FOK half tamme achterlijke teringdebiel
Nou3
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_205372695
quote:
16s.gif Op zondag 17 juli 2022 20:50 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nou3
Prima als je opmerkingen wilt maken over mijn dikke reet, mag overal op FOK, maar niet in het topic van mijn kad.
pi_205372768
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 20:50 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Ja, wil er wel mee naar de dierenarts, maar denk oprecht dat hij de rit er naartoe al niet meer overleeft, dan krijgt hij zoveel spanning dat hij dan de pijp al uit gaat.

Ik let erop dat hij geen pijn heeft, hij knort nog wel met knuffelen en ligt soms ook op rug te rollen in het gras. Maar hij eet en drinkt al bijna niet meer, en slaapt 24-7, op de meest rare plekken. Loopt ook geen rondjes meer buiten, ligt alleen nog maar op vaste plekken in de tuin.
Snap ik hoor, hij geniet ook nog wel op zijn manier zo te lezen. Ik zou er ook niet meer mee gaan slepen.
Ik geef je een like terwijl ik je wil quoten, dat laatste wijntje geef ik de schuld.
pi_205372849
:'(

Ontzettend veel sterkte. Kadden zijn werelds. Vertroetel hem maar flink!
  zondag 17 juli 2022 @ 21:08:53 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205372867
BasEnAad in ONZ / Clitoris van mijn kat in ONZ hebben we ook verdriet om jouw kad
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_205372880
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 21:08 schreef Maanvis het volgende:
BasEnAad in ONZ / Clitoris van mijn kat in ONZ hebben we ook verdriet om jouw kad
kk jij nou gewoon eens keer op met die bagger van je
  zondag 17 juli 2022 @ 21:11:06 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205372899
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 21:10 schreef Raw85 het volgende:

[..]
kk jij nou gewoon eens keer op met die bagger van je
:')
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_205374224
Veel sterkte muppy
  zondag 17 juli 2022 @ 22:40:24 #23
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_205374238
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 20:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Prima als je opmerkingen wilt maken over mijn dikke reet, mag overal op FOK, maar niet in het topic van mijn kad.
Ja is wel naar met zo'n beestje altijd ;(

Sterkte
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_205374358
Sterkte ;(
pi_205374377
:'( :'( :'( :'(
  zondag 17 juli 2022 @ 23:05:52 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205374558
Een gedicht over Maanvis
pi_205374764
Mijn poes gaat de laatste maanden ook hard achteruit.
Vorig jaar was ze nog behoorlijk levendig.
Nu is ze doof, heeft al een paar keer blaasontsteking gehad, begint haar evenwicht te verliezen en slaapt meer dan gewoon.
Vorige week voor het eerst sinds 16 jaar met haar bij de dierenarts geweest.

Ze eet, drinkt en verzorgt zichzelf nog regelmatig, dus ze zit nog niet zo dicht tegen het eind.
Ik merk wel aan alles dat ze gewoon oud begint te worden.
Ze is nu een maand 18 (16 mei 2004, zo tussen 9:30 en 11:30. Kerkentijd, voor haar moeders baasje).

Ook voor mij komt die tijd nu snel dichterbij :{

Sterkte ^O^
pi_205374822
Gekke cheshire kadden in deze wonderland droom
pi_205374850
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 19:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:

Van harte sterkte gewenst met de kat. Geniet van de tijd die je nog met hem hebt en wees er voor hem zoals je kan.
  zondag 17 juli 2022 @ 23:42:42 #30
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205374884
Mijn oudje is vorige week overleden…

Ik wist dat het eraan zat te komen, dat hij echt geen 2 jaar meer te leven had (waarschijnlijker geen half jaar meer). Maar het ging toch zo snel ineens. Het enige wat we nog konden doen is naar de dierenarts gaan om het sterven te verkorten.

Het blijft ronduit kut. Kon pas eind van de middag terecht bij de dierenarts, dan zit je daar met het dier waar je zoveel van houdt, te hopen dat hij voor die tijd al het loodje legt ipv nog een paar uur met sterven bezig is.
En dan dat moment dat hij er niet meer is, dat je zonder hem thuiskomt. Dat die oude zemelaar er niet meer is, niet meer staat te zeuren om een hapje, niet meer op je toetsenbord loopt of op je boek gaat liggen. Geen aandacht meer eist, geen extra zorg nodig heeft.
En je hemel en hel zou geven als hij toch nog maar even lekker irritant zou zijn (naast innig lief natuurlijk).

Je weet dat het gaat komen, maar het is altijd te snel.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205374913
Sterkte TS
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205374994
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 23:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Ik wist dat het eraan zat te komen, dat hij echt geen 2 jaar meer te leven had (waarschijnlijker geen half jaar meer). Maar het ging toch zo snel ineens. Het enige wat we nog konden doen is naar de dierenarts gaan om het sterven te verkorten.

Het blijft ronduit kut. Kon pas eind van de middag terecht bij de dierenarts, dan zit je daar met het dier waar je zoveel van houdt, te hopen dat hij voor die tijd al het loodje legt ipv nog een paar uur met sterven bezig is.
En dan dat moment dat hij er niet meer is, dat je zonder hem thuiskomt. Dat die oude zemelaar er niet meer is, niet meer staat te zeuren om een hapje, niet meer op je toetsenbord loopt of op je boek gaat liggen. Geen aandacht meer eist, geen extra zorg nodig heeft.
En je hemel en hel zou geven als hij toch nog maar even lekker irritant zou zijn (naast innig lief natuurlijk).

Verdomme :{
Dat was er één voor de feels, dame ;(
pi_205375029
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 23:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Dat dus... sterkte.

We zouden hem kunnen laten inslapen, maar ik denk dat hij het al begeeft voordat ik hem in die bench heb om naar de dierenarts te gaan. Hij krijgt van die epileptische aanvallen waarbij hij met zijn mond trekt en niet meer kan lopen. Daarbuiten lijkt hij pijnvrij te zijn.

Ik hoop dat hij in zijn slaap ergens in de tuin sterft. Maar dit maakt mij wel kapot van binnen.
pi_205375081
Tja..... Er zitten hier een heer (kat) en mevrouw (hondje) naast me die het ook niet erg lang meer gaan volhouden vrees ik. De kat lijkt onderhand wel een ethiopier, zo mager is ie ondertussen geworden (terwijl ie wel gewoon goed eet en alles). Hond heeft al een freakend ingrijpende operatie gehad een jaar of 2-3 geleden, toen was ze al "op leeftijd". Operatie zou er een jaar of 2-3 aan toevoegen. Daar zit ik nu behoorlijk tegenaan te hikken, blijft toch mijn beessie. Die kat rules ook natuurlijk, maar ik ben meer een dog-person, Nou lopen er nog wel 2 andere dwaze katten rond hier, maar daar heb ik toch (nog) minder meer.

Wachen op het onververmijdelijke helaas.....

[ Bericht 0% gewijzigd door Woef op 18-07-2022 23:27:37 ]
  maandag 18 juli 2022 @ 00:42:24 #35
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205375171
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 00:02 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Dat dus... sterkte.

We zouden hem kunnen laten inslapen, maar ik denk dat hij het al begeeft voordat ik hem in die bench heb om naar de dierenarts te gaan. Hij krijgt van die epileptische aanvallen waarbij hij met zijn mond trekt en niet meer kan lopen. Daarbuiten lijkt hij pijnvrij te zijn.

Ik hoop dat hij in zijn slaap ergens in de tuin sterft. Maar dit maakt mij wel kapot van binnen.
Momo was ook niet gek op de dierenarts. Dat hij, ondanks problemen, verder nog lekker zijn ding deed was voor mij wat belangrijk was. Ik wist dat hij een probleem had waardoor hij zou gaan (ben daarmee wel naar de dierenarts geweest, het was enkel uitstel).
Maar zijn ik wil mauw veranderde in de late avond naar een dit gaat echt niet goed mauw. Ik heb hem lekker warm in mijn bed laten slapen en hoopte dat hij zich de volgende ochtend beter zou voelen.
Maar het mocht niet baten, hij was aan het sterven.
Ik wilde niet wachten tot hij zelf stierf, dat duurt zo lang. Ik heb het enige gedaan wat ik kon doen, heb hem geholpen iets sneller te gaan.

Ik mis hem zo, 17 jaar was hij er. Stond tegen mijn benen op om opgetild te worden als ik thuis kwam. De laatste jaren mekkerde hij naast me als ik wat at, eisde en deed.
Maar fuck it, ik hield van dat zwart witte monster.
Een twee jaar geleden heb ik een andere kat erbij gehaald omdat Momo zo blij was met de nieuwe buur poezen. Hij heeft drie dagen met een dikke middelvinger opgestoken in de schuur gewoont erdoor, maar daarna mocht hij Janneman wel zolang Janneman een beetje respect toonde.

Kijk goed naar je skattekat. Als het moment echt daar is doe dan wat je moet doen. Het doet pijn, het is klote. Maar je skattekat verdient ook dat laatste.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 18 juli 2022 @ 01:09:11 #36
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_205375209
Gebijnacondoleert iig. Beestjes verliezen is verdrietig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_205379715
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 20:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Rustig rustig, denk aan je bloeddruk!

Maar ontopic: Dat is inderdaad kut, hier vorig jaar ook twee katten overleden, één vroegtijdig door ziekte en de andere van ouderdom. En inderdaad, als hij niet meer eet en drinkt is het in een paar dagen gebeurd.

Sterkte ermee.
pi_205380009
Kud. Heel veel sterkte.
High in the clouds is no way to be free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')