Lol wut?quote:Op maandag 18 juli 2022 12:46 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Omdat je hier op hoge poten aan het schreeuwen en blaten bent over het gedrag van een minister in haar vrije tijd. Als je niet bereid bent om iemands privacy te accepteren mag je daar wel een wat gegrondere reden voor hebben dan dat het je MENING is dat je te allen tijde als een idioot mag afgeven op een minister.
[..]
Wat heeft een vakantie op Curacao nou te maken met de staat van de Nederlandse natuur? Hoe werkt die link precies?
Je plaatst de meest onzinnige teksten over een minister en je lijkt het vervelend te vinden dat mensen op je reageren. Waarom plaats je ze dan?quote:Op maandag 18 juli 2022 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lol wut?
Ik moet me van JOU aan een of andere niet bestaande fatsoensnorm houden? Om wat politici hun gevoelens te sparen ofzo?
Als het mij niets aangaat, waarom plaats je het dan op een plek waar iedereen het kan lezen? Dat het vooral triest gedrag is, nog even daargelaten.quote:Al wil ik hier elke dag elke minister een lamme zak, debiel of dwaas noemen, wat gaat jou dat aan in godsnaam?
Ah, hoeveel haatposts jegens Baudet, Wilders, Boeren etc kan ik van jou opgraven denk je?quote:Op maandag 18 juli 2022 12:51 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Je plaatst de meest onzinnige teksten over een minister en je lijkt het vervelend te vinden dat mensen op je reageren. Waarom plaats je ze dan?
[..]
Als het mij niets aangaat, waarom plaats je het dan op een plek waar iedereen het kan lezen? Dat het vooral triest gedrag is, nog even daargelaten.
Geen idee. Wat is de relevantie precies? Heb je de vermeende wandaden van iemand anders nodig om je eigen gedrag goed te praten voor jezelf?quote:Op maandag 18 juli 2022 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, hoeveel haatposts jegens Baudet, Wilders, Boeren etc kan ik van jou opgraven denk je?.
Je teksten slaan natuurlijk nergens op, want inhoudelijk heb je totaal niet door waar je over praat. Dat je niet wil dat er op je gereageerd wordt is vooral gek als je het wel zelf hier plaatst.quote:Wat een totale bullshit is dit zeg, iemand op FOK! proberen te beperken in wat hij over een politicus mag zeggen of niet. Je hebt het wel heel erg hoog in je bol he?
Mijn teksten zijn niet onzinning, je bent het er alleen niet mee eens, so fucking what?.
Ja ik wil niet dat er op mij gereageerd wordt, daarom geef ik elke post van je netjes weerwoordquote:Op maandag 18 juli 2022 12:55 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Geen idee. Wat is de relevantie precies? Heb je de vermeende wandaden van iemand anders nodig om je eigen gedrag goed te praten voor jezelf?
[..]
Je teksten slaan natuurlijk nergens op, want inhoudelijk heb je totaal niet door waar je over praat. Dat je niet wil dat er op je gereageerd wordt is vooral gek als je het wel zelf hier plaatst.
Je komt met een uitspraak die gaat over de Nederlandse natuur en de toestand daarvan, en een vliegtuigtripje naar Curacao heeft daar gewoon eigenlijk niets mee te maken. Dus wat beweer je dan precies wel, behalve dat vdWal HYPOCRIET is?quote:Op maandag 18 juli 2022 12:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij komt met spelletjes, C02 is niet hetzelfde als stikstof, ze gaat niet over c02, dus vliegen is niet relevant. En dat beweer ik dan ook nergens he?
Nee, je verzint eenzijdig elke keer je eigen voorwaarden waar ik dan heel verrassend niet aan voldoe.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:01 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Je komt met een uitspraak die gaat over de Nederlandse natuur en de toestand daarvan, en een vliegtuigtripje naar Curacao heeft daar gewoon eigenlijk niets mee te maken. Dus wat beweer je dan precies wel, behalve dat vdWal HYPOCRIET is?
Ja, maar je snapt dat natuurherstel in Nederland en een vlucht naar Curacao niets met elkaar te maken hebben. Dus waarom zou je haar dan hypocriet vinden als ze niets hypocriets doet?quote:Op maandag 18 juli 2022 13:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik VIND haar hypocriet omdat ze de hele tijd over milieu, natuur, klimaat dramt en hoe erg het allemaal is, en dan zelf op het vervuilende vliegtuig stapt.
Jij vindt het niet relevant of iemand met een mening enige kennis van het onderwerp heeft? Interessant.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je blijft maar drammen met je "niet weten waar je over praat" maar dat is bij een mening dan ook totaal irrelevant..
Ben je door de truukjes heen?quote:Op maandag 18 juli 2022 13:07 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, maar je snapt dat natuurherstel in Nederland en een vlucht naar Curacao niets met elkaar te maken hebben. Dus waarom zou je haar dan hypocriet vinden als ze niets hypocriets doet?
Dus we zijn het eens dat je geroep over hypocrisie nergens op slaat? Mooi.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je door de truukjes heen?
Is de wereld nou 1 planeet of niet?
Natuurherstel in NL heeft niets met vliegen te maken, want ze vliegt naar een ander werelddeel.
Ok.
Nee, maar als jij je quotum voor vandaag gehaald hebt houden we er over op hoorquote:Op maandag 18 juli 2022 13:10 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dus we zijn het eens dat je geroep over hypocrisie nergens op slaat? Mooi.
Ik vind dit wel ver gaan. Dat iemand die begaan is met de natuur zelfs nooit meer mag vliegen. Voortplanten mag wel?quote:Op maandag 18 juli 2022 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toegegeven, je trolskills zijn prima.
Waarom zou ik mijn MENING aan jou moeten uitleggen precies?
Ik vind iemand die de hele dag propaganda aan het verspreiden is en dan zelf het tegenovergestelde doet hypocriet ja.
Ik heb 0 moeite met iemand die op vakantie gaat naar Curacao hoor. Maar doe niet alsof je zo begaan bent met de natuur dan, that's all.
Ik heb zeker 5 keer gezegd dat het prima magquote:Op maandag 18 juli 2022 13:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind dit wel ver gaan. Dat iemand die begaan is met de natuur zelfs nooit meer mag vliegen. Voortplanten mag wel?
Hoe zit het eigenlijk met een politieagent die een keer te hard heeft gereden? Mag je eigenlijk iemand wel hypocriet vinden als je zelf ook af en toe hypocriet bent?
Ok goed punt. Maar iedereen is in iets hypocriet dus wat is daar dan nog de waarde van?quote:Op maandag 18 juli 2022 13:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb zeker 5 keer gezegd dat het prima mag.
En ook hypocriet zijn heb ik nergens "strafbaar" gesteld toch?
Wat er hypocriet is heb je alleen nooit duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij wel...quote:Op maandag 18 juli 2022 13:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind dit wel ver gaan. Dat iemand die begaan is met de natuur zelfs nooit meer mag vliegen. Voortplanten mag wel?
Hoe zit het eigenlijk met een politieagent die een keer te hard heeft gereden? Mag je überhaupt iemand hypocriet vinden als je zelf ook af en toe hypocriet bent?
Onjuist. Je wil het uit politieke of bedrijfspolicy redenen niet zien, dat is heel wat andersquote:Op maandag 18 juli 2022 13:15 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat er hypocriet is heb je alleen nooit duidelijk gemaakt.
Andermans (vermeende) hypocrisie - al dan niet terecht - benoemen is natuurlijk heel makkelijk, maar dat doe je alleen wanneer je inhoudelijk geen argumenten hebt tegen uitspraken, overtuigingen of standpunten van de persoon in kwestie. Je maakt het dan persoonlijk in plaats van inhoudelijk. Niks meer dan een poging om een discussie op de inhoud te frustreren.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, moet een post op FOK! of een persoonlijke mening tegenwoordig waarde hebben? En van wie moet dat?quote:Op maandag 18 juli 2022 13:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok goed punt. Maar iedereen is in iets hypocriet dus wat is daar dan nog de waarde van?
Maar vliegen is niet onbetaalbaarder geworden en een column van een Trouw-columniste over hoe vliegen eigenlijk nog veel duurder zou moeten worden heeft verder ook niet zoveel met de vakantie van Van der Wal te maken.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van mij wel...
Wat mij dan wel zou storen is dat men probeert bijvoorbeeld vliegen dermate duurder te maken dat dat reizen per vliegtuig voor een hoop volk niet meer te betalen is.
https://www.trouw.nl/duur(...)der-worden~be28ff7c/
En dan kan ik me voorstellen dat mensen wat cynisch worden wanneer lieden die heel hard over natuur en klimaat roepen en zulke ideeën voorstaan zelf gewoon het vliegtuig pakken.
Waarom zou vliegen goedkoop moet zijn?quote:Op maandag 18 juli 2022 13:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van mij wel...
Wat mij dan wel zou storen is dat men probeert bijvoorbeeld vliegen dermate duurder te maken dat dat reizen per vliegtuig voor een hoop volk niet meer te betalen is.
https://www.trouw.nl/duur(...)der-worden~be28ff7c/
En dan kan ik me voorstellen dat mensen wat cynisch worden wanneer lieden die heel hard over natuur en klimaat roepen zelf gewoon het vliegtuig pakken.
Hoezo hypocriet? Zegt zij dat niemand ooit meer met het vliegtuig op vakantie mag?quote:Op maandag 18 juli 2022 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toegegeven, je trolskills zijn prima.
Waarom zou ik mijn MENING aan jou moeten uitleggen precies?
Ik vind iemand die de hele dag propaganda aan het verspreiden is en dan zelf het tegenovergestelde doet hypocriet ja.
Ik heb 0 moeite met iemand die op vakantie gaat naar Curacao hoor. Maar doe niet alsof je zo begaan bent met de natuur dan, that's all.
Ja, IK probeer de discussie op de inhoud te frusteren. Niet de mensen die taalspelletjes en valse vergelijkingen maken of eenzijdig voorwaarden stellen.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Andermans (vermeende) hypocrisie - al dan niet terecht - benoemen is natuurlijk heel makkelijk, maar dat doe je alleen wanneer je inhoudelijk geen argumenten hebt tegen uitspraken, overtuigingen of standpunten van de persoon in kwestie. Je maakt het dan persoonlijk in plaats van inhoudelijk. Niks meer dan een poging om een discussie op de inhoud te frustreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |