Kennelijk is er de overtuiging dat die makelaar er namens de overheid was, wat natuurlijk best kan.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat een makelaar geen interesse heeft in zijn stikstof maar zijn land lijkt me niet heel opzienbarend.
Dat het niet een heel handige zet was, ben ik het wel mee eens.
De rest kan ik echt niets mee.
Dit soot gedoe dus..quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:03 schreef ludovico het volgende:
Straks wordt de boer gedwongen uitgekocht en komen er een paar jaar later huizen op het land.
Dat uitkopen van land heeft niks met stikstof te maken overigens, daar zou een rechter - als de boer dat niet wilt - toch echt een stokje voor moeten steken.
Ik heb even snel gekeken, en dit is een beetje een rare en zelfs creepy webwinkel met allerlei legerkleding of zo. Maar waar nu het 'white supremacist' element zit ontgaat mij even ..quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
https://ricochet.media/en(...)upremacist-web-store
#geschokt.
Waarom zit je zo te zuigen?quote:
Beetje vage site ja, maar de tweets van onze journalist waarnaar men daar refereert spreken voor zich toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb even snel gekeken, en dit is een beetje een rare en zelfs creepy webwinkel met allerlei legerkleding of zo. Maar waar nu het 'white supremacist' element zit ontgaat mij even ..
En wat is Ricochet Media trouwens? Als ik de artikelen op die website even bekijk:
• How the Conservative leadership campaign is pushing the party further to the right
• Big tech thinks it can solve climate change without confronting capitalism
• French elections: New hope for a reunited Left?
• Canadian mining companies still global leaders in environmental devastation and Indigenous land theft
Deze site heeft zelfs een hele sectie 'indigenous' nieuws. Dit schept wel weer een bepaald beeld zeg maar.
Zie je zelf ook hoeveel keer er "kan" in je verhaal staat?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk is er de overtuiging dat die makelaar er namens de overheid was, wat natuurlijk best kan.
En de overheid kan in dit geval natuurlijk prima de provincie zijn, sterker nog: het zou best logisch zijn als het de provincie was.
Maar dat verklaart die +25.000 huizen op dat kaartje wel, als de provincie dat soort totaal absurde ideeën heeft en ook al begint te inventariseren of ze de grond kunnen opkopen.
Hoe dan ook is zowel dat kaartje met +25.000 huizen, als het willen kopen van grond maar niet van stikstofrechten, gewoon vreselijk dom, zeker als de provincie achter beide zat.
Maar volgens de provincie een "misverstand".... ik denk dat de aanhalingstekens behoorlijk correct zijn.
[ afbeelding ]
Ik stel ook nergens dat het verhaal van de boeren wel altijd correct en eerlijk is, en ik ben vooral voor kleinschaliger, biologisch, circulair boeren. We hoeven niet de halve wereld te voeden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zie je zelf ook hoeveel keer er "kan" in je verhaal staat?
Nogmaals, ik snap de zorgen van veel boeren best, de overheid (vanuit welke instantie ook) maakt niet altijd even verstandige keuzes, maar het verhaal van de boeren is ook zeker niet altijd correct en eerlijk.
Ja, dat laatste kan ook. Dat is niet wat ik zeg, maar dat maakt verder niet uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stel ook nergens dat het verhaal van de boeren wel altijd correct en eerlijk is, en ik ben vooral voor kleinschaliger, biologisch, circulair boeren. We hoeven niet de halve wereld te voeden.
Maar ik twijfel niet aan het verhaal dat die makelaar er geweest is, en gezien de diverse constructies met opkopen is het ook niet heel vreemd als die makelaar er namens de overheid cq provincie zat of zei te zitten.
De makelaar zit er iig niet voor zichzelf.
Punt is dat dat kaartje gewoon bestond, dat er bij de provincie werkelijk een afdeling was die dit zo ingetekend heeft.
En dan maakt het niet uit hoeveel keer er "kan" in mijn verhaal stond, punt is dat er een makelaar tegenover die boer zat die zich gepresenteerd heeft als zijnde een vertegenwoordiger van "de overheid".
Tevens is er een overheid die dat kaartje getekend en gepubliceerd heeft, en laat die grond nou net essentieel zijn voor dat kaartje.
Maar goed, we kunnen ook doen alsof die boer een lulverhaal heeft opgehangen, en dat dat kaartje, dat een paar dagen later openbaar werd, helemaal niet bestaan heeft ofzo.
Omdat die boeren niks hebben aan je complotten en pseudo wetenschap. Er is een probleem en dat moeten we oplossen. De boeren zijn veel meer gebaad met overleg over hoe we het gaan oplossen en accepteren dat er ook minder leuke aspecten zijn. Ontkennen en de boeren opjutten met complotten is nou net iets wat ze niet kunnen gebruiken. Gelukkig zien de meeste boeren dat goed in.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom zit je zo te zuigen?
Wat is er mis met die post?
Waarom zouden we deze Canadese(!) Twitteraar serieus moeten nemen eigenlijk?quote:
Waaar heb je het over jonge.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Omdat die boeren niks hebben aan je complotten en pseudo wetenschap. Er is een probleem en dat moeten we oplossen. De boeren zijn veel meer gebaad met overleg over hoe we het gaan oplossen en accepteren dat er ook minder leuke aspecten zijn. Ontkennen en de boeren opjutten met complotten is nou net iets wat ze niet kunnen gebruiken. Gelukkig zien de meeste boeren dat goed in.
Het is alleen geen extreem beleid, maar dat daalt maar niet in.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waaar heb je het over jonge.
Er zijn geen metingen aan de grond er wordt gigantisch geextrapoleerd. Dat maakt de relatie boer tot natuurschade simpelweg enorm vertroebeld.
En dan kan extreem beleid daar niet op gebaseerd worden. Dat is disproportioneel.
Hij is 1 van de weinige journalisten die verslag doet van de revolutie.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom zouden we deze Canadese(!) Twitteraar serieus moeten nemen eigenlijk?
Welke revolutie?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:04 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Hij is 1 van de weinige journalisten die verslag doet van de revolutie.
Van welke revolutie doet deze ophitser verslag?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:04 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
En het is een enorm eng mannetje.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:04 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Begint klein..quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
En het is een enorm eng mannetje.
Anyaway, 10 mensen op een paard/pony = Nederlandse paardenfokkers?
Het dooft alweer uit. De boertjes hebben even wat herrie geschopt en dat was het dan.quote:
Dit ging over de paarden + ruiters.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het dooft alweer uit. De boertjes hebben even wat herrie geschopt en dat was het dan.
Her en der nog wat gezwaai met omgekeerde vlaggen.
jij had het over een revolutiequote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Dit ging over de paarden + ruiters.
De kleine paardenrevolutie? Of waar heb je het over?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Dit ging over de paarden + ruiters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |