Wat ook bekend is dat het overgrote gedeelte van de boeren helemaal niet blij is dat de WEF/Covid19/Great reset/etc wappies zogenaamd achter hun staan....quote:
ohquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wat ook bekend is dat het overgrote gedeelte van de boeren helemaal niet blij is dat de WEF/Covid19/Great reset/etc wappies zogenaamd achter hun staan....
https://www.bij12.nl/onde(...)besluiten/verleasen/quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zijn stikstof kopen of leasen? Volgens mij begrijpt deze boer het allemaal niet zo erg goed.
Dat ze achter hun staan is het probleem niet zo, dat ze meeliften wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wat ook bekend is dat het overgrote gedeelte van de boeren helemaal niet blij is dat de WEF/Covid19/Great reset/etc wappies zogenaamd achter hun staan....
Dat is toch die Australische Sky News figuur?? Wat een troll is dat.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wie is deze Keean Bexte eigenlijk en waarom probeert hij zo te stoken in ons land? We kunnen prima zonder dergelijke inmenging lijkt me.
Dit stuk is natuurlijk wel een heleboel hear say. En best wat wat niet gefundeerde meningen. Zoals dat 'de overheid' trost zou moeten zijn op deze prachtige agrarische sector met het beste voedsel en de laagste milieu-impact ter wereld. En het mogelijke voedseltekort. En dat de natuur zo gezond is, want groen. En dat alle boeren de nek omgedraaid moeten worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De boer van die uitspraak; afspraak met een medewerker van een agrarisch adviesbureau, komt er een makelaar mee....
Het is overigens nog niet het interview dat ik zocht, want daarin stelt hij letterlijk dat er gezegd is dat ze niet zijn stikstof maar zijn grond wilden.
Ah, ik zie het al, dat komt uit de speech van een van zijn dochters tijdens de demonstratie:
[ afbeelding ]
Nu met linkje (want het artikel deed het niet in Firefox):
https://www.barneveldsekr(...)erpest-onze-toekomst
Hij is in ieder geval een inspiratiebron voor de nihilistische en niet al te intelligente maatschappijcritici bij wie ondermijning het enige doel lijkt te zijn. De maatschappelijk teleurgestelde woedende twitteraar. https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-keean-bexte-canadaquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wie is deze Keean Bexte eigenlijk en waarom probeert hij zo te stoken in ons land? We kunnen prima zonder dergelijke inmenging lijkt me.
wie? ricochet.media? schopje naar BNW.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
https://ricochet.media/en(...)upremacist-web-store
#geschokt.
Het probleem is alleen dat het hele stikstof verhaal sowieso niet gebaseerd is op een werkelijk geschikt fundament om radicaal beleid op te baseren.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit stuk is natuurlijk wel een heleboel hear say. En best wat wat niet gefundeerde meningen. Zoals dat 'de overheid' trost zou moeten zijn op deze prachtige agrarische sector met het beste voedsel en de laagste milieu-impact ter wereld. En het mogelijke voedseltekort. En dat de natuur zo gezond is, want groen. En dat alle boeren de nek omgedraaid moeten worden.
Ik kan dat niet helemaal serieus nemen. Ik snap ze wel, ze vechten voor hun (voort)bestaan en hun idee van wat goed is, maar dat betekent niet dat ze ook daadwerkelijk gelijk hebben en goed zitten.
Dat hele verhaal gaat het me ook niet om.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit stuk is natuurlijk wel een heleboel hear say. En best wat wat niet gefundeerde meningen. Zoals dat 'de overheid' trost zou moeten zijn op deze prachtige agrarische sector met het beste voedsel en de laagste milieu-impact ter wereld. En het mogelijke voedseltekort. En dat de natuur zo gezond is, want groen. En dat alle boeren de nek omgedraaid moeten worden.
Ik kan dat niet helemaal serieus nemen. Ik snap ze wel, ze vechten voor hun (voort)bestaan en hun idee van wat goed is, maar dat betekent niet dat ze ook daadwerkelijk gelijk hebben en goed zitten.
Lijkt me echt een hele kleine moeite om langs een boom te rijden met je apparatuur.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:35 schreef Zelva het volgende:
[..]
Schaduwplekken is sowieso niet efficiënt, vervelend met maaien en zo, dus daarom zien alle weilanden er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat het hele stikstof verhaal sowieso niet gebaseerd is op een werkelijk geschikt fundament
Welk beleid? En wat is er radicaal aan?quote:om radicaal beleid op te baseren.
Probleem is dat ze net zoals opper wap Thierry "Kut Boeren" Baudet niet echt achter ze staan.. Ze willen alleen maar rellen en Politie en politici pesten. Daarbij maken ze de kans op echt goede gesprekken tussen regering en boeren een stuk kleiner..quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze achter hun staan is het probleem niet zo, dat ze meeliften wel.
Blijf nou gewoon is in BNW... Zo'n grote bek dat wij normies BNW verpesten....quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat het hele stikstof verhaal sowieso niet gebaseerd is op een werkelijk geschikt fundament om radicaal beleid op te baseren.
En nu in het Nederlands?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Blijf nou gewoon is een BNW... Zo'n grote bek dat wij normies BNW verpesten....
Dat is wel aardig van Doe danquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Doe is wat liever tegen een oude kroeggenoot van je...
Als je niet normaal kunt posten heb je ook nog de optie om niet te reageren hè.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Blijf nou gewoon is in BNW... Zo'n grote bek dat wij normies BNW verpesten....
Dat een makelaar geen interesse heeft in zijn stikstof maar zijn land lijkt me niet heel opzienbarend.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hele verhaal gaat het me ook niet om.
Het gaat me puur om het deel dat die boer een afspraak had met een agrarisch adviesbureau, er ongevraagd een makelaar meekomt en er geen interesse in zijn stikstof is maar in zijn land.
En dat op een plek waar de provincie spontaan een kaartje heeft met +25.000 woningen, wat onmogelijk is zonder zijn land.
Het is met zijn land ook onmogelijk, maar zonder zijn land helemaal.
Ik zou zeggen, houd je daar is aan.. Elke keer die bullshit van je...quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je niet normaal kunt posten heb je ook nog de optie om niet te reageren hè.
Als je niet tegen andere meningen kan moet je niet op een forum posten.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, houd je daar is aan.. Elke keer die bullshit van je...
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je niet tegen andere meningen kan moet je niet op een forum posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |