SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens de bookmakers in Spanje momenteel de favoriet om de titel te winnen, maar het scheelt allemaal niet veel. In de top 4 zijn de Nederlandse dames ook terug te vinden, net als Engeland en Frankrijk. Net zoals bij veel andere landen is bij Nederland de selectie voor het EK al een tijdje bekend. Op de valreep van mei kwam de selectie van 23 namen al naar buiten.
Hier kan je een volledig bericht lezen (inclusief enkele filmpjes) over de selectie en de bekendmaking daarvan. De eerste op een eindtoernooi onder de nieuwe bondscoach Mark Parsons, die ervoor heeft gekozen om aardig wat jonkies mee te nemen en onder andere Shanice van de Sanden thuis te laten. Ach, wat erg. Ik was nog wel zo benieuwd naar haar kapsel.
Verder nog twee verbeteringen ten opzichte van vorig EK die er te vermelden zijn: het prijzengeld is verdubbeld en er is een VAR aanwezig. Wel zijn dat allemaal mannen, in tegenstelling tot de scheidsrechters op het veld.
Dan rest mij nog te melden dat de NOS er dus vanaf 6 juli elke wedstrijd live bij is, zowel online als op televisie. waarschijnlijk afwisselend op de NPO-kanalen en hopelijk maken ze er een mooi toernooi vanOverigens hebben ook de Beeb en de Belg potjes.
Voor meer informatie valt o.a. de UEFA website te raadplegen.![]()
en toen werd je wakker, echt niet dat die flapdrol hun gaat passerenquote:Op zondag 17 juli 2022 20:17 schreef tong80 het volgende:
Op naar Frankrijk. Graag zonder de falende Beerensteijn en Martens.
Nee, maar jij mag best naar ONZ?quote:Op maandag 18 juli 2022 01:25 schreef De_Pel het volgende:
:’) goed topic, vrouwenvoetbal.
Kan dit niet naar ONZ?
Imke zou wel een iets hogere standaard mogen hanteren.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:32 schreef -XOR- het volgende:
Het enige leuke aan Belgisch vrouwenvoetbal is Imke Courtois en daar is Jan Mulder al zeker 3 keer overheen geweest.
Durf zelfs te stellen dat Nederland een kans maaktquote:Op maandag 18 juli 2022 22:57 schreef chufi het volgende:
Frankrijk is minder sterk dan het leek in het begin....
Waren 3x mokerslecht.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:59 schreef Sked het volgende:
Italië toch wel de tegenvaller van het toernooi
Die Wullaert is de Martens van Belgie, zogenaamd de sterspeelster maar laat ook niks zien.quote:Op maandag 18 juli 2022 23:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Leuk voor België, puur op wilskracht.Maja, tegen Zweden kansloos uiteraard.
Naja Sked, ik zeg de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Waren de mannen van Frankrijk niet zo lang geleden goed aangepakt tegen een paar kut landen?quote:Op maandag 18 juli 2022 23:08 schreef Sked het volgende:
Oranje heeft nog wel een kansje tegen Frankrijk, de andere kwartfinales kan je op papier afdoen.
Ik volg geen vrouwenvoetbal.quote:
Volgend jaar in Sittard te bewonderen. Zegt denk ik al genoeg.quote:Op maandag 18 juli 2022 23:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Wullaert is de Martens van Belgie, zogenaamd de sterspeelster maar laat ook niks zien.
Heel vervelend voor haar. Maar ze was totaal uit vorm, het zou wel eens goed uit kunnen pakken. Hopelijk mag Brugts een keer starten.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:31 schreef borisz het volgende:
Exit Lieke
https://www.onsoranje.nl/(...)-verlaat-ek-selectie
Probleem is dat Martens altijd zeer goed gedekt wordt door de tegenstander, dat is mankracht die ze nu extra op Miedema gaan zetten.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Heel vervelend voor haar. Maar ze was totaal uit vorm, het zou wel eens goed uit kunnen pakken. Hopelijk mag Brugts een keer starten.
Extra uitzending lijkt me.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:48 schreef 3rr0r het volgende:
Hebben ze vandaag wat om over te lullen zo zonder wedstrijd.
Dit is gunstig voor TeamNL.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:31 schreef borisz het volgende:
Exit Lieke
https://www.onsoranje.nl/(...)-verlaat-ek-selectie
Mooi. Topic kan dicht.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:54 schreef KingRoland het volgende:
Nederland wordt sws anaal gepakt door Frankrijk
gratis geld @:ripcity
Zaterdagavond kapot worden gemaakt, lekker man.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:54 schreef KingRoland het volgende:
Nederland wordt sws anaal gepakt door Frankrijk
gratis geld @:ripcity
Dat waren 25 minuten van mijn leven die ik nooit meer terug krijg.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Gisteravond 132k kijkers voor Studio Engeland
https://www.ad.nl/nederla(...)leeuwinnen~a6fac6a6/quote:Vivianne Miedema zorgt eindelijk voor goed nieuws bij Oranje Leeuwinnen
Vivianne Miedema is uit isolatie na haar coronabesmetting. Dat betekent goed nieuws voor de Oranje Leeuwinnen, die zaterdag (21.00 uur) de kwartfinale van het EK tegen Frankrijk spelen.
quote:In het kamp van de Zweedse vrouwenvoetbalploeg zijn twee speelsters woensdag positief getest op het coronavirus. Het gaat om verdedigers Hanna Glass en Emma Kulberg. Ook staflid Rasmus Liljeblad testte positief.
Als we toch van Frankrijk winnen gaat Parsons nog denken dat hij er iets van kan...quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Martens exit, Miedema terug, nu nog wat Fransozen coronies en Oranjes winstkansen stijgen.Wishful thinking.
Dan zijn wij een keer niet op de hand van Meisje Miedema, want met Parsons ga je de OS nooit halenquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:31 schreef Sked het volgende:
Meisje Miedema moet het baantje van Mark Parsons redden
Ik ben voor het vlaggetje.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gewoon ff een vraagje, maar waarom is het merendeel hier "anti-ENG"?
Geen moeite mee verder, maar vraag het me ff af.
Ik ben er niet tegen, maar Britten die sporten zijn wel vaak erg vervelend.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ik weet het niet maar ik heb gewoon weinig sympathie voor die ploeg. Spanje vind ik dan leuker, plus mocht Nederland onverhoopt winnen van Frankrijk schat ik de kansen tegen Spanje hoger in.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
NED moet als ze doorkomen tegen DEU of OOS.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ik heb gewoon weinig sympathie voor die ploeg. Spanje vind ik dan leuker, plus mocht Nederland onverhoopt winnen van Frankrijk schat ik de kansen tegen Spanje hoger in.
Ze zijn een beetje te veel in zichzelf te gaan geloven.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ja heel vergezocht maar met Wiegman als coach is Nederland sowieso kansloos schat ik inquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:37 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
NED moet als ze doorkomen tegen DEU of OOS.(Of je moet de finale bedoelen uiteraard.)
Niet per se anti-ENG. Meer pro underdog in dit geval.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Verbaast mij ook wel enigszins, veel Nederlanders vinden alles wat met Engels(en) te maken heeft geweldig maar op Fok is men niet zo globalistisch.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ja je moet niet verwachten dat je naar Manchester City - Liverpool zit te kijken natuurlijkquote:
Dat is inderdaad slaapverwekkendquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja je moet niet verwachten dat je naar Manchester City - Liverpool zit te kijken natuurlijk
Ik vind Spaans voetbal vaak oersaai om naar te kijken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja je moet niet verwachten dat je naar Manchester City - Liverpool zit te kijken natuurlijk
Maar daar komen Manchester City en Liverpool niet vandaan.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind Spaans voetbal vaak oersaai om naar te kijken.
Ik word heel moe van mensen die er zelf voor kiezen om vrouwenvoetbal te gaan kijken en dan klagen dat het niveau hen niet bevalt.quote:
Beetje stoerdoenerij van zulke jongetjes, is toch schattigquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word heel moe van mensen die er zelf voor kiezen om vrouwenvoetbal te gaan kijken en dan klagen dat het niveau hen niet bevalt.
Zou gewoon lachen zijn om die arrogantie een keer afgestraft te zien.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
En ook eentje winnenquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zou gewoon lachen zijn om die arrogantie een keer afgestraft te zien.
Zag al ergens op social media voorbijkomen dat iemand voorspelde dat Engeland dit wel even met 5-0 zou winnen. We bedanken Nederland en Noorwegen.
Al zou een finale tegen Duitsland wel grappig zijn. Dan moet er eentje verliezen.
WE HAVE 1028 DAYSquote:
niets gemist.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:06 schreef MoreDakka het volgende:
Godver, te laat ingeschakeld en klimaatwappie gemist
Gastlanden worden altijd een beetje geholpen op hun thuistoernooi.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet per se anti-ENG. Meer pro underdog in dit geval.
En dan Zuid-Korea in 2002 vergeten (lol)quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Gastlanden worden altijd een beetje geholpen op hun thuistoernooi.
Zie
Engeland '96 (halve finale)
Frankrijk '98 (winnaar)
Nederland '00 (twee penalties gemist voor een finaleplek)
Duitsland '06 (finale)
Nederland '10 (finale, Zuid-Afrika is van ons)
Brazilië '14 (halve finale)
Frankrijk '16 (finale)
quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Twitter maar in de gaten houden voor een foto/filmpje uit het publiek.
1978 dan. Omkoping Peru, Fidela etc.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:07 schreef Sked het volgende:
[..]
En dan Zuid-Korea in 2002 vergeten (lol)
quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
In een finale moet tenminste 1 team verliezen... Dit is diepe materie
Verrassend ja maar ze hopen op het Russo effect denk ik. Die deed het wel goed als invallerquote:
Hier is een te vroeg geboren dochtertje alleen niet mogelijk.quote:
Engeland aan een type David Beckham.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:19 schreef -XOR- het volgende:
Dit Spanje heeft behoefte aan een type Leila Ouahabi.
Dat mag morgen bij Duitsland - Oostenrijk.quote:
Een doodgewone nederlaag van de Engelsen kan ik anders ook wel waarderen.quote:
Dirk Kuytedquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:22 schreef MoreDakka het volgende:
Die rechtsbuiten van Spanje is echt goed zeg
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:28 schreef SOG het volgende:
Zou er wel eens geschaard worden onder de douche?
two in the pink, one in the stink.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:28 schreef SOG het volgende:
Zou er wel eens geschaard worden onder de douche?
Duitsland haalde in 06 niet de finale, maar de halve.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Gastlanden worden altijd een beetje geholpen op hun thuistoernooi.
Zie
Engeland '96 (halve finale)
Frankrijk '98 (winnaar)
Nederland '00 (twee penalties gemist voor een finaleplek)
Portugal '04 (finale)
Duitsland '06 (finale)
Nederland '10 (finale, Zuid-Afrika is van ons)
Brazilië '14 (halve finale)
Frankrijk '16 (finale)
Vooral slecht voor het thuislandquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Slecht voor het toernooi als het gastland er nu al uitvliegt.
Na deze ronde nog maar 4 potjesquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Slecht voor het toernooi als het gastland er nu al uitvliegt.
Ohjaquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Drie.
Er is geen wedstrijd om de 3e plek.
Hier gelooft zelfs de vader van Miedema niet in.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou wel ironisch zijn als Parsons verder komt in dit toernooi dan Wiegman.
Ik snap niet zo goed waarom ze die slappe schoten niet toelaten, door de voet er tegen te zetten is de kans op een carambole het doel in levensgrootquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dit soort loterijaanvallen krijg je nu af en toe
Frankrijk was technisch en fysiek sterk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:38 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb nog nooit zulk goed vrouwenvoetbal gezien. Bij die Amerikaansen is het vooral een fysiek overwicht, dit is gewoon technisch erg verzorgd voetbal.
Zou Oranje ook kijken?quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:38 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb nog nooit zulk goed vrouwenvoetbal gezien. Bij die Amerikaansen is het vooral een fysiek overwicht, dit is gewoon technisch erg verzorgd voetbal.
En ze raakten nog enkele van hun beste speelsters kwijt ookquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:39 schreef MoreDakka het volgende:
Spanje werd vooraf gezien als kanshebber, nu pas zie ik waarom eigenlijk
Ze combineren en dribbelen erg goed inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:38 schreef -XOR- het volgende:
Ik vind dit Spanje prettiger om naar te kijken, iets verfijnder.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Frankrijk was technisch en fysiek sterk.
En hij valt goedquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dit soort loterijaanvallen krijg je nu af en toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaaa verlengen. Zin in!!!!!!!Hoeveel cm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Durft die VAR helemaal niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dat wordt weer een VAR-moment van een half uur
quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dat wordt weer een VAR-moment van een half uur
Tietenblok.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
Ze kan er echter niet door springen door die arm over haar schouder heen.
Polletje van Boekel is losgelaten uit Limburg.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaaa verlengen. Zin in!!!!!!!Zometeen nog smiss tegen DirkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen tijd voor verlengen dusKLB en DRT is een topcombinatie
Klopt. Smiss 11-7quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:42 schreef spleeh het volgende:
[..]
Zometeen nog smiss tegen Dirk
Geen tijd voor verlengen dus
Echt niemand heeft zin in verlenging.quote:
Oh die krijgt goed betaald onder tafel schijntquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Polletje van Boekel is losgelaten uit Limburg.
Zeg dat tegen Mauroquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze kan moeilijk zonder armen spelen he![]()
ook niet als Spanje wint na penals?quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt niemand heeft zin in verlenging.
Wordt het ook niet. Engeland wint 'm zo nog.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt niemand heeft zin in verlenging.
Ik had het eigenlijk wel prima gevonden als het nu klaar zou zijnquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:44 schreef Revanches het volgende:
[..]
ook niet als Spanje wint na penals?
Ben er ook bang voor, nu is het Spanje met de meltdown.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wordt het ook niet. Engeland wint 'm zo nog.
U las het hier voor het eerst.
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:44 schreef hhh38 het volgende:
Geel voor iemand op de bank, leuke rubriek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |