Ik kan me ooit herinneren dat iemand een website had aangemaakt met 200 redenen waarom Michael Schumacher er geen reet van kon. Dat was ook een pareltjequote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit is wel een leuk draadje. Sowieso is dat hele account fantastisch, je zult er maar druk mee zijn
Ja. Net zoals de andere veel winnaars. Maar ik bedoel juist de concurrentie die zich altijd naar de slachtbank laten lopen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sir Mo deed het tactisch altijd goed.
Flinke kansen is dan ook wat anders dan favoriet.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Na vandaag denk ik dat Seyaum daar favoriet is.
Dat was wel duidelijkquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb de wedstrijd al ven zitten analyseren en ik zie al wat er misging bij Hassan. Ze had aan het eind niet genoeg over om de sprint nog te winnen.
Geen leadout ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb de wedstrijd al ven zitten analyseren en ik zie al wat er misging bij Hassan. Ze had aan het eind niet genoeg over om de sprint nog te winnen.
Je zou zo bij de NOS kunnen werken!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
De altijd zeer sympathieke D Jaspersquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:05 schreef -XOR- het volgende:
https://www.bndestem.nl/r(...)ddy-merckx~a8fc3886/
Winnen van Eddy Merckx, je zou voor minder...
Rolluikcityquote:
DRS ging niet open, mechanisch probleem denk ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
Sporza leest meequote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:20 schreef Redefine het volgende:
Het kogelslingeren is een een beetje aan het doodbloeden. Hopelijk gebeurd er nog wat in de laatste ronde.
*gebeurtquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:20 schreef Redefine het volgende:
Het kogelslingeren is een een beetje aan het doodbloeden. Hopelijk gebeurd er nog wat in de laatste ronde.
Klopd.quote:
Nog 4 hordenseries en dan finitoquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:28 schreef Zipportal het volgende:
Ketnet stopt er zo mee. Hoe lang gaat dit nog door vandaag? #dtv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |