viaplayquote:Op zondag 17 juli 2022 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar kijken jullie dat? Ik heb ze op Netflix gekeken en prime heb ik ook maar dan moet je betalen.
Ah ok op de piraat staat het nog niet, komt wel. Ik kijk er graag naarquote:
op FOX kun je ze ook kijken smiddagsquote:Op zondag 17 juli 2022 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah ok op de piraat staat het nog niet, komt wel. Ik kijk er graag naar
Ook 5 gezienquote:Op zondag 17 juli 2022 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
dat was weer prima acclimatiseren vandaag
Ja nou vertelquote:
En met wat meer diepgang graag.quote:
Ook dat hebben de schepen die ik gewend benquote:Op maandag 18 juli 2022 06:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En met wat meer diepgang graag.
Eerder schizofreenquote:
GG genotjesquote:Op maandag 18 juli 2022 07:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen. Warmte met warmte bestrijden. Dus koffie
dudiebabequote:
greysmilfquote:
En dat zijn drakenschepen?quote:Op maandag 18 juli 2022 08:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ook dat hebben de schepen die ik gewend ben
Hoest mop?quote:
Nee, dat duurt nog wel even. Jij wel?quote:
Nog 2 wekenquote:Op maandag 18 juli 2022 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog wel even. Jij wel?
Leuk vooruitzicht... En hier alvast het vakantiegevoel opdoen de komende dagen...quote:
quote:Op maandag 18 juli 2022 08:52 schreef drakin het volgende:
[..]
En dat zijn drakenschepen?
Want daar ging het om , geen andere schepen met jouw diepgang.
Preciesquote:Op maandag 18 juli 2022 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht... En hier alvast het vakantiegevoel opdoen de komende dagen...
Al m'n chickies zeggen af die langs zouden komenquote:Op maandag 18 juli 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoest mop?
Houd je het nog een beetje vol?
Had je eigenlijk nog vakantie plannen met de kleine?
Aaah balen joh! Dat de dames afzeggen!quote:Op maandag 18 juli 2022 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Al m'n chickies zeggen af die langs zouden komenwel allemaal met valide redenen maar dat is een beetje jammer.
Had me wel verheugd op vandaag. Verder wel prima. ben aan het afbouwen met de paracetamol te slikken. Heb niet zoveel last er meer van dus dan vind ik het onnodig om het te blijven slikken.
Woensdag hechtingen er uit, nieuw gips er om en dan maar eens door naar de sportschool.
Had geen vakantie gepland. Dagje weg hier en daar maar meer niet. Dus even kijken wanneer ik gips krijg waar ik iets makkelijker mee kan bewegen en dan maar met het ov weg.
Weer geen uitnodiging gehadquote:Op maandag 18 juli 2022 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was weer dikke prima gisteren
Het is zonnigquote:
HALLLO MIJN ALLERGROOTSTE VIJAND HIERquote:
Niet dat ik weet. is in het begin ook niet gedaan. was redelijk duidelijk dat die stuk was. zat geen spanning meer op.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah balen joh! Dat de dames afzeggen!
Maken ze dan ook nog weer een foto of echo? Woensdag?
Hopelijk gaat je genezing gewoon snelquote:Op maandag 18 juli 2022 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
HALLLO MIJN ALLERGROOTSTE VIJAND HIER
[..]
Niet dat ik weet. is in het begin ook niet gedaan. was redelijk duidelijk dat die stuk was. zat geen spanning meer op.
quote:Op maandag 18 juli 2022 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je moet ook jezelf uitnodigen als ik zeg dat ik ga acclimatiseren
nog 4 weken gips na woensdag.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hopelijk gaat je genezing gewoon snel
Ben je vlot van het gips af.. zeker met dit weer
Hoever was jij qua afleveringen?quote:
Grees!quote:
Hmmmquote:
quote:Op maandag 18 juli 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hmmm
Misschien ga ik vandaag nog wel even acclimatiseren
Maarreh greysiebabe. Nu al m'n chickies hebben afgezegd de afgelopen dagen, kom jij me dan verzorgen?quote:
ik heb de vloerenboerquote:Op maandag 18 juli 2022 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maarreh greysiebabe. Nu al m'n chickies hebben afgezegd de afgelopen dagen, kom jij me dan verzorgen?
ook lekker met deze temperaturenquote:Op maandag 18 juli 2022 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb de vloerenboer
die onze vloer komt repareren en schuren en kleuren
Die zou wel een flinke depressie gekregen hebben bij die lockdowns, maar zal nu gewoon even hard aan het acclimatiseren zijnquote:
Jij wilt nogal watquote:Op maandag 18 juli 2022 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
Laat het maar lekker schroeien zodat het tijdelijk een Sahara aan de Noordzee wordt
Dan heb je de SC van WKN nog niet gezien, die willen dit en dat soort weer. Keiharde onweer, extreme temperaturen enz enzquote:
O kom daar nooit.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan heb je de SC van WKN nog niet gezien, die willen dit en dat soort weer. Keiharde onweer, extreme temperaturen enz enz
quote:Op maandag 18 juli 2022 12:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan heb je de SC van WKN nog niet gezien, die willen dit en dat soort weer. Keiharde onweer, extreme temperaturen enz enz
Als het niet te lang is. Hier in huis schijnt de zon niet direct binnen. Dus nu wel prima uit te houden. Maar temperatuur is op dit moment nog niet op z'n hoogst.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kom daar nooit.
Je kan van alles wel willen, maar we hebben kwa weer niets te willen. Accepteren is het enige wat we kunnen.
Kan jij er een beetje tegen?
o ja dan heb je dat weer, dan nu maar warmte training doen. Dan heb je het straks rete koud van de winterquote:Op maandag 18 juli 2022 12:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als het niet te lang is. Hier in huis schijnt de zon niet direct binnen. Dus nu wel prima uit te houden. Maar temperatuur is op dit moment nog niet op z'n hoogst.
Ik had de hele winter koudetraining gedaan en toen het beetje warm begon te worden begin voorjaar had ik het wel zwaar omdat ik aan kou gewend was
Daar boost ik m'n immuunsysteem niet echt mee denk ikquote:Op maandag 18 juli 2022 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o ja dan heb je dat weer, dan nu maar warmte training doen. Dan heb je het straks rete koud van de winter
Mijn boot is die zonder alie expresquote:
ik nietquote:
ik acclimatiseer al 3 wekenquote:Op maandag 18 juli 2022 14:46 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben goed geacclimatiseerd dus heb het niet warm of koud
Dat ga ik morgen proberen als het hier ook warm wordt.quote:
Hier ventilator maar aangezet en alles dicht houden. Zon staat vol op mijn werkkamer/mancavequote:Op maandag 18 juli 2022 15:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen proberen als het hier ook warm wordt.
De zon komt hier heerlijk binnen dus ik hoop dat het nog een klein beetje warmer wordt.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ventilator maar aangezet en alles dicht houden. Zon staat vol op mijn werkkamer/mancave
Van mij mag het wel zo warm als nu blijvenquote:Op maandag 18 juli 2022 15:29 schreef drakin het volgende:
[..]
De zon komt hier heerlijk binnen dus ik hoop dat het nog een klein beetje warmer wordt.
ik ook aflevering 8quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |