Hmmmquote:
quote:Op maandag 18 juli 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hmmm
Misschien ga ik vandaag nog wel even acclimatiseren
Maarreh greysiebabe. Nu al m'n chickies hebben afgezegd de afgelopen dagen, kom jij me dan verzorgen?quote:
ik heb de vloerenboerquote:Op maandag 18 juli 2022 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maarreh greysiebabe. Nu al m'n chickies hebben afgezegd de afgelopen dagen, kom jij me dan verzorgen?
ook lekker met deze temperaturenquote:Op maandag 18 juli 2022 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb de vloerenboer
die onze vloer komt repareren en schuren en kleuren
Die zou wel een flinke depressie gekregen hebben bij die lockdowns, maar zal nu gewoon even hard aan het acclimatiseren zijnquote:
Jij wilt nogal watquote:Op maandag 18 juli 2022 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
Laat het maar lekker schroeien zodat het tijdelijk een Sahara aan de Noordzee wordt
Dan heb je de SC van WKN nog niet gezien, die willen dit en dat soort weer. Keiharde onweer, extreme temperaturen enz enzquote:
O kom daar nooit.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan heb je de SC van WKN nog niet gezien, die willen dit en dat soort weer. Keiharde onweer, extreme temperaturen enz enz
quote:Op maandag 18 juli 2022 12:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan heb je de SC van WKN nog niet gezien, die willen dit en dat soort weer. Keiharde onweer, extreme temperaturen enz enz
Als het niet te lang is. Hier in huis schijnt de zon niet direct binnen. Dus nu wel prima uit te houden. Maar temperatuur is op dit moment nog niet op z'n hoogst.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kom daar nooit.
Je kan van alles wel willen, maar we hebben kwa weer niets te willen. Accepteren is het enige wat we kunnen.
Kan jij er een beetje tegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |