Contact grill ook welquote:
🐐quote:
Ik ook heel soms.. maar liever ketchupquote:
Aloaquote:
Henkiequote:
Lekker is dat hėquote:Op zondag 17 juli 2022 13:44 schreef DerRabbit het volgende:
Boodschappen zijn weer gedaan en ik ben weer 3 liter aan zweet verloren
Ik doe ook graag knoflooksausquote:Op zondag 17 juli 2022 13:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook heel soms.. maar liever ketchup
Even het vocht tekort aanvullen met wat Paulanersquote:Op zondag 17 juli 2022 13:44 schreef DerRabbit het volgende:
Boodschappen zijn weer gedaan en ik ben weer 3 liter aan zweet verloren
Eet ik alleen bij kebab of gebakken aardappeltjes die erbij zittenquote:
Heel lekker, nu de rest van de middag relaxenquote:Op zondag 17 juli 2022 13:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker is dat hė![]()
Hier in schaduw is het nog te doen
Witte tuinstoel staat al paraat inde voortuinquote:Op zondag 17 juli 2022 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even het vocht tekort aanvullen met wat Paulaners
Is het dan al zo warm? Hier maar 22 graden.quote:Op zondag 17 juli 2022 13:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker is dat hė![]()
Hier in schaduw is het nog te doen
Nee hier nog niet echt 25 graden..quote:Op zondag 17 juli 2022 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het dan al zo warm? Hier maar 22 graden.
Het was een pantostiquote:
Ik kijk helemaal geen voetbal.quote:
Same here. Alleen bij WK's en EK's.quote:
Dan wil ik ook wel een uitzondering maken als er niets anders op tv is.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Same here. Alleen bij WK's en EK's.
Dat is al snel het geval eigenlijk.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel een uitzondering maken als er niets anders op tv is.
Mwa, die bagger tv tegenwoordig...quote:Op zondag 17 juli 2022 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is al snel het geval eigenlijk.
Het wordt ook tijd dat ze eruit vliegen vanavond, kunnen die wijven tenminste weer gaan doen waar ze voor gemaakt zijn.quote:
@mevrouwhaagsquote:Op zondag 17 juli 2022 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Het wordt ook tijd dat ze eruit vliegen vanavond, kunnen die wijven tenminste weer gaan doen waar ze voor gemaakt zijn.
Koken, strijken en dat soort zaken
Kunnen ze dat??quote:Op zondag 17 juli 2022 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Het wordt ook tijd dat ze eruit vliegen vanavond, kunnen die wijven tenminste weer gaan doen waar ze voor gemaakt zijn.
Wordt tijd dat jij er uit vliegt.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Waar kijken jullie dat? Ik heb ze op Netflix gekeken en prime heb ik ook maar dan moet je betalen.quote:
Below Deck volgens mijquote:
Dan heb je de zeemeeuwen hier nog niet gehoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |