Wat de pot schaft 🤣quote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:08 schreef lunapuella het volgende:
Wat eten jullie kinderen in de hitte? Mijne houden niet van salade, zelfs niet van losse tomaatjes en komkommer
Oh fuck, timing.. Veel beterschap voor jullie beiden!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Aaaaaargh! Mijn vriend heeft gister ochtend zijn heup gebroken en is er gisteravond aan geopereerd. Prothese in de heupkop was er nodig.
Gisteren had ik nergens last van en vandaag ineens veel corona klachten. Thuistest gedaan en er kwamen al snel 2 streepjes.Wat een beroerde timing zeg! Nu kan ik niet meer op bezoek komen. Balen!!!!!
Wij eten ook alles wel, maar ik probeer wel makkelijke/snelle dingen. Veel te warm bij t fornuis dan.
Och wat een ellende bij elkaarquote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Aaaaaargh! Mijn vriend heeft gister ochtend zijn heup gebroken en is er gisteravond aan geopereerd. Prothese in de heupkop was er nodig.
Gisteren had ik nergens last van en vandaag ineens veel corona klachten. Thuistest gedaan en er kwamen al snel 2 streepjes.Wat een beroerde timing zeg! Nu kan ik niet meer op bezoek komen. Balen!!!!!
Wij eten ook alles wel, maar ik probeer wel makkelijke/snelle dingen. Veel te warm bij t fornuis dan.
Dank je!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:20 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Oh fuck, timing.. Veel beterschap voor jullie beiden!
Dank je!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Och wat een ellende bij elkaar![]()
Sterkte
Wat wij willen maken. Wraps zelf vullen werkt altijd goed, broodje hamburger, pastasalade, dingen die snel klaar zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:08 schreef lunapuella het volgende:
Wat eten jullie kinderen in de hitte? Mijne houden niet van salade, zelfs niet van losse tomaatjes en komkommer
5 dagen maar moet dan wel klachtenvrij zijn, anders wachten tot klachtenvrijquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat tegenwoordig de regels zijn trouwens? 5 dagen isolatie?
De rijksoverheid valt bij mij telkens uit.
Beide kinderen zijn trouwens negatief. Tyler vermijd me nu, die is bang dat hij besmet word en heel ziek gaat worden. Hij heeft volgende week nog 3 leuke dingen op de planning staan met zijn school begeleidingsclubje.
Game middag, Drouwenerzand en zelf pizza's maken en spelletjes doen.
Volgens mij kan dat gewoon doorgaan als hij geen klachten heeft toch?
Wij hebben een tafel vol keuze oa komkommer, paprika, sla, wortel, avocado. Verder dingen zoals kipfilet en runderrookvlees en als ik zin heb om het te maken pulled chicken. Zuivelspread, roomkaas om te besmeren. Kinderen eten dat echt goed, ze moeten de wrap wel echt vullen dus flink beleggen. Gelukkig zijn ze gek op rauwkost.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:11 schreef Kyara het volgende:
Wat doen jullie altijd in wraps?
Hier ook meestal snel & makkelijk bij warm weer. Salade, broodje gezond, dat soort dingen.
Sterkte Ingrid, wat een timing.
Ik hoop dat ze ook overkappingen hebben dan, ik zie mijn kind dinsdag niet graag in zijn zwembroek lopen, ongeacht factor 50.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:41 schreef Roosje84 het volgende:
Bij ons hebben de Kids tropen rooster volgende week dus zijn ze op de lange dagen al om 13:00 klaar ipv 15:00 en op het aangepaste programma staan al zaken als waterspelletjes. Sowieso worden ze maandag en dinsdag in badkleding verwacht.
Dus zo erg is die laatste schoolweek ook niet op deze manier.
Ooooooh, Ingrid! Wat een kutzooi! Sterkte en knuffel voor jullie beidjesquote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Met als aanvulling: na 10 dagen mag je sowieso uit isolatie, ook als niet klachtenvrij.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
5 dagen maar moet dan wel klachtenvrij zijn, anders wachten tot klachtenvrij
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon de keukenprutser heeft net iets gebrouwen en ik moet proevenHet ziet eruit als klonterige roze pap. Nee, dank je
En dan issie nog beledigd ook dat ik geen hapje wilquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:29 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
En dan issie nog beledigd ook dat ik geen hapje wil
Jah, zn best gedaan om de keuken in een giga tyfuszooi te veranderenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar hij heeft zo zijn best gedaan..
LOL, ik ookquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:40 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jah, zn best gedaan om de keuken in een giga tyfuszooi te veranderen![]()
Hij heeft zn vader gebeld of die straks wil proeven. Die wens ik sterkte
Teletubbie-pap?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon de keukenprutser heeft net iets gebrouwen en ik moet proevenHet ziet eruit als klonterige roze pap. Nee, dank je
Met klonten jaquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:59 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Teletubbie-pap?
@:_ingrid_ beterschap voor jullie!
Oh, dat is echt wel mijn nachtmerrie.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:30 schreef Mushanga71 het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)m-bij-trein-te-komen
Geen last van gehad. We hadden een uberAl waren er véél wegen afgesloten en moest ik de chauffeur een sluiproute laten rijden om thuis te komen
quote:Op zondag 17 juli 2022 00:00 schreef livelink het volgende:
Het kwartje Toto en Mushanga viel bij mij trouwens pas vandaag
Het komt gelukkig niet zo vaak voor. Hoewel, paar jaar geleden was het Toto in Ziggo én de Toppers in de arena 😳quote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is echt wel mijn nachtmerrie.
quote:Op zondag 17 juli 2022 00:00 schreef livelink het volgende:
Het kwartje Toto en Mushanga viel bij mij trouwens pas vandaag
Ochquote:Op zondag 17 juli 2022 13:20 schreef mousemicky het volgende:
Er komen hier net 4 ambulances voorbij, en de traumaheli landt vlak bij het zwembad (zwemplas) . Dochter van vriendin viert daar nu haar kinderfeestje
Oh bah! Wat een ongerustheid.quote:Op zondag 17 juli 2022 13:30 schreef mousemicky het volgende:
Volgens mij is dochter alleen met haar vriendinnen (ze wordt 11). Vriendin reageert niet op appje, maar die probeert waarschijnlijk nu ook haar dochter te bereiken.
Nee, dat is zeker niet vreemd dat je lijf en hoofd even niet meewerken. Sterkte met wat je nog moet doen en een rustige avond gewenst.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:43 schreef Tink89 het volgende:
Oef da's spannend! Hopelijk is iedereen in orde.
Ik was net even heel boos op m'n lijf. Maar toen realiseerde ik me dat ik na vier dagen op een nieuwe baan, een dag alleen met de kinderen (van wie eentje ziekig), een dag met peutergym en een rondje kinderboerderij en dan ook nog een slecht slapende dreumes en grote boodschappen doen enzo omdat de AH niet kon leveren misschien ook niet van mijn lijf en hoofd moet vragen om een middag op een feestje te zijn en dan ook nog te blijven eten. Dus net een heel fijn feestje verlaten om thuis in het donker en de koelte even te kalmeren en zo hopelijk niet te spugen van vermoeidheid. Doseren Tink, doseren....
Dus nu snel iets makkelijks eten, kids in bed en dan tassen inpakken, tafel dekken en slaaaapen. Ik hoop er om 20 uur in te liggen.
Doseren is zó moeilijk. Maar ook saaiquote:Op zondag 17 juli 2022 17:43 schreef Tink89 het volgende:
Oef da's spannend! Hopelijk is iedereen in orde.
Ik was net even heel boos op m'n lijf. Maar toen realiseerde ik me dat ik na vier dagen op een nieuwe baan, een dag alleen met de kinderen (van wie eentje ziekig), een dag met peutergym en een rondje kinderboerderij en dan ook nog een slecht slapende dreumes en grote boodschappen doen enzo omdat de AH niet kon leveren misschien ook niet van mijn lijf en hoofd moet vragen om een middag op een feestje te zijn en dan ook nog te blijven eten. Dus net een heel fijn feestje verlaten om thuis in het donker en de koelte even te kalmeren en zo hopelijk niet te spugen van vermoeidheid. Doseren Tink, doseren....
Dus nu snel iets makkelijks eten, kids in bed en dan tassen inpakken, tafel dekken en slaaaapen. Ik hoop er om 20 uur in te liggen.
Ik zou Tiengemeten laten voor wat het is en ergens anders heen gaan. De Beekse Bergen Lake Resort bijvoorbeeld. Zwemwater genoeg daar, binnen en buiten.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Doseren is zó moeilijk. Maar ook saaiDus bedenk maar wat je allemaal wel hebt gedaan en dan nu gas terug. Je moet soms een grens over om 'm aan te voelen. En heel veel meer van dat soort cliché's
Oh wij zijn een 2 dagen met de camper op pad geweest, alleen voelt het als een hele week. Vanaf het huis van vrienden liepen we even naar Landal 't Loo en wat een tof park is dat. Lekker gezwommen in de plas met dit weer![]()
En ik kijk als een berg op naar onze mini-vakantie vanaf dinsdag naar Tiengemeten. Had ik nu maar niet geboekt. Het is een onbeschut eiland en de natuurspeelplaats met afkoelmogelijkheid is gesloten vanwege zwemmersjeuk. Wat moeten we dán met z'n tweetjes met die warmte?![]()
Ik ben aan het kijken naar alternatieven.
Ja alleen even een lastminute vindenquote:Op zondag 17 juli 2022 19:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik zou Tiengemeten laten voor wat het is en ergens anders heen gaan. De Beekse Bergen Lake Resort bijvoorbeeld. Zwemwater genoeg daar, binnen en buiten.
Je kan met de camper naar de dagcamping van de M'veense plassen. Top met hitte, je kan heerlijk in de schaduw staan met je camper en het dagcamping deel is rustig. Genoeg waterpret. Dan rijd je daarna een klein stukje naar bijv de Wilgenplas om daar op een camperplek te overnachten. (Of in ons huis, maar daar is het vast snikheet komende week....)quote:Op zondag 17 juli 2022 20:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja alleen even een lastminute vindenEn kosteloos annuleren wordt 'm ook niet meer... En ik ben nogal bankroet.
Dus als iemand goede lastminutes weet...
Maar goed, eerst die smurf eens op bed leggen. Die mocht naar Oranje kijken en stuitert door het huis.
Ik wil even niet kamperen. We rollen net de camper uit na dit weekend en gaan einde zomervakantie weer. Ik heb google aangeslingerd.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:41 schreef exode het volgende:
[..]
Je kan met de camper naar de dagcamping van de M'veense plassen. Top met hitte, je kan heerlijk in de schaduw staan met je camper en het dagcamping deel is rustig. Genoeg waterpret. Dan rijd je daarna een klein stukje naar bijv de Wilgenplas om daar op een camperplek te overnachten. (Of in ons huis, maar daar is het vast snikheet komende week....)
Hier de waterspeeltuin ook: te warm. Kom op mensenquote:Op maandag 18 juli 2022 15:46 schreef Mushanga71 het volgende:
Kreeg bericht van ah: morgen geen bestelling want te warm. Vraag me af of de politie, brandweer, ambu en alle andere beroepen die wél werken ook maar stoppen omdat warm![]()
En dan hebben ze nog wel airco in de auto. Echt
Mijn broer moet ook gewoon post bezorgen. In de hitte.
Heb mijnes nog kunnen verplaatsen naar woensdag. Hopelijk is het dan met 26 graden níet te warm om te bezorgen
De waterspeeltuin óók? Ze zijn gek.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hier de waterspeeltuin ook: te warm. Kom op mensen![]()
Wij gaan morgen naar de bios. Lekker koel.
Kinderopvang sluiten kan best hoor. Die ouders kunnen vast allemaal thuiswerken!quote:Op maandag 18 juli 2022 15:59 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
De waterspeeltuin óók? Ze zijn gek.
Hoop dat de bios morgen ook niet sluit, smeltende film ofzo![]()
Hop, kinderopvang ook op sommige locaties![]()
https://nos.nl/l/2437293
Tuurlijk want iedereen kan thuiswerkenquote:Op maandag 18 juli 2022 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kinderopvang sluiten kan best hoor. Die ouders kunnen vast allemaal thuiswerken!![]()
Mijn werkweek zou woensdag pas beginnen en daarna 2 weken vakantie. Werd ik vanmorgen geappt of ik vannacht en morgen voor mijn collega kan invallen.![]()
Zooo geen zin in maar ja.
Dan ben ik wel vrijdag vrij. Ook wel chill.
Hoe is het afgelopen?quote:Op zondag 17 juli 2022 13:30 schreef mousemicky het volgende:
Volgens mij is dochter alleen met haar vriendinnen (ze wordt 11). Vriendin reageert niet op appje, maar die probeert waarschijnlijk nu ook haar dochter te bereiken.
Ik krijg morgen een brievenbus pakketje, staat iig dat het morgen bezorgd wordt.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:52 schreef Bottoms_up het volgende:
Van mij mag Postnl volgen. Kan mijn pakketje voor morgen helaas niet wijzigen in de app.
Snap wel dat het balen is van de boodschappen.
Oooh, villa voltaquote:Op maandag 18 juli 2022 17:24 schreef exode het volgende:
Kom allemaal naar de Efteling, ik ben 6 x nat gespoten door een medewerker. En verder is het dus inderdaad goed te doen. Lekker in de schaduw gebleven en RUSTIG. Langste wachttijd was 5 minuten voor Villa Volta.
Juul ging voor het eerst in een achtbaan, Max en Moritz, die is verslaafd nu. Nog een keer!
Wij gaan hier tot vrijdag genieten. Houd het koel morgen!
Elektrisch ja, pre, voeten apart van rug verstellen heerlijk, IKEA doet t super goed hier.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom binnenvallen met een vraag voor iemand die herstellende is van ziekte en prettiger wil kunnen slapen. Wie heeft er ervaring met een verstelbare lattenbodem? Wat moet zo’n ding absoluut kunnen? Is elektrisch een must? Wat is een goed merk/goede leverancier?
Dochter van vriendin bleek bij een ander zwembad te zijn (natuurbad was 'vies', het moest een chloorbad zijn van de pré-puber), dus eigenlijk geen idee. Niks gezien in lokale media, dus ik ga er van uit dat het goed is afgelopen.quote:
Geen ervaring, maar check ook even of het matras met verstelbare lattenbodem kan - mijn pocketvering matras stond bij dat dat niet kan (vandaar ook geen ervaring mee).quote:Op maandag 18 juli 2022 16:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom binnenvallen met een vraag voor iemand die herstellende is van ziekte en prettiger wil kunnen slapen. Wie heeft er ervaring met een verstelbare lattenbodem? Wat moet zo’n ding absoluut kunnen? Is elektrisch een must? Wat is een goed merk/goede leverancier?
Welke is dat? Ik kan alleen deze vinden en die is geloof ik niet elektrisch en de voeten zijn ook niet verstelbaar.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Elektrisch ja, pre, voeten apart van rug verstellen heerlijk, IKEA doet t super goed hier.
Wij zijn hier een keer geweest met mijn schoonouders;quote:Op maandag 18 juli 2022 19:35 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand die een leuke tip heeft voor een restaurant in het midden van het land, waar je lekker kunt eten? Rond regio Amersfoort / Leusden / Soest. Bij voorkeur geen eetcafé en met een terras en makkelijk parkeren.
Nu kon het ineens wel maar kon ik geen Postnl punt kiezen. Beetje jammer want daar liggen er al 2quote:Op maandag 18 juli 2022 17:12 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik krijg morgen een brievenbus pakketje, staat iig dat het morgen bezorgd wordt.
Raar dat je het niet kan wijzigigen.
Was nog op tijd en kon de bestelling gelukkig nog verplaatsen naar woensdag. Maar als men te laat is, zitten de komende dagen al vol.
Soms kunnen dit soort dingen tijdelijk gehuurd worden via de thuiszorgwinkel. Voor mijn moeder hebben we bijvoorbeeld een speciaal matras gehuurd tegen doorligplekken.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:43 schreef Claudia_x het volgende:
Zoeken maar in de winkel hadden ze die ook elektrisch.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welke is dat? Ik kan alleen deze vinden en die is geloof ik niet elektrisch en de voeten zijn ook niet verstelbaar.
https://bavoort.nl/quote:Op maandag 18 juli 2022 19:35 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand die een leuke tip heeft voor een restaurant in het midden van het land, waar je lekker kunt eten? Rond regio Amersfoort / Leusden / Soest. Bij voorkeur geen eetcafé en met een terras en makkelijk parkeren.
Ja en hij is echt al oud. We hebben ook wel afgesproken dat als ze echt een complexe tumor oid tegenkwam ze hem dan direct in zouden laten slapen, hij moet wel enige kwaliteit van leven houden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:48 schreef Phaidra het volgende:
Nou, als je zwanger bent is het toch wel heel fijn dat je niet af zit te fikken van de hitte. Sterkte voor de hamster, narcose is toch altijd spannend bij die kleine beestjes...
30 is wel echt te warm voor een comfortabele nacht idd. Fijn dat het te doen is! Hopelijk blijft dat zo, en morgen is het gelukkig alweer een stuk normaler qua temperatuur.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:48 schreef Phaidra het volgende:
Hier is het wel te doen. In de huiskamer is het nu 25,5 graden, op de slaapkamers van de jongens hebben we ook airco. Hij staat nu op 23 graden, ik denk dat ik 'm straks naar 24 zet. Het hoeft niet koud, maar zonder airco werd het tegen de 30 en dat slaapt niet fijn.
Yay, go hamsterquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:45 schreef Bami het volgende:
Alles is goed gegaan met de hamster.Nu nog even afwachten of het wondje ook goed herstelt natuurlijk, maar so far so good.
En huuuu wat is het warm buiten. Daar ga ik morgen pas weer heen hoor.
Natuurlijke schaduw helpt zoveel.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:50 schreef exode het volgende:
Opsom!
Huisje zonder airco in Bosrijk. 22,5 graad in de woonkamer.
Oh en 6x blijven zitten in Max en Moritz is niet handig. Ik moest echt even bijkomen.
Gelukkig werd ik daarna tot mijn onderbroek nat in de Piranha.
Fijn dat hij weer thuis isquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben blij dat we nu 2 plafondventilatoren hebben!
Vriend is gisteren thuis gekomen en net is pas het bed geleverd. Foutje van het ziekenhuis.
Afstand van hem houden lukt niet goed, want ik moet hem helpen. En vannacht heeft hij boven geslapen, naast mij.
Ze moeten ook wel echt hoog zijn om wat te doen. Wij hebben 2 boompjes in onze voortuin, maar toch een markies gedaan. In de zomer staat de zon zo hoog.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:52 schreef Bami het volgende:
[..]
Natuurlijke schaduw helpt zoveel.Ik probeer man te overtuigen van meer boom in de tuin, maar hij is het nog niet met me eens.
Ik wil zo graag weer naar de Efteling.We zouden in december gaan maar toen kwam lockdown, daarna was ik zwanger dus nu mag ik in de helft van de attracties niet. Dat vind ik zonde van het geld, dus we wachten nog maar ff totdat de kleine er is en we haar bij een oppas achter durven te laten oid.
Klinkt alsof jullie het heel fijn hebben daar!
De hond gaat vrijwillig op de badkamer liggen. Daar is het t koelste.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:48 schreef Amsel het volgende:
Ik wil niet weten hoe warm het in onze Farmcamps-tent is. We hebben er eentje met aircoen die staat vol te loeien, maar in zo'n tent blijft het behelpen natuurlijk.
Dit is eigenlijk een camping zonder zwembad, maar gelukkig had de boer een paar dagen geleden de geniale ingeving om een groot Intex opzetzwembad neer te zetten, dus we houden het wel uit
Hoe houden jullie huisdieren het uit vandaag? De hond (in en om de tent dus) doet het wonderbaarlijk goed maar ligt nu wel verplicht onder de airco een tukkie te doen
Buitenhoeve?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:48 schreef Amsel het volgende:
Ik wil niet weten hoe warm het in onze Farmcamps-tent is. We hebben er eentje met aircoen die staat vol te loeien, maar in zo'n tent blijft het behelpen natuurlijk.
Dit is eigenlijk een camping zonder zwembad, maar gelukkig had de boer een paar dagen geleden de geniale ingeving om een groot Intex opzetzwembad neer te zetten, dus we houden het wel uit
Hoe houden jullie huisdieren het uit vandaag? De hond (in en om de tent dus) doet het wonderbaarlijk goed maar ligt nu wel verplicht onder de airco een tukkie te doen
Morgen ook nog 33 hier... donderdag 21 gradenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:51 schreef Bami het volgende:
[..]
30 is wel echt te warm voor een comfortabele nacht idd. Fijn dat het te doen is! Hopelijk blijft dat zo, en morgen is het gelukkig alweer een stuk normaler qua temperatuur.
Dat zei ik ook. Onze Spaanse dame is de hele dag op pad en komt zo nu en dan afkoelen in onze heerlijk koele woonkamer.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:08 schreef lunapuella het volgende:
Onze kat lag de halve dag op zolder, de heetste plek van het huis.Het zal zijn Spaanse afkomst zijn.
Laten we het @amaranta vragen. Misschien ligt ze ook op zolder.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:08 schreef lunapuella het volgende:
Onze kat lag de halve dag op zolder, de heetste plek van het huis.Het zal zijn Spaanse afkomst zijn.
Schoonzusje en zwagertje hebben Londen met nog 2 volle dagen te gaan gedag gezegd en alvast vertrokken naar Wales naar mijn andere schoonzus. Londen was niet te doen met deze temperaturen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:56 schreef Mushanga71 het volgende:
In Londen is het nu 39 graden. Zooo blij dat we volgende week gaan en niet deze week, wat zoon graag wilde. Ik wilde later dus maar in het midden van wat beide wilde geboekt
Ons water zit tegen de 27 graden, zonder verwarming enzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:38 schreef Vicky het volgende:
Ik was op het werk vandaag, daar was het te doen.. het is in de tuin nu nog 34 graden, de zon is bijna weg, er staat een briesje. In huis is het 27 graden, boven op onze slaapkamer ook. Geen idee hoe warm het bij A is. Die heeft de bovenverdieping. Ze is bij mijn moeder, dus ze heeft geen last van een warme kamer.
De poezen liggen op de hoogslaper van T. Ze zijn de hele dag niet beneden geweest geloof ik.
Wij hebben net in ons zwembadje gelegen. Water is 31 graden, manlief had pulled pork gemaakt
In Wales is het ook warm maar daar is iig frisse lucht. Die smogzooi in Londen... Wij gaan in een hotel en met de trein. Er zal dan geen optie zijn om eerder te vertrekken. Maar, er is airco in het hotel dus heb zoon al gezegd dat als het te warm wordt, we in het hotel blijven. Was ie niet blij meequote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:14 schreef Books1 het volgende:
[..]
Schoonzusje en zwagertje hebben Londen met nog 2 volle dagen te gaan gedag gezegd en alvast vertrokken naar Wales naar mijn andere schoonzus. Londen was niet te doen met deze temperaturen.
Man en dochters komen morgen weer thuis na 25 dagen op Curaçao bij de rest van mijn schoonfam. Zal wel weer even moeten wennen aan de drukte ☺️.
IJsland is in elk geval niet zo warmquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:25 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
In Wales is het ook warm maar daar is iig frisse lucht. Die smogzooi in Londen... Wij gaan in een hotel en met de trein. Er zal dan geen optie zijn om eerder te vertrekken. Maar, er is airco in het hotel dus heb zoon al gezegd dat als het te warm wordt, we in het hotel blijven. Was ie niet blij mee![]()
Geniet nog ffies van je rust
...zit er serieus over na te denken om vakantie voortaan in de meivakantie te boeken. Hoewel, ook dan is er kans op warmte.
IJsland!![]()
Daaromquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:58 schreef Nijna het volgende:
[..]
IJsland is in elk geval niet zo warmook wel heel mooi!
Oh, das kutquote:Op woensdag 20 juli 2022 10:28 schreef Bottoms_up het volgende:
Haha ik zei nog dat de ah misschien problemen zou hebben met de koeling. De gekoelde spullen zaten niet bij onze bestelling vandaag wegens... Juist ja. Ik rij zo maar even naar de appie![]()
Bevroren dingen hebben we gelukkig wel.
IJsland is super ja! Tijdens de meivakantie zullen niet alle wegen in het binnenland al open zijn btw.
Je kunt er ook per boot heenquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:54 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oh, das kutwant je besteld ook écht om zelf nog naar appie te gaan
![]()
Krijg vanavond mijn bestelling, ben benieuwd.
Nee, dan in de zomer naar IJsland. Temperatuur is dan prima. Hou meer van kou dan hitte![]()
Maar het zal wel een droom blijven. Net als Noorwegen, lijkt me ook prachtigMaar hou niet van vliegen dus zal het op treinafstand moeten zijn. Dus IJsland valt dan sowieso af
IJsland kan ook met de boot. Ben je wel een tijd onderweg.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:54 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oh, das kutwant je besteld ook écht om zelf nog naar appie te gaan
![]()
Krijg vanavond mijn bestelling, ben benieuwd.
Nee, dan in de zomer naar IJsland. Temperatuur is dan prima. Hou meer van kou dan hitte![]()
Maar het zal wel een droom blijven. Net als Noorwegen, lijkt me ook prachtigMaar hou niet van vliegen dus zal het op treinafstand moeten zijn. Dus IJsland valt dan sowieso af
Wij zijn er een keer samen geweest en ik zou nog wel een keer met de kinderen willen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:22 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Daarom![]()
Zou er heel graag eens heen willen. Wie weet, ooit
quote:
Dan is de boot idd een optiequote:Op woensdag 20 juli 2022 12:12 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
IJsland kan ook met de boot. Ben je wel een tijd onderweg.
Vliegen is ook absoluut mijn hobby niet maar 3 uur vond ik nog te doen.
Wij zijn in juli geweest en het was geweldig.
Ik heb gelukkig alles gevonden dus ik zit niet met halve maaltijden
Oeh, dan doet Ijsland zn naam geen eer aan als man in korte broek konquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:13 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wij zijn er een keer samen geweest en ik zou nog wel een keer met de kinderen willen.
Wij waren toen volgens mij in juni en ik heb een foto waar mijn man enthousiast in zn korte broek liep.
Maar eerst maar eens zorgen dat ik uberhaupt weer succesvol op vakantie kan, voordat ik in een vliegtuig stap naar een plek waar ik niet zomaar naar huis kan...
IJsland is het ideale land voor de zeer sexy afritsbroeken. Beneden aan een heuvel vertrekken met jas en lange broek en boven aankomen in korte broek en T-shirt. Of een regenpak én zonnebril aanhebben. Zo'n 3-in-1 jas is dan handig, ik heb ze alledrie nodig gehad. In juli. En echt heet wordt het niet. Maar vaak 4 seizoenen in 1 dagquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Oeh, dan doet Ijsland zn naam geen eer aan als man in korte broek kon![]()
Waarom wil je niet ver op vakantie?
Ik ben best een muts qua alles. Als ik ergens al es geweest ben, ga ik er graag naar terug. Iets met dan de weg kennen en zo
Whaha, goed om te wetenquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:34 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
IJsland is het ideale land voor de zeer sexy afritsbroeken. Beneden aan een heuvel vertrekken met jas en lange broek en boven aankomen in korte broek en T-shirt. Of een regenpak én zonnebril aanhebben. Zo'n 3-in-1 jas is dan handig, ik heb ze alledrie nodig gehad. In juli. En echt heet wordt het niet. Maar vaak 4 seizoenen in 1 dag
IJsland is groener dan Groenland, die naam moet je niet teveel waarde aan hechtenquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:13 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
[..]
Dan is de boot idd een optieZal het eens uitzoeken.
Maar 3 uurtjes vliegen is ook niet zo lang. Flink wat oxaatjes en we komen een end![]()
Hoef je niet te mixen en matchenIk zie vanavond wel en anders ligt de vriezer nog vol. En de schuur ook. En nooit weten wat te eten
![]()
![]()
[..]
Oeh, dan doet Ijsland zn naam geen eer aan als man in korte broek kon![]()
Waarom wil je niet ver op vakantie?
Ik ben best een muts qua alles. Als ik ergens al es geweest ben, ga ik er graag naar terug. Iets met dan de weg kennen en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
Echt? Ik denk bij IJsland eigenlijk aan vulkanische grond met bergen enzo. En vooral donker qua landschap.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:15 schreef Nijna het volgende:
[..]
IJsland is groener dan Groenland, die naam moet je niet teveel waarde aan hechten.
Maar echt een heel bijzonder land. Toen we daar van het vliegveld wegreden had ik het idee dat ik ergens op een vreemde planeet was, zo anders zag het eruit. Ontzettend indrukwekkend.
En zowel lange als korte broek mee, warme trui en regenpak, want je kan van alles tegenkomen qua weer.
We hadden een IJslandse chauffeur (groepsreis), echt leuke vent. We hadden een gewone touringcar (ipv een 4-wheel drive bus), maar hij vond dat hij daarmee wel door van die stroompjes kon rijden.
Dus dat ging hij ook gewoon proberen, water liep de bus in en dan stopte hij middenin, deed de deur open en ging zn beker vullen met water om het dan op te drinken, want dat kon daar gewoon.
We hebben een verjaardagskalender met IJslandse foto's![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukt!
[ Bericht 6% gewijzigd door Mushanga71 op 20-07-2022 18:12:45 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Winterswijk! Ik was daar, heel lang geleden in de buurt op ruiterkamp. In Hupsel. Sindsdien weet ik wasr dat ligt i.v.m meetstationsquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij gaan dit jaar op vakantie op 2 uur rijden van huis. Met één kind dat erg slecht is in op vakantie gaan, wilde ik dit jaar de mogelijkheid hebben om een escape in te zetten en alleen met hem met de trein terug te gaan als dat nodig is. Kortom, we gaan 1.5 week naar Winterswijk. Ik hoop dat de escape niet nodig is, hij gaat goed op regelmaat en routines, dus dat gaan we er gewoon in proberen te houden op vakantie. Daarnaast is dit in Nederland en zijn er in tegenstelling tot waar we afgelopen jaren in Italië zaten vast wél vriendjes te vinden met hetzelfde geslacht (want meisjes zijn stom) en min of meer dezelfde leeftijd. Ik denk dat dat voor hem ook al enorm scheelt.
Ik heb het plan om samen met mijn dochter sowieso met de trein te gaan want dan kan ik mijn fiets en een kinderfiets meenemen zodat ik met random kind fietstochtjes kan maken. Ik gebruik normaliter nooit een trein om van A naar B te komen, dus ik hoop maar dat het een beetje te doen is om een fietsen mee te nemen.
Portugalquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:06 schreef SaskiaR het volgende:
De afgelopen dagen was het in Portugal gewoon 25 gradenNu wel iets warmer, rond de 30.
Wij gaan eigenlijk altijd daarheen, want familie. Dit jaar weer met de trein, 3 dagen onderweg maar je ziet zo veel moois![]()
Reizen zelf vind ik wel stressvol, vooral de terugweg. Ben altijd bang dat er wat misgaat en ik nooooit meer thuiskom. Heb dus altijd een plan B en C. Ik zou ook inderdaad nooit naar een echt exotisch land gaan waar je niet kan vertrouwen op treintijden en dergelijke. Of dat je in zo’n minibus met veel te veel mensen moet. Niks voor mij
Alleen het inpakken stressvol? Hier kan ik nu al gaan stressen voor dinsdag. Tis dus maar goed dat ik de dagen en data kwijt ben en ik niet eens weet op welke dag we nu levenquote:Op donderdag 21 juli 2022 08:59 schreef Phaidra het volgende:
Reizen. Ik vind inpakken stressvol, maar eenmaal onderweg begint het vakantiegevoel wel. Helaas is de reis zelf met kinderen iets minder ontspannen
. Dit jaar begin ik wel met goede moed. Eerst ongeveer 5 uurtjes naar Duitsland rijden, dat is te overzien. We moeten rond 19 uur in Travemunde zijn voor de boot naar Zweden, dus we hebben echt heeeel ruim de tijd (vriendlief is heel slecht in afwachten, dus ik vermoed dat we uiterlijk 10 uur wel wegrijden
![]()
). Dan lekker ontspannen op de boot, en de volgende ochtend in Zweden hoeven we ook maar 3-4 uurtjes te rijden. We kunnen pas om 15 uur de camping op, dus ook nu hebben we de tijd om een beetje sightseeing te doen onderweg.
Ik ben gisteren gaan suppen met de oudste. Het was superleuk! Maar nu ben ik stuk.
Zo waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Hupje op 22-07-2022 18:54:25 (Foto weg) ]
quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:29 schreef Hupje het volgende:
M'n goede voornemen is ingelost!Kan me voorstellen dat het wennen is, wat een enorm stuk eraf! Mooi doel ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
Echt. Dit jaar neem ik 2 broeken en 3 shirts mee, voor 8 dagen. Wat ik daar verder koop, daar hebben we het niet overquote:
Vorige jaren gingen wij steeds maar 7-10 dagen weg, dat was dus idd even veel setjes kleding als dagen voor de jongens (ik gruwel van kinderen met etensvlekken op hun shirt, of zo'n modderkont in hun broek). Dit jaar gaan er drie weken, en neem ik dus maar wasmiddel mee en hoop ik op wasmachines en drogers op de campings (schurft aan handwassen).quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:01 schreef SQ het volgende:
Maar echt he, ik heb 2 jongens die echt wel elke dag schone outfits nodig hebben, hoe doen jullie dat als je gaat kamperen? Voor elke dag een outfit mee? Wassen op de camping? () Gore kleding laten dragen?
Kleding laten dragen tot het echt te goor is en inderdaad de wasmachine van de camping.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:01 schreef SQ het volgende:
Maar echt he, ik heb 2 jongens die echt wel elke dag schone outfits nodig hebben, hoe doen jullie dat als je gaat kamperen? Voor elke dag een outfit mee? Wassen op de camping? () Gore kleding laten dragen?
quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:29 schreef Hupje het volgende:
M'n goede voornemen is ingelost!Wat goed!! Toevallig was het voor mij precies een jaar geleden dat ik gedoneerd heb. Was ook weer een reminder dat het echt weer eens tijd is voor de kapper, want ik ben sindsdien niet meer geweest… Ik kon ook niet zo goed wennen aan die korte coupe, zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar inmiddels is het weer schouderlengte en mag er wel weer wat model in geknipt worden
.
Venus in pocketformaat
© loveli
Als wij 2 weken weg zijn, draai ik meestal wel 1 of 2 wasjes daar. Ik heb niet eens genoeg om voor elke dag schone kleding mee te nemen johquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:01 schreef SQ het volgende:
Voetbaltenues meenemen, die was je 's avonds in een teiltje en de volgende dag kunnen ze er weer tegenaan want dat spul droogt als een malle.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:01 schreef SQ het volgende:
Dit doe ik! Echt ideaal. En zeker bij voetbal tenues en soortgelijk. Spijkerbroekjes drogen lastiger.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:39 schreef FlyingFish het volgende:
Ik trek mijn kinderen gewoon smerige kleding aan. Sterker nog, sommige kleding krijgen ze al ‘smerig’ aan, vol bellenblaasvlekken of ondefinieerbare etensvlekken die er niet uit wilden. Perfect voor op vakantie! En soms zet ik ze met kleding aan onder de douche, dat helpt ook nog wel eens.
Het handwasmiddel dat ik altijd mee heb sinds de dramavakantie van ‘17 wordt alleen in uiterste nood gebruikt, en meestal als voorbehandeling.
Wassen doe ik alleen bij lange reizen met kinderen (3+ weken), of als er toevallig een wasmachine in ons huisje staat zodat ik dat thuis niet meer hoef te doen. Onze avonden op vakantie zijn meestal toch niet zo spectaculair (understatement).
Toen waren we binnen 2 dagen door alle schone kleding heen (inclusief mijn schone kleding) door 3 zieke kinderen, op een park waar geen wasmachine of wasservice was. En dat je dus in smerige kleding op zoek moet naar een supermarkt ergens…quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:51 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Dit doe ik! Echt ideaal. En zeker bij voetbal tenues en soortgelijk. Spijkerbroekjes drogen lastiger.
Wat was er dramatisch aan de vakantie in 2017, of heb ik ergens overheen gelezen?
Geen idee waar je heen gaat? Hier voor zoveel mogelijk dagen een outfit mee, en dan als het lukt sommige outfits meerdere keren aan. Vies wordt het toch wel weer snel dus als het al een tikje smoezelig is jammer dan. En als er wel te veel vlekken op zitten dan weken in een emmer of in een handwasje, uitspoelen en laten drogenquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:01 schreef SQ het volgende:
Dat is wel een verschil, want wij reizen met camper en komen niet/nauwelijks op campings etc. Dus we zien geen wasmachines onderweg.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 07:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kwak liever alles in een keer in de machine dan dat ik steeds handwasjes loop te doen eigenlijkWij reizen dit jaar rond door Zweden, het meeste overnachten we in hotels maar ik heb twee keer een huisje ingepland om te kunnen wassen (en zelf te kunnen koken in plaats van elke dag restaurant-voer).
Ik vind wassen in een machine zo stom op de camping, dan moet je er bij blijven of op de tijd letten en daar ben ik slecht inquote:Op vrijdag 22 juli 2022 07:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kwak liever alles in een keer in de machine dan dat ik steeds handwasjes loop te doen eigenlijkWij reizen dit jaar rond door Zweden, het meeste overnachten we in hotels maar ik heb twee keer een huisje ingepland om te kunnen wassen (en zelf te kunnen koken in plaats van elke dag restaurant-voer).
Vriendin van me heeft dat ook gedaan, die hadden het geboekt voor 2020 want toen waren er studiedagen aan de meivakantie geplakt waardoor ze maar 1 dag extra weg zou zijn, maar corona... Dus vouchers gekregen van alle aanbieders en daarom nu goedkeuring gekregen om die reis alsnog te makenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:20 schreef SQ het volgende:
3,5 week Amerika met 2 schoolgaande kinderen buiten de vakantie? Ben wel benieuwd hoe je dat hebt geregeld.
Mijn moeder liet ons met kleren aan onder de douche stappen en dan mochten we ons inzepen met kleding aan. Zij win-win want kleding 'schoon' en wij vonden het hilarischquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:06 schreef SQ het volgende:
Ik zie dat echt niet zitten geloof ikik wil best nog een keer een maaltijd in elkaar flansen, maar de was...
![]()
Ik ga maar heel doordacht pakken tzt
Wij doen op die manier wel eens de afwas op de camping.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn moeder liet ons met kleren aan onder de douche stappen en dan mochten we ons inzepen met kleding aan. Zij win-win want kleding 'schoon' en wij vonden het hilarisch
Ik zou proberen te parkeren bij kronenburg of de mooieweg (of zijweggetjes daar). Dat is met voetbalwedstrijden heel goed te doenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:56 schreef lily het volgende:
Ik kom er even tussendoor met een vraagje; ik ga komende week naar het Gelredome en ik lees dat daar vaak parkeerproblemen zijn.
Heeft hier iemand tips? Ik ga met mijn dochter en wil natuurlijk het liefst op loopafstand staan want we moeten ook nog 2 uur terugrijden.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:56 schreef lily het volgende:
Ik kom er even tussendoor met een vraagje; ik ga komende week naar het Gelredome en ik lees dat daar vaak parkeerproblemen zijn.
Heeft hier iemand tips? Ik ga met mijn dochter en wil natuurlijk het liefst op loopafstand staan want we moeten ook nog 2 uur terugrijden.
quote:Parkeren GelreDome
Bij en rondom GelreDome zijn meerdere parkeerplaatsen voor bezoekers. Vanaf de parkeerplaatsen Ohra en Rijnhal gaat u lopend naar GelreDome.
Volg de bebording en tekstwagens. Zo ben je het snelst bij GelreDome.
Vertrek op tijd naar het GelreDome, dit i.v.m. werkzaamheden aan de John Frostbrug.
SOORTEN TICKETS
P-Guarantee: Euro 27,50 (incl. fee)
Wil je verzekerd zijn van een parkeerplaats op P-GelreDome? Bestel dan een 'Guarantee Ticket'. Deze geeft tot 15 minuten voor aanvang van de show een garantie op parkeerplaats P1 GelreDome.
P-Bezoekers: Euro 13,50 (incl. fee)
P-Bezoekers kost Euro 13,50 online en op het parkeerterrein Euro 20,-. Een P-Bezoekers ticket geeft je toegang tot een parkeerplaats die op dat moment in gebruik is. Dit ticket geeft geen garantie tot de parkeerplaats P-GelreDome. Let op: Het kan zijn dat je bij extreme drukte moet uitwijken naar omliggende parkeerterreinen. Volg de gele borden naar de parkeerplaatsen
Oke. Ik ga eens checken. Dankjequote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou proberen te parkeren bij kronenburg of de mooieweg (of zijweggetjes daar). Dat is met voetbalwedstrijden heel goed te doen
Tof!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:24 schreef lily het volgende:
Ja, ik las de toestanden bij Elton. Echt geen zin in. Ook niet in overvolle pendelbussen na een lange dag en een rit van 2 uur nog voor de boeg
En zie post van SQ (Lady Gaga)
oh dat zuigt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:15 schreef lily het volgende:
Die zijn al sold out
En als de twee andere vol zijn wordt je alsnog veel verder gestuurd.
Ja, dat was het probleem bij Elton John.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:42 schreef lily het volgende:
Hm, voorkeur gaat uit naar loopafstand (maar ja, wie niet)
Gisteren met de hele family bij Kiss geweest. Ziggo Dome. Top geregeld! Je koopt een kaart voor een van de P terreinen eromheen en je staat met zekerheid.
Vanaf kronenburg kan je dan via kronenburgersingel een fietspad op en onder het kruispunt door lopen.quote:
Je zou de auto in de wijk Rijkerswoerd neer kunnen zetten, dat is de eindbestemming van een bus die meerdere keren per uur rijdt en langs het Gelredome komt. Voor het centrum en het station moet je de andere kant op, naar Rijkerswoerd toe is rustig na concerten.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:56 schreef lily het volgende:
Lady Gaga! Ik ben helemaal niet jaloers ! Gaaf hoor!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:56 schreef lily het volgende:
Daar stonden wij ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:02 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Je zou de auto in de wijk Rijkerswoerd neer kunnen zetten, dat is de eindbestemming van een bus die meerdere keren per uur rijdt en langs het Gelredome komt. Voor het centrum en het station moet je de andere kant op, naar Rijkerswoerd toe is rustig na concerten.
Nou, kom danquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lady Gaga! Ik ben helemaal niet jaloers ! Gaaf hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:09 schreef Tink89 het volgende:
Vraag tussendoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Amsel op 22-07-2022 21:39:06 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Vraag tussendoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
Vraag tussendoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Nijna zegt
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Och, wat zal je in de sress hebben gezeten. En dan gaat er van alles door je hoofdquote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:38 schreef hilliebillie het volgende:
Hier de vakantie wat stressvol begonnen net.
De jongste ging even met een vriendinnetje mee om te vragen of ze mocht afspreken en zou dan meteen naar huis komen om te vertellen of het mocht of dat het bij ons of bij hun zou zijn.
Duurde vrij lang voor ze thuis was dus even snel daar naartoe, bleek ze al 15 minuten weg te zijn.
Dus naar huis en de oudste op de fiets gejaagd en beiden gaan zoeken. Denk 20 minuten later dat de oudste haar gevonden had bij een ander vriendinnetje thuis. Blij dat hij was gaan vragen want normaal zet ze daar altijd haar fiets op de oprit, maar nu dus niet dus was er de eerste keer voorbij gefietst.
Normaal heeft ze dit soort acties niet en komt ze gewoon naar huis op momenten dat we dit afgesproken hebben, dus had echt wel even stress.
Maar goed gelukkig niks aan de hand uiteindelijk. Maar hoop wel dit ze er van leert (ze was wel geschrokken dat ik geschrokken was van dr actie)
Het was voor de vakantie al pittig, sinds de vakantie weten we het echt niet meer. Het voelt alsof het steeds erger wordt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:32 schreef SQ het volgende:
Ja als het pas 2 weken is zou ik nog niet naar de hulpverlening rennen, maar dat ben ik. Ik zou eerder "fase" zeggen, waarschijnlijk is het binnen no time weer over. Als zulke dingen echt uit het niets opkomen zijn ze vrijwel altijd ook ineens weer weg.
En ik ben wel redelijk ervaren met dit soort kutzakbuien
Hulp hoeft ook helemaal niet iets groots en langdurig te zijn. Ik denk dat mensen daar soms een verkeerd beeld bij hebben. Hulp kan ook een paar gesprekken met een maatschappeljk werker zijn met wat tips of alleen maar ter relativering. Het kan echt de functie hebben om je als ouders even door zo'n fase heen te helpen en je in te laten zien dat je het prima doet. Het leidt niet meteen tot een diagnose.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:32 schreef SQ het volgende:
Ja als het pas 2 weken is zou ik nog niet naar de hulpverlening rennen, maar dat ben ik. Ik zou eerder "fase" zeggen, waarschijnlijk is het binnen no time weer over. Als zulke dingen echt uit het niets opkomen zijn ze vrijwel altijd ook ineens weer weg.
En ik ben wel redelijk ervaren met dit soort kutzakbuien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Kyara op 24-07-2022 10:12:49 ]
Oeh dat is wel balen zeg! Zo plannen dat je die dag vooral rondom je hotel dingen doet, of zit je niet in het centrum? Taxi’s zullen dan ook wel vrij vol zitten op zo’n dagquote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:54 schreef Mushanga71 het volgende:
Fuck. Algehele ov staking in heel de UK op 27 juli. Kunnen we dus geen kant op![]()
Enige 'mazzel' is dat we de 26e aankomen. Maar dus wel een dag minder dat we wat dan ook kunnen doen
Oh das klote!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:54 schreef Mushanga71 het volgende:
Fuck. Algehele ov staking in heel de UK op 27 juli. Kunnen we dus geen kant op![]()
Enige 'mazzel' is dat we de 26e aankomen. Maar dus wel een dag minder dat we wat dan ook kunnen doen
We zitten in Hayes, niet echt toeristischquote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:00 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Oeh dat is wel balen zeg! Zo plannen dat je die dag vooral rondom je hotel dingen doet, of zit je niet in het centrum? Taxi’s zullen dan ook wel vrij vol zitten op zo’n dag
Als het goed is, krijg je een paar dagen tevoren een mail van ns met updates. Zal voor je meeduimenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oh das klote!
Wij moeten binnenkort met de internationale trein naar Brussel. Ik duim voor geen vertraging
Een dag extra blijven, het was te proberen inderdaad 😂quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:05 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
We zitten in Hayes, niet echt toeristischNouja, verkennen we die buurt wel lopend. Zoon is vooral teleurgesteld en wil een dag langer blijven. Daggut niet. Kost me voor 1 dag meer dan de helft als voor 8 nachten.
Hoe is het met je na de schrik van gister?
[..]
Als het goed is, krijg je een paar dagen tevoren een mail van ns met updates. Zal voor je meeduimen
Hij wil liever nog langer blijvenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:10 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Een dag extra blijven, het was te proberen inderdaad 😂
Hier wel van de schrik bekomen. Heb even flink gemopperd wel en goed uitgelegd waarom ik zo boos was, dat dat vooral komt omdat ik bang (en verdrietig) was dat er iets gebeurd zou zijn. Ik denk dat ze het wel snapt nu 😉
Verder is ze de hele middag poeslief geweest, dus het heeft wel wat indruk gemaakt.
Ze is 8 bijna 9. Maar ze gaat al een tijdje aan deze kant van het dorp alleen naar vriendinnetjes of naar tennis en dat gaat normaal gezien ook goed. Maar dan wil ik wel weten waar ze isquote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:17 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Hij wil liever nog langer blijvenWe hebben wel eerder een nacht bijgeboekt maar nu zijn we met de trein. En om dat te verstellen zal niet gaan en de ticketprijs is nu sky high
![]()
Wat er dan door je heengaat he. Hoe oud is ze?
En tuurlijk mopper je, das je goed recht als moeder![]()
Maar fijn dat je de schrik kwijt bent. Kan ook blijven hangen
Oh, dan zal het hopelijk een eenmalige actie zijn geweest. Maar je hebt helemaal gelijk: je moet altijd weten waar ze isquote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:25 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ze is 8 bijna 9. Maar ze gaat al een tijdje aan deze kant van het dorp alleen naar vriendinnetjes of naar tennis en dat gaat normaal gezien ook goed. Maar dan wil ik wel weten waar ze is
We gaan niet met de Thalysquote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:05 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
We zitten in Hayes, niet echt toeristischNouja, verkennen we die buurt wel lopend. Zoon is vooral teleurgesteld en wil een dag langer blijven. Daggut niet. Kost me voor 1 dag meer dan de helft als voor 8 nachten.
Hoe is het met je na de schrik van gister?
[..]
Als het goed is, krijg je een paar dagen tevoren een mail van ns met updates. Zal voor je meeduimen
Juist om dit soort dingen overweeg ik wel onze dochter een telefoon te geven zo gauw ze oud genoeg is om zelf ergens heen te gaan (ze is bijna 7, dus misschien ergens volgend jaar). Zelfstandigheid is prima, maar ik wil haar wel kunnen bereiken.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:25 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ze is 8 bijna 9. Maar ze gaat al een tijdje aan deze kant van het dorp alleen naar vriendinnetjes of naar tennis en dat gaat normaal gezien ook goed. Maar dan wil ik wel weten waar ze is
Maar verwacht je dan dat ze altijd met tas gaat buitenspelen oid? Mijn kinderen laten juist losse dingen die ze meenemen (een tas, jas die uit gaat, bal etc) overal slingeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:41 schreef SaskiaR het volgende:
Wij wonen in het stadscentrum, dus daar is het altijd druk. Vriendjes wonen hier ook niet in de buurt. Dus als ze alleen buiten gaat spelen, kan ze zomaar worden aangereden door een fietser ofzo (dit is al eens gebeurd). In een rustige buurt waar mensen elkaar kennen zou ik haar wel zonder telefoon laten gaan.
Nou ja, en dit idd, zoon is zelfs een keer z'n fiets vergeten. Die had ie bij de bakker voor de deur gezet toen ie een kindersurprise-ei ging kopen daar. Ook niet op slot gezet. Toen afgeleid, gaan spelen, en te voet naar huis gekomen. Toen we er later achter kwamen dat zijn fiets niet in de schuur stond, gaan rondkijken, en toen had de bakker m dus in de winkel gezet, die inmiddels dicht was. Zoonlief is de dag er na netjes zijn fiets gaan terugvragen bij de bakker, en is m gelukkig sindsdien niet meer vergeten (op slot zetten blijft lastig).quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:03 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar verwacht je dan dat ze altijd met tas gaat buitenspelen oid? Mijn kinderen laten juist losse dingen die ze meenemen (een tas, jas die uit gaat, bal etc) overal slingeren.
12GB? Wow.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:05 schreef Mushanga71 het volgende:
Dochter kreeg toen ze in groep 7 zat een foon. Alleen prepaid bellen en smssen, meer kon er ook niet mee. Das een jaar of 13 geleden.
Zoon heeft voor zijn 11e verjaardag in groep 8 een smartfoon gekregen, met abo voor 12gb. Foon en abo kosten me 27,50 per maand. Hij heeft 1x al zijn gb verbruikt door een Disney+ film te kijken. Dat doet ie dus nooit meer![]()
Zonder foon komt ie niet buiten. Zal schijnveiligheid zijn, maar goed. Als er wat is en zo.
Hij heeft een soort van heuptasje en die gaat altijd en overal mee.
Ik heb maar 2gb, ook sim only voor 9,80 per maand en die is nog nooit opgeraaktquote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:29 schreef Bami het volgende:
[..]
12GB? Wow.Kom ik daar met mijn 4, haha. Maargoed, mijn (Sim-only) abonnement is dan ook wel een stuk goedkoper.
klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:35 schreef Quoi het volgende:
@:Tink89 sterkte ermee!
Ik was afgelopen 3 dagen met Max alleen op stap en kwam de eerste dag in een andere dimensie terechtAlsof ik met een puber weg was. Hij miste zijn vader, wou naar huis, vond mij maar stom en wilde niks. En denk er dan die lange benen bij.... Uiteindelijk bleek hij 'gewoon' moe van de eerste reisdag (die best intensief was, geef ik toe, 2 uur met OV - 3 keer overstappen - en op de fiets nog naar ons overnachtingsadres) en was hij het de volgende dag vergeten. Het was ook de eerste keer saampjes op vakantie, dus beetje gek vond hij het wel.
De rest werd ge-wel-dig. Tiengemeten is een aanrader: niet teveel te doen, die OERRR-speeltuin waarin je vlotten kunt bouwen etc, en na de laatste pont terug om 17:00 uur ben je aangewezen op 1 herberg, schuif je daar aan aan een lange tafel voor eten met wildvreemden, die erna leuke bekenden zijn. Ik zat dus bij het kampvuur te ouwehoeren, terwijl Max bramen plukte, die tot dubieuze jam maakte en speelde met de rest van de kinderen. Rond middernacht gingen we samen naar bedDaar moet hij nog wel wat dagen van bijkomen btw, maar whatever.
quote:Op zondag 24 juli 2022 09:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
klinkt heerlijken jullie hebben geluk gehad, ik las dat de speelnatuur nu weer gesloten is vanwege iets in het water.
Inpakstressquote:Op zondag 24 juli 2022 09:31 schreef Mushanga71 het volgende:
Overmorgen op vakantie. Moet alles nog doen, inclusief wassen. Halloooo stress en hyperventilatie![]()
Geloof dat ik het ernaar uitkijken leuker vind dan daadwerkelijk gaan
Klinkt bekend jahquote:Op zondag 24 juli 2022 10:15 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Inpakstress![]()
Heb ik ook altijd last van tot ergernis van man, die alleen wat kleding voor zichzelf in een tas gooit in 5 minuten en zegt dat stressen echt niet nodig is.
Veel plezier alvast!
Herkenbaar. En dan "boos" zijn als hij wat mist. Zo had hij een keer geen dingen bij zich. En ook een keer geen handdoeken.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:15 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Inpakstress![]()
Heb ik ook altijd last van tot ergernis van man, die alleen wat kleding voor zichzelf in een tas gooit in 5 minuten en zegt dat stressen echt niet nodig is.
Veel plezier alvast!
Dingen? Das nogal breed.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:44 schreef F_r het volgende:
[..]
Herkenbaar. En dan "boos" zijn als hij wat mist. Zo had hij een keer geen dingen bij zich. En ook een keer geen handdoeken.
Ja boos is een groot woord en zijn idee is ook ‘dan kopen we het daar wel’ maar dat vind ik zo zonde van de tijd om dan weer ergens een winkel op te moeten gaan zoeken terwijl we ook iets hadden kunnen ondernemen in plaats van winkelen wat niemand leuk vind.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:44 schreef F_r het volgende:
[..]
Herkenbaar. En dan "boos" zijn als hij wat mist. Zo had hij een keer geen dingen bij zich. En ook een keer geen handdoeken.
That’s me.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:08 schreef Leandra het volgende:
Geen idee wie er wanneer naar het Gelredome ging voor een concert, maar dit is wel iets om rekening mee te houden:
https://www.gld.nl/sport/(...)tig-de-komende-weken
Oh ik leef met je mee.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:18 schreef Mushanga71 het volgende:
Oh, ik maak me ook niet druk mochten we wat vergeten. Zolang ik mn medicijnen en bankpas maar heb.
Die eerste was van vandaag? Daar zat een papieren iets in een zak
Echt he, wat een kutzooi wordt datquote:
Too much stress will kill youquote:Op zondag 24 juli 2022 12:16 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Echt he, wat een kutzooi wordt dat![]()
Ik heb mijn dag niet vandaag, geloof ik
Oh meh...quote:Op zondag 24 juli 2022 12:14 schreef Mushanga71 het volgende:
Kennen jullie die reflex dat als er iets valt, je dat probeert op te vangen met je voet?
Doe dat níet met een blik worstjes en een scheenbeen![]()
Echt he? Nog ff en ik kan niet eens meer op vakantiequote:Op zondag 24 juli 2022 12:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Too much stress will kill you![]()
Herkenbaar allemaal, wel.
Had ik eerder moeten wetenquote:Op zondag 24 juli 2022 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh meh...
https://www.maxvandaag.nl(...)04%20aspirines%20toe.
Hopelijk hè je alle pech thuis, en gaat alles op vakantie perfect
Wat een lollige oplossing. Ik ken alleen maar weinig mensen die standaard aspirine in huis hebben.quote:Op zondag 24 juli 2022 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh meh...
https://www.maxvandaag.nl(...)04%20aspirines%20toe.
Hopelijk hè je alle pech thuis, en gaat alles op vakantie perfect
Unpopulair opinion.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:28 schreef TolstoiFan het volgende:
K*t K*t K*t Simon heeft net een positieve zelftest![]()
Hopelijk gaan we geen estafette doen, want dan valt onze vakantie over 2 weken in het water.
Mensen testen natuurlijk ook met de hoop op een negatieve uitslag en een zuiver geweten.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Unpopulair opinion.
Als je niet test kan hij ook niet positief zijn.
/unpolulair opinion
Waarom?quote:Op zondag 24 juli 2022 14:03 schreef TolstoiFan het volgende:
Het meest lullige is nog dat we gister op een verjaardagsfeestje geweest zijn, waar Simon met diverse kinderen gespeeld heeft...... Vanochtend was ie opeens wat verkouden, niezen en wat hoesten. Hij wilde spelen met kindjes uit de straat, dus uit voorzorg getest, bleek de test in no time positief. Hij voelt zich verder prima op het hoesten en niezen na.
Manlief wil toch een GGD test, zodat het vastligt, mede ook met het oog op het najaar.
We voelen ons wel erg lullig naar alle mensen, die gister ook op die verjaardag waren.
Dit:quote:Op zondag 24 juli 2022 13:28 schreef TolstoiFan het volgende:
K*t K*t K*t Simon heeft net een positieve zelftest![]()
Hopelijk gaan we geen estafette doen, want dan valt onze vakantie over 2 weken in het water.
Het is dat zoon laatst wilde testen om te laten zien dat ie géén corona hadquote:Op zondag 24 juli 2022 13:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Unpopulair opinion.
Als je niet test kan hij ook niet positief zijn.
/unpolulair opinion
Gatver, ik vind dat echt suf dat buitensluiten.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:59 schreef mousemicky het volgende:
Over buitensluiten en telfoons/app groepen, dat zie ik dus juist bij dochters van vriendinnen in groep 7 gebeuren. App groepjes die gemaakt worden met de naam 'bovenbouw 6 zonder *naammeiske*', meiden die samen plannen maken om iemand te negeren via de app etc. Is dat een meidending, of gebeurt dit ook onder jongens? Erg naar iig, en de juf heeft hier dus ook op moeten ingrijpen. Zolang er dus een meerderheid is zonder telefoon (volgend jaar zit. Oudste in groep 6) vind ik dat wel prettig
Succes met stressen, adem in... adem uit...quote:Op zondag 24 juli 2022 10:29 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Klinkt bekend jah![]()
Maar hij gaat niet mee, ga alleen met zoon. En dat geeft nu ffies nóg meer stress: inpak én reisstress![]()
Dank! Gaat wel lukken![]()
Eerste was draait.
Dat hoeft niet toch? Misschien ook iemand zonder klachten?quote:Op zondag 24 juli 2022 14:29 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dit:
[..]
Het is dat zoon laatst wilde testen om te laten zien dat ie géén corona had
Jouw zoon heeft het ook van een niet-geteste dus waarom lullig voelen?
Edit: Sterkte en beterschap![]()
Ik heb het alleen hiervoorquote:Op zondag 24 juli 2022 13:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat een lollige oplossing. Ik ken alleen maar weinig mensen die standaard aspirine in huis hebben.
Vriendin doet dat dus ook bij haar dochter. Maar die meiden zijn gehaaid hoor, zag screenshots met daarin iets als: 'ik ga nu deze groep weer even wissen, want m'n moeder leest vanavond m'n WhatsApp, voeg mij later weer toe ok?'quote:Op zondag 24 juli 2022 16:14 schreef Nijna het volgende:
[..]
Gatver, ik vind dat echt suf dat buitensluiten.
Wij hebben, toen de jongste werd buitengesloten omdat ze geen telefoon had, dat ook met juf besproken. Ik weet niet meer of ze er ook echt iets mee heeft gedaan in de klas.
Wij hebben trouwens zolang ze nog op de basisschool zaten, altijd wel meegelezen in whatsapp. Was ook de afspraak. En ook uitgelegd dat we dat deden zodat we konden helpen als er iets vervelends gebeurde.
Als mijn zoon dat zou flikken kon hij z'n telefoon inleverenquote:Op zondag 24 juli 2022 16:30 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Vriendin doet dat dus ook bij haar dochter. Maar die meiden zijn gehaaid hoor, zag screenshots met daarin iets als: 'ik ga nu deze groep weer even wissen, want m'n moeder leest vanavond m'n WhatsApp, voeg mij later weer toe ok?'
Ik denk dus dat je als ouder nooit 100% alles meekrijgt. Vriendin kreeg deze screenshots door van een andere ouder, die was haar kind te snel af geweest denk ik...
Huuuu.quote:Op zondag 24 juli 2022 12:14 schreef Mushanga71 het volgende:
Kennen jullie die reflex dat als er iets valt, je dat probeert op te vangen met je voet?
Doe dat níet met een blik worstjes en een scheenbeen![]()
Mezelf dat ook maar proberen af te leren dan, al weet ik niet hóe want het gebeurt echt zo snel!quote:Op zondag 24 juli 2022 18:20 schreef Bami het volgende:
[..]
Huuuu.
Ik heb mezelf die reflex vrij actief afgeleerd, laat best we vaak iets vallen en het is zelden iets dat ik met mijn voet op wil vangen. Dus nu accepteer ik maar gewoon dat het valt, meestal blijft datgene en de vloer wel heel. Soms niet.
Dat zeg ik toch? Niet getest dusquote:Op zondag 24 juli 2022 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat hoeft niet toch? Misschien ook iemand zonder klachten?
@:Tolstoifan, ik zou als ik jullie was niet testen tenzij je klachten was. Als je toch wilt testen, dan tot over 4 dagen testen maar erna niet meer, dan zit je met die 10 dagen safe.
En ik duim dat jullie er weinig last van hebben
Ik had het idee dat wij een van de weinige ouders in de klas waren die meelazen op de basisschool...quote:Op zondag 24 juli 2022 16:30 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Vriendin doet dat dus ook bij haar dochter. Maar die meiden zijn gehaaid hoor, zag screenshots met daarin iets als: 'ik ga nu deze groep weer even wissen, want m'n moeder leest vanavond m'n WhatsApp, voeg mij later weer toe ok?'
Ik denk dus dat je als ouder nooit 100% alles meekrijgt. Vriendin kreeg deze screenshots door van een andere ouder, die was haar kind te snel af geweest denk ik...
Jupquote:Op zondag 24 juli 2022 21:48 schreef Leandra het volgende:
@:Mushanga71 ik neem aan dat jullie allemaal een paspoort hebben, want met een ID-kaart kom je het VK niet meer in
* Leandra moet even een paspoort voor de 11-jarige gaan aanvragen...
quote:Op zondag 24 juli 2022 21:54 schreef Leandra het volgende:
Fortnite zie ik hier ook op TV gespeeld worden terwijl meneer met een koptelefoon aan zijn telefoon, en videobellen op zijn telefoon aan (beeld meestal op het plafond gericht).
Met 1 of 2 klasgenoten, of met 1 klasgenoot wiens expat ouders weer in NL neergestreken zijn en dan ook weer een buitenlandse vriend van die klasgenoot erbij, dan spreken ze allemaal Engels.
Ik had pas wel zoiets van WTF? Waarom praat je Engels, maar het was al snel duidelijk
Top!quote:Op zondag 24 juli 2022 22:19 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
JupVan zoon was verlopen dus wilde in de meivakantie gaan aanvragen. Konden we pas in juni terecht
maar gelukkig nog op tijd.
[..]
Ja, dat Engels gaat wel lekker zoquote:
Het is wel een goeie manier om Engels te leren. Zoon spreekt ook redelijk Engels en dat heeft ie echt niet op school geleerd.
Het zal per gemeente vast verschillen, maar met het online verzetten van de afspraak kreeg ik ineens veel meer opties, ook eerdere data.quote:Op zondag 24 juli 2022 22:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Weet niet of je het paspoort snel nodig hebt? Hier is het iig drama qua aanvraagtijd.
Het zal idd verschillen. Hier moest het online en eerste mogelijkheid was 6 weken later.quote:Op zondag 24 juli 2022 22:38 schreef Hupje het volgende:
[..]
Het zal per gemeente vast verschillen, maar met het online verzetten van de afspraak kreeg ik ineens veel meer opties, ook eerdere data.
Kennelijk zou ik morgen al terecht kunnenquote:Op zondag 24 juli 2022 22:43 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Het zal idd verschillen. Hier moest het online en eerste mogelijkheid was 6 weken later.
@:Leandra ik weet niet hoe het bij jouw gemeente is?
Oooh, dan valt het bij jouw gemeente heel erg mee. En je hebt tijd zatquote:Op zondag 24 juli 2022 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk zou ik morgen al terecht kunnen
Morgen maar eens een afspraak inplannen voor eind september
Hier is ook de afspraak niet met je hoofd in beeld.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:45 schreef Mushanga71 het volgende:
Dochter had vroegah msn, las ik ook mee.
Zoon heeft nu van alles en nog wat, maar heeft een postverbod (insta, tiktok en weet ik het). Ik wil nérgens zijn gezicht tegenkomen en hij houdt zich daaraan.
Hij heeft ook discord. En hij heeft via fortnite een vriendje gevondenZitten ze beide met hun foon aan te gamen
Doet ie ook met andere vriendjes maar daar ken ik de ouders van.
Hij zat wel in de klassenapp maar postte amper wat, las alleen mee als hij er zin in had.
Qua pesten viel het gelukkig mee, deden ze liever irlMaar via via kwamen er wel es teksten voorbij en blokte hij die persoon.
En hij heeft een YouTube kanaal. Post hij op, maar zonder zijn hoofd. Wil dat gewoon absoluut niet hebben.
En nu afwachten hoe het op het VO gaat...
hier ook inderdaad. En ook niet je eigen naam noemen (of van vriendjes)quote:Op maandag 25 juli 2022 08:09 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hier is ook de afspraak niet met je hoofd in beeld.
@:Quoi sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |