Wat de pot schaft 🤣quote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:08 schreef lunapuella het volgende:
Wat eten jullie kinderen in de hitte? Mijne houden niet van salade, zelfs niet van losse tomaatjes en komkommer
Oh fuck, timing.. Veel beterschap voor jullie beiden!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Aaaaaargh! Mijn vriend heeft gister ochtend zijn heup gebroken en is er gisteravond aan geopereerd. Prothese in de heupkop was er nodig.
Gisteren had ik nergens last van en vandaag ineens veel corona klachten. Thuistest gedaan en er kwamen al snel 2 streepjes.Wat een beroerde timing zeg! Nu kan ik niet meer op bezoek komen. Balen!!!!!
Wij eten ook alles wel, maar ik probeer wel makkelijke/snelle dingen. Veel te warm bij t fornuis dan.
Och wat een ellende bij elkaarquote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Aaaaaargh! Mijn vriend heeft gister ochtend zijn heup gebroken en is er gisteravond aan geopereerd. Prothese in de heupkop was er nodig.
Gisteren had ik nergens last van en vandaag ineens veel corona klachten. Thuistest gedaan en er kwamen al snel 2 streepjes.Wat een beroerde timing zeg! Nu kan ik niet meer op bezoek komen. Balen!!!!!
Wij eten ook alles wel, maar ik probeer wel makkelijke/snelle dingen. Veel te warm bij t fornuis dan.
Dank je!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:20 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Oh fuck, timing.. Veel beterschap voor jullie beiden!
Dank je!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Och wat een ellende bij elkaar![]()
Sterkte
Wat wij willen maken. Wraps zelf vullen werkt altijd goed, broodje hamburger, pastasalade, dingen die snel klaar zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:08 schreef lunapuella het volgende:
Wat eten jullie kinderen in de hitte? Mijne houden niet van salade, zelfs niet van losse tomaatjes en komkommer
5 dagen maar moet dan wel klachtenvrij zijn, anders wachten tot klachtenvrijquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat tegenwoordig de regels zijn trouwens? 5 dagen isolatie?
De rijksoverheid valt bij mij telkens uit.
Beide kinderen zijn trouwens negatief. Tyler vermijd me nu, die is bang dat hij besmet word en heel ziek gaat worden. Hij heeft volgende week nog 3 leuke dingen op de planning staan met zijn school begeleidingsclubje.
Game middag, Drouwenerzand en zelf pizza's maken en spelletjes doen.
Volgens mij kan dat gewoon doorgaan als hij geen klachten heeft toch?
Wij hebben een tafel vol keuze oa komkommer, paprika, sla, wortel, avocado. Verder dingen zoals kipfilet en runderrookvlees en als ik zin heb om het te maken pulled chicken. Zuivelspread, roomkaas om te besmeren. Kinderen eten dat echt goed, ze moeten de wrap wel echt vullen dus flink beleggen. Gelukkig zijn ze gek op rauwkost.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:11 schreef Kyara het volgende:
Wat doen jullie altijd in wraps?
Hier ook meestal snel & makkelijk bij warm weer. Salade, broodje gezond, dat soort dingen.
Sterkte Ingrid, wat een timing.
Ik hoop dat ze ook overkappingen hebben dan, ik zie mijn kind dinsdag niet graag in zijn zwembroek lopen, ongeacht factor 50.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:41 schreef Roosje84 het volgende:
Bij ons hebben de Kids tropen rooster volgende week dus zijn ze op de lange dagen al om 13:00 klaar ipv 15:00 en op het aangepaste programma staan al zaken als waterspelletjes. Sowieso worden ze maandag en dinsdag in badkleding verwacht.
Dus zo erg is die laatste schoolweek ook niet op deze manier.
Ooooooh, Ingrid! Wat een kutzooi! Sterkte en knuffel voor jullie beidjesquote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Met als aanvulling: na 10 dagen mag je sowieso uit isolatie, ook als niet klachtenvrij.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
5 dagen maar moet dan wel klachtenvrij zijn, anders wachten tot klachtenvrij
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon de keukenprutser heeft net iets gebrouwen en ik moet proevenHet ziet eruit als klonterige roze pap. Nee, dank je
En dan issie nog beledigd ook dat ik geen hapje wilquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:29 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
En dan issie nog beledigd ook dat ik geen hapje wil
Jah, zn best gedaan om de keuken in een giga tyfuszooi te veranderenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar hij heeft zo zijn best gedaan..
LOL, ik ookquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:40 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jah, zn best gedaan om de keuken in een giga tyfuszooi te veranderen![]()
Hij heeft zn vader gebeld of die straks wil proeven. Die wens ik sterkte
Teletubbie-pap?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon de keukenprutser heeft net iets gebrouwen en ik moet proevenHet ziet eruit als klonterige roze pap. Nee, dank je
Met klonten jaquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:59 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Teletubbie-pap?
@:_ingrid_ beterschap voor jullie!
Oh, dat is echt wel mijn nachtmerrie.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:30 schreef Mushanga71 het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)m-bij-trein-te-komen
Geen last van gehad. We hadden een uberAl waren er véél wegen afgesloten en moest ik de chauffeur een sluiproute laten rijden om thuis te komen
quote:Op zondag 17 juli 2022 00:00 schreef livelink het volgende:
Het kwartje Toto en Mushanga viel bij mij trouwens pas vandaag
Het komt gelukkig niet zo vaak voor. Hoewel, paar jaar geleden was het Toto in Ziggo én de Toppers in de arena 😳quote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is echt wel mijn nachtmerrie.
quote:Op zondag 17 juli 2022 00:00 schreef livelink het volgende:
Het kwartje Toto en Mushanga viel bij mij trouwens pas vandaag
Ochquote:Op zondag 17 juli 2022 13:20 schreef mousemicky het volgende:
Er komen hier net 4 ambulances voorbij, en de traumaheli landt vlak bij het zwembad (zwemplas) . Dochter van vriendin viert daar nu haar kinderfeestje
Oh bah! Wat een ongerustheid.quote:Op zondag 17 juli 2022 13:30 schreef mousemicky het volgende:
Volgens mij is dochter alleen met haar vriendinnen (ze wordt 11). Vriendin reageert niet op appje, maar die probeert waarschijnlijk nu ook haar dochter te bereiken.
Nee, dat is zeker niet vreemd dat je lijf en hoofd even niet meewerken. Sterkte met wat je nog moet doen en een rustige avond gewenst.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:43 schreef Tink89 het volgende:
Oef da's spannend! Hopelijk is iedereen in orde.
Ik was net even heel boos op m'n lijf. Maar toen realiseerde ik me dat ik na vier dagen op een nieuwe baan, een dag alleen met de kinderen (van wie eentje ziekig), een dag met peutergym en een rondje kinderboerderij en dan ook nog een slecht slapende dreumes en grote boodschappen doen enzo omdat de AH niet kon leveren misschien ook niet van mijn lijf en hoofd moet vragen om een middag op een feestje te zijn en dan ook nog te blijven eten. Dus net een heel fijn feestje verlaten om thuis in het donker en de koelte even te kalmeren en zo hopelijk niet te spugen van vermoeidheid. Doseren Tink, doseren....
Dus nu snel iets makkelijks eten, kids in bed en dan tassen inpakken, tafel dekken en slaaaapen. Ik hoop er om 20 uur in te liggen.
Doseren is zó moeilijk. Maar ook saaiquote:Op zondag 17 juli 2022 17:43 schreef Tink89 het volgende:
Oef da's spannend! Hopelijk is iedereen in orde.
Ik was net even heel boos op m'n lijf. Maar toen realiseerde ik me dat ik na vier dagen op een nieuwe baan, een dag alleen met de kinderen (van wie eentje ziekig), een dag met peutergym en een rondje kinderboerderij en dan ook nog een slecht slapende dreumes en grote boodschappen doen enzo omdat de AH niet kon leveren misschien ook niet van mijn lijf en hoofd moet vragen om een middag op een feestje te zijn en dan ook nog te blijven eten. Dus net een heel fijn feestje verlaten om thuis in het donker en de koelte even te kalmeren en zo hopelijk niet te spugen van vermoeidheid. Doseren Tink, doseren....
Dus nu snel iets makkelijks eten, kids in bed en dan tassen inpakken, tafel dekken en slaaaapen. Ik hoop er om 20 uur in te liggen.
Ik zou Tiengemeten laten voor wat het is en ergens anders heen gaan. De Beekse Bergen Lake Resort bijvoorbeeld. Zwemwater genoeg daar, binnen en buiten.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Doseren is zó moeilijk. Maar ook saaiDus bedenk maar wat je allemaal wel hebt gedaan en dan nu gas terug. Je moet soms een grens over om 'm aan te voelen. En heel veel meer van dat soort cliché's
Oh wij zijn een 2 dagen met de camper op pad geweest, alleen voelt het als een hele week. Vanaf het huis van vrienden liepen we even naar Landal 't Loo en wat een tof park is dat. Lekker gezwommen in de plas met dit weer![]()
En ik kijk als een berg op naar onze mini-vakantie vanaf dinsdag naar Tiengemeten. Had ik nu maar niet geboekt. Het is een onbeschut eiland en de natuurspeelplaats met afkoelmogelijkheid is gesloten vanwege zwemmersjeuk. Wat moeten we dán met z'n tweetjes met die warmte?![]()
Ik ben aan het kijken naar alternatieven.
Ja alleen even een lastminute vindenquote:Op zondag 17 juli 2022 19:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik zou Tiengemeten laten voor wat het is en ergens anders heen gaan. De Beekse Bergen Lake Resort bijvoorbeeld. Zwemwater genoeg daar, binnen en buiten.
Je kan met de camper naar de dagcamping van de M'veense plassen. Top met hitte, je kan heerlijk in de schaduw staan met je camper en het dagcamping deel is rustig. Genoeg waterpret. Dan rijd je daarna een klein stukje naar bijv de Wilgenplas om daar op een camperplek te overnachten. (Of in ons huis, maar daar is het vast snikheet komende week....)quote:Op zondag 17 juli 2022 20:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja alleen even een lastminute vindenEn kosteloos annuleren wordt 'm ook niet meer... En ik ben nogal bankroet.
Dus als iemand goede lastminutes weet...
Maar goed, eerst die smurf eens op bed leggen. Die mocht naar Oranje kijken en stuitert door het huis.
Ik wil even niet kamperen. We rollen net de camper uit na dit weekend en gaan einde zomervakantie weer. Ik heb google aangeslingerd.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:41 schreef exode het volgende:
[..]
Je kan met de camper naar de dagcamping van de M'veense plassen. Top met hitte, je kan heerlijk in de schaduw staan met je camper en het dagcamping deel is rustig. Genoeg waterpret. Dan rijd je daarna een klein stukje naar bijv de Wilgenplas om daar op een camperplek te overnachten. (Of in ons huis, maar daar is het vast snikheet komende week....)
Hier de waterspeeltuin ook: te warm. Kom op mensenquote:Op maandag 18 juli 2022 15:46 schreef Mushanga71 het volgende:
Kreeg bericht van ah: morgen geen bestelling want te warm. Vraag me af of de politie, brandweer, ambu en alle andere beroepen die wél werken ook maar stoppen omdat warm![]()
En dan hebben ze nog wel airco in de auto. Echt
Mijn broer moet ook gewoon post bezorgen. In de hitte.
Heb mijnes nog kunnen verplaatsen naar woensdag. Hopelijk is het dan met 26 graden níet te warm om te bezorgen
De waterspeeltuin óók? Ze zijn gek.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hier de waterspeeltuin ook: te warm. Kom op mensen![]()
Wij gaan morgen naar de bios. Lekker koel.
Kinderopvang sluiten kan best hoor. Die ouders kunnen vast allemaal thuiswerken!quote:Op maandag 18 juli 2022 15:59 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
De waterspeeltuin óók? Ze zijn gek.
Hoop dat de bios morgen ook niet sluit, smeltende film ofzo![]()
Hop, kinderopvang ook op sommige locaties![]()
https://nos.nl/l/2437293
Tuurlijk want iedereen kan thuiswerkenquote:Op maandag 18 juli 2022 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kinderopvang sluiten kan best hoor. Die ouders kunnen vast allemaal thuiswerken!![]()
Mijn werkweek zou woensdag pas beginnen en daarna 2 weken vakantie. Werd ik vanmorgen geappt of ik vannacht en morgen voor mijn collega kan invallen.![]()
Zooo geen zin in maar ja.
Dan ben ik wel vrijdag vrij. Ook wel chill.
Hoe is het afgelopen?quote:Op zondag 17 juli 2022 13:30 schreef mousemicky het volgende:
Volgens mij is dochter alleen met haar vriendinnen (ze wordt 11). Vriendin reageert niet op appje, maar die probeert waarschijnlijk nu ook haar dochter te bereiken.
Ik krijg morgen een brievenbus pakketje, staat iig dat het morgen bezorgd wordt.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:52 schreef Bottoms_up het volgende:
Van mij mag Postnl volgen. Kan mijn pakketje voor morgen helaas niet wijzigen in de app.
Snap wel dat het balen is van de boodschappen.
Oooh, villa voltaquote:Op maandag 18 juli 2022 17:24 schreef exode het volgende:
Kom allemaal naar de Efteling, ik ben 6 x nat gespoten door een medewerker. En verder is het dus inderdaad goed te doen. Lekker in de schaduw gebleven en RUSTIG. Langste wachttijd was 5 minuten voor Villa Volta.
Juul ging voor het eerst in een achtbaan, Max en Moritz, die is verslaafd nu. Nog een keer!
Wij gaan hier tot vrijdag genieten. Houd het koel morgen!
Elektrisch ja, pre, voeten apart van rug verstellen heerlijk, IKEA doet t super goed hier.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom binnenvallen met een vraag voor iemand die herstellende is van ziekte en prettiger wil kunnen slapen. Wie heeft er ervaring met een verstelbare lattenbodem? Wat moet zo’n ding absoluut kunnen? Is elektrisch een must? Wat is een goed merk/goede leverancier?
Dochter van vriendin bleek bij een ander zwembad te zijn (natuurbad was 'vies', het moest een chloorbad zijn van de pré-puber), dus eigenlijk geen idee. Niks gezien in lokale media, dus ik ga er van uit dat het goed is afgelopen.quote:
Geen ervaring, maar check ook even of het matras met verstelbare lattenbodem kan - mijn pocketvering matras stond bij dat dat niet kan (vandaar ook geen ervaring mee).quote:Op maandag 18 juli 2022 16:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom binnenvallen met een vraag voor iemand die herstellende is van ziekte en prettiger wil kunnen slapen. Wie heeft er ervaring met een verstelbare lattenbodem? Wat moet zo’n ding absoluut kunnen? Is elektrisch een must? Wat is een goed merk/goede leverancier?
Welke is dat? Ik kan alleen deze vinden en die is geloof ik niet elektrisch en de voeten zijn ook niet verstelbaar.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Elektrisch ja, pre, voeten apart van rug verstellen heerlijk, IKEA doet t super goed hier.
Wij zijn hier een keer geweest met mijn schoonouders;quote:Op maandag 18 juli 2022 19:35 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand die een leuke tip heeft voor een restaurant in het midden van het land, waar je lekker kunt eten? Rond regio Amersfoort / Leusden / Soest. Bij voorkeur geen eetcafé en met een terras en makkelijk parkeren.
Nu kon het ineens wel maar kon ik geen Postnl punt kiezen. Beetje jammer want daar liggen er al 2quote:Op maandag 18 juli 2022 17:12 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik krijg morgen een brievenbus pakketje, staat iig dat het morgen bezorgd wordt.
Raar dat je het niet kan wijzigigen.
Was nog op tijd en kon de bestelling gelukkig nog verplaatsen naar woensdag. Maar als men te laat is, zitten de komende dagen al vol.
Soms kunnen dit soort dingen tijdelijk gehuurd worden via de thuiszorgwinkel. Voor mijn moeder hebben we bijvoorbeeld een speciaal matras gehuurd tegen doorligplekken.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:43 schreef Claudia_x het volgende:
Zoeken maar in de winkel hadden ze die ook elektrisch.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welke is dat? Ik kan alleen deze vinden en die is geloof ik niet elektrisch en de voeten zijn ook niet verstelbaar.
https://bavoort.nl/quote:Op maandag 18 juli 2022 19:35 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand die een leuke tip heeft voor een restaurant in het midden van het land, waar je lekker kunt eten? Rond regio Amersfoort / Leusden / Soest. Bij voorkeur geen eetcafé en met een terras en makkelijk parkeren.
Ja en hij is echt al oud. We hebben ook wel afgesproken dat als ze echt een complexe tumor oid tegenkwam ze hem dan direct in zouden laten slapen, hij moet wel enige kwaliteit van leven houden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:48 schreef Phaidra het volgende:
Nou, als je zwanger bent is het toch wel heel fijn dat je niet af zit te fikken van de hitte. Sterkte voor de hamster, narcose is toch altijd spannend bij die kleine beestjes...
30 is wel echt te warm voor een comfortabele nacht idd. Fijn dat het te doen is! Hopelijk blijft dat zo, en morgen is het gelukkig alweer een stuk normaler qua temperatuur.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:48 schreef Phaidra het volgende:
Hier is het wel te doen. In de huiskamer is het nu 25,5 graden, op de slaapkamers van de jongens hebben we ook airco. Hij staat nu op 23 graden, ik denk dat ik 'm straks naar 24 zet. Het hoeft niet koud, maar zonder airco werd het tegen de 30 en dat slaapt niet fijn.
Yay, go hamsterquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:45 schreef Bami het volgende:
Alles is goed gegaan met de hamster.Nu nog even afwachten of het wondje ook goed herstelt natuurlijk, maar so far so good.
En huuuu wat is het warm buiten. Daar ga ik morgen pas weer heen hoor.
Natuurlijke schaduw helpt zoveel.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:50 schreef exode het volgende:
Opsom!
Huisje zonder airco in Bosrijk. 22,5 graad in de woonkamer.
Oh en 6x blijven zitten in Max en Moritz is niet handig. Ik moest echt even bijkomen.
Gelukkig werd ik daarna tot mijn onderbroek nat in de Piranha.
Fijn dat hij weer thuis isquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben blij dat we nu 2 plafondventilatoren hebben!
Vriend is gisteren thuis gekomen en net is pas het bed geleverd. Foutje van het ziekenhuis.
Afstand van hem houden lukt niet goed, want ik moet hem helpen. En vannacht heeft hij boven geslapen, naast mij.
Ze moeten ook wel echt hoog zijn om wat te doen. Wij hebben 2 boompjes in onze voortuin, maar toch een markies gedaan. In de zomer staat de zon zo hoog.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:52 schreef Bami het volgende:
[..]
Natuurlijke schaduw helpt zoveel.Ik probeer man te overtuigen van meer boom in de tuin, maar hij is het nog niet met me eens.
Ik wil zo graag weer naar de Efteling.We zouden in december gaan maar toen kwam lockdown, daarna was ik zwanger dus nu mag ik in de helft van de attracties niet. Dat vind ik zonde van het geld, dus we wachten nog maar ff totdat de kleine er is en we haar bij een oppas achter durven te laten oid.
Klinkt alsof jullie het heel fijn hebben daar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |