Ik hoor net dat het traditie is dat de Japanse het tempo bepaald.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:24 schreef Szura het volgende:
Japanse gaat weer harakiri plegen door op kop te lopen
Nou, dat zou best eens kunnen ja.quote:
Omdat de NBC dat afdwingt.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens de OS programmeerden ze de meest Amerikaanse onderdelen in de nacht volgens mij
Ik maar één met sport, lekker rustig zo.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nu 3 schermen open. Toch een beetje OS-vibes.
Ik met UFC.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nu 3 schermen open. Toch een beetje OS-vibes.
Tijdens de volgende OS gaat dat lastig worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens de OS programmeerden ze de meest Amerikaanse onderdelen in de nacht volgens mij
Bijna altijd wel ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het traditie is dat de Japanse het tempo bepaald.
De NBC zal het moeten doen met primetime surfen!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:26 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Tijdens de volgende OS gaat dat lastig worden.
Ik zou ze er nog voor aanzien om het alsnog te proberen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:26 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Tijdens de volgende OS gaat dat lastig worden.
In 2012 zonden ze de 100 meter finale pas primetime uit volgens mijquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou ze er nog voor aanzien om het alsnog te proberen.
De luisteren tenminste naar de Nederlandse benamingquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:27 schreef Zorro het volgende:
Ik snap niet dat die kerels niet allemaal gediskwalificeerd worden. Niemand gooit met een hamer.
Dat is daar niet eens geheel ongebruikelijkquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2012 zonden ze de 100 meter finale pas primetime uit volgens mij
Is het Chris Froome?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |