Maar alcohol onttrekt vocht.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga alvast bierdrinken, zodat ik aankomende dinsdag al helemaal vol vocht zit.
[ afbeelding ]
Ik heb geen secundaire voorwaarde laat staan een CAO dus dinsdag sta ik gewoon lekker buiten en volg je plan dusquote:Op zondag 17 juli 2022 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga alvast bierdrinken, zodat ik aankomende dinsdag al helemaal vol vocht zit.
[ afbeelding ]
Ik ga ervan uit dat dit #FAKENEWS is. Je kunt wel met feiten aankomen, maar ik heb mijn eigen feiten mannetje!quote:
Misschien kan je een dagje thuiswerken?quote:Op zondag 17 juli 2022 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen secundaire voorwaarde laat staan een CAO dus dinsdag sta ik gewoon lekker buiten en volg je plan dus
Wordt lastig op zijn zachtst gezegd maar kan goed tegen hitte hoor en sta dinsdag stomtoevallig nog in Nijmegen te werken ook.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Misschien kan je een dagje thuiswerken?
#dtv
Van @Caland begrijp ik altijd dat de vierdaagsefeesten wel leuk zijn.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt lastig op zijn zachtst gezegd maar kan goed tegen hitte hoor en sta dinsdag stomtoevallig nog in Nijmegen te werken ook.
Even laten zien dat er mensen met doorzettingsvermogen bestaan.
Ik heb nog 2 en half uur om motivatie te vinden naar de supermarkt te gaan en anders brood of zoquote:Op zondag 17 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met boontjes en een hamburger.
Ik heb hier nog een maaltijdsalade liggen dus dat wordt hemquote:Op zondag 17 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met boontjes en een hamburger.
Pics van de hamburger?quote:Op zondag 17 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Avondkaasmarkt Alkmaar afgelast wegens angst voor smeltende kazenquote:Op zondag 17 juli 2022 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van @:Caland begrijp ik altijd dat de vierdaagsefeesten wel leuk zijn.
Kipfilet met aardappelen en worteltjes.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze smelten de kazen.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Avondkaasmarkt Alkmaar afgelast wegens angst voor smeltende kazen
Relatief dichtbij jou is het ook chaos
Ik heb een pokebowl met tonijnquote:Op zondag 17 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is wel een code rood waard in Alkmaar.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Avondkaasmarkt Alkmaar afgelast wegens angst voor smeltende kazen
Relatief dichtbij jou is het ook chaos
BBQquote:Op zondag 17 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
gohquote:Bij een steekincident in Rotterdam-Zuid is zondagmiddag een kind om het leven gekomen, meldt de politie. Een 22-jarige militair uit dezelfde stad is aangehouden als verdachte
*opquote:Op zondag 17 juli 2022 22:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
goh
@:caland @:onlogisch @:wereldgozer @:fetx @:rambodirk @:gurneyisbestoke @:zipportal @:erasmus @:timmmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |