Laatste uurtje voor drie weken vakantie.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:19 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet plintjes plakken. Eerst knippen. Maar daarvoor nog de meubels aan de kant schuiven.
Iemand spannendere bezigheden deze middag?
Oeh, dat klinkt jaloersmakend!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Laatste uurtje voor drie weken vakantie.
Vooral WOG....quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:19 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet plintjes plakken. Eerst knippen. Maar daarvoor nog de meubels aan de kant schuiven.
Werk jij nog een beetje thuis eigenlijk of weer op 'de zaak'?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Vooral WOG....
Beetje moe na gisteravond. Nog wat kleine admin dingen en dan is het weekend.
Kantoor. Ik ben geen thuiswerker. Thuis doe ik vrij weinig.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Werk jij nog een beetje thuis eigenlijk of weer op 'de zaak'?
Tevens eigenlijk de vraag aan de andere werkenden met kantoorachtige werkzaamheden.
Bezigheid hier is plas ophouden zodat we straks koffie drinken, plassen en andere zaken efficiënt kunnen combineren. Zat uitdaging voor vandaag
Nee, maar dat dachten beschaafde Oekraïners en Amerikanen ook... Barbarij blijkt een stuk sneller te kunnen oprukken dan je ziet aankomen als je zoekt naar sherry in de wei.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Staan....staan er Russen bij je op de stoep? Tjerry tussen de schapen? Wat?
Boodschappen gedaan, eten gemaakt voor liefste om straks mee te nemen (7 brood & 1 krentenbol, 3 eieren, kwark met fruit, toet van slagroom en lange vingers en chocokoffiekwark, macaronisalade met veel groente)quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:19 schreef Candaasje het volgende:
@Clubsoda waar was je? En allemaal hetzelfde merk?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:13 schreef Clubsoda het volgende:
Wij gingen zomaar op vrijdagmiddag even de stad in. Ik had last minute een bra-fitting geboekt en nu heb ik een hele stapel bh's die fantastisch zittenRib uit je lijf wel
Andere baan andere baan hoezee hoezeequote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:49 schreef sigme het volgende:
@:candaasje wat ga je doen om te voorkomen dat je opbrandt?
Hoop dat dat gewoon zo kan blijven deze herfst/winter. Zo belangrijk, menselijke contacten en zulks.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Kantoor. Ik ben geen thuiswerker. Thuis doe ik vrij weinig.
Zo af en toe werk ik wel eens een dagje thuis, maar het is zeldzaam.
Ik sta morgen om 5u op om lekker vroeg in Duitsland te zijn om pils te halen. Véél pils.quote:
Superbra Meerdere merke en allemaal héél anders dan ik zelf gekozen zou hebben. Zonde wel, dat je nieuwe niet goed zittenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Clubsoda waar was je? En allemaal hetzelfde merk?
Paar weken terug kocht ik nieuwe na een uitgebreide sessie. Die vallen tegen ofwel vallen eruit.😂
Vijf bh's, een outdoorjas, lunch bij Sla, twee bollen ijs en salt&vinegar chips om vanavond te etenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:19 schreef Candaasje het volgende:
Ja goede vraag wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:49 schreef sigme het volgende:
@:candaasje wat ga je doen om te voorkomen dat je opbrandt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog steeds geen plintjes geknipt! Ik WOG lekker mee![]()
Thuis thuis thuisquote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Werk jij nog een beetje thuis eigenlijk of weer op 'de zaak'?
Tevens eigenlijk de vraag aan de andere werkenden met kantoorachtige werkzaamheden.
Bezigheid hier is plas ophouden zodat we straks koffie drinken, plassen en andere zaken efficiënt kunnen combineren. Zat uitdaging voor vandaag
Zullen we effe?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |