abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205350929
...of zoiets... :')
pi_205350945
Ik moet plintjes plakken. Eerst knippen. Maar daarvoor nog de meubels aan de kant schuiven.

Iemand spannendere bezigheden deze middag? :)
  vrijdag 15 juli 2022 @ 15:21:31 #3
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205350953
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:19 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet plintjes plakken. Eerst knippen. Maar daarvoor nog de meubels aan de kant schuiven.

Laatste uurtje voor drie weken vakantie.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205350959
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:13 schreef Morgane89 het volgende:
Dudderie!
Ron _O_
Spoilers!
pi_205350972
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:21 schreef fietsie het volgende:

[..]
Laatste uurtje voor drie weken vakantie.
Oeh, dat klinkt jaloersmakend! 8-)

(Jaja, ik heb net 3,5 week vakantie gehad. Ik weet het)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 juli 2022 @ 15:24:57 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205350983
quote:

Vooral WOG....
Beetje moe na gisteravond :P. Nog wat kleine admin dingen en dan is het weekend.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 15 juli 2022 @ 15:28:07 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205351014
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:24 schreef borisz het volgende:

[..]
Vooral WOG....
Beetje moe na gisteravond :P. Nog wat kleine admin dingen en dan is het weekend.
Werk jij nog een beetje thuis eigenlijk of weer op 'de zaak'?
Tevens eigenlijk de vraag aan de andere werkenden met kantoorachtige werkzaamheden.

Bezigheid hier is plas ophouden zodat we straks koffie drinken, plassen en andere zaken efficiënt kunnen combineren. Zat uitdaging voor vandaag B-)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 juli 2022 @ 15:32:41 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205351043
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Tevens eigenlijk de vraag aan de andere werkenden met kantoorachtige werkzaamheden.

Bezigheid hier is plas ophouden zodat we straks koffie drinken, plassen en andere zaken efficiënt kunnen combineren. Zat uitdaging voor vandaag B-)
Kantoor. Ik ben geen thuiswerker. Thuis doe ik vrij weinig.
Zo af en toe werk ik wel eens een dagje thuis, maar het is zeldzaam.
pi_205351047
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 11:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Staan....staan er Russen bij je op de stoep? Tjerry tussen de schapen? Wat? :o
Nee, maar dat dachten beschaafde Oekraīners en Amerikanen ook... Barbarij blijkt een stuk sneller te kunnen oprukken dan je ziet aankomen als je zoekt naar sherry in de wei.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205351111
Weer een flink stuk gefietst. Op goed geluk een afslag genomen die mij al jaren intrigeerde, aar nu had ik een volle accu dus durfde ik het aan . Blijkt dat ik er heel lang geleden, zeker 50 jaar, daar wel kwam _O- ik herkende van alles
We have far more in common than that which devides us..
pi_205351125
quote:

Boodschappen gedaan, eten gemaakt voor liefste om straks mee te nemen (7 brood & 1 krentenbol, 3 eieren, kwark met fruit, toet van slagroom en lange vingers en chocokoffiekwark, macaronisalade met veel groente)
Eten gemaakt voor ons om direct op te eten (is al op)

Een berg groente met een heel klein beetje rijst, en met gehakt en pindasaus en ei en kroepoek en atjar tjampoer

Toe mascarpone met twee soorten eigen kruisbessenjam
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205351185
@Candaasje wat ga je doen om te voorkomen dat je opbrandt?
pi_205351207
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 13:13 schreef Clubsoda het volgende:
Wij gingen zomaar op vrijdagmiddag even de stad in. Ik had last minute een bra-fitting geboekt en nu heb ik een hele stapel bh's die fantastisch zitten O+ Rib uit je lijf wel :')
@Clubsoda waar was je? En allemaal hetzelfde merk?
Paar weken terug kocht ik nieuwe na een uitgebreide sessie. Die vallen tegen ofwel vallen eruit.😂
  vrijdag 15 juli 2022 @ 15:55:01 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205351220
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:49 schreef sigme het volgende:
@:candaasje wat ga je doen om te voorkomen dat je opbrandt?
Andere baan andere baan hoezee hoezee *O* *O* *O*
  vrijdag 15 juli 2022 @ 15:55:58 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205351227
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:32 schreef borisz het volgende:

[..]
Kantoor. Ik ben geen thuiswerker. Thuis doe ik vrij weinig.
Zo af en toe werk ik wel eens een dagje thuis, maar het is zeldzaam.
Hoop dat dat gewoon zo kan blijven deze herfst/winter. Zo belangrijk, menselijke contacten en zulks.
En lekker thuis als thuis houden als je dat wilt _O_
pi_205351336
Ik heb bier.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205351342
Menselijk contact. O+
pi_205351360
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb bier.
Ik sta morgen om 5u op om lekker vroeg in Duitsland te zijn om pils te halen. Véél pils.
Volgend weekend is het meeste op.
pi_205351404
Ik heb een dutje gedaan. Het leven is mooi.
pi_205351553
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:53 schreef AnneX het volgende:

[..]
@:Clubsoda waar was je? En allemaal hetzelfde merk?
Paar weken terug kocht ik nieuwe na een uitgebreide sessie. Die vallen tegen ofwel vallen eruit.😂
Superbra Meerdere merke en allemaal héél anders dan ik zelf gekozen zou hebben. Zonde wel, dat je nieuwe niet goed zitten -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205351569
quote:

Vijf bh's, een outdoorjas, lunch bij Sla, twee bollen ijs en salt&vinegar chips om vanavond te eten :7

Succes met de plinten ^O^
pi_205351609
Ik had een leuk sollicitatiegesprek voor Nijmegen. Gesprek met een hoogleraar van een onderzoeksgroep om te verkennen of zij mogelijkheden zou zien voor mij in haar groep, maar zij zit verder niet in de sollicitatie commissie. Daarna gemaild naar de sollicitatie commissie dat ik een leuk gesprek heb gehad en benieuwd ben hoe de procedure er nu verder uit ziet, wanneer ik weer iets hoor etc, en heb aangegeven dat ik een aanbod vd VU heb gehad waar ik eind juli iets over moet zeggen dus dat het heel erg prettig zou zijn als ik voor die tijd van hen ook wat weet. Vond ik best beetje spannend om te doen. Was wel echt een tof gesprek dat me ook aan het nadenken zette. Wat natuurlijk fijn is, maar tegelijkertijd ook lastig, want dat maakt het alleen nog maar ingewikkelder ipv simpeler }:| (mits zij me daadwerkelijk willen hebben natuurlijk)

Daarna dutje, gesprek met student, en nu welcome to plathville aan t kijken. Moet straks nog twee theses nakijken, maar had nog even geen zin :+

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 15-07-2022 16:51:09 ]
pi_205351615
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:49 schreef sigme het volgende:
@:candaasje wat ga je doen om te voorkomen dat je opbrandt?
Ja goede vraag wel. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog steeds geen plintjes geknipt! Ik WOG lekker mee :P
pi_205351688
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Thuis thuis thuis
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205351709
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:05 schreef Lonaa het volgende:
Menselijk contact. O+
Zullen we effe?

[ Bericht 43% gewijzigd door Vanyel op 15-07-2022 17:01:47 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205351724
Snap ik wel, @Candaasje, als ik zo meelees klinkt het idd nogal uitputtend. Ik merk dat ik nadenken over 'wat ik wil' af en toe best lastig vind; ben geneigd vooral verder te denken in de huidige paden ipv met blik meer open naar wat er nog meer kan daarbuiten (buiten precies mijn huidige onderzoek, buiten mijn huidige afdeling, buiten mijn huidige onderzoeks-onderwerpen/insteek, buiten de universiteit, buiten de academie). De verschillende sollicitatiegesprekken helpen me daar wel bij. Hoe is dat voor jou? Heb je mensen om je heen die je vragen stellen waar je door aan het denken wordt gezet?

Sowieso goed om het gesprek aan te gaan, lijkt me geen prettig gevoel om verantwoordelijkheden te moeten dragen die eigenlijk te zwaar zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 15-07-2022 16:52:17 ]
  vrijdag 15 juli 2022 @ 16:51:57 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205351765
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ook nog verbouwing erbij.
Denk goed om jezelf :*

Ik heb net verzocht mijn 36 naar 32 uur te zetten. Ik trek het niet meer 4x9 en alle weekenden druk met klussen of veel afspraken. En ook komende maandag en dinsdag even vrij om te niksen. Dat komt heeel goed uit met het weer.
pi_205351767
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Superbra Meerdere merke en allemaal héél anders dan ik zelf gekozen zou hebben. Zonde wel, dat je nieuwe niet goed zitten -O-
Ja, jammer.

Wat een prachtige voorbeelden zeg! Er was eerder een goed adres in U weet ik nog.
Van lurken in het Slankies topic. Those were the days 😎

@Candaasje 😘

Onze vergelijkbare renovaties i.c.m. onregelmatig werken was 3 avonden in de week en de zaterdag.
Zondag is rustdag. En dan was het op zaterdag bijv fundering uitgraven, beton vlechten, beton draaien en storten. Of opperen voor de metselaars,dan konden die doorwerken.
Moest ik het weekend werken. Jammer dan.

En met wat jij zo vertelt over je werk én reistijden - straks herfst en zo - dat gaat mis, zoals sigme waarschuwt.
Dan ben je ‘verder van huis’ . No pun intended .

[ Bericht 6% gewijzigd door AnneX op 15-07-2022 17:00:13 ]
pi_205351805
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:52 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja, jammer.

Wat een prachtige voorbeelden zeg! Er was eerder een goed adres in U weet ik nog.
Van lurken in het Slankies topic. Those were the days 😎

@:Candaasje 😘

Onze vergelijkbare renovaties i.c.m. onregelmatig werken was 3 avonden in de week en de zaterdag.
Zondag is rustdag. En dan was het op zaterdag bijv fundering uitgraven, beton vlechten, beton draaien en storten. Of opperen voor de metselaars,dan konden die doorwerken.
Moest ik het weekend werken. Jammer dan.
Je bedoelt denk ik Sandrabra, die bestaat niet meer zie ik. Ik ben er nooit geweest maar hoorde er wel goede verhalen over.
pi_205351830
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

SPOILER
Denk je erom dat dit een behoorlijk passieve opstelling is? Als je gaat opbranden begint dat langzaam en gaat dat opeens veel sneller en onhoudbaarder dan je dacht. Je dacht alle tijd te hebben om eens rustig te gaan bedenken en in de tussentijd en eens praten met die en die en toen bleek het opeens te laat en heb je rode vlekken in je nek en wil je alleen nog maar in bed leggen met je hoofd onder de dekens.

Dat laatste is echt heel vervelend, want dat wil je dus ook niet de konijnen verschonen, eten, boodschappen doen of plinten knippen. En dan kan je dat ook niet meer.

Zorg voor jezelf! Beter! Eerder!
pi_205351840
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Thuis thuis thuis
[..]
Zullen we effe?
Yes please. Jouw huis of mijn huis?
pi_205351841
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je bedoelt denk ik Sandrabra, die bestaat niet meer zie ik. Ik ben er nooit geweest maar hoorde er wel goede verhalen over.
Sandrabra. Ja, de naam herken ik.
pi_205351852
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:Y :'( :'( :'(
Ik hield van Sandrabra.
Daarna nooit meer een bh winkel in geweest volgens mij. Uit protest.
pi_205351866
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Yes please. Jouw huis of mijn huis?
Ik denk dat mijn groter is. M.n. mijn zwembadje.
Tevens is de vrouw dit weekend weg *)
pi_205351887
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:00 schreef sigme het volgende:

[..]
Denk je erom dat dit een behoorlijk passieve opstelling is? Als je gaat opbranden begint dat langzaam en gaat dat opeens veel sneller en onhoudbaarder dan je dacht. Je dacht alle tijd te hebben om eens rustig te gaan bedenken en in de tussentijd en eens praten met die en die en toen bleek het opeens te laat en heb je rode vlekken in je nek en wil je alleen nog maar in bed leggen met je hoofd onder de dekens.

Dat laatste is echt heel vervelend, want dat wil je dus ook niet de konijnen verschonen, eten, boodschappen doen of plinten knippen. En dan kan je dat ook niet meer.

Zorg voor jezelf! Beter! Eerder!
sigme is verstandig! Be like (of luister naar) sigme.

I know - moet ik zeggen. Maar toch.
pi_205351909
Ware woorden van @sigme.

SPOILER
Superbra staat hier ook nog op de lijst, maar tis zo ver weg..
pi_205352015
Ik ben heel heel heeeeeeeeel vroeg al een keertje in therapie geweest en daar heb ik al heeeeeeeeel lang profijt van. Ik was nog geen 20 en mijn moeder betaalde :+
pi_205352123
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:09 schreef Tuindier het volgende:
Ware woorden van @:sigme.

SPOILER
Allebei de winkels? Ik vind het wel de moeite waard want als je een keer je maat helder hebt, kun je online bestellen.

Maar goed, ik ga morgen dan ook winkelen in Brugge :')
  vrijdag 15 juli 2022 @ 17:48:10 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205352270
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:17 schreef sigme het volgende:
Ik ben heel heel heeeeeeeeel vroeg al een keertje in therapie geweest en daar heb ik al heeeeeeeeel lang profijt van. Ik was nog geen 20 en mijn moeder betaalde :+
Als je het niet kunt veranderen (en meestal kan je dat als werkbij niet) en ook niet kunt accepteren (en waarom zou je? Je bent geen slaaf van de eigenaren ofzo), dan lekker wegwezen zodra je de kans hebt *O*

Ik heb hier trouwens zicht op een Ooni bij een tentje, hoop dat er plek is. Als er zulke mensen staan bevalt de camping vast ook *O*
pi_205352327
Als ik denk dat zowel knof als champignons als ei naar vis ruiken is de kans vrij klein dat het aan de producten ligt, niet?
pi_205352335
Zelfs als ik dat niet denk van aardappel of shiitake?
pi_205352390
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:56 schreef Vanyel het volgende:
Zelfs als ik dat niet denk van aardappel of shiitake?
Waar heb je je neus onlangs in gestoken? Vis een optie?
pi_205352409
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 18:02 schreef sigme het volgende:

[..]
Waar heb je je neus onlangs in gestoken? Vis een optie?
:N
Helemaal nergens in :'(
pi_205352556
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:33 schreef sigme het volgende:

Nee, maar dat dachten beschaafde Oekraīners en Amerikanen ook... Barbarij blijkt een stuk sneller te kunnen oprukken dan je ziet aankomen als je zoekt naar sherry in de wei.
Ik weet het -O-

In het legermuseum waar ik met P ben geweest ging een deel over de overtuiging van burgers in de jaren '20 en '30 dat er nooit meer een oorlog zou komen. De posters en kranten/tijdschrift artikelen kwamen op mij over dat die mensen toen daar net zo overtuigd van waren als wij nu. Gemiddeld zijn mensen natuurlijk helemaal niet veranderd. Ze hebben alleen veel eenvoudiger manieren om contact met elkaar te vinden om denkbeelden te verspreiden. Wat was het ook alweer bij de vorige verkiezingen, één derde van de mensen in mijn stadje hadden PVV en FvD gestemd. Dan loop je de volgende dag toch wat raar om je heen te kijken op straat hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205352562
sigme _O_
pi_205352788
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:09 schreef Tuindier het volgende:
Ware woorden van @:sigme.

SPOILER
Moeilijk denk ik. Maar hopelijk doen ze er wat aan.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 19:22:24 #47
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205352957
@Myraela, weet jij een grote Karwei of Gamma ergens tussen Rhoon, Alblasserdam en Dordrecht?
Spoilers!
pi_205353039
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 19:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:myraela, weet jij een grote Karwei of Gamma ergens tussen Rhoon, Alblasserdam en Dordrecht?
Ohnee, geen idee. Ik kom alleen hier in het dorp. Gewoon normaal maatje.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 19:34:41 #49
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205353054
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 19:33 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ohnee, geen idee. Ik kom alleen hier in het dorp. Gewoon normaal maatje.
Ok. Volgens mij is de Karwei in Ambacht heel groot. Daar probeer ik het wel. Ik wil even tuinverlichting in het echt zien.
Spoilers!
  vrijdag 15 juli 2022 @ 19:49:19 #50
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205353244
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 19:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ok. Volgens mij is de Karwei in Ambacht heel groot. Daar probeer ik het wel. Ik wil even tuinverlichting in het echt zien.
Een Ambachtelijke Karwei, :o
  vrijdag 15 juli 2022 @ 19:55:50 #51
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205353328
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 19:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Een Ambachtelijke Karwei, :o
:D
Spoilers!
pi_205353679
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik had een leuk sollicitatiegesprek voor Nijmegen. Gesprek met een hoogleraar van een onderzoeksgroep om te verkennen of zij mogelijkheden zou zien voor mij in haar groep, maar zij zit verder niet in de sollicitatie commissie. Daarna gemaild naar de sollicitatie commissie dat ik een leuk gesprek heb gehad en benieuwd ben hoe de procedure er nu verder uit ziet, wanneer ik weer iets hoor etc, en heb aangegeven dat ik een aanbod vd VU heb gehad waar ik eind juli iets over moet zeggen dus dat het heel erg prettig zou zijn als ik voor die tijd van hen ook wat weet. Vond ik best beetje spannend om te doen. Was wel echt een tof gesprek dat me ook aan het nadenken zette. Wat natuurlijk fijn is, maar tegelijkertijd ook lastig, want dat maakt het alleen nog maar ingewikkelder ipv simpeler }:| (mits zij me daadwerkelijk willen hebben natuurlijk)
Mmm ik kreeg net mail terug. Ze zijn van mening dat ik in aanmerking kan komen voor een postdoc positie, maar er zijn nog meerdere kandidaten waaruit ze moeten kiezen. Omdat er zoveel reacties waren hebben ze nog niet iedereen kunnen spreken en ivm vakantie hebben ze in week 35 (laatste week augustus) nog eerste gesprekken.. dus in week 36 verwacht ze me pas uitslag te kunnen geven. Ik vind het risico dat ik het daar niet word te groot om de zekerheid van de VU voor op te geven.

Volgende woensdag stuur ik wel mail naar Rotterdam als ik nog niks gehoord heb, dan is t anderhalve week na sluiting vacature. Maar dat zal denk ik of niks worden, of ook echt te laat om al iets te weten voor ik bij VU wat moet zeggen. Dus kans groot dat het VU wordt.

Daar was ik ook erg enthousiast over, dus dat is ook helemaal niet erg - het is alleen even schakelen omdat het gesprek vanmorgen me dus eigenlijk op wat andere gedachten had gebracht. Eerder dacht ik dat ik postdoc sowieso niet zou doen maar zij had ook wel interessante inzichten die me daar minder stellig over maakten. Dus ik moet weer even terug schakelen naar enthousiast zijn over VU en daar heel blij mee zijn.

Man, dit is waarom ik dit zo stom vind. Enthousiast, over wat anders weer enthousiast, dingen die dan toch weer tegenvallen, schakelen, steeds nadenken over wat ik wil en wat belangrijker is enz.. Nouja. Ik twijfel tussen nog achter Rotterdam aangaan (10 juli sloot vacature, ik zou dinsdag of woensdag kunnen mailen wanneer ik kan verwachten wat te horen) of maandag gewoon VU bellen en accepteren en dat in gang zetten. Als ik achter Rotterdam aan ga moet ik alsnog voor eind juli beslissen en dus iets weten.. aan andere kant is startdatum daar 1 september dus misschien gaan zij wel snel. Nouja, ik weet het even niet.

Sorry voor de monologen steeds, maar het helpt me wel m'n gedachten wat meer op n rijtje te krijgen.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 20:43:54 #53
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205353845
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:07 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik sta morgen om 5u op om lekker vroeg in Duitsland te zijn om pils te halen. Véél pils.
Volgend weekend is het meeste op.
Lokale Netto had laatst 2 kraten Bitburger voor de prijs van 1. Heerlijk, heb zelden bier in huis, maar nu al 1 krat op
pi_205353882
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik denk dat mijn groter is. M.n. mijn zwembadje.
Tevens is de vrouw dit weekend weg *)
Kom eraan!
pi_205353956
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 20:30 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Mmm ik kreeg net mail terug. Ze zijn van mening dat ik in aanmerking kan komen voor een postdoc positie, maar er zijn nog meerdere kandidaten waaruit ze moeten kiezen. Omdat er zoveel reacties waren hebben ze nog niet iedereen kunnen spreken en ivm vakantie hebben ze in week 35 (laatste week augustus) nog eerste gesprekken.. dus in week 36 verwacht ze me pas uitslag te kunnen geven. Ik vind het risico dat ik het daar niet word te groot om de zekerheid van de VU voor op te geven.

Volgende woensdag stuur ik wel mail naar Rotterdam als ik nog niks gehoord heb, dan is t anderhalve week na sluiting vacature. Maar dat zal denk ik of niks worden, of ook echt te laat om al iets te weten voor ik bij VU wat moet zeggen. Dus kans groot dat het VU wordt.

Daar was ik ook erg enthousiast over, dus dat is ook helemaal niet erg - het is alleen even schakelen omdat het gesprek vanmorgen me dus eigenlijk op wat andere gedachten had gebracht. Eerder dacht ik dat ik postdoc sowieso niet zou doen maar zij had ook wel interessante inzichten die me daar minder stellig over maakten. Dus ik moet weer even terug schakelen naar enthousiast zijn over VU en daar heel blij mee zijn.

Man, dit is waarom ik dit zo stom vind. Enthousiast, over wat anders weer enthousiast, dingen die dan toch weer tegenvallen, schakelen, steeds nadenken over wat ik wil en wat belangrijker is enz.. Nouja. Ik twijfel tussen nog achter Rotterdam aangaan (10 juli sloot vacature, ik zou dinsdag of woensdag kunnen mailen wanneer ik kan verwachten wat te horen) of maandag gewoon VU bellen en accepteren en dat in gang zetten. Als ik achter Rotterdam aan ga moet ik alsnog voor eind juli beslissen en dus iets weten.. aan andere kant is startdatum daar 1 september dus misschien gaan zij wel snel. Nouja, ik weet het even niet.

Sorry voor de monologen steeds, maar het helpt me wel m'n gedachten wat meer op n rijtje te krijgen.
Wat mij wel helpt, is bedenken dat dit geen keuzes zijn voor altijd. Je kunt ook na een poosje weer om je heen kijken. En ook als je ja zegt tegen de VU, werk je daar nog niet direct en kun je op een ander moment in de procedure ook weer afhaken. Komt goed!
pi_205353959
Da’s inderdaad best een flinke gok @vlindertje89, wanneer ze in Nijmegen ook nog met anderen moeten praten
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 20:57:48 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205354048
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 20:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Lokale Netto had laatst 2 kraten Bitburger voor de prijs van 1. Heerlijk, heb zelden bier in huis, maar nu al 1 krat op
Bitburg gaat uit bierbostel paddestoelen kweken had ik gelezen.
M'n broertje heeft sinds kort regelmatig Paderborner Pilger (geen typo), lekker bier vind ie en een tientje voor een kist met 20 halve liters.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205354079
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 20:30 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Maandag Rotterdam bellen.
ipv mailen :)
pi_205354136
Hoe gaat het met je @Blues? En met @Lucky_Strike?
  vrijdag 15 juli 2022 @ 21:09:08 #60
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205354218
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 20:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Bitburg gaat uit bierbostel paddestoelen kweken had ik gelezen.
M'n broertje heeft sinds kort regelmatig Paderborner Pilger (geen typo), lekker bier vind ie en een tientje voor een kist met 20 halve liters.
Jever vind ik eigenlijk lekkerder, is nog hoppiger.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 21:13:39 #61
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205354274
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe gaat het met je @:Blues? En met @:Lucky_Strike?
Ik ben niet ziek. Wel gammel. Ik wil morgen allemaal dingen dus ik vind dat het dan over moet zijn. Eerst maar testen morgen, dan zien we wel weer verder.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 21:18:40 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205354347
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Lekkerder dan Bitburger of Paderborner?

Ik gebruik alleen donker bier om vlees in te stoven en Naturtrübes Hefeweizen voor de oliebollen.

Verder drink ik het niet :+
pi_205354350
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik ga speciaal voor de Jever. In drie soorten: gewone pils, light en fun.
De gewone pils is de beste pils die bestaat, de fun is het beste alcoholvrije pils dat bestaat, en de lihgt heb in nodig om de komende week te overleven, want dan gaat het pils er door in een tempo en hoeveelheid die ik op zich verbazend goed bijhoud en zelfs geen kater van heb, maar die ik toch liever doorbreng met maar de helft van de alcohol in m'n mik. En dan nķg heb ik de week erna overal puisten en een koortslip.
pi_205354365
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Lekkerder dan Bitburger of Paderborner?

Ik gebruik alleen donker bier om vlees in te stoven en Naturtrübes Hefeweizen voor de oliebollen.
Voor vlees stoven haal ik goedkoop bier van de Lidl. Gerardus dubbel. Dat is precies goed.
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 21:22:33 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205354400
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:18 schreef sigme het volgende:

[..]
De gewone pils is de beste pils die bestaat, de fun is het beste alcoholvrije pils dat bestaat, en de lihgt heb in nodig om de komende week te overleven, want dan gaat het pils er door in een tempo en hoeveelheid die ik op zich verbazend goed bijhoud en zelfs geen kater van heb, maar die ik toch liever doorbreng met maar de helft van de alcohol in m'n mik. En dan nķg heb ik de week erna overal puisten en een koortslip.
Dat wou ik nog typen, sigme gaat vast Jever halen.

Ik zal dat Fun eens meenemen, m'n pa drinkt alleen alcoholvrij, gewone pils vind ie niet lekker. Daardoor Jever fun just ook niet? :+
  vrijdag 15 juli 2022 @ 21:24:12 #66
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205354430
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:18 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh, heeft lightbier minder alcohol _O- Ik dacht minder calorieën.

Wij hebben bij jou de eerste keer enorm lekker alcoholvrij bier bij jou op. Mogelijk had het een blauw (met zilver?) logo. Was dat Jever?
Spoilers!
pi_205354542
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh, heeft lightbier minder alcohol _O- Ik dacht minder calorieën.

Wij hebben bij jou de eerste keer enorm lekker alcoholvrij bier bij jou op. Mogelijk had het een blauw (met zilver?) logo. Was dat Jever?
Dat was vast en zeker Jever Fun. Ik dring iedereen Jever Fun op :D :+.
Albert Heijn verkoopt het ook, maar veels te duur vind ik
In Duitsland halen scheelt me ¤9,- per krat

Vorig jaar kwam ik in de knoei met de planning en heb ik de benodige 6 kratten Jever in Nederland besteld en gehaald, en dat is dan wel godvergeten duur (prijsverschil is bij de kratten met alcohol even groot).
pi_205354561
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat wou ik nog typen, sigme gaat vast Jever halen.

Ik zal dat Fun eens meenemen, m'n pa drinkt alleen alcoholvrij, gewone pils vind ie niet lekker. Daardoor Jever fun just ook niet? :+
Dikke kans dat hij dat dan juist niet lekker vindt inderdaad :D
pi_205354575
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 20:51 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wat mij wel helpt, is bedenken dat dit geen keuzes zijn voor altijd. Je kunt ook na een poosje weer om je heen kijken. En ook als je ja zegt tegen de VU, werk je daar nog niet direct en kun je op een ander moment in de procedure ook weer afhaken. Komt goed!
Dat is inderdaad zeker waar. Ik kan altijd na een jaar, of twee enz weer verder kijken. En de baan bij VU gaat mijn cv voor dat verder kijken zeker aantrekkelijker maken, of ik kom erachter dat ik onderwijs geven toch niet echt wat vind/het me niet ligt en dan is het ook goed dat zsm te weten.
Dat laatste voelt voor mij niet als een optie; ik ken ze al, en het is ook voor de toekomst echt wel een potentiële plek voor me, dus ik wil die goodwill niet verliezen. Plus ik zou dan per september al 0.2fte beginnen, dus dat is al vrij snel, en wel héél kortdag ook om hen alsnog te laten zitten.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s inderdaad best een flinke gok @:vlindertje89, wanneer ze in Nijmegen ook nog met anderen moeten praten
Ja, die durf ik niet aan. Dan sta ik straks mogelijk alsnog met lege handen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 20:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Maandag Rotterdam bellen.
ipv mailen :)
Ja, kan dat al? Voelt voor mij wat opdringerig omdat de vacature dan net een week gesloten is. Bellen is natuurlijk wel slimmer dan mailen inderdaad, heb ik sneller antwoord. Eens kijken of ik in de vacature een nummer kan vinden of alleen een mailadres. Aan de andere kant, wat heb ik nou nog te verliezen.. dus mss idd maar gewoon maandag doen en niet wachten tot woensdag.

Hoe zijn jouw klachten vandaag? Voel je je al iets beter?
  vrijdag 15 juli 2022 @ 21:38:40 #70
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205354652
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Vorig jaar kwam ik in de knoei met de planning en heb ik de benodige 6 kratten Jever in Nederland besteld en gehaald, en dat is dan wel godvergeten duur (prijsverschil is bij de kratten met alcohol even groot).
Dat gaat zeker op de lijst voor onze toekomstige Duitslandtrip dan. Met en zonder alcohol.

@derLudolf, is dat Paderborner gewoon pils?
Spoilers!
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 21:39:53 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205354672
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Voor een lekker stukje lam wil ik in geval van nood best een keer bierkoerier spelen hoor :P
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 21:41:48 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205354710
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat gaat zeker op de lijst voor onze toekomstige Duitslandtrip dan. Met en zonder alcohol.

@:derludolf, is dat Paderborner gewoon pils?
Landbier staat op het etiket
https://nl.frwiki.wiki/wiki/Landbier

pi_205354757
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:34 schreef vlindertje89 het volgende:
<knip>
Oh ja, nog even terugkomen op jouw ellenlange monologen met vlindertje89.
Dat vind ik nou net het leuke van een slowchat, dat er conversaties zijn, en monologen, lange verhaallijnen, korte lijnen, gedeelde historie en steeds weer nieuwe zaken. Jouw posts passen daar precies uitstekend in en tussen.
Het is leuk om jouw ontwikkeling te zien. Met je baan en je buren en je buik en je hockeydicks etc etc.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 21:53:00 #74
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_205354877
Ik zweer bij Leffe Blond qua alcoholvrij bier O+
  vrijdag 15 juli 2022 @ 21:58:47 #75
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205354937
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:45 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat vind ik nou net het leuke van een slowchat, dat er conversaties zijn, en monologen, lange verhaallijnen, korte lijnen, gedeelde historie en steeds weer nieuwe zaken. Jouw posts passen daar precies uitstekend in en tussen.
Het is leuk om jouw ontwikkeling te zien. Met je baan en je buren en je buik en je hockeydicks etc etc.
Ja. Dat wilde ik zeggen maar heb weinig typzin.
Spoilers!
pi_205354984
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:45 schreef sigme het volgende:

[..]
O+ O+

En ik moest gniffelen om hockeydicks *)
Toepasselijke topicnaam ook wel
SPOILER
pi_205355279
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe gaat het met je @:Blues? En met @:Lucky_Strike?
Nou mijn boosters zijn w.s. verwaterd of zo.
Ben nu ff uit bed, maar het hoesten doet nu echt pijn, ben ook benauwd dan en aanhoudende koorts.
Lamlendigheid 3.0
Hoop dat het morgen echt beter gaat worden *O*
pi_205355309
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:34 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dat is inderdaad zeker waar. Ik kan altijd na een jaar, of twee enz weer verder kijken. En de baan bij VU gaat mijn cv voor dat verder kijken zeker aantrekkelijker maken, of ik kom erachter dat ik onderwijs geven toch niet echt wat vind/het me niet ligt en dan is het ook goed dat zsm te weten.
Dat laatste voelt voor mij niet als een optie; ik ken ze al, en het is ook voor de toekomst echt wel een potentiële plek voor me, dus ik wil die goodwill niet verliezen. Plus ik zou dan per september al 0.2fte beginnen, dus dat is al vrij snel, en wel héél kortdag ook om hen alsnog te laten zitten.
[..]
Ja, die durf ik niet aan. Dan sta ik straks mogelijk alsnog met lege handen.
[..]
Ja, kan dat al? Voelt voor mij wat opdringerig omdat de vacature dan net een week gesloten is. Bellen is natuurlijk wel slimmer dan mailen inderdaad, heb ik sneller antwoord. Eens kijken of ik in de vacature een nummer kan vinden of alleen een mailadres. Aan de andere kant, wat heb ik nou nog te verliezen.. dus mss idd maar gewoon maandag doen en niet wachten tot woensdag.

Hoe zijn jouw klachten vandaag? Voel je je al iets beter?
Ik weet niet hoe het in jouw werkwereld is, maar bij alle sollicitaties die ik deed en als wij sollicitanten hebben op werk, toon je vlgs mij wel interesse als je een keer aan de lijn hangt bij degene aan wie je de mail verstuurde.
Je laat dan echt zien dat je er werk van maakt. Dat is geen opdringerigheid maar echt interesse toch?

En verzin dan ook meteen even 2 of 3 vragen :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 15-07-2022 22:33:05 ]
pi_205355420
Bah @Blues duim voor je mee.

En goed gezegd van @sigme, heel bijzonder ook dat we hier zoveel moois delen
pi_205355487
@vlindertje89 ik vind je verhalen interessant/leerzaam. en stoer
pi_205356862
Goedemorgen!
Afwas gedaan & lege kratten gepakt. Nu c_/
Straks nog even een rondje lopen met honden en dan op pad naar de Oosterburen voor Pils.
  zaterdag 16 juli 2022 @ 07:13:36 #82
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205356900
Zo ook vroeg op, bruidsmeisje / zus van de bruid jurk zoeken in Leiden met zus en mama en de bruid via videobellen *O*
pi_205357180
Ik had er een hard hoofd in maar mijn covidtest is negatief *O*
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 juli 2022 @ 08:51:49 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205357234
Mogge :W
Na Meeuws stopt nu ook Sheila Sitalsing met haar column ;(. Jammer heerlijke stukjesschrijver.
pi_205357656
Ik had gisteren Pils. O+
pi_205357707
💐 🎶 🎉 Van Harte Kaatje 🇾🇪 en een XXX leuke dag vandaag!
pi_205357775
Kaatje, van harte *O* Dat je feest maar een groot succes mag worden en dat je lekker in de watten gelegd wordt O+
Spoilers!
pi_205357815
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 10:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaatje, van harte *O* Dat je feest maar een groot succes mag worden en dat je lekker in de watten gelegd wordt O+
Dit!!
*O*
pi_205357818
Rare quote
pi_205357821
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 10:25 schreef Blues het volgende:
En...g is pos 😒
Ondanks de voorzorgsmaatregelen.
pi_205357877
Gefeliciteerd @Kaatje1 en een fantastisch leuke dag gewenst!! *O*

@Blues wat kut dat jij er toch zo ziek van bent, en nu g ook positief.. hopelijk vallen zijn klachten mee en heb jij het ergste al achter de rug. Beterschap voor beide!
pi_205357892
Gefeliciteerd @Kaatje1 *G* *G* *G*
pi_205357895
Beterschap @golfer :*
pi_205357910
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 10:26 schreef Blues het volgende:

[..]

Shit zeg. Wat een zorg ;(
Spoilers!
  zaterdag 16 juli 2022 @ 11:04:03 #95
280416 Whiskers2009