abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205350929
...of zoiets... :')
pi_205350945
Ik moet plintjes plakken. Eerst knippen. Maar daarvoor nog de meubels aan de kant schuiven.

Iemand spannendere bezigheden deze middag? :)
  vrijdag 15 juli 2022 @ 15:21:31 #3
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205350953
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:19 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet plintjes plakken. Eerst knippen. Maar daarvoor nog de meubels aan de kant schuiven.

Laatste uurtje voor drie weken vakantie.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205350959
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:13 schreef Morgane89 het volgende:
Dudderie!
Ron _O_
Spoilers!
pi_205350972
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:21 schreef fietsie het volgende:

[..]
Laatste uurtje voor drie weken vakantie.
Oeh, dat klinkt jaloersmakend! 8-)

(Jaja, ik heb net 3,5 week vakantie gehad. Ik weet het)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 juli 2022 @ 15:24:57 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205350983
quote:

Vooral WOG....
Beetje moe na gisteravond :P. Nog wat kleine admin dingen en dan is het weekend.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 15 juli 2022 @ 15:28:07 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205351014
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:24 schreef borisz het volgende:

[..]
Vooral WOG....
Beetje moe na gisteravond :P. Nog wat kleine admin dingen en dan is het weekend.
Werk jij nog een beetje thuis eigenlijk of weer op 'de zaak'?
Tevens eigenlijk de vraag aan de andere werkenden met kantoorachtige werkzaamheden.

Bezigheid hier is plas ophouden zodat we straks koffie drinken, plassen en andere zaken efficiënt kunnen combineren. Zat uitdaging voor vandaag B-)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 juli 2022 @ 15:32:41 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205351043
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Tevens eigenlijk de vraag aan de andere werkenden met kantoorachtige werkzaamheden.

Bezigheid hier is plas ophouden zodat we straks koffie drinken, plassen en andere zaken efficiënt kunnen combineren. Zat uitdaging voor vandaag B-)
Kantoor. Ik ben geen thuiswerker. Thuis doe ik vrij weinig.
Zo af en toe werk ik wel eens een dagje thuis, maar het is zeldzaam.
pi_205351047
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 11:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Staan....staan er Russen bij je op de stoep? Tjerry tussen de schapen? Wat? :o
Nee, maar dat dachten beschaafde Oekraïners en Amerikanen ook... Barbarij blijkt een stuk sneller te kunnen oprukken dan je ziet aankomen als je zoekt naar sherry in de wei.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205351111
Weer een flink stuk gefietst. Op goed geluk een afslag genomen die mij al jaren intrigeerde, aar nu had ik een volle accu dus durfde ik het aan . Blijkt dat ik er heel lang geleden, zeker 50 jaar, daar wel kwam _O- ik herkende van alles
We have far more in common than that which devides us..
pi_205351125
quote:

Boodschappen gedaan, eten gemaakt voor liefste om straks mee te nemen (7 brood & 1 krentenbol, 3 eieren, kwark met fruit, toet van slagroom en lange vingers en chocokoffiekwark, macaronisalade met veel groente)
Eten gemaakt voor ons om direct op te eten (is al op)

Een berg groente met een heel klein beetje rijst, en met gehakt en pindasaus en ei en kroepoek en atjar tjampoer

Toe mascarpone met twee soorten eigen kruisbessenjam
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205351185
@Candaasje wat ga je doen om te voorkomen dat je opbrandt?
pi_205351207
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 13:13 schreef Clubsoda het volgende:
Wij gingen zomaar op vrijdagmiddag even de stad in. Ik had last minute een bra-fitting geboekt en nu heb ik een hele stapel bh's die fantastisch zitten O+ Rib uit je lijf wel :')
@Clubsoda waar was je? En allemaal hetzelfde merk?
Paar weken terug kocht ik nieuwe na een uitgebreide sessie. Die vallen tegen ofwel vallen eruit.😂
  vrijdag 15 juli 2022 @ 15:55:01 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205351220
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:49 schreef sigme het volgende:
@:candaasje wat ga je doen om te voorkomen dat je opbrandt?
Andere baan andere baan hoezee hoezee *O* *O* *O*
  vrijdag 15 juli 2022 @ 15:55:58 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205351227
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:32 schreef borisz het volgende:

[..]
Kantoor. Ik ben geen thuiswerker. Thuis doe ik vrij weinig.
Zo af en toe werk ik wel eens een dagje thuis, maar het is zeldzaam.
Hoop dat dat gewoon zo kan blijven deze herfst/winter. Zo belangrijk, menselijke contacten en zulks.
En lekker thuis als thuis houden als je dat wilt _O_
pi_205351336
Ik heb bier.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205351342
Menselijk contact. O+
pi_205351360
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb bier.
Ik sta morgen om 5u op om lekker vroeg in Duitsland te zijn om pils te halen. Véél pils.
Volgend weekend is het meeste op.
pi_205351404
Ik heb een dutje gedaan. Het leven is mooi.
pi_205351553
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:53 schreef AnneX het volgende:

[..]
@:Clubsoda waar was je? En allemaal hetzelfde merk?
Paar weken terug kocht ik nieuwe na een uitgebreide sessie. Die vallen tegen ofwel vallen eruit.😂
Superbra Meerdere merke en allemaal héél anders dan ik zelf gekozen zou hebben. Zonde wel, dat je nieuwe niet goed zitten -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205351569
quote:

Vijf bh's, een outdoorjas, lunch bij Sla, twee bollen ijs en salt&vinegar chips om vanavond te eten :7

Succes met de plinten ^O^
pi_205351609
Ik had een leuk sollicitatiegesprek voor Nijmegen. Gesprek met een hoogleraar van een onderzoeksgroep om te verkennen of zij mogelijkheden zou zien voor mij in haar groep, maar zij zit verder niet in de sollicitatie commissie. Daarna gemaild naar de sollicitatie commissie dat ik een leuk gesprek heb gehad en benieuwd ben hoe de procedure er nu verder uit ziet, wanneer ik weer iets hoor etc, en heb aangegeven dat ik een aanbod vd VU heb gehad waar ik eind juli iets over moet zeggen dus dat het heel erg prettig zou zijn als ik voor die tijd van hen ook wat weet. Vond ik best beetje spannend om te doen. Was wel echt een tof gesprek dat me ook aan het nadenken zette. Wat natuurlijk fijn is, maar tegelijkertijd ook lastig, want dat maakt het alleen nog maar ingewikkelder ipv simpeler }:| (mits zij me daadwerkelijk willen hebben natuurlijk)

Daarna dutje, gesprek met student, en nu welcome to plathville aan t kijken. Moet straks nog twee theses nakijken, maar had nog even geen zin :+

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 15-07-2022 16:51:09 ]
pi_205351615
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:49 schreef sigme het volgende:
@:candaasje wat ga je doen om te voorkomen dat je opbrandt?
Ja goede vraag wel. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog steeds geen plintjes geknipt! Ik WOG lekker mee :P
pi_205351688
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Thuis thuis thuis
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205351709
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:05 schreef Lonaa het volgende:
Menselijk contact. O+
Zullen we effe?

[ Bericht 43% gewijzigd door Vanyel op 15-07-2022 17:01:47 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205351724
Snap ik wel, @Candaasje, als ik zo meelees klinkt het idd nogal uitputtend. Ik merk dat ik nadenken over 'wat ik wil' af en toe best lastig vind; ben geneigd vooral verder te denken in de huidige paden ipv met blik meer open naar wat er nog meer kan daarbuiten (buiten precies mijn huidige onderzoek, buiten mijn huidige afdeling, buiten mijn huidige onderzoeks-onderwerpen/insteek, buiten de universiteit, buiten de academie). De verschillende sollicitatiegesprekken helpen me daar wel bij. Hoe is dat voor jou? Heb je mensen om je heen die je vragen stellen waar je door aan het denken wordt gezet?

Sowieso goed om het gesprek aan te gaan, lijkt me geen prettig gevoel om verantwoordelijkheden te moeten dragen die eigenlijk te zwaar zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 15-07-2022 16:52:17 ]
  vrijdag 15 juli 2022 @ 16:51:57 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205351765
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ook nog verbouwing erbij.
Denk goed om jezelf :*

Ik heb net verzocht mijn 36 naar 32 uur te zetten. Ik trek het niet meer 4x9 en alle weekenden druk met klussen of veel afspraken. En ook komende maandag en dinsdag even vrij om te niksen. Dat komt heeel goed uit met het weer.
pi_205351767
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Superbra Meerdere merke en allemaal héél anders dan ik zelf gekozen zou hebben. Zonde wel, dat je nieuwe niet goed zitten -O-
Ja, jammer.

Wat een prachtige voorbeelden zeg! Er was eerder een goed adres in U weet ik nog.
Van lurken in het Slankies topic. Those were the days 😎

@Candaasje 😘

Onze vergelijkbare renovaties i.c.m. onregelmatig werken was 3 avonden in de week en de zaterdag.
Zondag is rustdag. En dan was het op zaterdag bijv fundering uitgraven, beton vlechten, beton draaien en storten. Of opperen voor de metselaars,dan konden die doorwerken.
Moest ik het weekend werken. Jammer dan.

En met wat jij zo vertelt over je werk én reistijden - straks herfst en zo - dat gaat mis, zoals sigme waarschuwt.
Dan ben je ‘verder van huis’ . No pun intended .

[ Bericht 6% gewijzigd door AnneX op 15-07-2022 17:00:13 ]
pi_205351805
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:52 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja, jammer.

Wat een prachtige voorbeelden zeg! Er was eerder een goed adres in U weet ik nog.
Van lurken in het Slankies topic. Those were the days 😎

@:Candaasje 😘

Onze vergelijkbare renovaties i.c.m. onregelmatig werken was 3 avonden in de week en de zaterdag.
Zondag is rustdag. En dan was het op zaterdag bijv fundering uitgraven, beton vlechten, beton draaien en storten. Of opperen voor de metselaars,dan konden die doorwerken.
Moest ik het weekend werken. Jammer dan.
Je bedoelt denk ik Sandrabra, die bestaat niet meer zie ik. Ik ben er nooit geweest maar hoorde er wel goede verhalen over.
pi_205351830
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

SPOILER
Denk je erom dat dit een behoorlijk passieve opstelling is? Als je gaat opbranden begint dat langzaam en gaat dat opeens veel sneller en onhoudbaarder dan je dacht. Je dacht alle tijd te hebben om eens rustig te gaan bedenken en in de tussentijd en eens praten met die en die en toen bleek het opeens te laat en heb je rode vlekken in je nek en wil je alleen nog maar in bed leggen met je hoofd onder de dekens.

Dat laatste is echt heel vervelend, want dat wil je dus ook niet de konijnen verschonen, eten, boodschappen doen of plinten knippen. En dan kan je dat ook niet meer.

Zorg voor jezelf! Beter! Eerder!
pi_205351840
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Thuis thuis thuis
[..]
Zullen we effe?
Yes please. Jouw huis of mijn huis?
pi_205351841
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je bedoelt denk ik Sandrabra, die bestaat niet meer zie ik. Ik ben er nooit geweest maar hoorde er wel goede verhalen over.
Sandrabra. Ja, de naam herken ik.
pi_205351852
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:Y :'( :'( :'(
Ik hield van Sandrabra.
Daarna nooit meer een bh winkel in geweest volgens mij. Uit protest.
pi_205351866
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Yes please. Jouw huis of mijn huis?
Ik denk dat mijn groter is. M.n. mijn zwembadje.
Tevens is de vrouw dit weekend weg *)
pi_205351887
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:00 schreef sigme het volgende:

[..]
Denk je erom dat dit een behoorlijk passieve opstelling is? Als je gaat opbranden begint dat langzaam en gaat dat opeens veel sneller en onhoudbaarder dan je dacht. Je dacht alle tijd te hebben om eens rustig te gaan bedenken en in de tussentijd en eens praten met die en die en toen bleek het opeens te laat en heb je rode vlekken in je nek en wil je alleen nog maar in bed leggen met je hoofd onder de dekens.

Dat laatste is echt heel vervelend, want dat wil je dus ook niet de konijnen verschonen, eten, boodschappen doen of plinten knippen. En dan kan je dat ook niet meer.

Zorg voor jezelf! Beter! Eerder!
sigme is verstandig! Be like (of luister naar) sigme.

I know - moet ik zeggen. Maar toch.
pi_205351909
Ware woorden van @sigme.

SPOILER
Superbra staat hier ook nog op de lijst, maar tis zo ver weg..
pi_205352015
Ik ben heel heel heeeeeeeeel vroeg al een keertje in therapie geweest en daar heb ik al heeeeeeeeel lang profijt van. Ik was nog geen 20 en mijn moeder betaalde :+
pi_205352123
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:09 schreef Tuindier het volgende:
Ware woorden van @:sigme.

SPOILER
Allebei de winkels? Ik vind het wel de moeite waard want als je een keer je maat helder hebt, kun je online bestellen.

Maar goed, ik ga morgen dan ook winkelen in Brugge :')
  vrijdag 15 juli 2022 @ 17:48:10 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205352270
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:17 schreef sigme het volgende:
Ik ben heel heel heeeeeeeeel vroeg al een keertje in therapie geweest en daar heb ik al heeeeeeeeel lang profijt van. Ik was nog geen 20 en mijn moeder betaalde :+
Als je het niet kunt veranderen (en meestal kan je dat als werkbij niet) en ook niet kunt accepteren (en waarom zou je? Je bent geen slaaf van de eigenaren ofzo), dan lekker wegwezen zodra je de kans hebt *O*

Ik heb hier trouwens zicht op een Ooni bij een tentje, hoop dat er plek is. Als er zulke mensen staan bevalt de camping vast ook *O*
pi_205352327
Als ik denk dat zowel knof als champignons als ei naar vis ruiken is de kans vrij klein dat het aan de producten ligt, niet?
pi_205352335
Zelfs als ik dat niet denk van aardappel of shiitake?
pi_205352390
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:56 schreef Vanyel het volgende:
Zelfs als ik dat niet denk van aardappel of shiitake?
Waar heb je je neus onlangs in gestoken? Vis een optie?
pi_205352409
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 18:02 schreef sigme het volgende:

[..]
Waar heb je je neus onlangs in gestoken? Vis een optie?
:N
Helemaal nergens in :'(
pi_205352556
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:33 schreef sigme het volgende:

Nee, maar dat dachten beschaafde Oekraïners en Amerikanen ook... Barbarij blijkt een stuk sneller te kunnen oprukken dan je ziet aankomen als je zoekt naar sherry in de wei.
Ik weet het -O-

In het legermuseum waar ik met P ben geweest ging een deel over de overtuiging van burgers in de jaren '20 en '30 dat er nooit meer een oorlog zou komen. De posters en kranten/tijdschrift artikelen kwamen op mij over dat die mensen toen daar net zo overtuigd van waren als wij nu. Gemiddeld zijn mensen natuurlijk helemaal niet veranderd. Ze hebben alleen veel eenvoudiger manieren om contact met elkaar te vinden om denkbeelden te verspreiden. Wat was het ook alweer bij de vorige verkiezingen, één derde van de mensen in mijn stadje hadden PVV en FvD gestemd. Dan loop je de volgende dag toch wat raar om je heen te kijken op straat hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205352562
sigme _O_
pi_205352788
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:09 schreef Tuindier het volgende:
Ware woorden van @:sigme.

SPOILER
Moeilijk denk ik. Maar hopelijk doen ze er wat aan.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 19:22:24 #47
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205352957
@Myraela, weet jij een grote Karwei of Gamma ergens tussen Rhoon, Alblasserdam en Dordrecht?
Spoilers!
pi_205353039
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 19:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:myraela, weet jij een grote Karwei of Gamma ergens tussen Rhoon, Alblasserdam en Dordrecht?
Ohnee, geen idee. Ik kom alleen hier in het dorp. Gewoon normaal maatje.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 19:34:41 #49
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205353054
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 19:33 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ohnee, geen idee. Ik kom alleen hier in het dorp. Gewoon normaal maatje.
Ok. Volgens mij is de Karwei in Ambacht heel groot. Daar probeer ik het wel. Ik wil even tuinverlichting in het echt zien.
Spoilers!
  vrijdag 15 juli 2022 @ 19:49:19 #50
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205353244
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 19:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ok. Volgens mij is de Karwei in Ambacht heel groot. Daar probeer ik het wel. Ik wil even tuinverlichting in het echt zien.
Een Ambachtelijke Karwei, :o
  vrijdag 15 juli 2022 @ 19:55:50 #51
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205353328
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 19:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Een Ambachtelijke Karwei, :o
:D
Spoilers!
pi_205353679
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik had een leuk sollicitatiegesprek voor Nijmegen. Gesprek met een hoogleraar van een onderzoeksgroep om te verkennen of zij mogelijkheden zou zien voor mij in haar groep, maar zij zit verder niet in de sollicitatie commissie. Daarna gemaild naar de sollicitatie commissie dat ik een leuk gesprek heb gehad en benieuwd ben hoe de procedure er nu verder uit ziet, wanneer ik weer iets hoor etc, en heb aangegeven dat ik een aanbod vd VU heb gehad waar ik eind juli iets over moet zeggen dus dat het heel erg prettig zou zijn als ik voor die tijd van hen ook wat weet. Vond ik best beetje spannend om te doen. Was wel echt een tof gesprek dat me ook aan het nadenken zette. Wat natuurlijk fijn is, maar tegelijkertijd ook lastig, want dat maakt het alleen nog maar ingewikkelder ipv simpeler }:| (mits zij me daadwerkelijk willen hebben natuurlijk)
Mmm ik kreeg net mail terug. Ze zijn van mening dat ik in aanmerking kan komen voor een postdoc positie, maar er zijn nog meerdere kandidaten waaruit ze moeten kiezen. Omdat er zoveel reacties waren hebben ze nog niet iedereen kunnen spreken en ivm vakantie hebben ze in week 35 (laatste week augustus) nog eerste gesprekken.. dus in week 36 verwacht ze me pas uitslag te kunnen geven. Ik vind het risico dat ik het daar niet word te groot om de zekerheid van de VU voor op te geven.

Volgende woensdag stuur ik wel mail naar Rotterdam als ik nog niks gehoord heb, dan is t anderhalve week na sluiting vacature. Maar dat zal denk ik of niks worden, of ook echt te laat om al iets te weten voor ik bij VU wat moet zeggen. Dus kans groot dat het VU wordt.

Daar was ik ook erg enthousiast over, dus dat is ook helemaal niet erg - het is alleen even schakelen omdat het gesprek vanmorgen me dus eigenlijk op wat andere gedachten had gebracht. Eerder dacht ik dat ik postdoc sowieso niet zou doen maar zij had ook wel interessante inzichten die me daar minder stellig over maakten. Dus ik moet weer even terug schakelen naar enthousiast zijn over VU en daar heel blij mee zijn.

Man, dit is waarom ik dit zo stom vind. Enthousiast, over wat anders weer enthousiast, dingen die dan toch weer tegenvallen, schakelen, steeds nadenken over wat ik wil en wat belangrijker is enz.. Nouja. Ik twijfel tussen nog achter Rotterdam aangaan (10 juli sloot vacature, ik zou dinsdag of woensdag kunnen mailen wanneer ik kan verwachten wat te horen) of maandag gewoon VU bellen en accepteren en dat in gang zetten. Als ik achter Rotterdam aan ga moet ik alsnog voor eind juli beslissen en dus iets weten.. aan andere kant is startdatum daar 1 september dus misschien gaan zij wel snel. Nouja, ik weet het even niet.

Sorry voor de monologen steeds, maar het helpt me wel m'n gedachten wat meer op n rijtje te krijgen.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 20:43:54 #53
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205353845
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:07 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik sta morgen om 5u op om lekker vroeg in Duitsland te zijn om pils te halen. Véél pils.
Volgend weekend is het meeste op.
Lokale Netto had laatst 2 kraten Bitburger voor de prijs van 1. Heerlijk, heb zelden bier in huis, maar nu al 1 krat op
pi_205353882
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik denk dat mijn groter is. M.n. mijn zwembadje.
Tevens is de vrouw dit weekend weg *)
Kom eraan!
pi_205353956
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 20:30 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Mmm ik kreeg net mail terug. Ze zijn van mening dat ik in aanmerking kan komen voor een postdoc positie, maar er zijn nog meerdere kandidaten waaruit ze moeten kiezen. Omdat er zoveel reacties waren hebben ze nog niet iedereen kunnen spreken en ivm vakantie hebben ze in week 35 (laatste week augustus) nog eerste gesprekken.. dus in week 36 verwacht ze me pas uitslag te kunnen geven. Ik vind het risico dat ik het daar niet word te groot om de zekerheid van de VU voor op te geven.

Volgende woensdag stuur ik wel mail naar Rotterdam als ik nog niks gehoord heb, dan is t anderhalve week na sluiting vacature. Maar dat zal denk ik of niks worden, of ook echt te laat om al iets te weten voor ik bij VU wat moet zeggen. Dus kans groot dat het VU wordt.

Daar was ik ook erg enthousiast over, dus dat is ook helemaal niet erg - het is alleen even schakelen omdat het gesprek vanmorgen me dus eigenlijk op wat andere gedachten had gebracht. Eerder dacht ik dat ik postdoc sowieso niet zou doen maar zij had ook wel interessante inzichten die me daar minder stellig over maakten. Dus ik moet weer even terug schakelen naar enthousiast zijn over VU en daar heel blij mee zijn.

Man, dit is waarom ik dit zo stom vind. Enthousiast, over wat anders weer enthousiast, dingen die dan toch weer tegenvallen, schakelen, steeds nadenken over wat ik wil en wat belangrijker is enz.. Nouja. Ik twijfel tussen nog achter Rotterdam aangaan (10 juli sloot vacature, ik zou dinsdag of woensdag kunnen mailen wanneer ik kan verwachten wat te horen) of maandag gewoon VU bellen en accepteren en dat in gang zetten. Als ik achter Rotterdam aan ga moet ik alsnog voor eind juli beslissen en dus iets weten.. aan andere kant is startdatum daar 1 september dus misschien gaan zij wel snel. Nouja, ik weet het even niet.

Sorry voor de monologen steeds, maar het helpt me wel m'n gedachten wat meer op n rijtje te krijgen.
Wat mij wel helpt, is bedenken dat dit geen keuzes zijn voor altijd. Je kunt ook na een poosje weer om je heen kijken. En ook als je ja zegt tegen de VU, werk je daar nog niet direct en kun je op een ander moment in de procedure ook weer afhaken. Komt goed!
pi_205353959
Da’s inderdaad best een flinke gok @vlindertje89, wanneer ze in Nijmegen ook nog met anderen moeten praten
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 20:57:48 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205354048
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 20:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Lokale Netto had laatst 2 kraten Bitburger voor de prijs van 1. Heerlijk, heb zelden bier in huis, maar nu al 1 krat op
Bitburg gaat uit bierbostel paddestoelen kweken had ik gelezen.
M'n broertje heeft sinds kort regelmatig Paderborner Pilger (geen typo), lekker bier vind ie en een tientje voor een kist met 20 halve liters.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205354079
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 20:30 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Maandag Rotterdam bellen.
ipv mailen :)
pi_205354136
Hoe gaat het met je @Blues? En met @Lucky_Strike?
  vrijdag 15 juli 2022 @ 21:09:08 #60
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205354218
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 20:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Bitburg gaat uit bierbostel paddestoelen kweken had ik gelezen.
M'n broertje heeft sinds kort regelmatig Paderborner Pilger (geen typo), lekker bier vind ie en een tientje voor een kist met 20 halve liters.
Jever vind ik eigenlijk lekkerder, is nog hoppiger.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 21:13:39 #61
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205354274
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe gaat het met je @:Blues? En met @:Lucky_Strike?
Ik ben niet ziek. Wel gammel. Ik wil morgen allemaal dingen dus ik vind dat het dan over moet zijn. Eerst maar testen morgen, dan zien we wel weer verder.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 21:18:40 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205354347
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Lekkerder dan Bitburger of Paderborner?

Ik gebruik alleen donker bier om vlees in te stoven en Naturtrübes Hefeweizen voor de oliebollen.

Verder drink ik het niet :+
pi_205354350
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik ga speciaal voor de Jever. In drie soorten: gewone pils, light en fun.
De gewone pils is de beste pils die bestaat, de fun is het beste alcoholvrije pils dat bestaat, en de lihgt heb in nodig om de komende week te overleven, want dan gaat het pils er door in een tempo en hoeveelheid die ik op zich verbazend goed bijhoud en zelfs geen kater van heb, maar die ik toch liever doorbreng met maar de helft van de alcohol in m'n mik. En dan nóg heb ik de week erna overal puisten en een koortslip.
pi_205354365
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Lekkerder dan Bitburger of Paderborner?

Ik gebruik alleen donker bier om vlees in te stoven en Naturtrübes Hefeweizen voor de oliebollen.
Voor vlees stoven haal ik goedkoop bier van de Lidl. Gerardus dubbel. Dat is precies goed.
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 21:22:33 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205354400
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:18 schreef sigme het volgende:

[..]
De gewone pils is de beste pils die bestaat, de fun is het beste alcoholvrije pils dat bestaat, en de lihgt heb in nodig om de komende week te overleven, want dan gaat het pils er door in een tempo en hoeveelheid die ik op zich verbazend goed bijhoud en zelfs geen kater van heb, maar die ik toch liever doorbreng met maar de helft van de alcohol in m'n mik. En dan nóg heb ik de week erna overal puisten en een koortslip.
Dat wou ik nog typen, sigme gaat vast Jever halen.

Ik zal dat Fun eens meenemen, m'n pa drinkt alleen alcoholvrij, gewone pils vind ie niet lekker. Daardoor Jever fun just ook niet? :+
  vrijdag 15 juli 2022 @ 21:24:12 #66
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205354430
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:18 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh, heeft lightbier minder alcohol _O- Ik dacht minder calorieën.

Wij hebben bij jou de eerste keer enorm lekker alcoholvrij bier bij jou op. Mogelijk had het een blauw (met zilver?) logo. Was dat Jever?
Spoilers!
pi_205354542
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh, heeft lightbier minder alcohol _O- Ik dacht minder calorieën.

Wij hebben bij jou de eerste keer enorm lekker alcoholvrij bier bij jou op. Mogelijk had het een blauw (met zilver?) logo. Was dat Jever?
Dat was vast en zeker Jever Fun. Ik dring iedereen Jever Fun op :D :+.
Albert Heijn verkoopt het ook, maar veels te duur vind ik
In Duitsland halen scheelt me ¤9,- per krat

Vorig jaar kwam ik in de knoei met de planning en heb ik de benodige 6 kratten Jever in Nederland besteld en gehaald, en dat is dan wel godvergeten duur (prijsverschil is bij de kratten met alcohol even groot).
pi_205354561
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat wou ik nog typen, sigme gaat vast Jever halen.

Ik zal dat Fun eens meenemen, m'n pa drinkt alleen alcoholvrij, gewone pils vind ie niet lekker. Daardoor Jever fun just ook niet? :+
Dikke kans dat hij dat dan juist niet lekker vindt inderdaad :D
pi_205354575
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 20:51 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wat mij wel helpt, is bedenken dat dit geen keuzes zijn voor altijd. Je kunt ook na een poosje weer om je heen kijken. En ook als je ja zegt tegen de VU, werk je daar nog niet direct en kun je op een ander moment in de procedure ook weer afhaken. Komt goed!
Dat is inderdaad zeker waar. Ik kan altijd na een jaar, of twee enz weer verder kijken. En de baan bij VU gaat mijn cv voor dat verder kijken zeker aantrekkelijker maken, of ik kom erachter dat ik onderwijs geven toch niet echt wat vind/het me niet ligt en dan is het ook goed dat zsm te weten.
Dat laatste voelt voor mij niet als een optie; ik ken ze al, en het is ook voor de toekomst echt wel een potentiële plek voor me, dus ik wil die goodwill niet verliezen. Plus ik zou dan per september al 0.2fte beginnen, dus dat is al vrij snel, en wel héél kortdag ook om hen alsnog te laten zitten.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s inderdaad best een flinke gok @:vlindertje89, wanneer ze in Nijmegen ook nog met anderen moeten praten
Ja, die durf ik niet aan. Dan sta ik straks mogelijk alsnog met lege handen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 20:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Maandag Rotterdam bellen.
ipv mailen :)
Ja, kan dat al? Voelt voor mij wat opdringerig omdat de vacature dan net een week gesloten is. Bellen is natuurlijk wel slimmer dan mailen inderdaad, heb ik sneller antwoord. Eens kijken of ik in de vacature een nummer kan vinden of alleen een mailadres. Aan de andere kant, wat heb ik nou nog te verliezen.. dus mss idd maar gewoon maandag doen en niet wachten tot woensdag.

Hoe zijn jouw klachten vandaag? Voel je je al iets beter?
  vrijdag 15 juli 2022 @ 21:38:40 #70
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205354652
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Vorig jaar kwam ik in de knoei met de planning en heb ik de benodige 6 kratten Jever in Nederland besteld en gehaald, en dat is dan wel godvergeten duur (prijsverschil is bij de kratten met alcohol even groot).
Dat gaat zeker op de lijst voor onze toekomstige Duitslandtrip dan. Met en zonder alcohol.

@derLudolf, is dat Paderborner gewoon pils?
Spoilers!
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 21:39:53 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205354672
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Voor een lekker stukje lam wil ik in geval van nood best een keer bierkoerier spelen hoor :P
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 21:41:48 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205354710
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat gaat zeker op de lijst voor onze toekomstige Duitslandtrip dan. Met en zonder alcohol.

@:derludolf, is dat Paderborner gewoon pils?
Landbier staat op het etiket
https://nl.frwiki.wiki/wiki/Landbier

pi_205354757
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:34 schreef vlindertje89 het volgende:
<knip>
Oh ja, nog even terugkomen op jouw ellenlange monologen met vlindertje89.
Dat vind ik nou net het leuke van een slowchat, dat er conversaties zijn, en monologen, lange verhaallijnen, korte lijnen, gedeelde historie en steeds weer nieuwe zaken. Jouw posts passen daar precies uitstekend in en tussen.
Het is leuk om jouw ontwikkeling te zien. Met je baan en je buren en je buik en je hockeydicks etc etc.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 21:53:00 #74
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_205354877
Ik zweer bij Leffe Blond qua alcoholvrij bier O+
  vrijdag 15 juli 2022 @ 21:58:47 #75
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205354937
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:45 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat vind ik nou net het leuke van een slowchat, dat er conversaties zijn, en monologen, lange verhaallijnen, korte lijnen, gedeelde historie en steeds weer nieuwe zaken. Jouw posts passen daar precies uitstekend in en tussen.
Het is leuk om jouw ontwikkeling te zien. Met je baan en je buren en je buik en je hockeydicks etc etc.
Ja. Dat wilde ik zeggen maar heb weinig typzin.
Spoilers!
pi_205354984
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:45 schreef sigme het volgende:

[..]
O+ O+

En ik moest gniffelen om hockeydicks *)
Toepasselijke topicnaam ook wel
SPOILER
pi_205355279
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe gaat het met je @:Blues? En met @:Lucky_Strike?
Nou mijn boosters zijn w.s. verwaterd of zo.
Ben nu ff uit bed, maar het hoesten doet nu echt pijn, ben ook benauwd dan en aanhoudende koorts.
Lamlendigheid 3.0
Hoop dat het morgen echt beter gaat worden *O*
pi_205355309
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:34 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dat is inderdaad zeker waar. Ik kan altijd na een jaar, of twee enz weer verder kijken. En de baan bij VU gaat mijn cv voor dat verder kijken zeker aantrekkelijker maken, of ik kom erachter dat ik onderwijs geven toch niet echt wat vind/het me niet ligt en dan is het ook goed dat zsm te weten.
Dat laatste voelt voor mij niet als een optie; ik ken ze al, en het is ook voor de toekomst echt wel een potentiële plek voor me, dus ik wil die goodwill niet verliezen. Plus ik zou dan per september al 0.2fte beginnen, dus dat is al vrij snel, en wel héél kortdag ook om hen alsnog te laten zitten.
[..]
Ja, die durf ik niet aan. Dan sta ik straks mogelijk alsnog met lege handen.
[..]
Ja, kan dat al? Voelt voor mij wat opdringerig omdat de vacature dan net een week gesloten is. Bellen is natuurlijk wel slimmer dan mailen inderdaad, heb ik sneller antwoord. Eens kijken of ik in de vacature een nummer kan vinden of alleen een mailadres. Aan de andere kant, wat heb ik nou nog te verliezen.. dus mss idd maar gewoon maandag doen en niet wachten tot woensdag.

Hoe zijn jouw klachten vandaag? Voel je je al iets beter?
Ik weet niet hoe het in jouw werkwereld is, maar bij alle sollicitaties die ik deed en als wij sollicitanten hebben op werk, toon je vlgs mij wel interesse als je een keer aan de lijn hangt bij degene aan wie je de mail verstuurde.
Je laat dan echt zien dat je er werk van maakt. Dat is geen opdringerigheid maar echt interesse toch?

En verzin dan ook meteen even 2 of 3 vragen :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 15-07-2022 22:33:05 ]
pi_205355420
Bah @Blues duim voor je mee.

En goed gezegd van @sigme, heel bijzonder ook dat we hier zoveel moois delen
pi_205355487
@vlindertje89 ik vind je verhalen interessant/leerzaam. en stoer
pi_205356862
Goedemorgen!
Afwas gedaan & lege kratten gepakt. Nu c_/
Straks nog even een rondje lopen met honden en dan op pad naar de Oosterburen voor Pils.
  zaterdag 16 juli 2022 @ 07:13:36 #82
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205356900
Zo ook vroeg op, bruidsmeisje / zus van de bruid jurk zoeken in Leiden met zus en mama en de bruid via videobellen *O*
pi_205357180
Ik had er een hard hoofd in maar mijn covidtest is negatief *O*
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 juli 2022 @ 08:51:49 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205357234
Mogge :W
Na Meeuws stopt nu ook Sheila Sitalsing met haar column ;(. Jammer heerlijke stukjesschrijver.
pi_205357656
Ik had gisteren Pils. O+
pi_205357707
💐 🎶 🎉 Van Harte Kaatje 🇾🇪 en een XXX leuke dag vandaag!
pi_205357775
Kaatje, van harte *O* Dat je feest maar een groot succes mag worden en dat je lekker in de watten gelegd wordt O+
Spoilers!
pi_205357815
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 10:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaatje, van harte *O* Dat je feest maar een groot succes mag worden en dat je lekker in de watten gelegd wordt O+
Dit!!
*O*
pi_205357818
Rare quote
pi_205357821
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 10:25 schreef Blues het volgende:
En...g is pos 😒
Ondanks de voorzorgsmaatregelen.
pi_205357877
Gefeliciteerd @Kaatje1 en een fantastisch leuke dag gewenst!! *O*

@Blues wat kut dat jij er toch zo ziek van bent, en nu g ook positief.. hopelijk vallen zijn klachten mee en heb jij het ergste al achter de rug. Beterschap voor beide!
pi_205357892
Gefeliciteerd @Kaatje1 *G* *G* *G*
pi_205357895
Beterschap @golfer :*
pi_205357910
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 10:26 schreef Blues het volgende:

[..]

Shit zeg. Wat een zorg ;(
Spoilers!
  zaterdag 16 juli 2022 @ 11:04:03 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205358025
Gefeliciteerd @Kaatje1 *O* 🥳🎁💐
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 16 juli 2022 @ 11:04:46 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205358033
quote:

[..]

-O-
pi_205358042
Kaatje *O* Feli!
pi_205358070
Gefeliciteerd Kaatje O+ *O*
pi_205358100
Dank allen!

Wat balen @Blues en @golfer Hopelijk is hij er niet al te beroerd van. En hoe gaat het nu met jou?

Hoorde net dat er nog een extra gast komt, nichtje die zo ongeveer bij @sigme in de buurt woont (of nog noordelijker) komt na haar werk ook. Ze hoorde ervan van haar zus die zei "kom toch ook". Helemaal leuk, omdat ik haar vanwege de afstand niet durfde te vragen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 juli 2022 @ 11:28:34 #100
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205358168
Gefeliciteerd Kaatje *O*
Ohjee Sterkte G.

Koelkast en wc zijn weer schoon. 8-) Vanmiddag de Kennemerduinen in.
pi_205358188
Dat is balen Blues. Sterkte beiden 💐
pi_205358299
De waterstanden zijn dramatisch laag. Nu al.
Dat betekent geen schipperen morgen op de Lek -O- want er kan niet worden aangelegd bij de steigers.
pi_205358330
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 11:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Dank allen!

Wat balen @:Blues en @:Golfer Hopelijk is hij er niet al te beroerd van. En hoe gaat het nu met jou?
.
Nog steeds waardeloos.
Wel vannacht iets minder gehoest. Maar elk hoestje doet zo'n pijn }:| Koorts is iets minder hoog, maar voel me gewoon lamlendig en slap.
Als ik maar iets doe, wat dan ook moet ik er echt van bijkomen.
Duimen dat g dit allemaal bespaard blijft ^O^
pi_205358333
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 11:51 schreef AnneX het volgende:
Dat betekent geen schipperen morgen op de Lek -O- want er kan niet worden aangelegd bij de steigers.
Oh echt, jeetje zeg -O-
pi_205358435
quote:
Oh jeej joh -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_205358452
quote:

[..]

Oh balen joh -O- Maar dat was ook wel te verwachten :@ Wel een voordeel: jullie kunnen nu gezellig samen ziek zijn O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_205358458
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 12:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Oh balen joh -O- Maar dat was ook wel te verwachten :@ Wel een voordeel: jullie kunnen nu gezellig samen ziek zijn O+
Ja! :D
Ik was heel blij dat ie vanochtend na de pos test weer gezellig naast me in bed kroop O+
pi_205358478
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 12:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja! :D
Ik was heel blij dat ie vanochtend na de pos test weer gezellig naast me in bed kroop O+
Ik had dat ook toen mijn G eenmaal positief was _O-
pi_205358619
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 07:13 schreef gcjoel het volgende:
Zo ook vroeg op, bruidsmeisje / zus van de bruid jurk zoeken in Leiden met zus en mama en de bruid via videobellen *O*
ik dacht even dat jij ging trouwen :o gezien de fbpost _O-
pi_205358622
Gefeliciteerd Kaatje! Heel veel plezier vandaag en maak er een leuk feest van.

Beterschap voor g. Balen zeg. En wat rot dat jij je zo matig voelt, Blues. Dat extreem moe-zijn herken ik wel. Dat is ook best kenmerkend voor covid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205358634
Gefeliciteerd @Kaatje1 *O*

Beterschap en sterkte voor @Blues en @golfer
pi_205358903
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 11:58 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh echt, jeetje zeg -O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 12:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Oh jeej joh -O-
Ja zeg. Een dagje home alone pfffft.
Het gaat om 22 cm.verschil tussen minimaal en mogelijk.
pi_205358940
quote:
Zag ook al reportages over woonboten, die moeten nu klauteren door hun huis -O- En niets blijft liggen maar rolt naar de lage kant.
  zaterdag 16 juli 2022 @ 13:27:49 #114
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205359036
Gefeliciteerd @Kaatje1
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 16 juli 2022 @ 13:29:50 #115
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205359057
Hier is sinds gisteren een Nintendo Switch in huis..

De ehm, geluidjes, daar had ik vooraf geen rekening mee gehouden..

Nu de vriezer aan het leegruimen; alles eruit, sorteren en inventariseren wat er in zit. Want hij zat helemaal vol en toch kwam er amper wat uit, er gingen alleen dingen in.
pi_205359130
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 13:29 schreef fietsie het volgende:
Hier is sinds gisteren een Nintendo Switch in huis..

De ehm, geluidjes, daar had ik vooraf geen rekening mee gehouden..

Nu de vriezer aan het leegruimen; alles eruit, sorteren en inventariseren wat er in zit. Want hij zat helemaal vol en toch kwam er amper wat uit, er gingen alleen dingen in.
Je kan het geluid ook uitzetten he 🤣🤣
  zaterdag 16 juli 2022 @ 13:49:05 #117
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205359235
Op de Belg:

quote:
"Het peloton wordt gedynamiteerd!"
  zaterdag 16 juli 2022 @ 13:50:50 #118
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205359250
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 13:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Je kan het geluid ook uitzetten he 🤣🤣
Ja maar ja "beleving dit-dat enzo"
pi_205359281
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 13:50 schreef fietsie het volgende:

[..]
Zachtjes zetten?
  zaterdag 16 juli 2022 @ 14:08:10 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205359356
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 13:49 schreef fietsie het volgende:
Op de Belg:
[..]

O+

Ik had een Vlaamse prof rechtsfilosofie en die bedacht zulke woorden volgens mij ter plekke. Dat was heerlijk om naar te luisteren.
Nu ik weer eens aan die man denk, bedenk ik dat hij in mijn hoofd er uit ziet als Henk Krol :D
Spoilers!
pi_205359388
quote:

[..]
optie? Blue toooth. Koptelefoon.

Dus de jeugd gaat een feestje bouwen voor onze deur. Grote ploeg, veel gejoel.
Als je er langs loopt, hangen ze op hun telefoon, aan een fles cola, gaan broodjes halen.
Rijden heen en weer op fietsen, scooters, tractoren.
En kom ik terug: groot podium, plankier om gras te beschermen, de tent met 5 taps staat.
De toiletten. De vlaggen van de sponsors en de verlichting hangt in de bomen.
In 2 dagen _O_
En zondagmorgen grotendeels opgeruimd, want kerkdienst.
pi_205359400
@Kaatje1 hoe laat is jouw feestje? Heb je nog iets te regelen? w/
pi_205359404
Gefeliciteerd @Kaatje !

Wij waren vandaag in België >:) roteind rijden maar ik heb een trouw-outfit *O* en verder lekker geluncht en koffie gedronken en wafels gehaald :9
pi_205359411
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 14:17 schreef Clubsoda het volgende:
Gefeliciteerd @:Kaatje !

Wij waren vandaag in België >:) roteind rijden maar ik heb een trouw-outfit *O* en verder lekker geluncht en koffie gedronken en wafels gehaald :9
^) kennen jullie elkaars outfit? Of blijft het een verrassing?
pi_205359459
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 14:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
^) kennen jullie elkaars outfit? Of blijft het een verrassing?
We kennen die van elkaar. Ze was mee met kopen, vind dat wel zo gezellig. Ik ben met haar ook mee geweest voor de eerste afspraak, het pak zelf is nog in de maak. Mijn vorige bruiloft was heel braaf precies volgens alle regeltjes, maar nu lekker niet O+ Het enige traditionele wat we hebben zijn ringen en een fotograaf (maar geen fotoshoot en fotoalbum, gewoon mooie foto's van onze gasten. Deze meneer deed dat ook al op mijn promotie en het werden zulke mooie foto's O+ hij heeft toen een moment tussen mijn zoon en mij zo prachtig gevangen O+ )
pi_205359505
Oh, het ging mij niet echt om regeltjes. Jullie dag ^)
pi_205359553
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 14:33 schreef AnneX het volgende:
Oh, het ging mij niet echt om regeltjes. Jullie dag ^)
Snap ik hoor. Er waren wat mensen die zeiden 'maar dat hoort toch niet?' toen ze hoorden van het shopplan :D
pi_205359685
@AnneX nee hoor, niets meer te doen, alleen er straks naar toe fietsen. Doe ik met vrienden hier uit het gebouw. Kreeg nog het aanbod van anderen dat ik met de auto mee mocht, maar het is mooi weer.
Ze hebben daar een soort standaard feestavondje, echt een "gewone" verjaardag. Ontvangst met iets zoets en koffie thee en daarna drankjes en borrelplanken. Het is er groter dan bij mij thuis en ik hoef geen inkopen te doen, da's wel erg makkelijk
En het begint om 1930 en zij gaan voor het laatst rond om 23 uur. Ze moeten om 23.30 sluiten (ligt buiten de stad)
pi_205359711
Ah, nog 2 afzeggers, de jongste dochter, 6 jaar is gisteren aangereden en heeft de pols gebroken -O- Arm kind
pi_205359743
Nou, het kostte wat moeite om Jever light te veroveren

De grote supermarkt in Leer had het niet, dus daar alleen gewone (4 kratten) en fun (3) gekocht, en dan onderweg terug bij alle 3 se supers waar ik nog langs kwam gestopt en bezocht, en zo toch 30 flesjes Light veroverd.

En ik heb groenteconserven gehamsterd :D :+.
Grote blikken: 24 sperzieboon, 12 doperwt met wortel, 2 wortel, 3 zuurkool, 5 groenkool.
In plastic: 5 x zuurkool, 3 x rode kool, 10 x snijbonen
In glas: 4 x rode biet
Dat was het wel denk ik. Straks de auto maar eens uitruimen, kijken of ik van nog iets anders ook veel gekocht heb.
pi_205359760
Column van een kennis van mij over zijn moeder. Moest een beetje aan de (weckende) mensen hier denken

SPOILER
pi_205359987
Pff, net een reportage gelezen in de Gelderlander (AD) over 72 uur op Schiphol. Wat een doffe ellende daar, zo lang moeten wachten, zoveel bagage weg/opgestapeld,
Als ik in de komende weken moest vliegen zou ik best wel buikpijn hebben.
pi_205360198
Veel plezier met je feestje @Kaatje1 , en beterschap en sterkte voor de besmetten.

Mijn brilmontuur was gebroken, maar dat viel nog binnen de garantie en het montuur kon nog opnieuw besteld worden, dus nu heb ik een vers montuur. Goede service van de lokale opticien!
  zaterdag 16 juli 2022 @ 16:34:46 #134
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205360377
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Column van een kennis van mij over zijn moeder. Moest een beetje aan de (weckende) mensen hier denken

SPOILER
Zulke weckrecepten zou ik wel willen O+
pi_205360398
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:34 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Zulke weckrecepten zou ik wel willen O+
Ik zal het 'm eens vragen. Je zal niet de enige zijn :D
pi_205360955
Ik ging naar de kringloop, zag een telefoonbankje en heb nu besloten dat ik een telefoonbankje nodig heb in mijn leven. O+ Maar een mooiere dan ze daar hadden staan, dus maar even Marktplaats in de gaten houden.
pi_205360977
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 17:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ging naar de kringloop, zag een telefoonbankje en heb nu besloten dat ik een telefoonbankje nodig heb in mijn leven. O+ Maar een mooiere dan ze daar hadden staan, dus maar even Marktplaats in de gaten houden.
Ik keek ff op mp wat je bedoelde, wat een leukerds zitten ertussen!
pi_205361017
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:20 schreef Tuindier het volgende:
Veel plezier met je feestje @:Kaatje1 , en beterschap en sterkte voor de besmetten.

Mijn brilmontuur was gebroken, maar dat viel nog binnen de garantie en het montuur kon nog opnieuw besteld worden, dus nu heb ik een vers montuur. Goede service van de lokale opticien!
Heb je een bril verzekering?

Toen wij onze brillen haalde , een paar weken geleden, was er een nieuwe medewerker die mijn bril wel even zou stellen.. kapot, glas eruit.
Gelukkig lag er nog een zelfde montuur in de la, vlgs ervaren medewerker was het een constructiefout...we zagen wat ze deed, typisch geval van buigen en niet weten wat je doet.
Maar goed, ze zei: gelukkig doe ik dit en niet jijzelf want jullie willen geen verzekering.
:{w :X
pi_205361022
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 17:21 schreef Blues het volgende:
Ik keek ff op mp wat je bedoelde, wat een leukerds zitten ertussen!
Geweldig he! O+ Hopelijk kan ik er eentje vinden waar de stof nog helemaal mooi is, want stof ben ik niet goed mee. Het hout kunnen we altijd nog een beetje opknappen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 juli 2022 @ 17:27:29 #140
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205361030
Heerlijk rondje ´achtertuin´. Kennemerduinen O+.

Broodje Lamsburger vanavond en morgen naar de Floriade :P
  zaterdag 16 juli 2022 @ 18:12:03 #141
63722 z80
I fink you freaky
pi_205361318
Gefeliciteerd Kaatje1.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zaterdag 16 juli 2022 @ 18:27:46 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205361405
Gefeliciteerd @Kaatje1
pi_205362134
quote:

[..]
Koptelefoon :Y
pi_205362410
Gefeli @Kaatje1 *O*
Je hebt er een mooie zonnige dag voor uitgekozen!
pi_205362507
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff, net een reportage gelezen in de Gelderlander (AD) over 72 uur op Schiphol. Wat een doffe ellende daar, zo lang moeten wachten, zoveel bagage weg/opgestapeld,
Als ik in de komende weken moest vliegen zou ik best wel buikpijn hebben.
Gefeliciteerd Kaatje.

Ennuh ja ik vlieg dus binnenkort 8)7
I solemnly swear i'm up to no good
pi_205362648
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 17:26 schreef Myraela het volgende:

[..]
Geweldig he! O+ Hopelijk kan ik er eentje vinden waar de stof nog helemaal mooi is, want stof ben ik niet goed mee. Het hout kunnen we altijd nog een beetje opknappen.
Tip: een stoffeerder. Ooit gevraagd via een meubelzaak naar een vakman. Heeft ook de stoelvullingen vervangen. Resultaat als nieuw.

Nou, deze muziek draait Kaatje niet. (8>
Het gaat los: Nederlandstalig met Jordaanse snik in de stem, dan stampen met
iets anders. Afgewisseld met Engelstalige liedjes uit de ouwe doos. Wat een industrie.
Plus een rookmachine.
Ramen dicht. w/
Ach, 1 x per jaar.
pi_205362660
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 11:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Dank allen!

Wat balen @:Blues en @:Golfer Hopelijk is hij er niet al te beroerd van. En hoe gaat het nu met jou?

Hoorde net dat er nog een extra gast komt, nichtje die zo ongeveer bij @:sigme in de buurt woont (of nog noordelijker) komt na haar werk ook. Ze hoorde ervan van haar zus die zei "kom toch ook". Helemaal leuk, omdat ik haar vanwege de afstand niet durfde te vragen.
Gefeliciteerd en veel plezier op jouw feest!
pi_205362952
Felies @Kaatje1 !
Maak er een leuk feest van *O*

[ Bericht 24% gewijzigd door Cat-astrophe op 16-07-2022 21:22:36 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205362996
Gisteren heerlijk gegeten, vanmorgen ontbeten met vlaai, vanmiddag straatje op en neer gelopen met vriendin via Action, ijszaak, bakker, Turkse groenteboer en supermarkt voor een tapas diner.
En nu zit ze op de trein naar huis.

En morgen op ex-opvangersbezoek naar Amsterdam O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205363021
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 17:25 schreef Blues het volgende:

[..]
Heb je een bril verzekering?

Toen wij onze brillen haalde , een paar weken geleden, was er een nieuwe medewerker die mijn bril wel even zou stellen.. kapot, glas eruit.
Gelukkig lag er nog een zelfde montuur in de la, vlgs ervaren medewerker was het een constructiefout...we zagen wat ze deed, typisch geval van buigen en niet weten wat je doet.
Maar goed, ze zei: gelukkig doe ik dit en niet jijzelf want jullie willen geen verzekering.
:{w :X
Nee, geen verzekering, maar omdat het montuur binnen twee jaar stuk was, werd het gratis vervangen.
pi_205363138
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:39 schreef AnneX het volgende:
Tip: een stoffeerder. Ooit gevraagd via een meubelzaak naar een vakman. Heeft ook de stoelvullingen vervangen. Resultaat als nieuw.
Geloof wel dat ze mooi werk maken, ja. Maar het lijkt me zo prijzig. Perfect voor een meubel waar je nog geen afscheid van kunt nemen, maar wat zonde als je ook gewoon meteen een mooiere tweedehands kunt kopen.

Maar misschien een optie als ik ooit een hele specifieke stof wil.
  zaterdag 16 juli 2022 @ 21:59:17 #152
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205363680
B:)B
pi_205364824
Ow nu ook een lichtshow. Dat geeft wel een mooi effect onder en tussen de bomen. B-)
Muziek is werkelijk van meezingers naar Queen naar oldies en disco stampers.

Nu covers van de beatles in stampritme : Lalalalalala….dat duurt dan 2 minuten…dan overschreeuwt de discjockey zich “ handjes in de lucht” en draait dan onnavolgbaar een portugees stampmuziekje.
Lekker geld verdienen zeg, zo’n avond. Wat een inkonsekwente set. Ook al meegalmers van operette muziek gehad.
En natuurlijk komen senior en nu junior Hazes voorbij. Het lijflied van @Molo Leef!

[ Bericht 21% gewijzigd door AnneX op 17-07-2022 00:34:20 ]
pi_205365639
Half twee was de disco wel voorbij met een laatste lalalalalala. Rond half drie was het rustig.

Nu: de rust en stilte van de zondagmorgen.
Er wordt toch gevaren. En heb ik een dagje thuis wellness B-)
pi_205365729
Mogge!

Dat was een leuk feestje gisteren. Heel veel lieve en leuke mansen gesproken, locatie was geweldig, kortom een topavond
pi_205365745
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 09:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Dat was een leuk feestje gisteren. Heel veel lieve en leuke mansen gesproken, locatie was geweldig, kortom een topavond
Wat een fijne dag om aan terug te denken *O*
  zondag 17 juli 2022 @ 09:30:52 #157
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205365799
quote:
Mogge!

Wat fijn O+

Wij hadden een gezellig kleinschalig feestje bij een jarige vriend. We hebben eerst een paar boodschapjes gedaan. De spotgoedkope tuinverlichting van Karwei blijkt prima, dat scheelt veel geld.

De dag duurde wel net ietsje te lang, ik ging rillend mijn bed in, kon nauwelijks de pcm doorslikken van de keelpijn. Dat had ik flink verkeerd getimed. Maar toch. De dag was succesvol en de nacht niet slecht.

Vandaag gaan we plantjes planten rond de pergola *O*
Spoilers!
pi_205365817
Weet nog niet of ik vandaag veel ga doen. Bloemen in vazen zetten en de cadeautjes uitpakken.
En misschien even naar de heemtuin.
pi_205365876
quote:
Mogge!

Klinkt geweldig!
pi_205367312
Fijn Kaat O+ Je verdient het zo! :*

En AX topfeessie voor de deur dus, leuk dat S kan varen!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 juli 2022 @ 13:07:09 #161
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205367320
Groeten uit Almere. Blij dat ik niet de hoofdprijs betaald heb voor de Floriade. We zijn begonnen aan de landenpaviljoens. Hopelijk maakt dat nog wat goed.
pi_205367322
Hoe gaat het nu met jullie @Blues?
pi_205367359
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 13:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe gaat het nu met jullie @:Blues?
g is goed ziek, hoge koorts.

Bij mij lijkt het iets te verbeteren.. de koorts dan, die neemt wel af. Die enorme hoestbuien zijn nog wel een ramp met veel pijn en ik heb totaal geen energie. Als ik buiten het vogelwaterbakje in de tuin bij wil vullen (trap af naar tuin (kamer) water in fles doen, naar achter in de tuin lopen, badje bijvullen, teruglopen en naar trap op naar woonkamer) moet ik een half uur bijkomen. Uitgeput werkelijk, hartkloppingen.

Allebei totaal geen eetlust.
We eten wel muizenhapjes om wat binnen te krijgen en vanavond komt picnic met wat boodschappen.

Het rotte is dat er een CT scan voor g staat gepland voor donderdag.... het zal er om hangen of het door kan gaan.
(en de tandarts maar die kan verzet)
pi_205367368
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 13:11 schreef Blues het volgende:

[..]

Bij mij lijkt het iets te verbeteren.. de koorts dan, die neemt wel af. Die enorme hoestbuien zijn nog wel een ramp met veel pijn en ik heb totaal geen energie. Als ik buiten het vogelwaterbakje in de tuin bij wil vullen (trap af naar tuin (kamer) water in fles doen, naar achter in de tuin lopen, badje bijvullen, teruglopen en naar trap op naar woonkamer) moet ik een half uur bijkomen. Uitgeput werkelijk, hartkloppingen.
Poeh zeg, dat klinkt heel erg heftig. Wel fijn dat bij jou de koorts wat afneemt, nu nog bij G. Hoe doen jullie het met boodschappen? Al zal je nu niet echt veel trek hebben waarschijnlijk.
pi_205367442
Post aangevuld Kaatje ;)
pi_205367459
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 13:11 schreef Blues het volgende:

[..]

Allebei totaal geen eetlust.
We eten wel muizenhapjes om wat binnen te krijgen en vanavond komt picnic met wat boodschappen.

Het rotte is dat er een CT scan voor g staat gepland voor donderdag.... het zal er om hangen of het door kan gaan.
(en de tandarts maar die kan verzet)
Inderdaad zeg: wat rottig, ook gezien de geplande ct.
En ondanks en dankzij 4 x vaccins een forse griep. |:(
pi_205367468
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 13:22 schreef Blues het volgende:
Post aangevuld Kaatje ;)
Van die scan is echt wel heel erg vervelend. Dat kan je niet zomaar een paar dagen laten laten doen natuurlijk
pi_205367579
Ik denk dat de boosters ons beschermen tegen ziekenhuisopname.
Althans dat wil ik geloven.
Het kan altijd nog slechter!
Tel wel onze zegeningen O+
pi_205367663
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 13:38 schreef Blues het volgende:
Ik denk dat de boosters ons beschermen tegen ziekenhuisopname.
Althans dat wil ik geloven.
Het kan altijd nog slechter!
Tel wel onze zegeningen O+
Dat denk ik ook (graag). Ondertussen…blijft het een naar verhaal.

Het feestje ( heb je clip geHOORD?) wordt nu omgebouwd naar de prijsuitreiking, met heel veel kabaal plus betere muziek dan vannacht.
Met parkeerplek voor ruim 100 racefietsen en podium vergroot voor alle renners. En iedereen en allemaal krijgen een prijs. Vanmiddag rijden ze een individuele tijdrit, een rondje langs de Kerk.
Voor de beste uitslaper, de zlelepoot ( indien geblesseerd), het setje van de week. Verzin het maar.
Om 18 uur is het klaar, wordt afgebroken en morgen opgeruimd.
Daarna is het dorp met vakantie en uitgestorven.
Buurvrouw is nu met vakantie. Die heeft volgend jaar 5 kleinkinderen, die meedoen 😂
Die blijft die week thuis volgend jaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 17-07-2022 13:58:31 ]
pi_205367694
@Lonaa hoe is het met oma? (moest ik gister aan denken).
  zondag 17 juli 2022 @ 13:49:40 #171
217702 Lonaa
Honger!
pi_205367699
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 13:49 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa hoe is het met oma? (moest ik gister aan denken).
Prima, eigenlijk. Still going strong.
pi_205367706
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2022 13:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Prima, eigenlijk. Still going strong.
Goeie spirit.👍🏼

En heb je deze gezien? https://edition.cnn.com/v(...)nne-moos-pkg-vpx.cnn
Het gaat over honden😎Introverte honden 😉

[ Bericht 12% gewijzigd door AnneX op 17-07-2022 14:00:53 ]
pi_205368333
Wahhh.. ik ben de cadeaus aan het uitpakken (enorm verwend en ik ben nog niet klaar) maar kreeg ook van een nichtje een enorme hoeveelheid walnoten. Hebben jullie nog recepten? Buiten over een salade of in de baklava?
pi_205368431
Door de vulling van de appeltaart?
Een handje ofwel 20 stuks op een dag voor gezonde vetten…
Bijzondere cadeaus? ( vind ik altijd zo knap :@ )

Ondertussen een reeks over vakantieliefdes gelezen in vk. Brings back memoories. O+
pi_205368473
Hoppa…de karavaan is gearriveerd voor de deur. Ook de muziekherrie lalalala in een stampritme.
Geweldig organisatie. Om 18 uur is het voorbij. w/
pi_205368498
Dat vind ik dus niet lekker, in de appeltaart, voor mij is dat iets "smooth". Maar in een cake, da's wel een idee.
Ik denk dat ze uit eigen tuin komen.
De gekregen bloemen zijn al behoorlijk aan het verleppen helaas. Ze stonden in de badkamer, koelste plek in huis. Maar alleen de zonnebloemen zien er nog fris uit.

Heb voornamelijk geld of bonnen gekregen. Veelal bonnen om naailessen in te kopen. Ik heb zelf een paar weken geleden een strippenkaart gekocht, maar ik kan er nu nog een paar kopen. Zo fijn want ik wil nog best veel dingen leren.
pi_205368565
Goh, dat gaat hard met de bloemen dan. -O-
Stond te twijfelen afgelopen vrijdag over bloemen gezien de aangekondigde hitte.
Het werden de dahlia’s van de buurvrouw iedere dag. Vrij om af te snijden. B-)

En dat is handig voor de naailessen.
pi_205368857
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Wahhh.. ik ben de cadeaus aan het uitpakken (enorm verwend en ik ben nog niet klaar) maar kreeg ook van een nichtje een enorme hoeveelheid walnoten. Hebben jullie nog recepten? Buiten over een salade of in de baklava?
Nusstorte O+ https://rutgerbakt.nl/taart-recepten/engadiner-nusstorte-recept/
  zondag 17 juli 2022 @ 16:22:37 #179
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205368935
quote:
Walnotenbrood, heerlijk
pi_205368959
quote:
Die ziet er best lekker uit. Maar ik ben niet zo van gebak. Ik ga eens googlen of er ook hartige dingen kunnen met walnoten.
  zondag 17 juli 2022 @ 16:28:13 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205369007
pi_205369038
Boah, het is dat ik van alles al in huis heb voor het eetclubje deze week, maar dit gaat de volgende worden (als ik 'm al niet eerder maak en deels invries

https://www.boodschappen.(...)nons-en-blauwe-kaas/
  zondag 17 juli 2022 @ 17:04:45 #183
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205369426
Was lekker fietsen, alleen zo jammer van de 60+ eenzame wielrenner die aan een hele rijstrook van het fietspad niet voldoende dacht te hebben, en serieus dacht dat agressief doen tegen mij een goed plan was.
pi_205370079
quote:
Wat leuk dat je t uitpakken hebt bewaard voor vandaag ^O^
pi_205370081
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 17:04 schreef fietsie het volgende:
Was lekker fietsen, alleen zo jammer van de 60+ eenzame wielrenner die aan een hele rijstrook van het fietspad niet voldoende dacht te hebben, en serieus dacht dat agressief doen tegen mij een goed plan was.
WTF waarom }:|
pi_205370099
Picnic is geweest.
Wel fijn hoor, dat het zo kan ^O^
We zeiden wel tegen die jongen: zet t maar op de oprit neer we hebben corona.
Je zag aan m dat ie dat al eerder had gehoord :P
  zondag 17 juli 2022 @ 17:58:21 #187
63722 z80
I fink you freaky
pi_205370174
Fietsen vandaag maar overgeslagen. Iets te veel zon en geen bewolking.
Wel de fruitbomen van de waterloten. Kaarsrechte nieuwe takken recht omhoog. En een heleboel twijgjes rond de appels. Verder wat ander snelgroeiend spul in gareel gebracht. De gft bak zit weer goed vol en el ligt nu nog een bult takken voor de volgende keer. Verder rondje gelopen en wat huishouden.
De moetjes voor vandaag zijn klaar, eten zit achter de kiezen. Nu nog wat op internet rondhangen en misschien nog een rondje kermis in de stad.
pi_205370642
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 17:51 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat leuk dat je t uitpakken hebt bewaard voor vandaag ^O^
Ik was gesloopt toen ik thuis kwam ;) . Op de locatie konden we naar buiten, maar daar was het op een gegeven moment te koud. En binnen was het bloedheet. En een hele avond sociaal zijn met 40 mensen ben ik ook niet meer gewend :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 juli 2022 @ 18:36:52 #189
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205370696
Een korte Floriaderecensie. Ik ben gegaan zodat jullie dat niet hoeven te doen :P. Het is dat het een fijne dag was met broertje en moeders en dat is het belangrijkste. Floriande an sich min min.
We betaalden gelukkig maar 15e pp en gratis parkeren, meer is het ook niet waard.
Een enkel paviljoen zoals Duitsland of de UAE zijn nog wel de moeite waard. Kabelbaan is leuk. Maar verder is het zeer matig.
Waarom? - Het voelt niet af.
- Delen zijn al wel verloederd.
- Er zijn bijna geen demonstraties, presentaties of mensen die ergens uitleg over geven
Ik hoop dat Almere er een mooi park aan over houdt. Maar als Floriade was bijvoorbeeld Vijfhuizen 2002 vele malen leuker.
  Moderator zondag 17 juli 2022 @ 18:40:50 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205370739
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 17:58 schreef z80 het volgende:
Fietsen vandaag maar overgeslagen. Iets te veel zon en geen bewolking.
Wel de fruitbomen van de waterloten. Kaarsrechte nieuwe takken recht omhoog. En een heleboel twijgjes rond de appels. Verder wat ander snelgroeiend spul in gareel gebracht. De gft bak zit weer goed vol en el ligt nu nog een bult takken voor de volgende keer. Verder rondje gelopen en wat huishouden.
De moetjes voor vandaag zijn klaar, eten zit achter de kiezen. Nu nog wat op internet rondhangen en misschien nog een rondje kermis in de stad.
Mag Layla nog gedraaid worden op de kermis? In Dortmund niet meer, op veel meer feesten niet.

Ik ken het is nummer verder niet, maar volgens mij is het een doorsnee rapnummer vertaald in Duits en in een Ballermann jasje gestoken.
  zondag 17 juli 2022 @ 18:42:11 #191
217702 Lonaa
Honger!
pi_205370762
Ik wil graag even gebruik maken van de FOK!wet: Mijn pizza is laat en ik heb honger.
  zondag 17 juli 2022 @ 18:48:25 #192
63722 z80
I fink you freaky
pi_205370839
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 18:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Mag Layla nog gedraaid worden op de kermis? In Dortmund niet meer, op veel meer feesten niet.

Ik ken het is nummer verder niet, maar volgens mij is het een doorsnee rapnummer vertaald in Duits en in een Ballermann jasje gestoken.
Zal ik eerst moeten weten wat Layla is. En nee ik ga dat niet voor je opzoeken.
  Moderator zondag 17 juli 2022 @ 18:49:57 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205370857
Oh ik heb het nummer voor jullie even geluisterd het gaat over "Puff Mutter" (bordeel moeder, oftewel uitbaatster) Layla die "junger, schöner, geilah" is.

Ben ik heel erg boze witte hetro als ik dat nou niet echt heel schokkend vind :?
  zondag 17 juli 2022 @ 18:51:06 #194
217702 Lonaa
Honger!
pi_205370874
Meh. Werkte niet.
  Moderator zondag 17 juli 2022 @ 18:51:45 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205370878
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 18:48 schreef z80 het volgende:

[..]
Zal ik eerst moeten weten wat Layla is. En nee ik ga dat niet voor je opzoeken.
Zelfs de politiek heeft zich er al over uitgelaten. Hoewel dat niet echt bijzonder meer is tegenwoordig.
pi_205372124
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 18:51 schreef Lonaa het volgende:
Meh. Werkte niet.
Nog steeds niet? #Lonaapizzatijd
  zondag 17 juli 2022 @ 20:00:51 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205372140
quote:

[..]

Kali 4evah
pi_205372260
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 18:51 schreef Lonaa het volgende:
Meh. Werkte niet.
Ondertussen al op hoop ik?
  zondag 17 juli 2022 @ 20:19:50 #199
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205372358
quote:

[..]

Jep, is werkelijk niet de moeite waard en het verbod zorgt alleen maar voor het Streisandeffect.
  zondag 17 juli 2022 @ 20:30:00 #200
217702 Lonaa
Honger!
pi_205372461
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 20:00 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Nog steeds niet? #Lonaapizzatijd
Hij kwam vrij kort na "het werkte niet" :7
  zondag 17 juli 2022 @ 20:30:05 #201
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205372463
Vandaag de lekkerste maaltijd in tijden gemaakt, Tagliatelle met Pesto, zo eenvoudig, zo lekker. Waarom doe ik dit niet vaker?
pi_205372738
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 20:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vandaag de lekkerste maaltijd in tijden gemaakt, Tagliatelle met Pesto, zo eenvoudig, zo lekker. Waarom doe ik dit niet vaker?
Dat was mijn ‘nood’ rantsoen toen wij beiden werkten.
Eerlijk? Wel met pesto uit een potje.
pi_205372781
@PdeHoog jouw G komt toch uit Slovenië?
Of zit ik fout?
pi_205372790
Ik ben niet zo erg van de grappig filmpjes enzo, maar allemachtig, deze is echt grappig :') :D

https://imgur.com/gallery/W61Oj13
  zondag 17 juli 2022 @ 21:02:20 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205372792
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 21:01 schreef Blues het volgende:
@:pdehoog jouw G komt toch uit Slovenië?
Of zit ik fout?
Fout :T
  zondag 17 juli 2022 @ 21:03:46 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205372808
quote:
7s.gif Op zondag 17 juli 2022 21:02 schreef sigme het volgende:
Ik ben niet zo erg van de grappig filmpjes enzo, maar allemachtig, deze is echt grappig :') :D

_O-

Briljant deze
pi_205372819
Oh nou ja.
Leuk programma over Slovenië: de directeur en de kok.
(Avrotros)
  zondag 17 juli 2022 @ 21:14:52 #208
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205372947
quote:

Tranen over mijn wangen!

Ik wilde net komen posten dat mijn weekend zo tof is. En nou komen die tranen er ook nog bij O+

Gisteren was al fijn. Vandaag hebben we eindelijk de screens buiten opgehangen (@AnneX). Daarna zijn een stuk of 30 planten in de plantenbak rond de zitkuil gezet. Goede deals gesloten tijdens een klein bezoek aan AH. Lekker gebadderd in het zwembad. Tijdschriften gelezen. Een uitstekende barbecue. Er zijn voor de komende dagen ook diverse groenten voor in salades gegrild. En dat alles op zo'n heerlijk vakantietempo.
Spoilers!
  zondag 17 juli 2022 @ 21:16:05 #209
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205372965
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 20:56 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat was mijn ‘nood’ rantsoen toen wij beiden werkten.
Eerlijk? Wel met pesto uit een potje.
Versgemaakte pasta (Ei en Semolina) en verse zelfgemaakte pesto. Die uit een potje smaakt me nooit.
  zondag 17 juli 2022 @ 21:33:16 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205373215
Soms hebben die Belgen toch gewoon mooie slimme dingen:

https://tweakers.net/nieu(...)-zelfscankassas.html
  Moderator zondag 17 juli 2022 @ 21:39:54 #211
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205373322
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 21:04 schreef Blues het volgende:
Oh nou ja.
Leuk programma over Slovenië: de directeur en de kok.
(Avrotros)
Zo nog even kijken, Slovenië O+
pi_205373385
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 21:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zo nog even kijken, Slovenië O+
Ja mooi daar O+
https://tvblik.nl/de-kok-en-de-directeur/17-juli-2022
pi_205373395
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 21:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Versgemaakte pasta (Ei en Semolina) en verse zelfgemaakte pesto. Die uit een potje smaakt me nooit.
👍🏼
Wist ik veel. Toen. Wel vaak verse ah pasta.
pi_205373426
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 21:33 schreef fietsie het volgende:

Er is toch geen personeel om ‘gewone’ kassa’s te bemensen 🙃
En ik zie er altijd 1-2 mensen staan voor hulp en controle.

@Lucky-Strike 😎 Hier ook pas sinds een week of drie.
  zondag 17 juli 2022 @ 21:47:35 #215
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205373449
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 21:46 schreef AnneX het volgende:

[..]
Er is toch geen personeel om ‘gewone’ kassa’s te bemensen 🙃
En ik zie er altijd 1-2 mensen staan voor hulp en controle.
Ja dat.
Spoilers!
  Moderator zondag 17 juli 2022 @ 21:49:44 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205373486
quote:
Benieuwd wat ze uit de Sloveense keuken laten zien. Zlikrofi toevallig? :9
  zondag 17 juli 2022 @ 21:50:20 #217
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205373498
Hier is het van continue 6-8 cassieres naar 1 iemand voor controle die -ook- de service balie bedient, en echt structureel wegvallen van werkgelegenheid voor volwassen cassieres voor wie dat de echte baan was. Geen kinder-uurtjes voor scholieren.

Het inzetten van die zelfscan is daarnaast ook nog eens zonder de prijzen dan te verlagen met de collectief bespaarde loonsom dus het is verschraling van het product en gaat ten koste van werkgelegenheid voor die groep die weinig andere opties heeft.
pi_205373501
Bij de AH (waar ik niet zo vaak kom) zijn wel zelfscan kassa's, bij de nieuwe Plus ben ik nog niet geweest, Deka en Aldi hebben ze beiden niet en daar kom ik meestal.
pi_205373529
Fijn dat je feest zo leuk was @Kaatje1!
En klinkt als goed bij jou passende kado's.

Ik was donderdag met m'n katjes voor de jaarlijkse check en vaccinaties bij de dierenarts. Was in februari ook voor gratis gebitscheck geweest en toen had ene kat wat tandsteen en andere beetje rode randjes tandvlees. Nu ene kat nog steeds wat tandsteen, maar andere kat bij de twee hoektandjes onderin nu ook echt helemaal rood en opgezwollen tandvlees. Zag er echt sneu uit. Dus nu in augustus na vakantie vd collega gaan ze foto maken en dan waarschijnlijk die twee tandjes trekken.. ze vermoed dat er tandresorptie plaatsvindt en dat daarom het zo eruit ziet. Zo sneu ;( arm beestje. Ook nog degene die al doodsbang is steeds voor dierenarts. Ik had een nieuw mandje waar ik m wel makkelijk in kreeg (al weet ik niet of dat volgende keer weer zo is of dat deze nu ook geassocieerd is met dierenarts) maar was in de vijf minuten rijden naar dierenarts alweer helemaal onder het dekentje gekropen dat ik erin had gelegd. Arm ding.
  zondag 17 juli 2022 @ 21:54:34 #220
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205373569
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 21:50 schreef fietsie het volgende:
Hier is het van continue 6-8 cassieres naar 1 iemand voor controle die -ook- de service balie bedient, en echt structureel wegvallen van werkgelegenheid voor volwassen cassieres voor wie dat de echte baan was. Geen kinder-uurtjes voor scholieren.

Het inzetten van die zelfscan is daarnaast ook nog eens zonder de prijzen dan te verlagen met de collectief bespaarde loonsom dus het is verschraling van het product en gaat ten koste van werkgelegenheid voor die groep die weinig andere opties heeft.
Jeetje, dat moet wel een enorme supermarkt zijn dan met vroeger altijd zo veel kassa's open. Zo veel heeft Jumbo Food Court niet eens. Mazzelaar :Y

Ik heb ook nog nooit een winkel gezien met alleen maar zelfscan trouwens.
Spoilers!
  Moderator zondag 17 juli 2022 @ 21:54:52 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205373576
Ik heb zelf nog nooit een keer zo'n ding gebruikt. Een keer met m'n broertje, ging allemaal kut. Controle, ineens stond er niets meer in en deed de scanner niets meer. *O*
  zondag 17 juli 2022 @ 21:57:18 #222
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205373607
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jeetje, dat moet wel een enorme supermarkt zijn dan met vroeger altijd zo veel kassa's open. Zo veel heeft Jumbo Food Court niet eens. Mazzelaar :Y

Ik heb ook nog nooit een winkel gezien met alleen maar zelfscan trouwens.
Enorm? De supermarkten hadden hier sowieso allemaal minstens 6 kassa's, ook de kleine vestigingen. Zinloos mensen te laten wachten in rijen. De Actions hier zijn al terug naar 1 kassa, en die doen ze ook rustig hele delen van de dag dicht.
pi_205373619
Zelfscan O+
  zondag 17 juli 2022 @ 22:00:09 #224
217702 Lonaa
Honger!
pi_205373648
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 21:57 schreef Clubsoda het volgende:
Zelfscan O+
pi_205373692
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 21:33 schreef fietsie het volgende:

Wat een onzin. Als we banen moeten verzinnen, zijn er vast wel zinnigere dingen te doen dan het ontmoedigen van technische ontwikkelingen. We hoeven overigens geen banen te verzinnen, genoeg branches waar de mensen wél nodig zijn. 'De consument moet het zelf doen' vind ik ook een onzin-reden om dan maar belasting te heffen. Ik vind het juist een service dat ik het zelf mag doen, dat ik niet in de rij hoef te staan of een saai praatje met een verveelde caissière hoef te maken als ik daar een keer geen zin in heb.
  zondag 17 juli 2022 @ 22:03:04 #226
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205373694
Kijk die kinder uurtjes dat vind ik echt niet zo boeiend, vakkenvullen blijft toch nog even mensenwerk.
Maar die groep volwassenen die hiervan afhankelijk is / was is echt best groot, en die hebben echt geen enorm aanbod van alternatieven in een gebied als dit.
  zondag 17 juli 2022 @ 22:03:07 #227
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205373697
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 21:57 schreef fietsie het volgende:

[..]
Enorm? De supermarkten hadden hier sowieso allemaal minstens 6 kassa's, ook de kleine vestigingen. Zinloos mensen te laten wachten in rijen. De Actions hier zijn al terug naar 1 kassa, en die doen ze ook rustig hele delen van de dag dicht.
Dat zie ik hier in de buurt en in Dordrecht en Zwijndrecht echt nooit. 1-3 kassa's is het wel. Ik sta ook nauwelijks in de rij eigenlijk. Mensen komen goed verspreid over de dag denk ik.

Die ene keer dat ik met een scanner door de Jumbo liep, bleek dat ik 8 dingen niet had gescand. Sindsdien durf ik het niet meer. Ik ben zo enorm in gedachte als ik boodschappen doe. Ik loop ook vaak in mezelf te praten.

Naar een zelfscankassa doe ik wel regelmatig als ik maar een paar dingen heb.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 juli 2022 @ 22:03:44 #228
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205373706
Heb vorige week nog eens in de rij gestaan, omdat ik mijn Duitslandcash wilde opmaken. :P
95 vd 100x is het zelfscan tegenwoordig...
pi_205373718
Ik zie hier ook wel 5 of 6 kassa's, ze zijn alleen zelden allemaal open. Misschien rond de feestdagen. :D
  zondag 17 juli 2022 @ 22:05:12 #230
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205373730
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 22:02 schreef Myraela het volgende:

[..]
Wat een onzin. Als we banen moeten verzinnen, zijn er vast wel zinnigere dingen te doen dan het ontmoedigen van technische ontwikkelingen. We hoeven overigens geen banen te verzinnen, genoeg branches waar de mensen wél nodig zijn. 'De consument moet het zelf doen' vind ik ook een onzin-reden om dan maar belasting te heffen. Ik vind het juist een service dat ik het zelf mag doen, dat ik niet in de rij hoef te staan of een saai praatje met een verveelde caissière hoef te maken als ik daar een keer geen zin in heb.
Dit is de randstad niet he; vrijwel alle bedrijven met ongeschoold werk zijn al vertrokken naar oorden met een groter aanbod mensen die op kleine contractjes willen werken, en wat er over gebleven is is of regio gebonden, of heeft heel specifieke producten waarin mensen met kassa-capaciteiten weinig in te brengen hebben.
pi_205373743
Zelfscan bij de AH-to-go is ook echt geweldig. Iedereen staat er vaak met 1 of 2 items, er waren maar weinig kassa's want hele kleine zaak en natuurlijk staat iedereen er op hetzelfde moment. Nu zitten er in dezelfde kleine zaak gewoon 10 zelfscankassa's. Echt ideaal.
  zondag 17 juli 2022 @ 22:06:47 #232
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205373766
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 22:04 schreef Myraela het volgende:
Ik zie hier ook wel 5 of 6 kassa's, ze zijn alleen zelden allemaal open. Misschien rond de feestdagen. :D
Er zijn wel winkels met meer kassa's inderdaad. Maar die zijn al jaren niet open. Al voor de zelfscan.
Spoilers!
pi_205373784
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 22:05 schreef Myraela het volgende:
Zelfscan bij de AH-to-go is ook echt geweldig. Iedereen staat er vaak met 1 of 2 items, er waren maar weinig kassa's want hele kleine zaak en natuurlijk staat iedereen er op hetzelfde moment. Nu zitten er in dezelfde kleine zaak gewoon 10 zelfscankassa's. Echt ideaal.
In deze "grote" stad is volgens mij maar 1 AH to go (op het station) en als daar 10 zelfscankassa's zouden staan, kon er geen klant, maar ook geen koopwaar meer in _O-
  zondag 17 juli 2022 @ 22:09:07 #234
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205373802
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 22:05 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dit is de randstad niet he; vrijwel alle bedrijven met ongeschoold werk zijn al vertrokken naar oorden met een groter aanbod mensen die op kleine contractjes willen werken, en wat er over gebleven is is of regio gebonden, of heeft heel specifieke producten waarin mensen met kassa-capaciteiten weinig in te brengen hebben.
En dan zou je alleen voor die mensen de technologische vooruitgang moeten tegen houden? Vrij nutteloos lijkt me.
  zondag 17 juli 2022 @ 22:11:05 #235
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205373827
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 22:09 schreef gcjoel het volgende:

[..]
En dan zou je alleen voor die mensen de technologische vooruitgang moeten tegen houden? Vrij nutteloos lijkt me.
Zelfscan is geen technologische vooruitgang, het is niets technologisch want de kassa scant niet anders.

Het is een procesverandering die er op gericht is arbeid buiten te sluiten. En da's geen innovatie.
pi_205373835
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 22:05 schreef fietsie het volgende:
Dan investeren we in mensen wel opleiden of op afstand werken, of whatever. Lijkt me allemaal zinniger dan mensen iets laten doen waar prima alternatieven voor zijn. Of zoeken naar een manier waarop mensen inzetten wél van toegevoegde waarde is. Er zijn nog altijd mensen die juist wel voor de normale kassa's kiezen, misschien moeten ze meer/andere service bieden om de normale kassa weer aantrekkelijker te maken.
pi_205373842
@Lucky Welke plantjes?

De tuinslang naar voren weer 30 m uitgerold voor het zomerseizoen.
En een sloot water gegeven aan oa. Annabelle, die al aardig begon te dweilen.

[ Bericht 41% gewijzigd door AnneX op 17-07-2022 22:17:44 ]
pi_205373858
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
In deze "grote" stad is volgens mij maar 1 AH to go (op het station) en als daar 10 zelfscankassa's zouden staan, kon er geen klant, maar ook geen koopwaar meer in _O-
Ik kan me er toch vaak over verbazen over hoeveel ze er in een kleine ruimte weten te proppen. :D
  zondag 17 juli 2022 @ 22:13:55 #239
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205373869
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 22:11 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dan investeren we in mensen wel opleiden of op afstand werken, of whatever. Lijkt me allemaal zinniger dan mensen iets laten doen waar prima alternatieven voor zijn. Of zoeken naar een manier waarop mensen inzetten wél van toegevoegde waarde is. Er zijn nog altijd mensen die juist wel voor de normale kassa's kiezen, misschien moeten ze meer/andere service bieden om de normale kassa weer aantrekkelijker te maken.
Nee want je ziet op de plekken waar zelfscan is ingevoerd al structureel kassa's minder staan en gesloten gehouden worden; hier in de straat zijn er zo al drie die te horen kregen dat ze in aanmerking komen voor "het sociaal plan" van de onderneming.
  zondag 17 juli 2022 @ 22:18:12 #240
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205373932
Zefscan is echt een van de beste innovaties van de laatste jaren in de supermarkt. O+
gewoon tijdens het boodschappen doen al je tas handig inpakken, zien hoeveel alles kost en of het klopt. Heerlijk *O*
pi_205373970
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 22:18 schreef gcjoel het volgende:
Zefscan is echt een van de beste innovaties van de laatste jaren in de supermarkt. O+
gewoon tijdens het boodschappen doen al je tas handig inpakken, zien hoeveel alles kost en of het klopt. Heerlijk *O*
Dat vind ik juist minder. Ik pak het aan het eind in want geplette groenten enzo vind ik niets en in de ah staan de zware boodschappen meestal aan het eind van de route
pi_205374060
quote:

Circuleert al een poos en ja, te grappig _O-

Zo. Weekend klaar.
Uit eten geweest, andere twee avonden zelfgezocht tapas buffetje in eigen achtertuin en in de voortuin (want Amsterdam) logé gehad, logé uitgezwaaid en vandaag opgewerkte lichamen gezien en ex opvangkitten bezocht (mini FOK! meet want hij is ‘in de familie’ gebleven).
  zondag 17 juli 2022 @ 22:31:11 #243
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205374102
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 22:11 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky Welke plantjes?

De tuinslang naar voren weer 30 m uitgerold voor het zomerseizoen.
En een sloot water gegeven aan oa. Annabelle, die al aardig begon te dweilen.
Diverse grassen, heliopsis, echinacea, rudbeckia, spoorbloem, crocosmia, knolzijdeplant, salvia, leeuwenstaart, kniphofia, helenium, lupine. Plus nog wat restjes calendula, OI kers en zonnebloem.
Spoilers!
pi_205374125
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 21:57 schreef Clubsoda het volgende:
Zelfscan O+
Nu weer eens. Maar na twee weken waarin ik van de vier keer dat ik zelfscan deed drie keer moest wachten omdat CONTROLE was ik er wel even klaar mee.
Nu ben ik blijkbaar weer betrouwbaar genoeg om buiten de steekproeven te vallen.
  Moderator zondag 17 juli 2022 @ 22:35:49 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205374177
quote:
Dat van de vele bijenkorven klopt wel, ook van die beschilderde exemplaren.

Je houdt het niet voor mogelijk, maar op die beelden in Ljubljana was een vriendin van me te zien.

Jan Tratnik was d'r buurjongen overigens, voor wie de tour volgt :+
  Moderator zondag 17 juli 2022 @ 22:52:21 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205374417
Ik word enthousiaster van die mooie pr¨ut dan van die gerechten van de chef-kok :P
  Moderator zondag 17 juli 2022 @ 22:54:53 #247
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205374452
Pr¨ut en geen prosciutto, want ja taal is belangrijk om je cultuur te behouden.
  Moderator zondag 17 juli 2022 @ 22:55:52 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205374460
Mag ik ben de categorie begroetingen "welterusten"?

Kwartet!
pi_205374767
Jankend op de bank voor de tv, wat een heerlijke afsluiter van het weekend dit O+
(WK hockey)
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 juli 2022 @ 23:27:42 #250
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205374783
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 23:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Jankend op de bank voor de tv, wat een heerlijke afsluiter van het weekend dit O+
(WK hockey)
Beste voor het laatst bewaard.
pi_205374800
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2022 23:27 schreef borisz het volgende:

[..]
Beste voor het laatst bewaard.
Nou, absoluut. Wat een briljante derde goal. Zo heerlijk om te zien. Echt goed hockey en die emotie O+
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 juli 2022 @ 23:42:11 #252
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205374878
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 23:30 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Nou, absoluut. Wat een briljante derde goal. Zo heerlijk om te zien. Echt goed hockey en die emotie O+
Ik zou toch zo graag willen weten wat er de laatste jaren echt in Oranje is gebeurd... We horen van alles, maar eigenlijk ook niets.
Voorts denk ik dat we Jamilon Mülders nog gaan missen. Ben benieuwd naar het Paul van Ass-tijdperk, maar heb er niet zo´n vertrouwen in.
pi_205374898
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 23:42 schreef borisz het volgende:

[..]
Ik zou toch zo graag willen weten wat er de laatste jaren echt in Oranje is gebeurd... We horen van alles, maar eigenlijk ook niets.
Voorts denk ik dat we Jamilon Mülders nog gaan missen. Ben benieuwd naar het Paul van Ass-tijdperk, maar heb er niet zo´n vertrouwen in.
Ja, eens. En pfoe, ja, eens. Ik heb idd geen vertrouwen in van Ass ook. Haal Jamilon maar zsm terug. Volgens mij zei hij gisteren ook iets over dat hij er nu wel iets anders over dacht oid toen hij werd gevraagd of het te vroege beslissing was om niet door te gaan na het WK oid.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 juli 2022 @ 23:54:25 #254
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205374964
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 23:44 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, eens. En pfoe, ja, eens. Ik heb idd geen vertrouwen in van Ass ook. Haal Jamilon maar zsm terug. Volgens mij zei hij gisteren ook iets over dat hij er nu wel iets anders over dacht oid toen hij werd gevraagd of het te vroege beslissing was om niet door te gaan na het WK oid.
Heb dat gemist maar Jamilon is altijd eerlijk in zijn antwoorden. Dus dat zou best kloppen. Jamilon was een verse assistent en daarom nu wellicht de perfecte Adje Interim.
pi_205375036
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Diverse grassen, heliopsis, echinacea, rudbeckia, spoorbloem, crocosmia, knolzijdeplant, salvia, leeuwenstaart, kniphofia, helenium, lupine. Plus nog wat restjes calendula, OI kers en zonnebloem.
Sooo…wat een afwisseling.
Doe je hier plaatjes of in tuin topic?
pi_205375349
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 21:01 schreef Blues het volgende:
@:pdehoog jouw G komt toch uit Slovenië?
Of zit ik fout?
Je zit fout _O-

SloWAKIJE!
  Moderator maandag 18 juli 2022 @ 07:15:13 #257
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205375355
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 07:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Je zit fout _O-

SloWAKIJE!
Die fout wordt nooit gemaakt :D
  maandag 18 juli 2022 @ 07:15:55 #258
217702 Lonaa
Honger!
pi_205375358
:W
pi_205375424
pi_205375449
pi_205375478
Bewust zo laat mogelijk naar kantoor vertrekken omdat ik de vorige keer al flink onderweg was voordat ik een 'Ik kom vandaag niet naar kantoor'-appje kreeg. :')
pi_205375501

Nou, het was een gisteren een dag om nooit te vergeten helaas. Op vakantie in Frankrijk een motorrijder op de verkeerde weghelft, net bij een bocht op een smal bergweggetje.
Hij had gelukkig niets en wij ook niet, maar onze auto wel helaas. Voorruit stuk, voorkant in elkaar
Lang wachten op gendarmerie, heel lang wachten op takelwagen en dan nog taxi naar camping. Ongeluk gebeurde rond 17 uur, na 20 uur waren we pas terug. En niet geluncht of iets anders gegeten, gelukkig wel veel water.
Kind wel overstuur en vannacht nachtmerries
Hopelijk straks alles snel geregeld met de verzekering, zodat we nog vakantie hebben....
  maandag 18 juli 2022 @ 08:14:05 #263
217702 Lonaa
Honger!
pi_205375536
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 07:57 schreef Myraela het volgende:
Bewust zo laat mogelijk naar kantoor vertrekken omdat ik de vorige keer al flink onderweg was voordat ik een 'Ik kom vandaag niet naar kantoor'-appje kreeg. :')
Combobreaker ;(
  maandag 18 juli 2022 @ 08:14:24 #264
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205375538
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 08:03 schreef Yinny het volgende:

Nou, het was een gisteren een dag om nooit te vergeten helaas. Op vakantie in Frankrijk een motorrijder op de verkeerde weghelft, net bij een bocht op een smal bergweggetje.
Hij had gelukkig niets en wij ook niet, maar onze auto wel helaas. Voorruit stuk, voorkant in elkaar
Lang wachten op gendarmerie, heel lang wachten op takelwagen en dan nog taxi naar camping. Ongeluk gebeurde rond 17 uur, na 20 uur waren we pas terug. En niet geluncht of iets anders gegeten, gelukkig wel veel water.
Hopelijk straks alles snel geregeld met de verzekering, zodat we nog vakantie hebben....
Sow, dat is balen zeg. Jullie auto is wel de pineut deze vakantie. Ik hoop dat jullie snel een leenauto ofzo krijgen.

Ik hoop mijn nacht snel te vergeten. Ik heb het grootste deel zittend doorgebracht omdat ik anders elk uur half stikkend in mijn slijm wakker werd }:| Deze verkoudheid is wel bovengemiddeld stom.
Spoilers!
  maandag 18 juli 2022 @ 08:14:29 #265
217702 Lonaa
Honger!
pi_205375539
quote:

Oh bah. :{
  maandag 18 juli 2022 @ 08:22:16 #266
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205375571
quote:

Wat een schrik -O-
Gelukkig alleen materiële schade, al is dat alsnog een hoop geregel en gedoe. 🤞 dat jullie nog een beetje vakantie kunnen vieren.
pi_205375582
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 08:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Sow, dat is balen zeg. Jullie auto is wel de pineut deze vakantie. Ik hoop dat jullie snel een leenauto ofzo krijgen.

Ik hoop mijn nacht snel te vergeten. Ik heb het grootste deel zittend doorgebracht omdat ik anders elk uur half stikkend in mijn slijm wakker werd }:| Deze verkoudheid is wel bovengemiddeld stom.
O, dat is echt eng
pi_205375662
Oef @Yinny wat een schrik zeg, maar wat fijn dat met jullie alles in orde is. Nou maar hopen dat zoon er ook snel overheen is.

Bah @Lucky_Strike, dat klinkt ook al zo afschuwelijk

[ Bericht 14% gewijzigd door Kaatje1 op 18-07-2022 08:47:48 ]
pi_205377304
@Yinny dat is schrikken! arm kind ook. :*

@Lucky_Strike beterschap joh. :*
pi_205377604
@Yinny dat is rot. Gelukkig dat iedereen behalve de auto er heelhuids vanaf is gekomen.
Nu de schrik van de klap. Dat zal even tijd nemen, helemaal voor kind.

En @Lucky-Strike wat ongelooflijk vermoeiend is het om rechtop te ‘slapen’ en continu te hoesten.
Zó heb ik de stembanden “stuk” gehoest, gekucht en geschraapt. Dat werden nog wat sessies bij de logopediste.
Er is wel een hoestdemper als Codeïne dacht ik, op recept. Kon er bijna aan verslaafd raken. Dat sliep heerlijk en daardoor verbrak ook het patroon.
Sterkte zeg.
pi_205377820
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 07:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Je zit fout _O-

SloWAKIJE!
:@
pi_205377836
quote:

Oh joh wat vreselijk voor jullie -O-
Hoop op goede afwikkeling en dat je toch nog wat vakantie kunt hebben met wat afleiding en leuke dingen :*
pi_205377841
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 08:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

Gewone verkoudheid?
Kan ook nog zéér klote zijn.
Beterschap :*

Hoe gaat het met je overbelaste schouders? Al wat beter?

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 18-07-2022 13:15:30 ]
pi_205377864
Medisch bulletin hier:
Ik koortsvrij *G* Hoesten stukken minder *G* Energie minder dan 0, doodmoe en zweet breekt me uit met een trapje lopen of douchen/aankleden. Wel beter in mijn vel.

g nog koorts, keelpijn, beroerd en doodmoe.
pi_205377946
Voor jou klinkt al weer een stapje op de weg terug. Heel klein stapje.
g. Hobbelt erachteraan natuurlijk.
pi_205378528
Voorzichtig goed nieuws voor @Blues Hopelijk ook snel voor G.

T was best druk vanochtend en ik draai woensdag ook maar een ochtend mee. Terug naar huis fietsen was warm, zeker in de zon wachtend bij een stoplicht. Eigenlijk zou ik vanmiddag naar UWV moeten voor een coachingsgesprek maar de dame belde dat het ook telefonisch kon (daar is de airco stuk, 28 gr. in het gebouw). Het gesprek hebben we meteen gedaan. Er is nu, richting 1 jaar ww, wel wat meer druk merk is.

Maar ik hoef gelukkig het huis niet meer uit tot woensdagochtend 9.15. Het is nog niet zo warm in huis dat de airco aan moet, maar op het balkon zitten is nu niet leuk
pi_205378675
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 14:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Voorzichtig goed nieuws voor @:Blues Hopelijk ook snel voor G.

T was best druk vanochtend en ik draai woensdag ook maar een ochtend mee. Terug naar huis fietsen was warm, zeker in de zon wachtend bij een stoplicht. Eigenlijk zou ik vanmiddag naar UWV moeten voor een coachingsgesprek maar de dame belde dat het ook telefonisch kon (daar is de airco stuk, 28 gr. in het gebouw). Het gesprek hebben we meteen gedaan. Er is nu, richting 1 jaar ww, wel wat meer druk merk is.

Maar ik hoef gelukkig het huis niet meer uit tot woensdagochtend 9.15. Het is nog niet zo warm in huis dat de airco aan moet, maar op het balkon zitten is nu niet leuk
Wat bedoel je met meer druk?
  maandag 18 juli 2022 @ 14:56:16 #278
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205378800
Mijn weber doet ook aan digitalisering

pi_205378882
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 14:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat bedoel je met meer druk?
Dat er werd gesproken over ook naar andere vacatures te kijken zoals telemarketing of zo. Een kennisje (15 jaar jonger) kreeg die opties (nog net geen preek) al na 6 maanden, ik na 9 maanden
  maandag 18 juli 2022 @ 15:15:41 #280
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205378951
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 15:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat er werd gesproken over ook naar andere vacatures te kijken zoals telemarketing of zo. Een kennisje (15 jaar jonger) kreeg die opties (nog net geen preek) al na 6 maanden, ik na 9 maanden
Heb je mooi geluk, na 6 maanden moet je volgens mij op 'alles' solliciteren. Die druk lijkt me niet fijn.
pi_205378986
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 15:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Heb je mooi geluk, na 6 maanden moet je volgens mij op 'alles' solliciteren. Die druk lijkt me niet fijn.
Is het ook niet. Ga maar eens rustig rondkijken wat er nog meer is. Ik heb nu nog 2 dingen lopen, waar ik echt hoop op heb.
pi_205379092
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 15:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Is het ook niet. Ga maar eens rustig rondkijken wat er nog meer is. Ik heb nu nog 2 dingen lopen, waar ik echt hoop op heb.
Natuurlijk wil je werken. Een grote stap terug ( in inkomen) is een té groot risico.
“Kijken, kijken, niet kopen”…
  maandag 18 juli 2022 @ 15:32:58 #283
217702 Lonaa
Honger!
pi_205379093
Ik vind het eigenlijk prima te doen qua warmte op dit moment.
pi_205379122
Buiten is té. Binnen is het 19o zie ik net. Alles dicht.
Nu een yoghurtijsje van vorig jaar, met ijskristallen. Ga ik vast niet deaud van.
  maandag 18 juli 2022 @ 15:43:27 #285
217702 Lonaa
Honger!
pi_205379205
Oh ja nee het is hier wel gewoon 26 graden binnen. :')
  maandag 18 juli 2022 @ 15:53:20 #286
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205379280
19 binnen vind ik wel echt knap :o

Hier 24 binnen. Best prima in vergelijking met buiten 34.
Prima te doen in de schaduw en af en toe in het badje.
pi_205379314
Buiten is het 36 (in de schaduw van het zonnescherm) en binnen 25.
pi_205379347
Jeetje @Yinny wat een schrik!! Gelukkig iedereen relatief ok, hopelijk trekt de schrik ook snel weg en wordt de auto snel gemaakt.

@Blues fijn dat jij al klein beetje beter voelt! Nu g nog.

26.3 graden in de woonkamer hier, en dan heb ik al de hele ochtend deur en raam tegen elkaar open gehad hier zolang buiten nog kouder was dan binnen.. en alle gordijnen dicht overal en een wit laken aan buitenkant van m'n zolderraam.

Nog niet zo heel productief geweest ook, een scriptie nagekeken, heb er nog vier liggen die ik ook wilde nakijken vandaag en twee inleiding+methodes die ik van feedback moet voorzien. Ik gok dat ik dat niet meer af ga krijgen vandaag :+

Wel bedacht dat ik toch maar een soort hordeur wil bouwen met kattengaas erin voor m'n deur achter. Heb nu ietwat provisorisch kattengaas opgehangen zodat ik vanochtend deur open kon zetten zonder dat ik katten buiten hoefde op te sluiten en dat was wel erg fijn. Dus opgezocht welke materialen ik nodig heb enzo en bedacht hoe ik m in elkaar ga zetten.
pi_205379449
Hoi! Helemaal gaar van in de wacht staan bij de verzekering...heeft echt minimaal 3 uur geduurd vandaag bij elkaar. Blij toe dat we niet in echte nood zitten. Verzekering moet eerst met garage overleggen, dan krijgen we pas te horen hoe en wat. Het is voor ons iig duidelijk dat de auto niet gemaakt gaat worden (oud model van 20 jaar oud). Vriend baalt, want afgelopen maandag nieuwe accu, vorige maand nieuwe boxen, paar maanden geleden een smart scherm erin gezet met allerlei apps. Dat heeft veel tijd en geld gekost, wat hij zeker niet terug krijgt. Hopelijk mag de auto nog naar huis worden vervoerd, zodat hij dat eruit kan halen, voor de sloop. Anders moet hij auto zo achterlaten en is hij dat gewoon kwijt.

Morgen zouden we vertrekken naar andere camping, maar nu wil vriend naar huis en gaan zoeken naar nieuwe auto voor hij weer moet werken.

Ik ga maar eens kijken naar een camping in Nederland voor over een paar dagen. Hier is het nu aan het onweren en regenen _O-
pi_205379546
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 16:16 schreef Yinny het volgende:
Hoi! Helemaal gaar van in de wacht staan bij de verzekering...heeft echt minimaal 3 uur geduurd vandaag bij elkaar. Blij toe dat we niet in echte nood zitten. Verzekering moet eerst met garage overleggen, dan krijgen we pas te horen hoe en wat. Het is voor ons iig duidelijk dat de auto niet gemaakt gaat worden (oud model van 20 jaar oud). Vriend baalt, want afgelopen maandag nieuwe accu, vorige maand nieuwe boxen, paar maanden geleden een smart scherm erin gezet met allerlei apps. Dat heeft veel tijd en geld gekost, wat hij zeker niet terug krijgt. Hopelijk mag de auto nog naar huis worden vervoerd, zodat hij dat eruit kan halen, voor de sloop. Anders moet hij auto zo achterlaten en is hij dat gewoon kwijt.

Morgen zouden we vertrekken naar andere camping, maar nu wil vriend naar huis en gaan zoeken naar nieuwe auto voor hij weer moet werken.

Ik ga maar eens kijken naar een camping in Nederland voor over een paar dagen. Hier is het nu aan het onweren en regenen _O-
Oh balen zeg -O- Maar ik snap goed dat hij geen zin meer heeft in de vakantie zo :{ Stomme motorrijder :{
pi_205380045
@Blues goed om te horen dat het bij jou wat aan de beterende hand is! Hopelijk zet dat door en bij g. straks ook :*
pi_205380089
Ik weet niet hoe warm het hier is, maar ik vind het zeer goed uit te houden O+
Raam op het westen, dus pas een uur geleden of zo kwam de zon er een beetje op. Ik heb verduisterende gordijnen die aan de raamkant wit zijn. Op een kiertje zodat ik hier niet in het donker zit _O-
Vanochtend lekker thuisgewerkt met de ramen nog wijd open, tot ik inschatte dat het buiten te warm begon te worden.

Ik twijfel of ik nog ga sporten. Misschien dat ik vanavond maar een wandeling maak. Het koelt naar mijn zin pas veel te laat op de avond af om nog te gaan hardlopen.

Zonet laatste echte rijles voor m'n examen van morgenochtend :o :X
Blijkt nu net m'n instructeur corona te hebben. Maar z'n invaller is wel relaxt. Klinkt als een Limburger _O-
Hij moest wel ingrijpen, want ik zag een scooter over het hoofd. Dat moet ik morgen niet doen :X Maar ik had al gehoord dat je laatste rijles vaak veel slechter gaat dan het examen, dus laten we daarop hopen :D
De hellingproef ging ook belabberd en in het parkeervak stond ik kneiterscheef :')
In- en uitvoegen op de snelweg daarentegen wel weer keurig. Normaal gesproken lukken de "langzame" dingen me beter dan de dingen waar je harder dan stapvoets rijdt, maar vandaag was het andersom. Dat was wel interessant.
Morgenochtend 8-9 nog rijles en dan om 9 uur examen. :X
pi_205380196
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 17:28 schreef Tele6 het volgende:
Raam op het westen, dus pas een uur geleden of zo kwam de zon er een beetje op. Ik heb verduisterende gordijnen die aan de raamkant wit zijn. Op een kiertje zodat ik hier niet in het donker zit _O-
Vanochtend lekker thuisgewerkt met de ramen nog wijd open, tot ik inschatte dat het buiten te warm begon te worden.

Ik twijfel of ik nog ga sporten. Misschien dat ik vanavond maar een wandeling maak. Het koelt naar mijn zin pas veel te laat op de avond af om nog te gaan hardlopen.

Blijkt nu net m'n instructeur corona te hebben. Maar z'n invaller is wel relaxt. Klinkt als een Limburger _O-
Hij moest wel ingrijpen, want ik zag een scooter over het hoofd. Dat moet ik morgen niet doen :X Maar ik had al gehoord dat je laatste rijles vaak veel slechter gaat dan het examen, dus laten we daarop hopen :D
De hellingproef ging ook belabberd en in het parkeervak stond ik kneiterscheef :')
In- en uitvoegen op de snelweg daarentegen wel weer keurig. Normaal gesproken lukken de "langzame" dingen me beter dan de dingen waar je harder dan stapvoets rijdt, maar vandaag was het andersom. Dat was wel interessant.
De duimen zijn vast aan het werk.
pi_205380214
quote:

Succes, ik ben vorige week gezakt :X :@ kijkwerk moest bij kruispunten nog wat beter. Vooral nacontrole als je op 't kruispunt komt nog ff dat straatje van rechts inkijken en niet alleen voor je 't kruispunt op komt. En met vak parkeren, mijn 3e en huidige rijschool/rijinstructeur was de eerste die mij ooit vertelde dat je op je examen gewoon mag corrigeren bij bijzondere verrichtingen , dus als je wat scheef uitkomt bij bijv vak achteruit parkeren gewoon zeggen "ik zet 'm nog wat rechter" zolang je maar goed om je heen blijft kijken. Succes :)
pi_205380215
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 17:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De duimen zijn vast aan het werk.
Dankjewel :*
pi_205380235
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 17:44 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
Succes, ik ben vorige week gezakt :X :@ kijkwerk moest bij kruispunten nog wat beter. Vooral nacontrole als je op 't kruispunt komt nog ff dat straatje van rechts inkijken en niet alleen voor je 't kruispunt op komt. En met vak parkeren, mijn 3e en huidige rijschool/rijinstructeur was de eerste die mij ooit vertelde dat je op je examen gewoon mag corrigeren bij bijzondere verrichtingen , dus als je wat scheef uitkomt bij bijv vak achteruit parkeren gewoon zeggen "ik zet 'm nog wat rechter" zolang je maar goed om je heen blijft kijken. Succes :)
Wat jammer! :{ :*

Ik heb vandaag idd ook mogen oefenen met een tweede poging doen en dan de auto rechter zetten. In 1 keer goed is wel fijner dan dat gepruts maar ja :s)
  maandag 18 juli 2022 @ 17:47:17 #298
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205380238

maandag 18 juli 2022 @ 17:47:48 #299
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205380244
quote:

🤞🤞🤞
pi_205380300
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 17:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wat jammer! :{ :*

Ik heb vandaag idd ook mogen oefenen met een tweede poging doen en dan de auto rechter zetten. In 1 keer goed is wel fijner dan dat gepruts maar ja :s)
Dat het gepruts is moet je loslaten, als je net niet lekker uitkomt, scheef of te ver opzij gewoon even naar voren rijden, bijsturen en weer naar achter. Als je dat zelfverzekerd (vooral dat!) en veilig doet, is dat gewoon 'n dikke voldoende. Was voor mij echt 'n openbaring dat het niet in 1x perfect moest zijn of anders pech. In de praktijk zal je straks ook lang niet altijd direct perfect uitkomen.

Maar goed ik heb bij twee rijscholen gezeten die zeiden dat ze met faalangst of prestatiesdruk om konden gaan, konden ze absoluut niet waardoor ik alleen maar nóg onzekerder werd en nog meer druk voelde. Toen ik bij m'n huidige instructeur kwam, moest ik van verder komen dan toen ik nog nooit gereden had :/ maar nu voelt het echt wel dat ik het best kan. Ik kreeg ook echt 'n heeeeel lang examenrondje dit keer dus dan weet je dat je 'n twijfelgeval bent. De volgende keer, komt 't ook bij mij vast goed :) en bij jou hopelijk morgen al!
pi_205380359
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
Dat het gepruts is moet je loslaten, als je net niet lekker uitkomt, scheef of te ver opzij gewoon even naar voren rijden, bijsturen en weer naar achter. Als je dat zelfverzekerd (vooral dat!) en veilig doet, is dat gewoon 'n dikke voldoende. Was voor mij echt 'n openbaring dat het niet in 1x perfect moest zijn of anders pech. In de praktijk zal je straks ook lang niet altijd direct perfect uitkomen.

Maar goed ik heb bij twee rijscholen gezeten die zeiden dat ze met faalangst of prestatiesdruk om konden gaan, konden ze absoluut niet waardoor ik alleen maar nóg onzekerder werd en nog meer druk voelde. Toen ik bij m'n huidige instructeur kwam, moest ik van verder komen dan toen ik nog nooit gereden had :/ maar nu voelt het echt wel dat ik het best kan. Ik kreeg ook echt 'n heeeeel lang examenrondje dit keer dus dan weet je dat je 'n twijfelgeval bent. De volgende keer, komt 't ook bij mij vast goed :) en bij jou hopelijk morgen al!
Wat fijn dat het al zoveel beter ging dan eerst dan! :)

Mijn valkuil is vooral dat ik veel te lang ga lopen nadenken en twijfelen. Of dan schiet ik juist door in de andere richting en denk ik helemaal niet meer na :')
Ik hoop dat ik morgen een beetje in een soort flow kom waarbij ik niet aan alles ga twijfelen maar er wel m'n hoofd bij houd. Vandaag tijdens les had ik die ongeveer halverwege de les wel te pakken. Morgen heb ik eerst les en dan examen, dus dan heb ik tijdens die les nog om er een beetje in te komen. Hopelijk :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')