SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Als ie struikelt ligt ie aan de voet.quote:
Omdat die dadelijk vast lost zonder een kopbeurt te hebben gedaanquote:
Als Kuss een goede dag heeft, gaat hij mee tot de finish, maar zou op dit moment Kruijs wat hoger inschatten jaquote:
Moeten ze nog langs. Ze tellen van bocht 21 afquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben zwaar teleurgesteld in bocht 7.
Ik heb hardop gelachen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:51 schreef Halcon het volgende:
Een bochtje, een bochtje, een bochtje vol mongolen.
Valt nog wel mee idd.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kom op Louis, laat Afrika juichen.
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:58 schreef Marcoss het volgende:
Kruijs wil bocht 7 halen dan gaat dan bier drinken
Nederlandse teams zijn altijd brandschoon.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:58 schreef The_Undertone het volgende:
De Jumbodominantie tart echt alle verbeelding.Hoezo stelt niemand hier vragen bij
Nou bij dezen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:58 schreef The_Undertone het volgende:
De Jumbodominantie tart echt alle verbeelding.Hoezo stelt niemand hier vragen bij
Gele trui geeft vleugels, elk jaar is er wel een team die op deze manier kan koersen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:58 schreef The_Undertone het volgende:
Dat gebeurt genoegquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:58 schreef The_Undertone het volgende:
Die waren er wel gekomen als het 'n Italiaanse, Spaanse of Russische ploeg was geweest. Buitenland stellen ze zich er ook wel vragen bij.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:58 schreef The_Undertone het volgende:
Jumbo-Gewissma en Wout zijn lachwekkend ja. Ach…quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:58 schreef The_Undertone het volgende:
Dat is in 2020 al gebeurdquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:58 schreef The_Undertone het volgende:
Grootste budget ook samen met Ineos.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:58 schreef The_Undertone het volgende:
Iemand moet winnen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:58 schreef The_Undertone het volgende:
Niemand neemt aan dat Denen op een fiets dat daadwerkelijk clean doen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:58 schreef The_Undertone het volgende:
Er worden hier wel vragen bij gesteld.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:58 schreef The_Undertone het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben zwaar teleurgesteld in bocht 7.
UAE en Bahrain hebben ook enorme budgetten met al dat oliegeldquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Grootste budget ook samen met Ineos.
Maar dat is vooral potentieel budget.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
UAE en Bahrain hebben ook enorme budgetten met al dat oliegeld
leuk toch die sfeer:')quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:01 schreef franklop het volgende:
Fijn dat ze de weg ook 2x zo smal maken
Omdat jij het ook niet doet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:58 schreef The_Undertone het volgende:
Voelde zich de hele dag leeg.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:02 schreef El-Stinho het volgende:
Iemand toevallig gelezen wat er gisteren met Mas was?
fixedquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik haat dom wielrenpubliek intens.
Zeepkist?quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Zeepkist heeft dus inderdaad zo’n dag.
Denk dat zeker UAE wel flink boven Jumbo zit. De toprenners bij Jumbo staan ook nooit heel hoog in al die salaris-rijtjes.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is vooral potentieel budget.
Ik zei ook bewust geen wielrenfans maar je nuance is terecht.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
fixed
Genoeg mensen die zich wel gedragen.
Dit dusquote:
2,8quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:06 schreef Maver24 het volgende:
Ik kom net thuis. Tv is aan het opstarten. Hoeveel km nog?
U las het hier voor het eerstquote:
Water is nat.quote:
Al geweest., De Denen hebben alles overgenomen dit jaar.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:07 schreef heywoodu het volgende:
Hoe ver voor de finish was ONZE bocht? Even gemist net
Vogels vliegenquote:
Dat is het terugkijken niet waard.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:07 schreef heywoodu het volgende:
7 bochten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:07 schreef heywoodu het volgende:
Onze bochtquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:07 schreef heywoodu het volgende:
Veeleer Fransozen en Denen deze keerquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:08 schreef Remco het volgende:
Wel fijn om te zien dat die totaal idioten niet alleen oranje gekleden zijn.
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:08 schreef Remco het volgende:
Wel fijn om te zien dat die totaal idioten niet alleen oranje gekleden zijn.
In mijn hoofd ben ik nog niet helemaal omgeschakeld.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:08 schreef Aguero het volgende:
Vingegaard in het geel is een raar gezicht.
Heb niemand van zijn fiets getrokken zien worden. Dus een goed jaar idd.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Publiek heeft zich redelijk goed gedragen.
Bizar eigenlijk dat het zo goed gaat. Mensenmassa, mee rennen, hele dag flink zuipen. Duwen van renners.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Publiek heeft zich redelijk goed gedragen.
Jammer dat dadelijk iedereen corona heeft:')quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb niemand van zijn fiets getrokken zien worden. Dus een goed jaar idd.
Gewoon nooit meer Alpe d'Huez.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:09 schreef Pino112 het volgende:
Volgende keer de hele berg vol met hekken.
Oh vaak genoeg hoor. En ook genoeg keren dat het publiek zorgt dat renners vallen/niet kunnen aanvallen en dat soort fratsen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:09 schreef Salina het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat het zo goed gaat. Mensenmassa, mee rennen, hele dag flink zuipen.
Nooit iemand zien struikelen eigenlijk.
Dat zeggen ze toch ieder jaarquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:09 schreef Pino112 het volgende:
Volgende keer de hele berg vol met hekken.
Misschien zat hij al aan z'n limiet toen Pogacar ging? Dan is zelf aangaan niet zo slimquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vingegaard mag wel een keer aangaan.
Dat is ook een mogelijkheid ja.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer Alpe d'Huez.
Hij zit aan zijn limiet ja. Kraakte bijna.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien zat hij al aan z'n limiet toen Pogacar ging? Dan is zelf aangaan niet zo slim
Nog een minuutje in de Pyreneeen en een minuutje in de tijdrit.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Gun het pogacar wel eigenlijk maar ik betwijfel of hij er wat aan heeft.
terroristenquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:13 schreef gers het volgende:
Wat is het toch met die rookbommen, zijn dat de ultras van fc alp de heuz ofzo
Ik herinner me een keer Guerini eind jaren negentig. Was dat ook op Alpe d'Huez trouwens?quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh vaak genoeg hoor. En ook genoeg keren dat het publiek zorgt dat renners vallen/niet kunnen aanvallen en dat soort fratsen.
Voor beiden is doorrijden dan ook niet nodigquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:12 schreef kanovinnie het volgende:
Hoppa en Thomas komt er weer gewoon bij. Rijden ze dan zo langzaam na die sprintjes?
Hij moet nog kunnen..quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:13 schreef Godshand het volgende:
Waarom gaat Vingegaard nu zelf niet demarreren?
Oneens.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:15 schreef Godshand het volgende:
Froome toch mooi, dat hij zo ver komt.
Mwahquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:15 schreef Godshand het volgende:
Froome toch mooi, dat hij zo ver komt.
Dit ligt hem ook wel minder, je zag gisteren ook dat Roglic daar net wat beter in is.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:13 schreef EinarBoe het volgende:
Vingegaard leek niet onaantastbaar bij die remonte.
Ik takte ook zoiets. Vrij rap.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:17 schreef Aguero het volgende:
39'06'' als ik goed geTAKt heb. Aardig rap.
Wielrennen is maar een hinderlijke onderbreking van de reguliere programmering.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
NOS snel naar het journaal![]()
Valt niet online te lezen ofzo
Laatste groep op ongeveer 7.2 km van de finish met een achterstand van 30'41quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:17 schreef Aguero het volgende:
39'06'' als ik goed geTAKt heb. Aardig rap.
Dan moet geen probleem zijn. +44'18'' tijdslimiet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Laatste groep op ongeveer 7.2 km van de finish met een achterstand van 30'41
Ik heb het inderdaad ook wel erger gezien.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
fixed
Genoeg mensen die zich wel gedragen.
Ah, je post ging over de klimtijd, ik dacht dat het om de tijdslimiet ging.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dan moet geen probleem zijn. +44'18'' tijdslimiet.
Hij wisselt wel in zijn prestaties, gisteren leek hij wat beterquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en nu? Al heb je gelijk dat Fransen hun werk niet altijd uitvoeren.
Kan Fabio morgen een poging wagen om voor de rit te gaanquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Laatste groep op ongeveer 7.2 km van de finish met een achterstand van 30'41
De dag van gisteren was echt uitzonderlijk.quote:
Tenzij hij compleet ten onder gaat op de Alpe, haalt hij makkelijk de tijdslimiet. Vanaf de voet mocht hij bijna 20 minuten verliezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |