Geniet er lekker van maatquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, ik heb er genoeg van, ik sluit mijn werklaptop af. Het is zomervakantie
Dat ga ik zeker doen! Even twee dagen bijkomen en zondag vliegen naar ZO Aziëquote:
Stukje sekstoerisme.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen! Even twee dagen bijkomen en zondag vliegen naar ZO Azië
Lekker hoor. Veel plezier alvast.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen! Even twee dagen bijkomen en zondag vliegen naar ZO Azië
Doe eens normaal tegen Renequote:Op donderdag 14 juli 2022 15:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gast doe je werk als forum admin gewoon eens. Kinderachtige imbeciel
Ik zou het precies andersom willen zeggen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo, hallo. Omhooggevallen user @:GGMM krijgt hier een flinke veeg uit de pan van de zeer ondergewaardeerde user @:El-stinho
Dit komt wel even binnen.
Edit: Hier heb je een like!
Gurney aan de ladyboys koekoek @Poepz0rquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stukje sekstoerisme.
Geniet ervan. Tot oktober!
Jij vindt @El-Stinho een omhooggevallen user?quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zou het precies andersom willen zeggen.
Geen groot fan van nee. Dat denigrerende toontje vaak, alsof ik er geen reet vanaf weet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij vindt @:El-Stinho een omhooggevallen user?
Deze voorzet is te makkelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Geen groot fan van nee. Dat denigrerende toontje vaak, alsof ik er geen reet vanaf weet.
Deze voorzet laat ik lopen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Geen groot fan van nee. Dat denigrerende toontje vaak, alsof ik er geen reet vanaf weet.
Jammer dat deze van jou moet komen JR. Heb jouw posts namelijk altijd wél gewaardeerd, met name die over het kutvoetbal van Drank.quote:
Pokebowlquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
JR is altijd al erg gevoelig geweest voor groepsdruk.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jammer dat deze van jou moet komen JR. Heb jouw posts namelijk altijd wél gewaardeerd, met name die over het kutvoetbal van Drank.
Ik ga bij m'n moeder etenquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, laat je nog wat restjes staan voor mijquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n moeder eten![]()
Als ik er vanavond aan denk zal ik je nog even laten weten hoe en wat
Oh ik sla ook vaak genoeg onzin uit hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jammer dat deze van jou moet komen JR. Heb jouw posts namelijk altijd wél gewaardeerd, met name die over het kutvoetbal van Drank.
Pasta rood (zonder plakjes kaas)quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil die bananenact van de moeder van @GGMM wel eens zien.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, laat je nog wat restjes staan voor mij
Met de nadruk op ‘ook’.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik sla ook vaak genoeg onzin uit hoor.
Probeer het eens in de KLB SCquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik probeerde wat, maar er wordt te weinig gehapt. Ik ga maar weer eens.
Je kan naar forum@fok.nl mailen om je account te deleten!quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik probeerde wat, maar er wordt te weinig gehapt. Ik ga maar weer eens.
Kost je wel 20 extraquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik wil die bananenact van de moeder van @:GGMM wel eens zien.
En dat zeg je terwijl je me vandaag nog je vriend noemde?quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan naar forum@fok.nl mailen om je account te deleten!
Succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |