Erg blij dat je VBL users de hand boven het hoofd houdtquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:de_boswachter is een goede vriend van mij dus dat vind ik helemaal niet erg
@GGMM is een beschermheertje.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg blij dat je VBL users de hand boven het hoofd houdt![]()
@:gutanoth
Deze gastquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Iemand hier de serie Taboo uitgezeten?
Geen stormloop topic.quote:
spoilerquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:42 schreef 3rr0r het volgende:
@:KingRoland kijk maar goed of deze er morgen niet bijzit
[ afbeelding ]
moet je jack een tweet sturenquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Wat is er met Twitter aan de hand??
@:kingroland @:danny @:nattekat
Zekerquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tipping is not a city in China staat er.
Neem je een Cola Zero erbij?
ik vind @de_boswachter wel een prima user, maar mag zich wel meer positief uitlaten over Aziaten. Verder niks mis.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:10 schreef fetX het volgende:
@:ggmm wordt op gelijke hoogte gesteld met @:de_boswachter
Gast doe je werk als forum admin gewoon eens. Kinderachtige imbecielquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:17 schreef GGMM het volgende:
@:zipportal heeft je zojuist genoemd in...
* GGMM klikt weg
Zo, hallo. Omhooggevallen user @GGMM krijgt hier een flinke veeg uit de pan van de zeer ondergewaardeerde user @El-Stinhoquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gast doe je werk als forum admin gewoon eens. Kinderachtige imbeciel
Zo koekoekquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wowquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent forum admin, dus je zou een objectief baken van licht moeten zijn op dit forum. De vergevende messias in tijden van heibel en onrust. In plaats daarvan kies je ervoor om een stokende factor te blijven en dat is zonde.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow
Meestal valt die debiel me lastig met kinderachtige memes als "een turk".
Dus hij heeft pech ik ga niet uitzoeken waar het was.
Maar ik schrik hier wel van.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:49 schreef El-Stinho het volgende:
Je bent forum admin, dus je zou een objectief baken van licht moeten zijn op dit forum. De vergevende messias in tijden van heibel en onrust
Je hebt mazzel dat ik ervoor waak om mezelf een eerste note in 15 maanden aan te smeren.quote:
Ik bof maar.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat ik ervoor waak om mezelf een eerste note in 15 maanden aan te smeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |