Jawel, stay close. Met James Nesbittgod.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die Britse crime serie. (Dit helpt niet denk ik)
Ja die.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, stay close. Met James Nesbittgod.
*dikke pedofielquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:15 schreef Scrummie het volgende:
El Stinho bracht ook ooit de pedofiel meme. Ik geniet.
Geniet er lekker van maatquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, ik heb er genoeg van, ik sluit mijn werklaptop af. Het is zomervakantie
Dat ga ik zeker doen! Even twee dagen bijkomen en zondag vliegen naar ZO Aziëquote:
Stukje sekstoerisme.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen! Even twee dagen bijkomen en zondag vliegen naar ZO Azië
Lekker hoor. Veel plezier alvast.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen! Even twee dagen bijkomen en zondag vliegen naar ZO Azië
Doe eens normaal tegen Renequote:Op donderdag 14 juli 2022 15:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gast doe je werk als forum admin gewoon eens. Kinderachtige imbeciel
Ik zou het precies andersom willen zeggen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo, hallo. Omhooggevallen user @:GGMM krijgt hier een flinke veeg uit de pan van de zeer ondergewaardeerde user @:El-stinho
Dit komt wel even binnen.
Edit: Hier heb je een like!
Gurney aan de ladyboys koekoek @Poepz0rquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stukje sekstoerisme.
Geniet ervan. Tot oktober!
Jij vindt @El-Stinho een omhooggevallen user?quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zou het precies andersom willen zeggen.
Geen groot fan van nee. Dat denigrerende toontje vaak, alsof ik er geen reet vanaf weet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij vindt @:El-Stinho een omhooggevallen user?
Deze voorzet is te makkelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Geen groot fan van nee. Dat denigrerende toontje vaak, alsof ik er geen reet vanaf weet.
Deze voorzet laat ik lopen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Geen groot fan van nee. Dat denigrerende toontje vaak, alsof ik er geen reet vanaf weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |