Dat is een goede samenvattingquote:Op donderdag 14 juli 2022 07:40 schreef lunapuella het volgende:
Waar we een carrièreswitch overwegen maar niet te veel willen inleveren.
Dat is dan toevallig weer mijn werkquote:
Jouw werk is samenvatten?quote:Op donderdag 14 juli 2022 07:45 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat is dan toevallig weer mijn werk![]()
Daar zeg je wat!quote:Op donderdag 14 juli 2022 07:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat denk ik ookEn volgens mij heb je genoeg ervaring met het met humor in toom houden van OUDers @:SQ
Soort van.quote:
Oh leuk! Heeft wel raakvlakken met wat ik in Nederland deed (o.a. medische literatuur vertalen naar praktisch bruikbare informatie voor zorgverleners en patiënten). Nu zit ik meer aan de andere kant, dus het produceren van die medische literatuur.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:00 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Soort van.Journalist voor een vakblad, dus veel complexe informatie vertalen tot leesbare artikelen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Transponder dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ooit het onderwijs in gegaan om te weten hoe het in de praktijk werkt. Mijn eerste studie was gericht op oa het begeleiden van leerlingen en leerkrachten; ik vond dat ik dat niet goed kon zonder praktijk ervaring. En toen vond ik het leuk in het onderwijs, dus gebleven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vriend roept altijd (voor de grap, he) dat als ik 'een echte baan' zoek met fatsoenlijk salaris tov de werkuren, dat hij dan minder kan gaan werkenHet verschil is ook echt belachelijk per uur, terwijl ik er echt harder voor moet werken, zeg maar.
[ Bericht 4% gewijzigd door Hupje op 14-07-2022 09:34:18 ]
quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:28 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik ben ooit het onderwijs in gegaan om te weten hoe het in de praktijk werkt. Mijn eerste studie was gericht op oa het begeleiden van leerlingen en leerkrachten; ik vond dat ik dat niet goed kon zonder praktijk ervaring. En toen vond ik het leuk in het onderwijs, dus gebleven.
Inmiddels ruim 12 jaar in het onderwijs. Vooral het 'gedoe' (vanuit overheid, directie en sommige ouders), geen flexibiliteit (kind ziek? vriend moet hem opvangen want ik kan niet, terugkomen op vrije dagen voor studiedagen enz) en (maar dat is misschien iets wat alleen ik zo ervaar) ik heb het nu allemaal wel eens gezien. Ik begin uitdaging te missen.Ik verbaas me erover hoe vaak bij ons op het werk iemand er niet is omdat er thuis een ziek kind zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vriend roept altijd (voor de grap, he) dat als ik 'een echte baan' zoek met fatsoenlijk salaris tov de werkuren, dat hij dan minder kan gaan werkenHet verschil is ook echt belachelijk per uur, terwijl ik er echt harder voor moet werken, zeg maar.
Het kan dus blijkbaar. (Bij de vorige directeur was dit overigens een no go geweest.)
Bij mij ookquote:Op donderdag 14 juli 2022 09:17 schreef amaranta het volgende:
LB trede 12 staat er op mijn salarisstrook
Een oppas inhuren lijkt me.quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:53 schreef Tink89 het volgende:
Ik snap nooit zo goed hoe mensen het doen als thuisblijven bij beide niet 'kan'. Ik heb een ziek kind en naast het kdv en in geval van serieuze nood een keertje opa en oma (die kwetsbaar zijn en geen twee kindjes kunnen opvangen) heb ik geen plan B. Dus werk ik zo goed en kwaad als het kan thuis met een ziek kind. Want man werkt in een winkel nu (deels, is voor naast z'n bedrijf als buitenmens) en kan dus ook nooit thuis blijven.
M'n broer en schoonzus zijn allebei arts, maar wonen naast haar ouders die dan bijspringen. Maar mijn moeder werkt bijvoorbeeld zelf nog.
Om die reden hebben wij jarenlang langs elkaar heen gewerkt, zo hadden we de zekerheid dat er altijd een van ons thuis was in geval van ziek kind.quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:53 schreef Tink89 het volgende:
Ik snap nooit zo goed hoe mensen het doen als thuisblijven bij beide niet 'kan'. Ik heb een ziek kind en naast het kdv en in geval van serieuze nood een keertje opa en oma (die kwetsbaar zijn en geen twee kindjes kunnen opvangen) heb ik geen plan B. Dus werk ik zo goed en kwaad als het kan thuis met een ziek kind. Want man werkt in een winkel nu (deels, is voor naast z'n bedrijf als buitenmens) en kan dus ook nooit thuis blijven.
M'n broer en schoonzus zijn allebei arts, maar wonen naast haar ouders die dan bijspringen. Maar mijn moeder werkt bijvoorbeeld zelf nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |