quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien komt het door het feit dat mensen mogelijk bang zijn dat die een dreiging kan vormen voor Verstappen.
Alleen maar goed voor de competitie.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien komt het door het feit dat mensen mogelijk bang zijn dat die een dreiging kan vormen voor Verstappen.
Welke sprint race was spannend?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nee, want als 2 teams strijden is het helemaal niet saai. We vinden dus niet hetzelfde als Wolff. Wolff zegt dit tijdens een op zichzelf best leuk seizoen waar alleen hij met zijn team niet mee doet om de knikkers.
Imola was zeer spannend. En Oostenrijk zat ook gewoon zeer dicht bij elkaar als Sainz Leclerc niet had aangevallen.quote:
O.a. vanwege de sprintrace heeft Verstappen de schade nog wat kunnen beperken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie die onzin nog steeds als één grote race met een rode vlag van 22 uur.
Eens. Ik geniet ervan. Tuurlijk wil ik dat Max wint, maar als de race goed is en er is veel actie op de baan geniet ik nog meerquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Imola was zeer spannend. En Oostenrijk zat ook gewoon zeer dicht bij elkaar als Sainz Leclerc niet had aangevallen.
Overigens gaat het helemaal niet om één individuele (sprint)race. Dit seizoen is tot nu toe gewoon een prima seizoen qua spanning en strijd tussen 2 teams. Ja, 3, 4 of 5 teams zou leuk zijn, maar is zelden voorgekomen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:12 schreef Tarado het volgende:
deze is ook wel leuk
Toto Wolff blames Red Bull and Ferrari for F1 being ‘less entertaining’ this season
The Mercedes boss believes there is ‘too much performance gap’ between the teams so far this season
[..]
https://www.independent.c(...)d-prix-b2125543.html
Echt belachelijk hoe respectloos hij is richting de F1 fans eigenlijk. Hij behandelt ze alsof ze compleet idioot en dom zijn en geen enkel besef hebben van de afgelopen paar jaar.quote:
Toen zijn team jaren vooraan reed, heb ik 'm er nooit over gehoord hoe saai het was.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Echt belachelijk hoe respectloos hij is richting de F1 fans eigenlijk. Hij behandelt ze alsof ze compleet idioot en dom zijn en geen enkel besef hebben van de afgelopen paar jaar.
Toen was het volgens hem elke keer kantje board dat ze als underdog tóch nog konden winnen. Die man staat zo ver van de realiteit af dat ie zich niet meer in dit zonnestelsel bevind.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen zijn team jaren vooraan reed, heb ik 'm er nooit over gehoord hoe saai het was.
Het is niet zijn schuld dat jij niet oplet.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen zijn team jaren vooraan reed, heb ik 'm er nooit over gehoord hoe saai het was.
Hij moet inderdaad zeggen: 'ik sta nog wel binnen schootsafstand, maar ik ben gewoon niet goed genoeg. Ik ga niet meedoen'.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:23 schreef daNpy het volgende:
En dan nog iemand met onbeperkte grootheidswaanzin
https://nl.motorsport.com(...)pioenschap/10340648/
Tuurlijk sjekko. Met je (eventuele) 4e winst in 12 jaar ben je er al bijna_!
Is er wel eens uitgerekend hoe groot de kans op een overwinning was in de laatste 12 jaar voor alle coureurs in een niet-Mercedes/Ferrari/Redbull?quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:23 schreef daNpy het volgende:
Ongeveer 1 op Gasly ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2022 12:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is er wel eens uitgerekend hoe groot de kans op een overwinning was in de laatste 12 jaar voor alle coureurs in een niet-Mercedes/Ferrari/Redbull?
Zo ongeveer wel ja.quote:
is ook een beetje een kwestie van gepusht worden van uitspraken in die richting, de Britse pers kan nog maar moeilijk verteren dat Verstappen de favoriet voor de titel isquote:Op donderdag 21 juli 2022 12:23 schreef daNpy het volgende:
Neem je wel mee dat perez in de kampioenschapsauto van 2019 er ook een potje van maakte en moeite had met Stroll?quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel ja.
200 races x 14 veldvullers = 2800 mogelijkheden op een overwinning
Kans 1 op 150 of minder denk ik.
En toch is zelfreflectie hem tamelijk vreemd. Net als met zijn opkerkingen voor de race in Mexico vorig jaar, etc.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
is ook een beetje een kwestie van gepusht worden van uitspraken in die richting, de Britse pers kan nog maar moeilijk verteren dat Verstappen de favoriet voor de titel is
Ik kom de laatste tijd opeens het verhaal tegen dat Red Bull de auto "naar de hand van Max" zou ontwikkelen en dat daarom de resultaten van Perez recent tegenvallen, terwijl-ie aan het begin van het seizoen er zo goed bij zat.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
is ook een beetje een kwestie van gepusht worden van uitspraken in die richting, de Britse pers kan nog maar moeilijk verteren dat Verstappen de favoriet voor de titel is
De Perez-smoesjes-bingo kaart was al snel vol dit seizoen idd.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd opeens het verhaal tegen dat Red Bull de auto "naar de hand van Max" zou ontwikkelen en dat daarom de resultaten van Perez recent tegenvallen, terwijl-ie aan het begin van het seizoen er zo goed bij zat.
Vermoeiende shit, hoor. Ze maken die auto gewoon sneller. Max haalt dat eruit en Perez niet.
BEASTquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:04 schreef Nattekat het volgende:
of de paar users die niets anders kunnen dan coureurs de grond in trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |