Dat bedoel ik. De onderhandelingen kunnen van tafel af zodra Iran wel besluit om drones aan Rusland te leveren. Daar zou Amerika op moeten aansturen, wat mij betreft.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yup maar er is nog geen overeenkomst. Iran zegt overigens zelf, for what its worth, dat ze geen drones leveren aan landen onder embargo waaronder dus Rusland
Het zou mij niet verbazen als de VS dat via diplomatieke kanalen al heeft laten weten, niet alles gaat in het openbaar, natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. De onderhandelingen kunnen van tafel af zodra Iran wel besluit om drones aan Rusland te leveren. Daar zou Amerika op moeten aansturen, wat mij betreft.
Tijd om doodstraf voor landverraad weer in te voeren.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:13 schreef xpompompomx het volgende:
Ondermijning van de democratie ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Er zijn al mogelijkheden om het helpen van de vijand te bestraffen met levenslange gevangenisstraffen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Tijd om doodstraf voor landverraad weer in te voeren.
Ik ben wel benieuwd wie of wat deze foto verspreid heeft. En of het een recente foto is.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:13 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
De Russische ambassade.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie of wat deze foto verspreid heeft. En of het een recente foto is.
Dat lijkt me niet onaannemelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:32 schreef Hathor het volgende:
Zijn Baudet aanhangers doorgaans ook pro Rusland?
Als Baudet pro-Rusland is, dan zijn zijn laafjes dat natuurlijk ook.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:32 schreef Hathor het volgende:
Waarom die ambassadeur (de rechter op de foto) van Rusland nog in Nederland is me echt een raadsel. Die rat hadden ze in februari met pek en veren het land uit mogen gooien.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:13 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker mag van mij ook met pek & veren NL uitgetrapt worden, hoor. Doe ik niet moeilijk overquote:Op woensdag 13 juli 2022 13:39 schreef Hatseflats22 het volgende:
Waarom die ambassadeur (de rechter op de foto) van Rusland nog in Nederland is me echt een raadsel.
Beter oorlog voeren dan diplomatie?quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:13 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Als je Russisch spreekt kun je dat direct aan die agressor vragen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:45 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Beter oorlog voeren dan diplomatie?
Dat suggereert dat er met die figuren rationeel gepraat kan worden.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:45 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik ken er gelukkig niet zo veel, maar afgaande op die hier op de foks lijkt me dat je dat wel kan stellen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:32 schreef Hathor het volgende:
Beter valse dillema's verzinnen dan kleur bekennen?quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:45 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Je ziet dat verkeerd. Die mensen hebben een open objectieve blik en prikken door de westerse propaganda heen die maar 1 doel heeft... ons sheeples onderdrukken n natuurlijk, hogere energieprijzen. Maar de fanbase van FvD doorziet dat snode plan vanwege hun scherpe volledig open mind/visie/blik...quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als Baudet pro-Rusland is, dan zijn zijn laafjes dat natuurlijk ook.
Kijk, als je het nu over politiek - geneuzel in de marge hebt, bv hoe precies de AOW moet zijn (ik noem maar wat), dan kan je qua dat wegkijken, als je het niet eens bent, en je nog steeds "vinden" in een partij/stroming.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ken er gelukkig niet zo veel, maar afgaande op die hier op de foks lijkt me dat je dat wel kan stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |