NWS / APENPOKKEN EPIDEMIE #6quote:
Ed is een golfer @fetXquote:
ik volg wielrennen niet, maar de afgelopen maanden/jaren wordt die mathieu elke keer gehyped. Nu is hij vrij vroeg uitgevallen lolquote:Op woensdag 13 juli 2022 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
Eindelijk een keer tijd om het einde van een touretappe te zien. Gelijk wordt degene die volgens alle "kenners" (die ik ken) makkelijk zou gaan winnen er helemaal afgereden. Dat wordt genieten morgen.
Bloedtransfusie niet gelukt zeker.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
Eindelijk een keer tijd om het einde van een touretappe te zien. Gelijk wordt degene die volgens alle "kenners" (die ik ken) makkelijk zou gaan winnen er helemaal afgereden. Dat wordt genieten morgen.
Zoiets is wel het eerste waar je aan denkt inderdaad, zeker bij die Oostblokgasten.quote:
Dat is echt vies heet.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:58 schreef KingRoland het volgende:
40 graden volgende week in amsterdam boys
zal dan in maastricht 43/44 ofzo worden dan koekoek
Gristus te paardquote:Op woensdag 13 juli 2022 16:58 schreef KingRoland het volgende:
Mosselenquote:Op woensdag 13 juli 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lasagne maken
Bonenschotel.quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gebakken of gekookt?quote:
fakenewsquote:Op woensdag 13 juli 2022 16:58 schreef KingRoland het volgende:
Hongaarse schnitzel met uitjequote:Op woensdag 13 juli 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit was ook echt een hele wonderbaarlijke etappe.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
Macaroni. (zonder plakken kaas)quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deal.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haxball heeft ook een eigen topic. Zijn we ook meteen van @:oriente af.
Bedankt voor de update. Respect dat je zoveel geduld kan hebben.quote:
Het was een drukke dag en vanavond is er natuurlijk vrouwenvoetbal!quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor de update. Respect dat je zoveel geduld kan hebben.
De aflevering was écht heel goed namelijk.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een drukke dag en vanavond is er natuurlijk vrouwenvoetbal!
wtfquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een drukke dag en vanavond is er natuurlijk vrouwenvoetbal!
Mannen op het fietsje was aardig intens vandaag dus ik snap dat dit voelt als een drukke dag!quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
Nou ja drukke dag, ik ben naar de kapper geweest en heb naar mannen op een fietsje gezien maar goed.
Ja m'n hele tijdlijn stond vol met die onzinquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Mannen op het fietsje was aardig intens vandaag dus ik snap dat dit voelt als een drukke dag!
Wel voor het eerst in tijden dat ik weer echt stuiterend op de bank zat ja, wat een genot.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Mannen op het fietsje was aardig intens vandaag dus ik snap dat dit voelt als een drukke dag!
Dan hebben ze jou indirect dus ook een drukke dag bezorgd!quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja m'n hele tijdlijn stond vol met die onzin
Ben uit pure ellende maar aan het werk gegaan
Ik heb ook echt genoten. Nu al zin in morgen. Gaan wat sprintertjes buiten de tijd fietsen gok ik zo.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel voor het eerst in tijden dat ik weer echt stuiterend op de bank zat ja, wat een genot.
Als het je zo dwars zit zal ik je niet meer aanpakken in het Feyenoord topic.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:42 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die stuiteren door naar fietsjes te kijken heb ik een pittige mening over.
Ga nou maar gewoon BCS kijken, lapzwans.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het je zo dwars zit zal ik je niet meer aanpakken in het Feyenoord topic.
Die aflevering loopt niet weg lieverd, ik heb nog 6 dagen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon BCS kijken, lapzwans.
Wat gebeurt er na die 6 dagen dan?quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die aflevering loopt niet weg lieverd, ik heb nog 6 dagen.
Waar heb ik dit nou weer aan verdiendquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haxball heeft ook een eigen topic. Zijn we ook meteen van @:oriente af.
Is maar een debiele Fries, trek het je niet aan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waar heb ik dit nou weer aan verdiend
Gebbetje makker.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waar heb ik dit nou weer aan verdiend
Gekookt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |