de hitte gaat alles oplossenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:56 schreef nattermann het volgende:
Nattervrouw voor de 2e keer aan de beurt. Grieperig/verkoudheid qua klachten. Zelf nergens last van
Beterschap Djeez! En dat met dit mooie weer. Oh wacht, dat is het in Assen natuurlijk helemaal niet. Lekker in bed blijven dan.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:35 schreef Djeez het volgende:
Nou, na tweeënhalf jaar niks, nu ineens corona. Een duidelijk tweede streepje. Was op een verjaardag van mijn stiefmoeder zondag, met uiteraard veel familie. De volgende mensen zijn inmiddels positief:
Ik
Vrouwlief
Zus
Zwager
Zwager 2
Neefje
Oom van 80
Leuk zo'n feestje, maar het geeft altijd zo'n rommel he
Hier ook niet. En de afgelopen maanden al verschillende drukke concerten, evenementen, feestjes, vakantie, volop zakelijke besprekingen etc. gehad. Ook in de buurt geweest van besmette mensen (dat klinkt altijd zo vies, paria-achtig). Maar niks. En niet van maar misschien heb je het ongemerkt gehad, dat vind ik zo'n onzin. Als ik niet ziek ben geweest, heb ik het niet gehad.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 00:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hihi, dank
Hoe? Geen idee, ik doe gewoon mn ding in de maatschappij. Maar gewoon nog niet.
Of een keer opgelopen en niets gemerkt waardoor ik ook niet ben gaan testen.
Dank je. Zwaar bewolkt hier. Geen smaak hier, halve liter zal ook wel niet smaken straksquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Beterschap Djeez! En dat met dit mooie weer. Oh wacht, dat is het in Assen natuurlijk helemaal niet. Lekker in bed blijven dan.
Moet je een wat zoeter biertje uitzoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dank je. Zwaar bewolkt hier. Geen smaak hier, halve liter zal ook wel niet smaken straks
Ook de zorgdruk speelde natuurlijk wel een rol.quote:Boosdoener is volgens de VN-kinderorganisatie de focus op coronavaccinatieprogramma's in 2021 en de druk op de gezondheidszorg wereldwijd. Al die factoren zorgden ervoor dat de situatie vorig jaar verder kon verslechteren.
Misschien gewoonweg niet vatbaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier ook niet. En de afgelopen maanden al verschillende drukke concerten, evenementen, feestjes, vakantie, volop zakelijke besprekingen etc. gehad. Ook in de buurt geweest van besmette mensen (dat klinkt altijd zo vies, paria-achtig). Maar niks. En niet van maar misschien heb je het ongemerkt gehad, dat vind ik zo'n onzin. Als ik niet ziek ben geweest, heb ik het niet gehad.
Alleen in 'goed georganiseerd ' Nederland al vielen (en vallen, want veel maatregelen zijn er gewoon nog steeds) er veel consultatiebureau gesprekken en bezoeken weg door schrappen of uitstellen ervan. Ontmoedigen werd en wordt nog steeds veelvuldig gedaan bij elk snotje van kind of ouder.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:42 schreef _serial_ het volgende:
VN: alarmerende terugval in vaccinatie bij kinderen door pandemie
We kunnen denk ik onderhand wel concluderen dat lockdowns meer kwaad dan goed gedaan hebben.
[..]
Ook de zorgdruk speelde natuurlijk wel een rol.
Ook hier was er weer voor gewaarschuwd. Het blijft me verbazen dat heel veel van dit soort waarschuwingen niet serieus genomen zijn, hetzelfde zag je met onderwijs. Soms denk je wel is van alles wat we al wisten voor de pandemie gooien we het raam uit en we gaan weer is opnieuw proberen te ontdekken met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen in 'goed georganiseerd ' Nederland al vielen (en vallen, want veel maatregelen zijn er gewoon nog steeds) er veel consultatiebureau gesprekken en bezoeken weg door schrappen of uitstellen ervan. Ontmoedigen werd en wordt nog steeds veelvuldig gedaan bij elk snotje van kind of ouder.
En dat is dus hier. Laat staan in andere landen waar de zorg gewoon echt veel minder voor handen is nu, de impact voor hen die aan het begin van hun leven staan is enorm. Enorm kut.
En dan helpt het ook niet dat de vrijblijvendheid van vaccinatied en informatievoorziening vanuit de overheid onder druk staan door hun eigen wanbeleid
We leren er als mensheid toch niet van hoor, maar het is alsnog zwaar frustrerend om te zien
Bedankt voor de tip. Wordt een Aventinus Tap 6 danquote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moet je een wat zoeter biertje uitzoeken.
Logische zaken zijn niet altijd politiek aantrekkelijke keuzesquote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:02 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ook hier was er weer voor gewaarschuwd. Het blijft me verbazen dat heel veel van dit soort waarschuwingen niet serieus genomen zijn, hetzelfde zag je met onderwijs. Soms denk je wel is van alles wat we al wisten voor de pandemie gooien we het raam uit en we gaan weer is opnieuw proberen te ontdekken met alle gevolgen van dien.
Vast een meetfoutquote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:29 schreef _serial_ het volgende:
Overal daling vandaag, meldingen, kliniek, ic
quote:Met positieve coronatest toch moeten werken: tientallen werknemers onder druk gezet
Tientallen werknemers van supermarkten, restaurants en winkels zeggen naar hun werk te moeten komen wanneer zij een positieve coronatest hebben. Dat blijkt uit een inventarisatie van NOS en NOS Stories.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://nos.nl/artikel/24(...)ers-onder-druk-gezet
Pas toch op lieve mensen! Dit rot virus is echt nog niet weg hoor.![]()
Hier ook. Paar keer gewoon gezeten met mensen die corona hadden. Zelfs gewoon met huisgenoten. Nog steeds niet ziek geworden helaas. Ik wil wel even thuis blijven namelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier ook niet. En de afgelopen maanden al verschillende drukke concerten, evenementen, feestjes, vakantie, volop zakelijke besprekingen etc. gehad. Ook in de buurt geweest van besmette mensen (dat klinkt altijd zo vies, paria-achtig). Maar niks. En niet van maar misschien heb je het ongemerkt gehad, dat vind ik zo'n onzin. Als ik niet ziek ben geweest, heb ik het niet gehad.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:20 schreef Anton91 het volgende:
[..]Twee collega's van mij hebben 1.5 week thuisgezeten met een neusverkoudheid (corona).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://nos.nl/artikel/24(...)ers-onder-druk-gezet
Pas toch op lieve mensen! Dit rot virus is echt nog niet weg hoor.
25% merkt niks van de besmetting, dus kan best dat je het wel gehad hebt. Niet dat het veel uit maakt dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oeh, dit zijn ferme uitspraken!quote:
Ze heeft toch een red team?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 06:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, dit zijn ferme uitspraken!
Mochten we het al geen griep gaan noemen, wordt het misschien straks een verkoudheid. Wie vangt Ginny op?
De onzichtbare helden van de samenlevingquote:Op zaterdag 16 juli 2022 06:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Twee collega's van mij hebben 1.5 week thuisgezeten met een neusverkoudheid (corona).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |