SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062![]()
Dit viel mij gister ook al,op. Erg apart.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me toch niet helemaal gezond.
Ik kan het nu niet, niet meer zien. Wat is dat voor een strot en waarom zit het niet centraal??quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me toch niet gezond.
Volgens mij is het zo'n spier of pees maar dat zijn er dan meestal meer dan één.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik kan het nu niet, niet meer zien. Wat is dat voor een strot en waarom zit het niet centraal??
Mooi uitgeschreven format, zou kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:49 schreef Remco het volgende:
Wat een ontzettende vervelende opbouw zit er toch in de avondetappe. Gasten worden na 10 minuten voorgesteld, locatie wordt ergens middenin het bespreken van de dag vermeld met overbodig filmpje. We gaan 3x naar Herman voordat zijn eigenlijke filmpje wordt ingestart en dan heb ik het nog geeneens over waar en hoe de rebus, de dag van morgen en de samenvatting van de dag zit.
Je hoeft niet te kijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaaaaaaaa de schijtlollige rebus!!!!
Had Lappartient daar maar geboren moeten worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:09 schreef Doevelaer het volgende:
Alleen fransen zijn zo kleinzerig en chauvinistisch om deze klim vervolgens 36 jaar te laten liggen
Hopelijk als Danny Nelissen er ook isquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
Wanneer komt Marcel dan om zn boek totaal te promoten?
Afgaande op hetgeen Marcel zei dacht ik dat dat gisteravond zou zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2022 00:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hopelijk als Danny Nelissen er ook is
Prima commentator, waarom die haat?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:02 schreef kibo het volgende:
Dacht dat we van Stef af waren trouwens ......
Waarschijnlijk omdat hij een irritante stem heeft. Vind ik ook wel.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Prima commentator, waarom die haat?
Echt hé wat een onmenselijke tijd voor loonslaven die vroeg op moeten morgen. Dan maar kijken naar het alternatief op DE BELG.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Pas om 2300 vanavond, want er is eerst vrouwenvoetbal
Morgenochtend de herhaling.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mijn Hemeltje lief, Van Rosmalen is dunkt mij zo juist een reden om niet te gaan kijken. Smaken verschillen en laat dat aub zo blijven. Niks mis mee.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgenochtend de herhaling.
Van Roosmalen.
"Voetbal"quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb slecht nieuws voor je, dit gaat nog regelmatig gebeuren de komende anderhalve weekquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:05 schreef Halcon het volgende:
Dat het eens begint die Avondetappe.
Dat "voetbal" was al aids. En dan die onzin nog gaan nabeschouwen ook
Daartussen een dolende Dione .quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:11 schreef -XOR- het volgende:
Marcel van Roosmalen en Rob Harmeling, een groter verschil in beleving bestaat er niet.
Voorspellend gesprek:quote:
Erg jammer.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor je, dit gaat nog regelmatig gebeuren de komende anderhalve week
Had zeker genoten van het vrouwenvoetbal.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:13 schreef Marcoss het volgende:
Van Roosmalen keek al ouderwets verveeld bij het stukje van net
De Mart draait zich om in zijn graf.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:15 schreef Sked het volgende:
Zoveel sport en Tom mag het 0:00-journaal doen. Pijnlijk.
zou liever het nachtjournaal doen dan vrouwenvoetbal om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:15 schreef Sked het volgende:
Zoveel sport en Tom mag het 0:00-journaal doen. Pijnlijk.
Klopt wel aardig.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:12 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Voorspellend gesprek:
Dione: "Marcel, hoe vond je het vandaag, hier in de Tour?"
Marcel: "Leuk." * stilte *
Dione: "En hoe vond je Jumbo-Visma rijden?"
Marcel: "Ja, ze deden het best aardig."
Wel een goed einde uiteindelijk.quote:
Zo veel onkunde is ook een kwaliteitquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:20 schreef TheVulture het volgende:
We zijn 3 minuten onderweg en Dione heeft al 3 gesprekken moeizaam laten verlopen
En nog geen koersquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:20 schreef TheVulture het volgende:
We zijn 3 minuten onderweg en Dione heeft al 3 gesprekken moeizaam laten verlopen
Als je tafelgast met vroem vroem als analyse komt word je ook niet echt geholpen ;dquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:20 schreef TheVulture het volgende:
De Pannenkoekencaravan was echt een leuke voorstelling 👍quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:19 schreef Evertjan het volgende:
eigenlijk hadden ze die sidekick van Marcel ook moeten uitnodigen dat hinnikend paard Gijs Groentenman
Rivkah > Dionequote:Op woensdag 13 juli 2022 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Marcel: "Die vrouw was uiteindelijk aardiger dan op het filmpje leek"quote:
We kunnen het eigenlijk ook meteen weer afzetten.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:21 schreef Faraday01 het volgende:
Herman en Vingegaard dat wordt ook tenenkrommend
Dat mag jij zeggen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:21 schreef Szura het volgende:
Hadden ze niet voor een keer Mart kunnen inhuren voor de samenvatting van deze EPISCHE rit?
Die dan live de samenvatting inpraatte.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:21 schreef Szura het volgende:
Hadden ze niet voor een keer Mart kunnen inhuren voor de samenvatting van deze EPISCHE rit?
Heb vandaag niet kunnen kijkenquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
We kunnen het eigenlijk ook meteen weer afzetten.
Die gaat gewoon weer de Vuelta winnen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
Einde tijdperk Roglic ...... of was dat al eerder
Verkeerde timing ja.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:25 schreef hhh38 het volgende:
Dit is echt precies de verkeerde avond voor Marcel hè (ik kijk met 5 minuten vertraging)
Was wel een belangrijk onderdeel van het plan vandaag, misschien wel de belangrijkste ploeggenootquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
Einde tijdperk Roglic ...... of was dat al eerder
Ja dat riep ik net ook al tegen @Pino112quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mas zit daar gewoon bij het groepje. Die kan echt echt niet dalen dan
Moet dit humor zijn of wat? Ik begrijp het niet.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:36 schreef Martinello het volgende:
Alle wielerfetisjisten kwaad om Marcel hahaha.
Had gewoon een andere etappe moeten zijn. Overmorgen bijvoorbeeld. Waar er weinig gebeurt dan kan hij lekker zeiken.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marcel uitnodigen was geen geslaagd experiment
Snap sowieso niet waarom ze hem uitnodigen eigenlijk. Bij VI kan ik hem altijd wel waarderen en waarschijnlijk was het met Mart ook wel goed gekomen, maar met een presentatrice die er niks mee kan, werkt dat gewoon niet.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had gewoon een andere etappe moeten zijn. Overmorgen bijvoorbeeld. Waar er weinig gebeurt dan kan hij lekker zeiken.
Het was in de praktijk in ieder geval nog nooit gedaanquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof teams dat zelf niet weten.
Nee, vertel ons er alles over.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie al dat Jonas vroeger op de visafslag werkte?
Dionne lult elk gesprek dood. Die kan t alleen aan als er maar mega veel items in een uitzending zitten en tussendoor 3 zinnetjes hoeft te zeggen. Maar alle nos shows zijn zo. Studio voetbal is ook Max 2 minuten praten want dan moet er weer een instartje zijn voor beelden van 1958.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom ze hem uitnodigen eigenlijk. Bij VI kan ik hem altijd wel waarderen en waarschijnlijk was het met Mart ook wel goed gekomen, maar met een presentatrice die er niks mee kan, werkt dat gewoon niet.
Is hij toen in die walvis beland?quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie al dat Jonas vroeger op de visafslag werkte?
Dat mensen nog kijken zonder De Mart...quote:
Was aardig gedetailleerd en vanuit eigen ervaring en emotie gesproken: in de kaarten laten kijken dus, onprofessioneelquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof teams dat zelf niet weten.
Dit dus. Ligt meer aan de structuur van de uitzending dan aan de gast. En daarna een keer de presentatie. En dan pas de gast.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dionne lult elk gesprek dood. Die kan t alleen aan als er maar mega veel items in een uitzending zitten en tussendoor 3 zinnetjes hoeft te zeggen. Maar alle nos shows zijn zo. Studio voetbal is ook Max 2 minuten praten want dan moet er weer een instartje zijn voor beelden van 1958.
Die etappe in de Dauphine was ook al een tekenquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:49 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Roglic na de kasseienrit al wel genoeg wist over z’n eigen kansen
Die act kennen we al van Mulder en van Rossem, dat is wel leuk geweestquote:
Bij dit item paste het wel, met dat clowneske op de bergen.quote:
Laten we Maarten daar tussen zettenquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:57 schreef Szura het volgende:
Zo geen zin in die mongolen op Alpe d’Huez
Ja wel man, misschien douwen dronken tokkies nog een Nederlandse vlag tussen de spaken van de Poogquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:57 schreef Szura het volgende:
Zo geen zin in die mongolen op Alpe d’Huez
Zullen wel paar vrouwen klagen dat Nederlandse fans hun nafloten en aankekenquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja wel man, misschien douwen dronken tokkies nog een Nederlandse vlag tussen de spaken van de Poog
In een criterium komen ze 50x voorbijquote:Op donderdag 14 juli 2022 00:00 schreef spapaars het volgende:
Roosmalen heeft wel gelijk, heb ook een keer langs een route gestaan.
Uren wachten en dan flitst dat hele zooitje in een paar seconden voorbij.
Je moet ook niet op een vlak stuk weg midden in de etappe gaan staan. Boven op een berg tijdens de Tour is een fantastische belevenis als wielerliefhebber, maar Marcel snapt dat uiteraard niet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:00 schreef spapaars het volgende:
Roosmalen heeft wel gelijk, heb ook een keer langs een route gestaan.
Uren wachten en dan flitst dat hele zooitje in een paar seconden voorbij.
Dit inderdaad. Heb op de Madeleine gestaan, weet niet meer welke Tour, 2017 ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:20 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je moet ook niet op een vlak stuk weg midden in de etappe gaan staan. Boven op een berg tijdens de Tour is een fantastische belevenis als wielerliefhebber, maar Marcel snapt dat uiteraard niet.
Dat zou dan al in 2012 moeten zijn geweest. Maar inderdaad, super mooi om al die renners van dichtbij en in relatief laag tempo aan je voorbij te zien trekken. De sfeer is ook altijd top tussen al die fans.quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Heb op de Madeleine gestaan, weet niet meer welke Tour, 2017 ofzo.
In elk geval Rob Ruijgh gaf op, epische beelden geschoten die dag!
Daarnaast ging het peloton echt niet hard, tussen de 15 -20 km/uur schoven ze aan je voorbij, je kan inderdaad mee rennen!
Kreeg je dan ook een plekje op een berg?quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat zou dan al in 2012 moeten zijn geweest. Maar inderdaad, super mooi om al die renners van dichtbij en in relatief laag tempo aan je voorbij te zien trekken. De sfeer is ook altijd top tussen al die fans.
Ik heb zelf in 2016 en 2018 de Alpenetappes bezocht met een groepsreis en daar heb ik echt heel goede herinneringen aan, terwijl het qua etappes nog niet eens de spectaculairste ritten waren. Al was Alpe d'Huez 2018 wel een hoogtepuntje met Dumoulin vooraan en Kruijswijk die lange tijd leek te gaan winnen.
Ik stond in 1998 op Les deux Alpes. In mijn optiek nog altijd één van de meest heroïsche etappes uit de laatste 30 jaar. Stromende regen en ik had echt wel door wat er gebeurde met Ullrich. Kan me wel voorstellen dat op eerdere cols op een dag er eigenlijk nauwelijks een beeld is en omdat je de rest van de etappe niet mee krijgt heb je er feitelijk niks aan.quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Heb op de Madeleine gestaan, weet niet meer welke Tour, 2017 ofzo.
In elk geval Rob Ruijgh gaf op, epische beelden geschoten die dag!
Daarnaast ging het peloton echt niet hard, tussen de 15 -20 km/uur schoven ze aan je voorbij, je kan inderdaad mee rennen!
Precies. De timing om hem aan tafel te zetten was beroerd. Als je het doet na een sprintetappe of een nikszeggende overgangsetappe dan was dat veel beter geweest, maar niet na een van de mooiste etappes in jaren.quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:03 schreef hhh38 het volgende:
Ze hadden Marcel voor de minst interessante sprintrit uit moeten nodigen
Nee, vanavond na de Alp. Marcel over bocht 7.quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:03 schreef hhh38 het volgende:
Ja, zeker weten. Die touringcar parkeerde gewoon om 11 à 12 uur al óf aan de finish óf aan de voet van de laatste klim. En van daaruit liep je gewoon naar een geschikte plek langs het parcours. Meestal een steil stukje een paar kilometer onder de top.quote:Op donderdag 14 juli 2022 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kreeg je dan ook een plekje op een berg?
Zo eens kijken. Ben fan. Maar misschien vandaag op verkeerde plek.quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
Marcel zijn act is niet zo leuk na zo'n etappe. Speciaal ingevlogen ook. (lol)
Daar was ik ook bij. Eerst de dag ervoor bloedhitte in Grenoble finish gekeken en de dag daarna hele dag in de regen gestaan. Later ook naar Alp d'Huez geweest maar deze etappe blijft toch wel mijn favoriet. De ogen van Ullrich waren een beetje zoals Van Roosmalen het vertelde over Pogacar, leeg.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik stond in 1998 op Les deux Alpes. In mijn optiek nog altijd één van de meest heroïsche etappes uit de laatste 30 jaar. Stromende regen en ik had echt wel door wat er gebeurde met Ullrich. Kan me wel voorstellen dat op eerdere cols op een dag er eigenlijk nauwelijks een beeld is en omdat je de rest van de etappe niet mee krijgt heb je er feitelijk niks aan.
Marcel doet wat hij altijd doet, dus heel verrassend was het niet.. dan moet je kritiek hebben op degene die hem uitnodigenquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:41 schreef superniger het volgende:
Marcel terecht gesloopt.
https://www.mediacourant.(...)meer-in-avondetappe/
Daar staat er toch ook?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Marcel doet wat hij altijd doet, dus heel verrassend was het niet.. dan moet je kritiek hebben op degene die hem uitnodigen
Gaaf!quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:00 schreef Madhouse11 het volgende:
Daar was ik ook bij. Eerst de dag ervoor bloedhitte in Grenoble finish gekeken en de dag daarna hele dag in de regen gestaan. Later ook naar Alp d'Huez geweest maar deze etappe blijft toch wel mijn favoriet. De ogen van Ullrich waren een beetje zoals Van Roosmalen het vertelde over Pogacar, leeg.
Ha, dat dacht ik al!quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, heb het artikel niet gelezen, ging af op de opmerking dat Marcel gesloopt wordt
Kijk het nu terug en vind hem eigenlijk vrij normaal voor zijn doen op tv.quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:03 schreef hhh38 het volgende:
Er zat ook wel duidelijk een plan achter, maar de uitleg van Danny en Rob daarover leek eigenlijk nergens opquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk het nu terug en vind hem eigenlijk vrij normaal voor zijn doen op tv.
Met hun plan.
Overigens was Marcel daarin wel ietwat kinderachtig maar zijn verdere teksten over hoe bizar het eigenlijk is om op zo'n berg te wachten zonder wifi of beelden kon ik volledig begrijpen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zat ook wel duidelijk een plan achter, maar de uitleg van Danny en Rob daarover leek eigenlijk nergens op
Ja, hij kan beter weer verhaaltjes over Vitesse gaan schrijven.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gras is groen. Zijn act is over datum.
Probleem is inderdaad dat hij maar één kunstje kan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gras is groen. Zijn act is over datum.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Probleem is inderdaad dat hij maar één kunstje kan.
Nieuwslezer bij Q Music en fan van de Tour sinds een jaar. Wat jij zou noemen een dagjesmens, dus.quote:
Zal bij gedachten blijven, want of ze op zo'n viesdikke speklap zit te wachten...quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
Danny ligt in gedachten haar al aan te duwen…
Hofstetter!quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Nieuwslezer bij Q Music en fan van de Tour sinds een jaar. Wat jij zou noemen een dagjesmens, dus.
Danny moet lekker relax gaan liggen terwijl zij bovenop zit. Klaarquote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zal bij gedachten blijven, want of ze op zo'n viesdikke speklap zit te wachten...
Denk aan toiletpapier.quote:
Als ze op die papzak wil zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Danny moet lekker relax gaan liggen terwijl zij bovenop zit. Klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |