Prima commentator, waarom die haat?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:02 schreef kibo het volgende:
Dacht dat we van Stef af waren trouwens ......
Waarschijnlijk omdat hij een irritante stem heeft. Vind ik ook wel.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Prima commentator, waarom die haat?
Echt hé wat een onmenselijke tijd voor loonslaven die vroeg op moeten morgen. Dan maar kijken naar het alternatief op DE BELG.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Pas om 2300 vanavond, want er is eerst vrouwenvoetbal
Morgenochtend de herhaling.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mijn Hemeltje lief, Van Rosmalen is dunkt mij zo juist een reden om niet te gaan kijken. Smaken verschillen en laat dat aub zo blijven. Niks mis mee.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgenochtend de herhaling.
Van Roosmalen.
"Voetbal"quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb slecht nieuws voor je, dit gaat nog regelmatig gebeuren de komende anderhalve weekquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:05 schreef Halcon het volgende:
Dat het eens begint die Avondetappe.
Dat "voetbal" was al aids. En dan die onzin nog gaan nabeschouwen ook
Daartussen een dolende Dione .quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:11 schreef -XOR- het volgende:
Marcel van Roosmalen en Rob Harmeling, een groter verschil in beleving bestaat er niet.
Voorspellend gesprek:quote:
Erg jammer.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor je, dit gaat nog regelmatig gebeuren de komende anderhalve week
Had zeker genoten van het vrouwenvoetbal.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:13 schreef Marcoss het volgende:
Van Roosmalen keek al ouderwets verveeld bij het stukje van net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |