abonnement Unibet Coolblue
pi_205359948
Maar het is anders! Ze wijken af van het normale! Schande! :{w

Helaas kunnen de geschokte kleingeestige en met het morele vingertje wijzende conservatieven hier niet van het argument gebruik maken dat het zo ongepast is voor de nog ongerepte kindergeest zoals dat bij scholen gebeurt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205360074
De Secret Service mag voor het Congres komen uitleggen waarom er tekstberichten rond de 6e ontbreken:

twitter

WSJ meldt uitbreiding van het DOJ-onderzoek:

twitter

Het komt wel erg dichtbij :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205360680
Het is natuurlijk wachten op de eerste ambassadeur die zich identificeert als een kat die vervolgens op handen en voeten op een gala verschijnt en met een schoteltje melk aan tafel zit.
pi_205360789
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 10:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jij ziet liever dat die mensen zoveel mogelijk uit het publieke leven worden geweerd en nergens aan de bak komen?

Of beter, onder druk worden gezet totdat ze 'normaal' gaan doen?
Vind je nu echt dat deze mensen en vooral die kale er representatief uit zien?
Perceptie is alles en vooral met dit soort aangelegenheden is het belangrijk dat je wat uitstraalt.
pi_205361221
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 17:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Vind je nu echt dat deze mensen en vooral die kale er representatief uit zien?
Perceptie is alles en vooral met dit soort aangelegenheden is het belangrijk dat je wat uitstraalt.
Ze dragen geen leren sm-outfit of iets in die richting, maar gewoon normale kleding. Kale koppen zijn ook gewoon gemeengoed.

Nogmaals, mijn voorkeur heeft het ook niet, maar waarom zouden mijn voorkeuren leidend moeten zijn?

Of moet iedereen zich maar schikken naar jouw bekrompen conservatieve wereldbeeld?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 16 juli 2022 @ 18:10:43 #156
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205361307
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 14:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
'Leden', dat klinkt alsof je een lidmaatschap moet hebben. Ik kan je verzekeren dat het zo niet werkt. En tevens kan ik je verzekeren dat lang niet alle mensen die als LGBTQ te categoriseren zijn, dit soort vertoningen (als @:Chivaz post) toejuichen.
Mooi man, en nu? Verbieden? Opsluiten? Jouw soort ergert zich eraan, bij jouw soort leidt dat nogal regelmatig tot aanvullende ellende.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 17:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Vind je nu echt dat deze mensen en vooral die kale er representatief uit zien?
Perceptie is alles en vooral met dit soort aangelegenheden is het belangrijk dat je wat uitstraalt.
So what? Wat is volgens jou representatief? Dat wat repressieve figuren met succes tussen jouw oren hebben weten te persen, meer niet. Het is jouw beperkte geest die dit niet kan handelen, meer niet hoor.

Zo vermoeiend fundamentalistisch conservatieve figuren die anderen willen onderdrukken en erger onder het mom van “vrijheid”.
pi_205361349
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 17:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ze dragen geen leren sm-outfit of iets in die richting, maar gewoon normale kleding. Kale koppen zijn ook gewoon gemeengoed.

Nogmaals, mijn voorkeur heeft het ook niet, maar waarom zouden mijn voorkeuren leidend moeten zijn?

Of moet iedereen zich maar schikken naar jouw bekrompen conservatieve wereldbeeld?
Zo bekrompen conservatief is het niet hoor om representatief over te komen lol.
pi_205361397
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zo bekrompen conservatief is het niet hoor om representatief over te komen lol.
Nogmaals, beide heren dragen gewoon normale kleding. Geen sm-outfits of een kontloze broek.

Maat jij vindt dat een man zoiets niet hoort te dragen dus is het fout. Tsja.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205361404
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:10 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Mooi man, en nu? Verbieden? Opsluiten? Jouw soort ergert zich eraan, bij jouw soort leidt dat nogal regelmatig tot aanvullende ellende.
[..]
So what? Wat is volgens jou representatief? Dat wat repressieve figuren met succes tussen jouw oren hebben weten te persen, meer niet. Het is jouw beperkte geest die dit niet kan handelen, meer niet hoor.

Zo vermoeiend fundamentalistisch conservatieve figuren die anderen willen onderdrukken en erger onder het mom van “vrijheid”.
Fundamentalistisch conservatief nog wel die anderen willen onderdrukken.
Word jij ook onderdrukt als er een dresscode is op je werk? Vind jij dat mensen die een petje dragen naar een discotheek en vervolgens niet binnenkomen ook het slachtoffer van onderdrukking?
Waar ligt bij jou de grens? Hoe tolerant sta je tegenover een regeringsfunctionaris die zich identificeert als een kat en op handen en voeten rondkruipt en een schoteltje melk leeg likt?
pi_205361425
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nogmaals, beide heren dragen gewoon normale kleding. Geen sm-outfits of een kontloze broek.

Maat jij vindt dat een man zoiets niet hoort te dragen dus is het fout. Tsja.
”Mevrouw” van Ginneken is een transgender die tenminste nog haar best doet om er representatief uit te zien.
Je gaat mij niet wijsmaken dat je dit normaal vind, ik snap best dat je het niet durft uit te spreken omdat je niet zo wilt overkomen op je matties hier.
Als Rutte morgen ineens een jurk aantrekt moeten we dan ineens gaan doen alsof het heel normaal is? Mag dat dan niet benoemt worden?
pi_205361438
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
”Mevrouw” van Ginneken is een transgender die tenminste nog haar best doet om er representatief uit te zien.
Je gaat mij niet wijsmaken dat je dit normaal vind, ik snap best dat je het niet durft uit te spreken omdat je niet zo wilt overkomen op je matties hier.
Als Rutte morgen ineens een jurk aantrekt moeten we dan ineens gaan doen alsof het heel normaal is? Mag dat dan niet benoemt worden?
Volgens mij maak ik hierboven duidelijk dat het mijn voorkeur ook niet heeft. Ik vind mannen in vrouwenkleding ook awkward.

Maar waarom zou mijn mening leidend moeten zijn?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 16 juli 2022 @ 18:33:52 #162
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205361440
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Fundamentalistisch conservatief nog wel die anderen willen onderdrukken.
Word jij ook onderdrukt als er een dresscode is op je werk? Vind jij dat mensen die een petje dragen naar een discotheek en vervolgens niet binnenkomen ook het slachtoffer van onderdrukking?
Waar ligt bij jou de grens? Hoe tolerant sta je tegenover een regeringsfunctionaris die zich identificeert als een kat en op handen en voeten rondkruipt en een schoteltje melk leeg likt?
Dit viel mij ook al op. Blijkbaar is een dresscode (die gebonden is aan het daadwerkelijke geslacht, dus niet het ingebeelde geslacht) een vorm van onderdrukking.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Fundamentalistisch conservatief nog wel die anderen willen onderdrukken.
Word jij ook onderdrukt als er een dresscode is op je werk? Vind jij dat mensen die een petje dragen naar een discotheek en vervolgens niet binnenkomen ook het slachtoffer van onderdrukking?
Waar ligt bij jou de grens? Hoe tolerant sta je tegenover een regeringsfunctionaris die zich identificeert als een kat en op handen en voeten rondkruipt en een schoteltje melk leeg likt?
Ik weet zeker dat er wel mensen zullen zijn die dit soort dingen toejuichen. Immers, de subjectieve belevingswereld van individuen wordt tegenwoordig door sommigen als leidend gezien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Volgens mij maak ik hierboven duidelijk dat het mijn voorkeur ook niet heeft. Ik vind mannen in vrouwenkleding ook awkward.

Maar waarom zou mijn mening leidend moeten zijn?
Jouw mening betreft in deze de objectieve werkelijkheid. Deze mensen in kwestie kleden zich zoals zij nu doen omdat zij hierbij afgaan op hun ingebeelde geslacht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205361470
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:33 schreef HowardRoark het volgende:

Jouw mening betreft in deze de objectieve werkelijkheid. Deze mensen in kwestie kleden zich zoals zij nu doen omdat zij hierbij afgaan op hun ingebeelde geslacht.
En? Laat die mensen toch lekker.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205361519
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En? Laat die mensen toch lekker.
Zou je dat ook zeggen als Rutte met een galajurk aan in de kamer komt?
Als Sigrid Kaag naar een Europese top gaat verkleed als Wonder Woman dan vind jij dat ook geen probleem?
pi_205361560
We zouden moeten stoppen met het normaliseren en faciliteren van mensen met psychische problemen. Prima hoor dat ze meedraaien in onze samenleving maar zodra je een publieke functie bekleed en je representatief gekleed moet zijn dan doe je dat gewoon ondanks je psychische problemen.
  zaterdag 16 juli 2022 @ 19:04:22 #166
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205361652
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:53 schreef Chivaz het volgende:
We zouden moeten stoppen met het normaliseren en faciliteren van mensen met psychische problemen. Prima hoor dat ze meedraaien in onze samenleving maar zodra je een publieke functie bekleed en je representatief gekleed moet zijn dan doe je dat gewoon ondanks je psychische problemen.
Dat heb je goed gezien. Helaas zijn we dus de maatschappij juist gaan inrichten op de subjectieve belevingswereld van ieder individu. Vroeger was het idee: je past je aan de maatschappij aan. Nu is het idee: de maatschappij moet zich aan ieders individuele belevingswereld aanpassen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205361693
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 19:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat heb je goed gezien. Helaas zijn we dus de maatschappij juist gaan inrichten op de subjectieve belevingswereld van ieder individu. Vroeger was het idee: je past je aan de maatschappij aan. Nu is het idee: de maatschappij moet zich aan ieders individuele belevingswereld aanpassen.
Met als gevolg dat je internationaal nogal voor schut staat. Niet dat het de progressieven wat uitmaakt want die zijn de schaamte allang voorbij.
pi_205361980
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 19:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Met als gevolg dat je internationaal nogal voor schut staat. Niet dat het de progressieven wat uitmaakt want die zijn de schaamte allang voorbij.
En hoe lang mag het haar zijn voordat het door jouw keuring komt? Strak gemillimeterd?
En de hakken van herenschoenen? Maximaal 5 millimeter?
pi_205362137
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 19:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Met als gevolg dat je internationaal nogal voor schut staat. Niet dat het de progressieven wat uitmaakt want die zijn de schaamte allang voorbij.
Dan vind ik die mannen in jurken van Saudie-Arabië eigenlijk net wat meer voor lul staan :D
  zaterdag 16 juli 2022 @ 19:58:41 #170
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205362198
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:53 schreef Chivaz het volgende:
We zouden moeten stoppen met het normaliseren en faciliteren van mensen met psychische problemen. Prima hoor dat ze meedraaien in onze samenleving maar zodra je een publieke functie bekleed en je representatief gekleed moet zijn dan doe je dat gewoon ondanks je psychische problemen.
Kijk daar komt jouw verwrongen repressieve geest echt naar buiten.

“Psychische problemen”. Klein stapje naar opsluiten of erger. Rechts-extremistische uitingen in optima forma. Eng ziek volk die LGBTQ figuren hè?
pi_205362278
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zou je dat ook zeggen als Rutte met een galajurk aan in de kamer komt?
Als Sigrid Kaag naar een Europese top gaat verkleed als Wonder Woman dan vind jij dat ook geen probleem?
Vergelijking met Wonder Women-outfit gaat niet op. Die figuren waar jij je zo druk om maakt, dragen geen carnavalskleding.

Als Rutte een overtuigd crossdresser zou zijn en hij is verkozen in de wetenschap dat hij zo is, dan is het zijn feestje.

Serieus, ik ben niet zo bezig met hoe anderen zich kleden. Zou jij ook niet moeten doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 16 juli 2022 @ 20:31:15 #172
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205362550
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 19:58 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Kijk daar komt jouw verwrongen repressieve geest echt naar buiten.

“Psychische problemen”. Klein stapje naar opsluiten of erger. Rechts-extremistische uitingen in optima forma. Eng ziek volk die LGBTQ figuren hè?
Ik heb @Chivaz hier helemaal niets zien posten over 'opsluiten of erger'. Daarnaast betreft dit trouwens maar twee letters van de LGBTQ categorieën, namelijk de laatste twee. De eerste drie staan hier gelukkig los van.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 16 juli 2022 @ 20:42:17 #173
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205362690
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb @:Chivaz hier helemaal niets zien posten over 'opsluiten of erger'. Daarnaast betreft dit trouwens maar twee letters van de LGBTQ categorieën, namelijk de laatste twee. De eerste drie staan hier gelukkig los van.
Aha, we hoeven alleen travestieten op te sluiten en/of “gezond te maken”. Gelukkig. Een beetje ouderwetse chemische castratie gecombineerd met een ruime portie electro shock therapie moet die gedegenereerden weer in het gareel kunnen brengen toch?
pi_205362798
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb @:Chivaz hier helemaal niets zien posten over 'opsluiten of erger'. Daarnaast betreft dit trouwens maar twee letters van de LGBTQ categorieën, namelijk de laatste twee. De eerste drie staan hier gelukkig los van.
Dit dus, bizar trouwens hoe we van representatief kleden zijn afgezakt naar het opsluiten van travestieten, chemische castratie en elektroschok therapie.
pi_205362819
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 20:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Vergelijking met Wonder Women-outfit gaat niet op. Die figuren waar jij je zo druk om maakt, dragen geen carnavalskleding.

Als Rutte een overtuigd crossdresser zou zijn en hij is verkozen in de wetenschap dat hij zo is, dan is het zijn feestje.

Serieus, ik ben niet zo bezig met hoe anderen zich kleden. Zou jij ook niet moeten doen.
Hoe Jan met de pet zich dagelijks kleed zal interesseert mij echt niet. Maar als je zo’n belangrijke functie bij de overheid bekleed en je toch een soort van vertegenwoordiger bent van je land dan is het toch niet meer dan normaal dat je er een beetje fatsoenlijk bij loopt. Ik snap echt niet wat daar zo controversieel aan is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')