abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2022 @ 16:34:25 #26
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_205330349
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 22:03 schreef ddx het volgende:

[..]
Ik gok op 2030 ofzo, zal nog wel paar keer uitgesteld worden.
Paar maanden gelden nieuws dat budget met 1 miljard werd overschreden ofzo..
80% van de projecten wordt niet op tijd, kwaliteit of budget opgeleverd. Met een dijk die half Nederland beschermt heb ik het liefste niet dat ze bezuinigen op de kwaliteit.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 13 juli 2022 @ 16:40:41 #27
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_205330571
En over de afsluitdijk fietsen :r

1 keer voor de helft gedaan, 1 keer helemaal. De tweede keer heb ik mezelf bijna verdronken in het IJsselmeer zo saai vond ik het. Naast zo'n snelweg, niets voor je, niets achter je. Nee dat is niet mijn ding.
pi_205330684
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 18:10 schreef KolonelBroodje het volgende:
Weer terug van een weekje Bourg d' Oissans en een paar dagen Zwitserland. Vond de omgeving Bourg d'oissans echt een mooie plek om een week te fietsen. Vorig jaar zaten we in Bormio, dat was ook mooi maar voor mijn gevoel waren hier nog wat meer mogelijkheden voor verschillende klimmen.

Vond de route van de Marmotte ook tof om te rijden al ging de Alp op het einde niet meer zo super (1uur en 12 min). Later die week nog eens geprobeerd om daar een pr te rijden en dat lukte met een tijd van 53:57 op dit segment: https://www.strava.com/segments/652851. Al met al een super vakantie gehad daar en tevreden met de vorm.
Ben je wel doorgereden tot de tourfinish? Dat is het echte segment hé ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 13 juli 2022 @ 16:47:07 #29
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_205330763
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Ben je wel doorgereden tot de tourfinish? Dat is het echte segment hé ;)
58:47 tot de tour finish

Ik wilde al bijna mijn kudo intrekken.
pi_205330899
Zeer netjes!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_205330970
Hier ging iets fout
The owls are not what they seem
pi_205331251
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:40 schreef kanovinnie het volgende:
En over de afsluitdijk fietsen :r

1 keer voor de helft gedaan, 1 keer helemaal. De tweede keer heb ik mezelf bijna verdronken in het IJsselmeer zo saai vond ik het. Naast zo'n snelweg, niets voor je, niets achter je. Nee dat is niet mijn ding.
Toen ik hem reed zaten er 20 man in mijn wiel te profiteren. :')

Maar bij een rondje IJsselmeer hoort dat dijkje er gewoon bij uiteraard.
  woensdag 13 juli 2022 @ 17:14:28 #33
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_205331293
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:10 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]
Toen ik hem reed zaten er 20 man in mijn wiel te profiteren. :')

Maar bij een rondje IJsselmeer hoort dat dijkje er gewoon bij uiteraard.
Ik ging maar praten met iemand die ik in haalde want ik verveelde me dood _O-

Die vent bleek al jarenlang 3 keer per week op en neer te fietsen, zijn vrouw vond het wat minder als hij op andere wegen reed ivm aanrijgevaar :X
pi_205331892
Doodlopende wegen e.d. valt in Nederland nog wel mee. Fietspaden zijn ook vrij behoorlijk. Duitsland heb je naar mijn beleving meer dat 'n fietsroute deels onverhard is, doodlopende wegen, etc.

En Duitse steden zijn ook beter te ontwijken met de fiets als het kan :+
pi_205331938
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Bijna net zo rap als Patroon!
Dat is de echte bergkoning uit dit topic _O_
pi_205332621
Ik ben dat niet iig.
Aldus.
pi_205340666
Hallo!

Ik ga van de zomer met een paar vrienden een beetje road trippen richting Zuid-Frankrijk. Mijn racefiets gaat mee want ik wil in de Alpen een paar mooie klimmen doen, maar mijn vrienden zijn geen fietsers.

Hebben jullie tips voor goede uitvalsbases vanwaar ik enerzijds fietsend dan wel met de auto een aantal cols kan bereiken en waar anderzijds ook voor niet-fietsers wat te beleven is? Ben bang dat ik ze anders niet meekrijg :P
pi_205340924
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 15:24 schreef user25514 het volgende:
Hallo!

Ik ga van de zomer met een paar vrienden een beetje road trippen richting Zuid-Frankrijk. Mijn racefiets gaat mee want ik wil in de Alpen een paar mooie klimmen doen, maar mijn vrienden zijn geen fietsers.

Hebben jullie tips voor goede uitvalsbases vanwaar ik enerzijds fietsend dan wel met de auto een aantal cols kan bereiken en waar anderzijds ook voor niet-fietsers wat te beleven is? Ben bang dat ik ze anders niet meekrijg :P
Wat vinden de niet-fietsers leuk om te doen?

Keuze is wat breder als ze wel van wandelen/hiken houden dan bijvoorbeeld shoppen of uitgaan o.i.d.
pi_205341016
Tja, wat te beleven, vakantie in Zuid-Frankrijk is (voor niet-fietsers) toch ook gewoon genieten van het grote niksen? Beetje naar de hypermarché, beetje in een meertje hangen, boekje lezen, badminton op de camping, heerlijk eten met een wijntje erbij.. ook best een heerlijke tijdsbesteding!
pi_205341760
Dagje kanovaren in de plaatselijke rivier ?
pi_205341829
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 15:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Tja, wat te beleven, vakantie in Zuid-Frankrijk is (voor niet-fietsers) toch ook gewoon genieten van het grote niksen? Beetje naar de hypermarché, beetje in een meertje hangen, boekje lezen, badminton op de camping, heerlijk eten met een wijntje erbij.. ook best een heerlijke tijdsbesteding!
Mallorca is op zich wel een redelijk iets om met fietsers en niet-fietsers naar toe te gaan.

Ben daar weleens geweest met 'n aantal mensen, waarvan 'n deel niet fietste. Dan ging je 's ochtends na het ontbijt fietsen. En dan vroeg in de middag terug. Dan heb je nog 'n deel van de middag en de hele avond.

Maar veel hangt af van de interesses van de niet-fietsers. Als die graag de hele dag op het strand of langs 'n meer liggen te niksen, dan is het al snel goed.
pi_205341843
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 17:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Verveel me dan vrij snel eigenlijk. En helemaal als ik 'n mooie omgeving zie. Dan ga ik toch het liefst 'n paar uur fietsen.

Mallorca is op zich wel een redelijk iets om met fietsers en niet-fietsers naar toe te gaan. Even afhankelijk van de interesses van die niet-fietsers.

Ben daar weleens geweest met 'n aantal mensen, waarvan 'n deel niet fietste. Dan ging je 's ochtends na het ontbijt fietsen. En dan vroeg in de middag terug. Dan heb je nog 'n deel van de middag en de hele avond.
Ik ook, maar ik vraag me sowieso vaak af wat niet-sporters in hun weekenden doen :P
Maar op zich kan ik wel heerlijk genieten van het niksen als ik eerst een paar uur gesport heb!
pi_205341875
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 17:07 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Ik ook, maar ik vraag me sowieso vaak af wat niet-sporters in hun weekenden doen :P
Maar op zich kan ik wel heerlijk genieten van het niksen als ik eerst een paar uur gesport heb!
Ja, dan gaat niksen wel wat beter. Hele dagen niksen, da's een aanslag op m'n humeur.

Tsja, wat doen ze... terrasje zitten (maar dat doe je toch niet 's ochtends), beetje wandelen (kan ook 's ochtends als de fietsers fietsen), op het strand liggen (kan 's ochtends als de rest fietst of anders 's middags met z'n allen), winkelen...
pi_205341888
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 17:10 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, dan gaat niksen wel wat beter. Hele dagen niksen, da's een aanslag op m'n humeur.

Tsja, wat doen ze... terrasje zitten (maar dat doe je toch niet 's ochtends), beetje wandelen (kan ook 's ochtends als de fietsers fietsen), op het strand liggen (kan 's ochtends als de rest fietst of anders 's middags met z'n allen), winkelen...
Volgens mij vooral ook uitslapen, maar dat kan ik sowieso niet..
pi_205341917
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 15:45 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]
Wat vinden de niet-fietsers leuk om te doen?

Keuze is wat breder als ze wel van wandelen/hiken houden dan bijvoorbeeld shoppen of uitgaan o.i.d.
Ja, een beetje shoppen, terrasjes, museum. Dat soort zaken. Beetje levendigheid.
pi_205341920
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 17:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Volgens mij vooral ook uitslapen, maar dat kan ik sowieso niet..
Ik ook niet echt. Ik ga dan liever op tijd fietsen. Tegen de tijd dat ik terug ben, zijn uitslapers dan ook wel wakker en hebben ze gegeten.

Vind het ook vreselijk als ik elke dag wat nutteloos zit te wachten tot 'n uur of 12 - 1 tot iedereen wakker is.
pi_205341928
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 15:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat is inderdaad het idee :)
pi_205341936
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 17:16 schreef user25514 het volgende:

[..]
Dat is inderdaad het idee :)
Dan kun je toch prima 'n paar uur fietsen? Als ze daar toch maar wat liggen te niksen. Dat kan ook wel 'n paar uurtjes zonder jou.
pi_205341945
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 17:07 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
"De leegte van die levens schokt me" :P
pi_205341957
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 16:59 schreef ddx het volgende:
Dagje kanovaren in de plaatselijke rivier ?
Ook een goeie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')