abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205439925
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 22:30 schreef Fosive het volgende:

[..]
Ik kan je dan ook de laatste aflevering van podcast "De Shitshow" aanraden, waarin Stephanie Hoogenberk uitgebreid haar commentaar geeft
Geluisterd, ook heel grappig totdat ze reclame maakten voor NL.Ziet of zoiets, voor 8 euro per maand dat al gratis is op de landelijke teevee terugkijken, hoe erg wil je het hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door Firuze60 op 24-07-2022 02:39:13 ]
pi_205440043
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 02:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Geluisterd, ook heel grappig totdat ze reclame maakten voor NL.Ziet of zoiets, voor 8 euro per maand dat al gratis is op de landelijke teevee terugkijken, hoe erg wil je het hebben?
Idd ook ff geluisterd. Maar het is handiger voor blinden want ze geeft gewoon letterlijke samenvatting van de hele week met af en toe: hahaha ja fantastische show he haha haha haha…. Makkelijk geld verdienen dat podcasten. Met je nlziet.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205455425
Die Petra is toch een berg jaloers. Dat gaat nog wat worden. :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205455533
De taxichauffeur van Hans IT lijkt op Hans FR. Alleen de sik is extra.
pi_205455546
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:12 schreef pvdplanet het volgende:
De taxichauffeur van Hans IT lijkt op Hans FR. Alleen de sik is extra.
Ja ik vergiste me ook :D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205455549
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 16:51 schreef Soury het volgende:
Ja, valt me tegen van d’r. Kennelijk is ze Hans erg leuk gaan vinden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_205455577
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:13 schreef Fascination het volgende:

[..]
Ja, valt me tegen van d’r. Kennelijk is ze Hans erg leuk gaan vinden.
Dat kan maar niet zo handig als je houding zo is.
pi_205455733
Oké, ik zag wat fragmenten van de laatste aflevering en Hans gedraagt zich inderdaad anders. Hij wil heel graag over Daisy heen. Daar zou ik me ook aan gaan ergeren.
pi_205455752
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 00:00 schreef Fascination het volgende:
Verbaast me dat Hans in Italië in de act van Sylvia trapt. Je ziet en merkt aan alles dat zij niet “op stand leeft” zoals hij dat noemt. Ze is een fantast en ziet er goedkoop uit.
Goedkoop en viezig.
pi_205455756
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:45 schreef Fascination het volgende:
Oké, ik zag wat fragmenten van de laatste aflevering en Hans gedraagt zich inderdaad anders. Hij wil heel graag over Daisy heen. Daar zou ik me ook aan gaan ergeren.
Welnee aan ergeren maakt het erger.
  maandag 25 juli 2022 @ 18:34:39 #286
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_205456098
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:48 schreef lily het volgende:

[..]
Goedkoop en viezig.
Kreeg hele erge bijstandsmoeder vibes bij die Sylvia, met haar waarzegsterskaarten en goedkope manicure shit. Zo iemand die letterlijk nog geen 1 dag gewerkt heeft in het leven en alleen maar leeched van alles en iedereen.
pi_205456160
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 18:34 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Kreeg hele erge bijstandsmoeder vibes bij die Sylvia, met haar waarzegsterskaarten en goedkope manicure shit. Zo iemand die letterlijk nog geen 1 dag gewerkt heeft in het leven en alleen maar leeched van alles en iedereen.
Snap ook niet dat hij haar niet wegstuurt. Iedereen ziet toch dat het geen match is. Zou me zelf ook doodergeren aan zo’n betweterig takkewijf dat ook nog eens interessant gaat lopen doen bij je gasten.
pi_205456178
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 18:34 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Die nagels zou al een reden zijn. Poep overal :W
pi_205456183
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 18:41 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Snap ook niet dat hij haar niet wegstuurt. Iedereen ziet toch dat het geen match is.
Ze is ook weg
pi_205456208
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 18:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze is ook weg
Laatste aflevering niet gezien nog, maar preview leek te suggereren dat ze zelf ging. Desiree werd ook pas weggestuurd toen de situatie echt onhoudbaar was geworden en nu die Sylvia ook tot het laatste moment laten zitten. Ik snap dat ook niet zo goed.
pi_205456218
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 18:45 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Laatste aflevering niet gezien nog, maar preview leek te suggereren dat ze zelf ging. Desiree werd ook pas weggestuurd toen de situatie echt onhoudbaar was geworden en nu die Sylvia ook tot het laatste moment laten zitten. Ik snap dat ook niet zo goed.
Nou laatste moment? Ze ging weg
pi_205456242
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 18:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou laatste moment? Ze ging weg
Ja het staat er wat onduidelijk. Nieuwe poging :P Ik begrijp niet waarom Hans er zoveel moeite mee lijkt te hebben om vrouwen waarmee het overduidelijk niet klikt, gewoon weg te sturen.

Maar goed ze is weg daar ging het om :P
pi_205456536
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 18:49 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja het staat er wat onduidelijk. Nieuwe poging :P Ik begrijp niet waarom Hans er zoveel moeite mee lijkt te hebben om vrouwen waarmee het overduidelijk niet klikt, gewoon weg te sturen.
Hand van de regie. Die weet dat een extra dagje Alex/Desiree/Sylvia etc. nog wat "mooie" tv op kan leveren.
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 20:48:17 #294
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_205457113
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 16:51 schreef Soury het volgende:
Ik snap dat ook wel, ze zit er denk ik echt al wel even? En dan gaat hij ineens voor een ander helemaal z'n best doen _O-

En dan ook nog eens dat telefoongesprek over "kleine Hans" :o :o
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_205457198
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:48 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik snap dat ook wel, ze zit er denk ik echt al wel even? En dan gaat hij ineens voor een ander helemaal z'n best doen _O-

En dan ook nog eens dat telefoongesprek over "kleine Hans" :o :o
Ik snap het ook wel. Die Petra dacht, we zijn een beetje hetzelfde. Hans was rustig, liep de hele dag in zijn outdoor kloffie. En dan komt in ene keer sporty barbie langs compleet met haarband en geflirt. En Hans gaat er vol voor en trekt alles uit de kast. Ach ja ik zou als ik Petra was de eer aan mijzelf houden en lekker naar huis gaan.
pi_205457231
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:54 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Ik snap het ook wel. Die Petra dacht, we zijn een beetje hetzelfde. Hans was rustig, liep de hele dag in zijn outdoor kloffie. En dan komt in ene keer sporty barbie langs compleet met haarband en geflirt. En Hans gaat er vol voor en trekt alles uit de kast. Ach ja ik zou als ik Petra was de eer aan mijzelf houden en lekker naar huis gaan.
Zo ranzig gedrag van die geile zestiger, met zijn 'kleine hans'. Ook al denk je het, zeg je het niet.
pi_205457655
Nou ja, ranzig gedrag?
Dat hij die voor hem jongere vrouw seksueel interessant vindt maakt hem toch niet ranzig :D

En hij zei juist dat hij vooral niet alleen naar ‘kleine Hans’ moest ‘luisteren’ maar vooral ook andere zaken niet uit het oog moest verliezen.

mijn woordkeuze zou het niet zijn maar verder niks mis mee, lijkt mij.
pi_205457671
Ik zag dat Daisy op een recente post van Hans op fb had gereageerd. Zou het dan?
pi_205457911
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:30 schreef lily het volgende:
Nou ja, ranzig gedrag?
Dat hij die voor hem jongere vrouw seksueel interessant vindt maakt hem toch niet ranzig :D

En hij zei juist dat hij vooral niet alleen naar ‘kleine Hans’ moest ‘luisteren’ maar vooral ook andere zaken niet uit het oog moest verliezen.

mijn woordkeuze zou het niet zijn maar verder niks mis mee, lijkt mij.
Mee eens, hoor, maar liever alleen denken (trouwens dat alleen denken kost hem al moeite) en niet hardop zeggen, dat vind ik ranzig. Haha
pi_205457939
Je ziet trouwens ook Ted kijken met haar ogen. Snap dan ook niet waarom zij allemaal 70-plussers op date heeft uitgenodigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')